Jump to content

fendt


fendj

Recommended Posts

  • Atsakymai 1.2k
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

kaip ten sakoma, sakyk kad esi šuo ir pradėsi lot :)nepulsiu galva po ratais, kad vario naudingumo koef didesnis nei mechanines, paskaicius daugumai trauka sumažėjus, ne tik vario traktoriams, kvadratrakai ir tie netraukia, kame šaknys :icon-rolleyes:

Ar tikrai?

Tikrai. Nesu mataves stende atskirai variklio, kiek lieka ant darbinio, kiek lieka ratuose. Jei turi skaicius - rodyk :) Ir siaip manau reiktu ne tik plikas dezes lygint, o viso traktoriaus naudingumo koef, tarkim darbo dienos, ha/h, l/h.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip ten sakoma, sakyk kad esi šuo ir pradėsi lot :)nepulsiu galva po ratais, kad vario naudingumo koef didesnis nei mechanines, paskaicius daugumai trauka sumažėjus, ne tik vario traktoriams, kvadratrakai ir tie netraukia, kame šaknys :icon-rolleyes:

Ar tikrai?

Tikrai. Nesu mataves stende atskirai variklio, kiek lieka ant darbinio, kiek lieka ratuose. Jei turi skaicius - rodyk :) Ir siaip manau reiktu ne tik plikas dezes lygint, o viso traktoriaus naudingumo koef, tarkim darbo dienos, ha/h, l/h.

Mes tiesiog "iš lempos" liaudiškai tariant negalim nustatyt variklių galingumo, darbinio galingumo ar kiek tos galios ateina iki ratų, tą nustatinėja laboratorijos. Mes galim tik jausti traukos jėgą kuri jau priklauso nuo daugelio papildomų dalykų, kaip: svoris 1AG, svorio paskirstymas, padangų tipas, padangų sudilimas, padangų slėgis, dirvos struktūra, padargo prikabinimo aukštis ir tt. Kaži ar tą galim jausti tiesiog šiaip, nematuojant.

Arba pvz imkim F724 be svorių 7900 kg, ant 240AG, gaunas beveik 33 kg/AG, kai F936 tik per 28 kg/AG. Prie tų pačių sąlygų 936 sąlyginai išnaudos mažiau savo galią nei 724, bet užtat mažiau mins žemę.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai. Nesu mataves stende atskirai variklio, kiek lieka ant darbinio, kiek lieka ratuose. Jei turi skaicius - rodyk :) Ir siaip manau reiktu ne tik plikas dezes lygint, o viso traktoriaus naudingumo koef, tarkim darbo dienos, ha/h, l/h.

Įdomiai čia gaunasi. Jei fendą giri, tai skaičių pateikt nereikia, o jei abejoji ar viskas ten taip idealu, tai reikia jau skaičius pateikt. Šiaip tai šitą temą labai senai gvildenom ir skaičiai buvo kažkokio gyvo testo. Jei imti grynai teoriją, tai tarkim mechaninės krumpleratinės poros efektyvumas yra 98 proc. nekeičiant perdavimo santykio, jei keičiant - 96. O ūkiškai viską galima pamatuot paprastai - pridėk ranką prie dirbančios mecjaninės ir prie cvt pavarų dėžės, kuri turi ir savo atskirą tepalo radiatorių. Kuri bus šiltenė? O šiluma šiuo atveju yra kas? Energijos nuostoliai. Kuro ekonomija gaunama tik dėka to, kad palaikomos galimai mažiausios variklio apsukos, bet pusiau mechaninės dėžės naudotojas gali rasti aukštenę pavar ir sukt vatiklį lėčiau, galbūt ne taip idealiai tiksliai kaip cvt.

Nebraska darė testą - iki 78 proc variklio galios naudoji su cvt - taupai kurą, bet jie nekeitė kuro padavimo svirties padėties. Jei variklį apkrauni link 100 proc, cvt neturi jokio pranašumo ekonomijoj.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai. Nesu mataves stende atskirai variklio, kiek lieka ant darbinio, kiek lieka ratuose. Jei turi skaicius - rodyk :) Ir siaip manau reiktu ne tik plikas dezes lygint, o viso traktoriaus naudingumo koef, tarkim darbo dienos, ha/h, l/h.

Įdomiai čia gaunasi. Jei fendą giri, tai skaičių pateikt nereikia, o jei abejoji ar viskas ten taip idealu, tai reikia jau skaičius pateikt. Šiaip tai šitą temą labai senai gvildenom ir skaičiai buvo kažkokio gyvo testo. Jei imti grynai teoriją, tai tarkim mechaninės krumpleratinės poros efektyvumas yra 98 proc. nekeičiant perdavimo santykio, jei keičiant - 96. O ūkiškai viską galima pamatuot paprastai - pridėk ranką prie dirbančios mecjaninės ir prie cvt pavarų dėžės, kuri turi ir savo atskirą tepalo radiatorių. Kuri bus šiltenė? O šiluma šiuo atveju yra kas? Energijos nuostoliai. Kuro ekonomija gaunama tik dėka to, kad palaikomos galimai mažiausios variklio apsukos, bet pusiau mechaninės dėžės naudotojas gali rasti aukštenę pavar ir sukt vatiklį lėčiau, galbūt ne taip idealiai tiksliai kaip cvt.

Nebraska darė testą - iki 78 proc variklio galios naudoji su cvt - taupai kurą, bet jie nekeitė kuro padavimo svirties padėties. Jei variklį apkrauni link 100 proc, cvt neturi jokio pranašumo ekonomijoj.

Ko gero ir esi teisus, nepulsiu dabar vartyti Nebraskos testų. Tik mums lietuvaičiams irgi jau laikas įsisąmonint tai kas vakariečiams seniai aišku, kad traktorių reikia apkrauti ne 100%, o 70-80%. Taip gerokai pailgės traktoriaus resursai, mažiau sunaudosim kuro, turėsim galios atsargą jei prireiktų. Aš tą pamoką iš vieno dano išgirdau jau prieš 15 metų. Nepirkau iš jo dėvėto traktoriaus kuris turėjo 130AG, nes pas mane padargams lyg ir pakako 100AG tuo metu. Ilgai jis mane įtikinėjo, kad reikia turėti galios atsargą ir neapkrauti traktoriaus 100%, tik aš tada dar masčiau kaip tipiškas lietuvis ir labai greitai supratau, kad klydau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomiai čia gaunasi. Jei fendą giri, tai skaičių pateikt nereikia, o jei abejoji ar viskas ten taip idealu, tai reikia jau skaičius pateikt. Šiaip tai šitą temą labai senai gvildenom ir skaičiai buvo kažkokio gyvo testo. Jei imti grynai teoriją, tai tarkim mechaninės krumpleratinės poros efektyvumas yra 98 proc. nekeičiant perdavimo santykio, jei keičiant - 96. O ūkiškai viską galima pamatuot paprastai - pridėk ranką prie dirbančios mecjaninės ir prie cvt pavarų dėžės, kuri turi ir savo atskirą tepalo radiatorių. Kuri bus šiltenė? O šiluma šiuo atveju yra kas? Energijos nuostoliai. Kuro ekonomija gaunama tik dėka to, kad palaikomos galimai mažiausios variklio apsukos, bet pusiau mechaninės dėžės naudotojas gali rasti aukštenę pavar ir sukt vatiklį lėčiau, galbūt ne taip idealiai tiksliai kaip cvt.

Nebraska darė testą - iki 78 proc variklio galios naudoji su cvt - taupai kurą, bet jie nekeitė kuro padavimo svirties padėties. Jei variklį apkrauni link 100 proc, cvt neturi jokio pranašumo ekonomijoj.

Darzo darbai, purskimai tresimai, transportas, ypatingai krovos darbai, idealesnio varianto kaip vario ir nesugalvosi. Shiftines dezes taip pat turi atskira ausinima. K701 po poros valandu rudenio arimuos kabinoj gali tik ant glaudziu sedet, riciagiai ir tie ikaista. Kiek K701 turi ag? 300? 936 pagal R24 330? Jei situos du lyginam, kirovas tuos pacius padargus zymiai sunkiau traukia. 936 isvystoma trauka esu patenkintas

Noreciau Voro paklaust, kaip nustate kad 936 netraukia tiek kiek raso? Koki ratai ir svoriai sumontuoti, koki padargai?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

F936 tik per 28 kg/AG. Prie tų pačių sąlygų 936 sąlyginai išnaudos mažiau savo galią nei 724, bet užtat mažiau mins žemę.

Arba tas pats 936 turi per 40kg/AG, ir normaliai apautas pilnai išnaudos varikli, deze, zeme mins maziau, nes maziau ta patcia vieta vaziuos ir sutaupys daugiau laiko nei 724 :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o ka ten nustatineti, vario dainuoja o traktorius stovi vietoje, todel ir sakau, kad jis ne zemei dirbti, bent jau tikrai ne s padargais pagal savo smugi, seti jis idealus traktorius, bet arti kaip negras jis nenori, nors pas mane aria, bet matau kad varksiukui sunku :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o ka ten nustatineti, vario dainuoja o traktorius stovi vietoje, todel ir sakau, kad jis ne zemei dirbti, bent jau tikrai ne s padargais pagal savo smugi, seti jis idealus traktorius, bet arti kaip negras jis nenori, nors pas mane aria, bet matau kad varksiukui sunku :)

Voras skiedžia, jis gi niekada nearia daugiau gyvenime :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

A nei siaubas a nei ka. 936 su bdt7 neturi ka veikt, su amazone bbg6 m ant maziausio atakos kampo taip pat, uzlauzus iki galo pats tas. Tas pats K701 tampo 7x45 pluga, kai is 936 nori 10x55. Uzsienieciai topdown 6m su 450-600ag traukia, lietuviai kabina ant 300 ar rekia per svieta "bearime sudas" "traktorius netraukia"

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

A nei siaubas a nei ka. 936 su bdt7 neturi ka veikt, su amazone bbg6 m ant maziausio atakos kampo taip pat, uzlauzus iki galo pats tas. Tas pats K701 tampo 7x45 pluga, kai is 936 nori 10x55. Uzsienieciai topdown 6m su 450-600ag traukia, lietuviai kabina ant 300 ar rekia per svieta "bearime sudas" "traktorius netraukia"

Tai bajeris tame ir yra, kad K-701 berods 250 arkliu turi(daugumoi atveju) o F 936 berods 330aj tai iš fendt ir tikisi daugiau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as nesakiau kad jis netraukia visai, gi rasau kad dejuoja, o del sventos ramybes tai nebetesiu ginco, tuscias reikalas. Fendt yra Jega, bet zinau traktoriu kuris su maziau ag daro daugiau, taciau cia ne ta tema.

nesuprantu kuom tas dejavimas pasireiskia? :) as suprantu kad jis buna vangokas kol pasiekia reikiama darbini greiti

Šiuo atveju ne visai į temą visi metam kaltinimus Vario dėžei. Hidraulinė apsauga nuo perkrovų Turboclutch buvo ir senesniuose Fendt dar visai be Vario dėžės ir vadinosi Turbomatic berods. Tad konkrečiai Vario čia ne prie ko. Yra toks konstrukcinis sumanymas ir tiek. Jis išlygina perkrovas tiek iš variklio į dėžę, tiek ir atgal. O jei traktorius perkraunamas prabuksuoja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as nesakiau kad jis netraukia visai, gi rasau kad dejuoja, o del sventos ramybes tai nebetesiu ginco, tuscias reikalas. Fendt yra Jega, bet zinau traktoriu kuris su maziau ag daro daugiau, taciau cia ne ta tema.

Is serijos noriu to ko neturiu, kai turiu noriu kito ;) , dirbkit jus visi ir nesukit sau galvos. Tai jiems dejuoja, tai aimanuoja. Del to daugiau su maziau arkliu man primena ta anekdota apie pensininkus sex gigantus :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Is serijos noriu to ko neturiu, kai turiu noriu kito ;) , dirbkit jus visi ir nesukit sau galvos. Tai jiems dejuoja, tai aimanuoja. Del to daugiau su maziau arkliu man primena ta anekdota apie pensininkus sex gigantus :D

Matai zmones jauciasi taip mazu maziausiai isdurti- sumoka pinigus uz isgirta daikta, bet galutinis rezultatas nieko gero.

Panasiai kaip bekelei vietoj Patrol'io nusipirkt Micra :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...