Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

as j

uk ,ziema 15 sala be nieko ramiai uzsuka,as net nepasuku kol dumas bent lysti imtu :lol: jauciu viso rajono idzinieriai yra buve ir bure,bet visi sako; toks jis nuo gimimo ir nieko nepakeisiu :icon-cry: tai vat tokia ta musu mechanika,tai vis delto kiek galva verziat mtz?

Duma beveik is karto turi pradet mest.Jei permazi apsukimai ar kompresija- balta ir kuo arciau kurimosi tuo dumas juodesnis.Jei po keleto alkuninio apsukimu nemeta dumo, nuseda kuras, problema su sandarumu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne visi keicia remontuojant varikli voztuvus su kreipianciosiomis, orginaliai 50-imto kreipianciosios buna be gumeliu, bet tinka keiciant ideti naujesniu laidu su gumelem. Pasmane 100 motoval apie 4 litrus tepalo sudegindavo, tai kai prapute tarpine tai galvute tik ir tvarkiau. Buvo labai kreipianciosios su voztuvais isdile, isiurbimo voztuvo kotai buvo sluoksniu tepalo apkepe. Tai manau pro voztuvu kreipianciasias kad ir kaip jos isdile butu kibiru nesuris, o buna traktoriu kur ir virs kibiro per diena sudegina. Tai beliktu kaip ir stumoklinej beda. Kiek pas tave sudegina?

Gal man kas galit patart kas galetu buti. Siurbli ir purkstukus sudejau po sureguliavimo, galvute po remonto, ir pavazinejus truputi pastebejau kad didesniais apsisukimais karts nuo karto nesudirba vienas cilindras vis melsvo dumo po kasni nuspjauna. Kame beda gali buti, nuo ko pradeti, vel tikrinti kuro aparatura ar gali buti kad voztuvas kreipianciojoj vos strigtelia? Nuo laisvu iki vidutiniu keliant apsukas viskas gerai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Del kiekio tai jai dirbt su plugu ar drapaku kokias 8 val tai suryja apie 6l tepalo tikrai. Variklis ikaista tikrai iki 80 laisniu. Dar pora kart pastebejau toki dalyka-tarkim per didesnes duobes gerai pasikracius ir iskart bandant uzgesint varikli- jis nenori uzgest, -labai mazais sukiais purpe kokias 5 sek iki nudusta. Dumai tai melyni o ne juodi. aisku prie saule tai nesimato tu dumu. kaip apsiniauke tai matos gerai kad jie melyni pastoviai ein.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na apie kompresija tai ta tema jau kažkur buvo rašoma. Teoriškai šilto variklio 30. bet dirba ir su 20. Jei kompresija maža yra dvi problemos - žiedai ir vožtuvai. Pilama truputis tepalo ir vėl matuojama , jei slėgis kyla -žiedai. Jei ne vožtuvai. Tačiau jei pridegę tepaliniai žiedai gali pažiūrėti paprasčiausiai atleidęs išmetimo kolektorių. dirbant iš šio cilindro varys tepalus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar viena klausmuka turu: ar traktoriuj galioja ta pati taisykle kaip ir masinoij tikrinant kompresij?- atsisuki tepalo uzpylimo kamsty ir jai silto variklio per garlavina neina garai tai gerai dar, o jei ein tai jau kapiec?. pas mane traktore jau stipriai garuoja- ne kyla o jau puce baltus garus.

galiuoja,nes jai ziedu nebera kompresija vaziuja i karteri ,o toliau patys suprantat,variukliu darbo principas tas pats kaip ir automobiliu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar viena klausmuka turu: ar traktoriuj galioja ta pati taisykle kaip ir masinoij tikrinant kompresij?- atsisuki tepalo uzpylimo kamsty ir jai silto variklio per garlavina neina garai tai gerai dar, o jei ein tai jau kapiec?. pas mane traktore jau stipriai garuoja- ne kyla o jau puce baltus garus.

galiuoja,nes jai ziedu nebera kompresija vaziuja i karteri ,o toliau patys suprantat,variukliu darbo principas tas pats kaip ir automobiliu

Tai kad kompresija yra cilindro suspaudimo laipsnis ir jį reikia matuoti su monometru.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...