Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

Mačiau kažkur tokią baiką : perrinktą variklį su išsuktais purkštukais suka elektros varikliu. Tipo šaltas pridirbimas. Kodėl niekas nepabando tokios technologijos pritaikyti ? Manyčiau, kad daug sveikiau ir tiksliau prisidirbtų, jeigu pasukt porą dienų taip.
Tai yra saltas pridirbimas -naudojamas gamyklose ------.pridirbant uzvedant naturaliai yra siokios tokios taisykles .o del reikalingumo jei dvi detales trinasi jom visada reikalingas prisidirbimas vienai prie kitos nes nuo pirmu trinciu vyksta spartus dilimas kol apsilygina pavirsiai ir tampa veidrodziais .Esme kad kiekvienas patobulinimas bandomas - pridejus 30kw manau kazkur kazkas turi plysti.kodel kai siurbli pareguliuodavo motoro resursas sutrumpedavo .
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

"Gedukas" kai rinksi grupe ziurek i tarpeli gilze-stumoklis , turetu but 0,20-0,25mm , matuot- skersai pirsto stumoklio sijona . Zieduos, tarpas 0,8-1mm . Termostatas , manau "geris" , isideciau, tolygiau kais variklis (visos detales plesis vienodziau) , turbina "megsta" , pries gesinant varikli, truputi padirbet tusciom apsukom , kad atvest . Apkatke mano nuomone , kaip i nereikalinga (jinai skirta daugiau naujam traktoriui , mazgu pridirbimui gr.deze , hidrauliui ir t.t.) . Varikliui uztenka 15-20 min. po surinkimo , kol viska aptikrinsi, kas ir kaip, jau bus kaip ir prisidirbes :) . Na ir darbai pradzioj lengvesni . Variklis su turba , leidzia sudegint daugiau kuro , per cikla , tad ir stumoliai kais stipriau , siurbli, irgi reguliavot ?

cia tokie tarpeliai is knygos? beje ir turbininiam traktorui? bet greiciausiai manau kad teks nuimti turbina, nes taip jau truksta antra karta :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ta vadinama "šalta apkatke" , cia bezininiam karbiuratoriniam varikliam (ziguliam) ,darydavom . Geriau dirba karbiuratorius , kai naujai surinktas variklis (maziau reguliavimu karbiuratoriaus) , bet reikdavo ir tepala dar lasint , per zvakiu skyles (butent kol atsiranda tas "veidrodis") . Dyzeliui manau neverta , vargt su tuom .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo trurbinos tiek bedu negali buti juo labiau, kad dirbi su juo pagalbinius darbus, ko gero bus grupe nekokybiska arba nepritaikyta ideta ir viskas.

Wydas kiek zinau reguliavo gedukas, nes jei nekeiciat t.y neriebinant kuro misinio man variklis kaista, o sureguliavus kaip turi buti problemos su kaitimu baigesi. Beja padideja ten kazkur apie 10ag tai ta apkrova nera jau tokia didele kaip jus isivaizduojat, visa ta geri labiau sankaba pajaucia nes silpniausia vieta.. :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo trurbinos tiek bedu negali buti juo labiau, kad dirbi su juo pagalbinius darbus, ko gero bus grupe nekokybiska arba nepritaikyta ideta ir viskas.

Wydas kiek zinau reguliavo gedukas, nes jei nekeiciat t.y neriebinant kuro misinio man variklis kaista, o sureguliavus kaip turi buti problemos su kaitimu baigesi. Beja padideja ten kazkur apie 10ag tai ta apkrova nera jau tokia didele kaip jus isivaizduojat, visa ta geri labiau sankaba pajaucia nes silpniausia vieta.. :icon-wink:

Gerb. "Vilius" , aš irgi nesakau, kad cia viskas tik del turbinos (visgi labiau suk.momentas ,sankabai "peiliuks", o ne ag :) ) Tad ir ydomu, butent jei siurblys reguliuotas, tai kokias parametrais ? Jei ten proto ribose pakoregavo siurbliuka , tada ir belieka detaliu kokybe , na ir siluminiai tarpai (nesu toks turbinimo priesas kaip gal atrodo) . O jei uzsuko kaip 245 , tada ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane yra uzsukta daug kuro trauka nesiskundziu, bet bent jau transporte kuro sanaudos labai padidejo 1km -0,5ltr dyzelio

taip, padidejus ag ir sukimo momentui kencia labiau kiti mazgai siuo atveju labiausiai sankaba. Bet ten kazkas tam varikly yra dielu nes labai daug problemu jau yra turejas ir neaisku kas kaltas ar brokas ar surinkimo kokybe remontuojant, nors ten tiek to sudetingumo manau gilze su stumuokliu parinkt daugiau pasukt galva reikia, bet jei parduoda komplektais cekiska grupe tai manau klaidu neturetu buti

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai ir iseitu, kad viska sureguliavo , kaip 245 . O is cia ir stumoklio galimi perkaitimai (ner tepalinio ausinimo , ner termostato) . Butu uzteke korektoriaus isijungimo riba pakelt kokiais 200aps/min , truputi padavima(kuro) padidint . But buves "gyvesnis" motoriukas ir tiek , gal per daug isijautei i "forsavima" ? :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu cia viska isdestet kaip reikiant visas priezastis, bet as nesuprantu vieno. kaip laiko kiti su paprastom ruskom grupem tie varikliai, jau kiek metu sukasi kaime vieno D240 su turba, jokiu ausinimo tepalu is apacios stumo ...o cia kazkas ne to tikrai. taip neturetu but kad ir ka darytum tam motorui( aisku proto ribose) manau cia tik vienas dalykas, brokas :icon-redface:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

"belarus8822" , tubut dejai turbina ant jau "padirbejusio matoriuko" , na ir "su protu" . Originali grupe turetu laikyt nedideli forsavima (be to ausinimo) , bet cia matyt uzsuko kaip reikiant . Du kart brokas , irgi kazkaip keistoka ....

perkrovu nebijo tie varikliai aisku resursas sutrumpeja bet, kad sinchroniskai kartojasi ta pati beda reik ieskot giliau

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip ,sureguliavo tau kaip 245 - kampą pastatė 18 laips. - suankstino ir sukėlė sūkius iki 2200. Ko pasekoje ir perkaito. O laiko kurie įmeta turba bet nieko nereguliuoja. Tai duoda nedidelį motoro galingumo padidėjimą. Bent jau dvie tepalinių rek sukėlus sūkius- kad nubraukt tepalą gerai ir jis nesviltų sijono apačioj. Taip pusio 30 a.j. pas mane stovi su dviem tepaliiais ir lošia gerai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...