Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

Na as cia paieskojau D-240 243 ir D-245 stumokliai ...svoris tas pats bet yra isemos isipletimui ...vakarietisku motoru visu sunkesni stumokliai kad atlaikytu apkrova netgi yra tepimas paduodamas kad ausintu stumokli .cia pasiskaitykit imetu nuoroda vieno rusu motoristo: http://www.yamotorist.ru/index.php/lich ... urbonadduv

post-9775-141521833636_thumb.jpg

post-9775-141521833639_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

rytoj imesiu, motoras paturbintas :icon-confused:
Jei patys paturbinot(tai yra idejot turbina) o stumokliai liko paprasto dyzelio galejo strigti issipletus ir sutrukti .

Viskas ten laiko ir su standartiniais stumuokliais tik minusas, kad ner is apacios ausinimu tepalu kaip pas D-245.

Nesigincysiu :) as viena karta kreivrankiu surinkta motora turejau ten tiek silpnybiu kad rodos menkniekis o didele beda nuima (pvz vaziuoji keliu be apkrovos -dirba viskas gerai tik kur i kalna -apkrova -pakaito ir nera galo stumoklio :) ) tas minusas kaip ivardinot ir gali kainuoti stumokliu grupe.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dekui, uz paaiskinimus, mes kai surinkom traktoriu sunkiau apkraudavai,uzgesini ir nebeprasukdavo motoro :icon-question: bet kitas klausimas, kaip nupirkti normalia grupe
Geriau duok kad surinktu rimtas senas motoristas -ir su juo pirk detales. ten jau bus gal net svaistiklis linkes arba indeklas paplaktas ...gilze reikes keisti-isbraizyta ..--aisku jei nori kad svilptu :eusa-whistle: o ne barsketu variklis.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dekui, uz paaiskinimus, mes kai surinkom traktoriu sunkiau apkraudavai,uzgesini ir nebeprasukdavo motoro :icon-question: bet kitas klausimas, kaip nupirkti normalia grupe

Tai cia i ausi turetu gauti pardavejas, kaip supratau pirkai cekiska grupe? tai ten jau kaip ir viskas suderinta turi buti stumuoklio ir gilzes diametrai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

d-240, suprantu, kad diametras turi reiksmes, o pardavejas aiskino kad tikrai cekiska
---Rusai vienbalsiu uz cekiska ..almet.. po surinkimo reikia padaryti ..abkatkia,, privazinejima,nes tarpeliai mazi ir gali buti taip kaip pasakojai .... ziureti temperatura kad neuzkaitinti neperkaitinti ...dazniausia lengvi darbai kol prisidirbs ,negali kaltinti pardaveju nes daug nuo paties priklauso kaip ja surinksi ir kaip ji tau prisidirbti. .,,Vilius,, atsake kad nera D-240 243 stumoklio ausinimo tepalu o D-245 jau stovi pursktukai ,ne veltui jie yra.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai, ka dabar siulai daryt?
Sudek cekiska bet nuimk turbina arba reikia neapkrauti tai yra apsukas ziureti ir temperatura variklio bet cia bandymai laikys nelaikys pastatyti purkstukus kad aussintu stumokli jei tai imanoma..termostatas yra ?------Особенности системы смазки дизеля Д-245: от центробежного фильтра специальной трубкой масло подается к подшипнику ротора турбокомпрессора; во второй и четвертый коренных шейках находятся -----форсунки----, которые подают масло под поршни для их охлаждения------; дополнительно к манометру давление в системе контролируется сигнализатором, датчик которого расположен на корпусе фильтра. rusiskai suprantate...
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

termostato nera, temperatura daugiau 80 nepakildavo, kaip galvoji degimas turi tam itakos? siurblys ir purkstukai buvo sureguliuoti ant stendo, ir pakeltas spaudimas iki 190 man rodos.
tikrai ne- man viena karta nedirbo purkstukai tai tepalo norma per diena padidedavo --(mes kalbam apie tepalo purkstukus kurie pucia tepala is apacios i stumokli )
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai, ka dabar siulai daryt?
Sudek cekiska bet nuimk turbina arba reikia neapkrauti tai yra apsukas ziureti ir temperatura variklio bet cia bandymai laikys nelaikys pastatyti purkstukus kad aussintu stumokli jei tai imanoma..termostatas yra ?------Особенности системы смазки дизеля Д-245: от центробежного фильтра специальной трубкой масло подается к подшипнику ротора турбокомпрессора; во второй и четвертый коренных шейках находятся -----форсунки----, которые подают масло под поршни для их охлаждения------; дополнительно к манометру давление в системе контролируется сигнализатором, датчик которого расположен на корпусе фильтра. rusiskai suprantate...

As manau turbina itakos neturi visiskai siam gedimui... tiketina labiausiai brokas, arba stumuokliai su gilzem blogai parinktos per mazi tarpai ir gnybe jam karstam

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Mačiau kažkur tokią baiką : perrinktą variklį su išsuktais purkštukais suka elektros varikliu. Tipo šaltas pridirbimas. Kodėl niekas nepabando tokios technologijos pritaikyti ? Manyčiau, kad daug sveikiau ir tiksliau prisidirbtų, jeigu pasukt porą dienų taip.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Mačiau kažkur tokią baiką : perrinktą variklį su išsuktais purkštukais suka elektros varikliu. Tipo šaltas pridirbimas. Kodėl niekas nepabando tokios technologijos pritaikyti ? Manyčiau, kad daug sveikiau ir tiksliau prisidirbtų, jeigu pasukt porą dienų taip.

Manau pakaktu paprasto pridirbimo lengvi darbai pradzio ir panasiai + geri kokybiski tepalai .... buvau savaji issiardes tai po 2500mt grupe beveik kaip nauja :eusa-whistle: gaila, kad tik dabar predeti pirlti geri tepalai, o jei nuo pat pradziu manau ilgiau tarnautu nei su M10G2

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Mačiau kažkur tokią baiką : perrinktą variklį su išsuktais purkštukais suka elektros varikliu. Tipo šaltas pridirbimas. Kodėl niekas nepabando tokios technologijos pritaikyti ? Manyčiau, kad daug sveikiau ir tiksliau prisidirbtų, jeigu pasukt porą dienų taip.

Manau pakaktu paprasto pridirbimo lengvi darbai pradzio ir panasiai + geri kokybiski tepalai .... buvau savaji issiardes tai po 2500mt grupe beveik kaip nauja :eusa-whistle: gaila, kad tik dabar predeti pirlti geri tepalai, o jei nuo pat pradziu manau ilgiau tarnautu nei su M10G2

o kokia pilate dabar? mano manymu jei laiku keičiant m10g2k, tai irgi neblogas variantas :eusa-whistle:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

"Gedukas" kai rinksi grupe ziurek i tarpeli gilze-stumoklis , turetu but 0,20-0,25mm , matuot- skersai pirsto stumoklio sijona . Zieduos, tarpas 0,8-1mm . Termostatas , manau "geris" , isideciau, tolygiau kais variklis (visos detales plesis vienodziau) , turbina "megsta" , pries gesinant varikli, truputi padirbet tusciom apsukom , kad atvest . Apkatke mano nuomone , kaip i nereikalinga (jinai skirta daugiau naujam traktoriui , mazgu pridirbimui gr.deze , hidrauliui ir t.t.) . Varikliui uztenka 15-20 min. po surinkimo , kol viska aptikrinsi, kas ir kaip, jau bus kaip ir prisidirbes :) . Na ir darbai pradzioj lengvesni . Variklis su turba , leidzia sudegint daugiau kuro , per cikla , tad ir stumoliai kais stipriau , siurbli, irgi reguliavot ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...