Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

Minejau jau kad draugeliui sureguliavom spaudima 3-3,5 ribose, ir tiek saltam, karstam, mazais ar dideliais sukiais, visad stovi toj riboj. Puse atmosferos tarpa palikom nes nesam garantuoti del tu voztuvu 100% veikimo tikslumo, o siaip galima apatine ir virsutine ribas reguliuot iki stabilaus ir vienodo skaiciaus. Centrifuga pas ji, ir ji neitakoja slegio, tiksliau jei yra voztuvai, nera skirtumo koks filtras. Juk taip? :) Aisku filtras ir patogiau ir geriau, pakeitei ir ramu.

deja, itakoja :):)

pagrindinis centrifugos minusas - i sistema eina nevalytas tepalas.beto, dalis tepalo slegio, sunaudojama jos sukimui.

kaip manai, kodel, velesniu laidu GAZ53 motorai, jau ejo su filtru? :)

tik pakeitus centrifuga i filtra - tepalo slegis pakilo, ypac, karstam motorui. su centrifuga spaudimas buvo 0.5-0.7, su filtru - 2.5.(tuscia eiga), saltam su centrifuga 3.5, su filtru -4.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Minejau jau kad draugeliui sureguliavom spaudima 3-3,5 ribose, ir tiek saltam, karstam, mazais ar dideliais sukiais, visad stovi toj riboj. Puse atmosferos tarpa palikom nes nesam garantuoti del tu voztuvu 100% veikimo tikslumo, o siaip galima apatine ir virsutine ribas reguliuot iki stabilaus ir vienodo skaiciaus. Centrifuga pas ji, ir ji neitakoja slegio, tiksliau jei yra voztuvai, nera skirtumo koks filtras. Juk taip? :) Aisku filtras ir patogiau ir geriau, pakeitei ir ramu.

deja, itakoja :):)

pagrindinis centrifugos minusas - i sistema eina nevalytas tepalas.beto, dalis tepalo slegio, sunaudojama jos sukimui.

kaip manai, kodel, velesniu laidu GAZ53 motorai, jau ejo su filtru? :)

tik pakeitus centrifuga i filtra - tepalo slegis pakilo, ypac, karstam motorui. su centrifuga spaudimas buvo 0.5-0.7, su filtru - 2.5.(tuscia eiga), saltam su centrifuga 3.5, su filtru -4.

Nelabai suprantu kaip mtzoko centrafuga sunaudoja dalį slėgio sukimuisi. Kaip pvz. pas smd variklius yra du žikleriai kurie dalį tepalo ištryškusio pro juos gražina karterin. Pas belarusą kita sistema ir tepalas kuris papuola į centrafugą pilnumoje tiekiamas toliau tepimui be jokių nuostolių.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Minejau jau kad draugeliui sureguliavom spaudima 3-3,5 ribose, ir tiek saltam, karstam, mazais ar dideliais sukiais, visad stovi toj riboj. Puse atmosferos tarpa palikom nes nesam garantuoti del tu voztuvu 100% veikimo tikslumo, o siaip galima apatine ir virsutine ribas reguliuot iki stabilaus ir vienodo skaiciaus. Centrifuga pas ji, ir ji neitakoja slegio, tiksliau jei yra voztuvai, nera skirtumo koks filtras. Juk taip? :) Aisku filtras ir patogiau ir geriau, pakeitei ir ramu.

deja, itakoja :):)

pagrindinis centrifugos minusas - i sistema eina nevalytas tepalas.beto, dalis tepalo slegio, sunaudojama jos sukimui.

kaip manai, kodel, velesniu laidu GAZ53 motorai, jau ejo su filtru? :)

tik pakeitus centrifuga i filtra - tepalo slegis pakilo, ypac, karstam motorui. su centrifuga spaudimas buvo 0.5-0.7, su filtru - 2.5.(tuscia eiga), saltam su centrifuga 3.5, su filtru -4.

Nelabai suprantu kaip mtzoko centrafuga sunaudoja dalį slėgio sukimuisi. Kaip pvz. pas smd variklius yra du žikleriai kurie dalį tepalo ištryškusio pro juos gražina karterin. Pas belarusą kita sistema ir tepalas kuris papuola į centrafugą pilnumoje tiekiamas toliau tepimui be jokių nuostolių.

ar tikrai?????

o kas mtz centrifuga suka? nykstukai? :lol::lol:

visu centrifugu veikimo principas vienodas.....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šįkart Raimis klystat :eusa-naughty: Ardęs mtzokui ir vikšriniui tai žinau ką sakau. Vikšro varikliui sukimas centrafugos atsiranda rotoriaus apačioj iš žiklerių trykštant tepalui ty. reaktyvine jėga. Belaruso centrafugą įsuka rotoriaus viduj einantis tepalo srautas per sparnuotę ir toliau patekdamas į tepimo magistralę. Skirtumas tarp šių centrafugų tikrai yra.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šįkart Raimis klystat :eusa-naughty: Ardęs mtzokui ir vikšriniui tai žinau ką sakau. Vikšro varikliui sukimas centrafugos atsiranda rotoriaus apačioj iš žiklerių trykštant tepalui ty. reaktyvine jėga. Belaruso centrafugą įsuka rotoriaus viduj einantis tepalo srautas per sparnuotę ir toliau patekdamas į tepimo magistralę. Skirtumas tarp šių centrafugų tikrai yra.

ryt perpjausiu centrifuga. ir kas bus, jei tamsta busit neteisus? :)

jei buciau neardes, nevales, nieko nesakyciau....

vsio, einu dabar ardyt :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galbut ir yra srauto skirtumas, nzn, bet kas neleidzia susireguliuot? Kad is gaziko kazka ismete, tai tikrai ne del slegio. Bent as taip manau, nes kaip minejau, slegi sureguliuot labai paprasta, o filtras tikrai geriau valo nei centrifuga.

idomumo dėlei ..kaip reguliuoji? kur tas voztuvas?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra 3 voztuvai: kairej pusej termo voztuvas, jis suveikia kai tepalai ikaista ir cirkuliuoja per radiatoriu. Desinej yra du, apatinis kelia slegi, o virsutinis yra apsauginis centrifugos voztuvas. Su apatiniu keli apatini slegi, su apsauginiu virsutini. Knygoj nera aprasytas toks reguliavimas, nes apsauginis sureguliuojamas gamykiskai. Kokiu tiksliai selgiu nzn, nes skirtingai raso. Vienur 7, kitur maziau.. nzn, o apatiniu galima reguliuot drasiai, yra knygoj parodyta.

clipboard01jqm.th.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra 3 voztuvai: kairej pusej termo voztuvas, jis suveikia kai tepalai ikaista ir cirkuliuoja per radiatoriu. Desinej yra du, apatinis kelia slegi, o virsutinis yra apsauginis centrifugos voztuvas. Su apatiniu keli apatini slegi, su apsauginiu virsutini. Knygoj nera aprasytas toks reguliavimas, nes apsauginis sureguliuojamas gamykiskai. Kokiu tiksliai selgiu nzn, nes skirtingai raso. Vienur 7, kitur maziau.. nzn, o apatiniu galima reguliuot drasiai, yra knygoj parodyta.

clipboard01jqm.th.jpg

Dekui Blaki :eusa-clap: taip isseina tas NR 1 yra apatinis kazkoki sukinom su tevuku bet nebepamenam... dabar saltam stovi 3 be gazo iki 70C 2,5 spaudimas be gazo o 90C kai uzkyla tarkim arimas ir panasiai tai tik 1 atm terodo ir kazkaip noretusi kad bent 1,5-2 rodytu prie uzkaitusio variklio nes turbinos tepimas manau ir kencia o ri paciam kazkaip kraupu ziureti i toki slegi

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra 3 voztuvai: kairej pusej termo voztuvas, jis suveikia kai tepalai ikaista ir cirkuliuoja per radiatoriu. Desinej yra du, apatinis kelia slegi, o virsutinis yra apsauginis centrifugos voztuvas. Su apatiniu keli apatini slegi, su apsauginiu virsutini. Knygoj nera aprasytas toks reguliavimas, nes apsauginis sureguliuojamas gamykiskai. Kokiu tiksliai selgiu nzn, nes skirtingai raso. Vienur 7, kitur maziau.. nzn, o apatiniu galima reguliuot drasiai, yra knygoj parodyta.

clipboard01jqm.th.jpg

siaip tepimo sistemoje buna du voztuvai

1- hidrosiurblio voztuvas, kuris turėtu buti sureguliuotas 7-7,5atm

2-tepimo magistralės gale kuris reguliuoja slėgi tepimo sistemoje.

jei reguliuojate hidrosiurblio kiek suprantu apatini tai kyla klausimas kokiu slegiu dirba hidrosiurblys? nes to slegio nematote.Kitas dalykas nelabai suprantu ko taip bijote mazesnio slėgio manau jei siltas variklis laiko 1atm pilnai pakanka. jei pasidarysit 3atm nemanau kad ilgiau dvigubai variklis laikys, visvien prie4-5 tukst valandu perinkinėsit.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

siaip tepimo sistemoje buna du voztuvai

1- hidrosiurblio voztuvas, kuris turėtu buti sureguliuotas 7-7,5atm

2-tepimo magistralės gale kuris reguliuoja slėgi tepimo sistemoje.

jei reguliuojate hidrosiurblio kiek suprantu apatini tai kyla klausimas kokiu slegiu dirba hidrosiurblys? nes to slegio nematote.Kitas dalykas nelabai suprantu ko taip bijote mazesnio slėgio manau jei siltas variklis laiko 1atm pilnai pakanka. jei pasidarysit 3atm nemanau kad ilgiau dvigubai variklis laikys, visvien prie4-5 tukst valandu perinkinėsit.

O kur tada apsauginis centrifugos voztuvas kai pastaroji uzsikisa? Chajuk?

Sep neesme ar ten 2 ar 4, bet kai slegis svyruoja tai ne i nauda. Kelem todel kad nukristavo iki ~1 siltam, o daba stabiliai 3-3,5 ir tvarkele.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na, xebra, nepykit, bet as ta centifuga pi....sau ir dainavau. guli lauze numesta....

ir nieks neirodys, kad ji geriau uz filtra....

beje, Blaki, reguliuot ten toj centrifugoj, nieko nereikia, cia gaunas miglos putimas i akis.

po veleno keitimo - slegis ir su centrifuga buvo idealus. bet.... pora sykiu truko virsutine radjatoriaus slanga (pakaito motoras), ir ate spaudimui. idejus filtra - spaudimas buvo geresnis net uz naujai perrinkta motora su centrifuga.

tai kur problema tada? gal tame, kad kazkuri dalis tepalo slegio, sunaudojama centrifugos sukimui.?

tepalo slegi reguliuoja ne voztuvai, o mexaninis judanciu daliu isdilimas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

cia Raimi,tu neteisus,tam ir reikalingas,ir jis yra reguliavimas,kad eitu sureguliuoti pagal isdilima.Siurblys duoda tam tikra slegi,jis ir dyla,bet ne taip kai kitos detales variklio,del to yra reguliavimas slegio,taip kaip ir hidraule,vaire ir taip toliau.Filtro sistemos as dar nesiaiskinau,bet ten ir turi pasireguliuot mano galva kazkas. :icon-wink:

Remontavom sorakinio varikli,dejom slifuota velena ir naujus indeklus,spaudimas salto beveik 6 atmosferos ir ka manai padarem?Atleidom voztuva ir viskas tvarkoj. :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Truputi nesupratau, ka Raimi vadini "miglos putimu"? :) Pritariu tau kad filtrai geriau, ir kazkaip nemaciau kad kazkas tvirtintu priesingai.

Kitas dalykas, tai dedant filtra vietoj centrifugos kazkas keiciasi? Ar tik ne visas korpuselis su jame esanciais voztuvais? Tik speju, nes nemaciau to filtro, nepapuole po akim :) bet jei taip, tai gali skirtis voztuvu sureguliavimas, juk taip? Va priezastis tavo geresniam filtro slegiui, nors kaip minejau, gali ir pralaidumas skirtis.

Del kitko Beleris teisingai pastebejo, ir kaip sakiau, tas "reikia/nereikia reguliuot" daromas del to kad taip ziauriai nesokinetu slegis (kalbu apie abieju voztuvu reguliavima).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Truputi nesupratau, ka Raimi vadini "miglos putimu"? :) Pritariu tau kad filtrai geriau, ir kazkaip nemaciau kad kazkas tvirtintu priesingai.

Kitas dalykas, tai dedant filtra vietoj centrifugos kazkas keiciasi? Ar tik ne visas korpuselis su jame esanciais voztuvais? Tik speju, nes nemaciau to filtro, nepapuole po akim :) bet jei taip, tai gali skirtis voztuvu sureguliavimas, juk taip? Va priezastis tavo geresniam filtro slegiui, nors kaip minejau, gali ir pralaidumas skirtis.

Del kitko Beleris teisingai pastebejo, ir kaip sakiau, tas "reikia/nereikia reguliuot" daromas del to kad taip ziauriai nesokinetu slegis (kalbu apie abieju voztuvu reguliavima).

Blaki, teisingai, keiciasi :)

pas mane, idejus filta, tusciom apsukom manometras rode 6... padavus gaza, but antra rata sukes. padariau saltam 4, ir karstas 3 su kapeikom rode. su centrifuga saltas buvo 4, karstas 1.

o beleriui, siulau padaryt eksperimenta. subadyk kompesoriaus slanga, ir reguliuok oro slegi. pamatysi rezultata. nereiks tada sekt pasaku.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir sake Blakis,kad pas tave tepalo filtro tvirtinimo korpuse(kuri keitiai,kad eitu filtra prisukt) esantys voztuvai buvo kitaip sureguliuoti,del to ir rode 6atmf.,o voztuvus visvien reguliavai.Ta pati galejai padaryti ir su centrifugos korpuse esanciais voztuvais,juos paverzt ir but rode,kad ir tas 6atmf. kaip ir filtre :lol::lol:

O jei kompresorius galingas,tai gali vostuva dachuja reguliuoti,kad slanga ir su skylem tik vat nezine kiek tu skyliu slangoj ir kokio jos dydzio :lol: .

Matai tuos voztuvus(cia as apie variklio voztuvus) gamykloj reguliuoja ant stendo vienodai,bet vienodai sureguliuoti voztuvai keliuose varikliuose,o spaudimas skirtingas buna.Ypac tai aktualu rusiskoj technikoj,nes nera vienodo tikslumo suleidime paemus kelis lygiai variklius :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir sake Blakis,kad pas tave tepalo filtro tvirtinimo korpuse(kuri keitiai,kad eitu filtra prisukt) esantys voztuvai buvo kitaip sureguliuoti,del to ir rode 6atmf.,o voztuvus visvien reguliavai.Ta pati galejai padaryti ir su centrifugos korpuse esanciais voztuvais,juos paverzt ir but rode,kad ir tas 6atmf. kaip ir filtre :lol::lol:

O jei kompresorius galingas,tai gali vostuva dachuja reguliuoti,kad slanga ir su skylem tik vat nezine kiek tu skyliu slangoj ir kokio jos dydzio :lol: .

Matai tuos voztuvus(cia as apie variklio voztuvus) gamykloj reguliuoja ant stendo vienodai,bet vienodai sureguliuoti voztuvai keliuose varikliuose,o spaudimas skirtingas buna.Ypac tai aktualu rusiskoj technikoj,nes nera vienodo tikslumo suleidime paemus kelis lygiai variklius :icon-wink:

tai paaiskink, ka man butu daves tas reguliavimas, jei saltam 4, o karstam maziau uz 1?????? :D:D

as suprasciau, jei saltas butu kokie 2, tada taip, padetu.

esme tame, kad sylant motorui, dideja slegio nuostoliai, tuo paciu, ir tepalas skysteja.

beje, idejas filtra, uzpyliau rimtus, pusiausintetinius tepalus.10w-40. o jie uz mg rusiskus, tikrai skystesni. :icon-wink:

ir dar - ne voztuvai, o voztuvas. :eusa-naughty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal as kazko nesuprantu, bet kartojuos jau kelinta karta: reguliavom tam kad nebutu taip kaip kad sakai, saltam 4 o siltam 1. Sukeli slegi juk, elementaru, o kad nebutu jo per daug - mazini iki norimo su apsauginiu. Esme ir yra slegio sukelime, nesvarbu saltas ar siltas. Salto slegis bus didesnis, bet jis kris iki nustatyto auksciausio, o pasilus vistiek bus norimas, nes sriaublys sukelia daugiau slegio nei reikia. Reguliuojasi siltas.

Kokius Raimis tepalus pila rimtesnius? Kokia ju kaina ir kas kiek laiko keiti?

tik nepamanyk kad saipausi, nzn tiesiog :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir sake Blakis,kad pas tave tepalo filtro tvirtinimo korpuse(kuri keitiai,kad eitu filtra prisukt) esantys voztuvai buvo kitaip sureguliuoti,del to ir rode 6atmf.,o voztuvus visvien reguliavai.Ta pati galejai padaryti ir su centrifugos korpuse esanciais voztuvais,juos paverzt ir but rode,kad ir tas 6atmf. kaip ir filtre :lol::lol:

O jei kompresorius galingas,tai gali vostuva dachuja reguliuoti,kad slanga ir su skylem tik vat nezine kiek tu skyliu slangoj ir kokio jos dydzio :lol: .

Matai tuos voztuvus(cia as apie variklio voztuvus) gamykloj reguliuoja ant stendo vienodai,bet vienodai sureguliuoti voztuvai keliuose varikliuose,o spaudimas skirtingas buna.Ypac tai aktualu rusiskoj technikoj,nes nera vienodo tikslumo suleidime paemus kelis lygiai variklius :icon-wink:

tai paaiskink, ka man butu daves tas reguliavimas, jei saltam 4, o karstam maziau uz 1?????? :D:D

as suprasciau, jei saltas butu kokie 2, tada taip, padetu.

esme tame, kad sylant motorui, dideja slegio nuostoliai, tuo paciu, ir tepalas skysteja.

beje, idejas filtra, uzpyliau rimtus, pusiausintetinius tepalus.10w-40. o jie uz mg rusiskus, tikrai skystesni. :icon-wink:

ir dar - ne voztuvai, o voztuvas. :eusa-naughty:

kokius cia stebuklus atradinėjat jei variklis su centrifuga jame gan didelio nasumo hidro siurblys idėtas centrifuga ismetus "skylių" kiekis sumazėja uztai ir pakylo slegis, taip pat sumazėjus "skylių" kiekiui maziau yra pro kur karstiem tepalam pratekėti dėl to maziau svyruoja slegis saltam ir karstam. beje manau kad ir su filtru vistiek bielkio motoras 10tukst. valandų neisdirbs ir prie 5t. perinkinet reiks.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal as kazko nesuprantu, bet kartojuos jau kelinta karta: reguliavom tam kad nebutu taip kaip kad sakai, saltam 4 o siltam 1. Sukeli slegi juk, elementaru, o kad nebutu jo per daug - mazini iki norimo su apsauginiu. Esme ir yra slegio sukelime, nesvarbu saltas ar siltas. Salto slegis bus didesnis, bet jis kris iki nustatyto auksciausio, o pasilus vistiek bus norimas, nes sriaublys sukelia daugiau slegio nei reikia. Reguliuojasi siltas.

Kokius Raimis tepalus pila rimtesnius? Kokia ju kaina ir kas kiek laiko keiti?

tik nepamanyk kad saipausi, nzn tiesiog :)

norejau is mobilo uzsisakyt, bet 20l kanem tuo metu neturejo (tu pigesniu,6lt su centais litras, kur nuoroda imesta)

dabar buvo shellas uzpiltas, tik isvare nafik, tad teko pirma po ranka papuolusia pusiausintetika pilt.

o del tu voztuvu, gan idomiai sneki. jei saltam, sureguliuoji max 4, ka tu gali reguliuot karstam????????

na, labai daug reikalu turiu,bet tikrai ta centrifuga ispurtysiu.

kai dejau filtra - tik 1 voztuvas buvo. kitas, mano ziniom, paciam filtre yra, bet cia kita daina.

pazystamam, del problemu su centrifugos voztuvu, 3 kartus linko motoras.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal as kazko nesuprantu, bet kartojuos jau kelinta karta: reguliavom tam kad nebutu taip kaip kad sakai, saltam 4 o siltam 1. Sukeli slegi juk, elementaru, o kad nebutu jo per daug - mazini iki norimo su apsauginiu. Esme ir yra slegio sukelime, nesvarbu saltas ar siltas. Salto slegis bus didesnis, bet jis kris iki nustatyto auksciausio, o pasilus vistiek bus norimas, nes sriaublys sukelia daugiau slegio nei reikia. Reguliuojasi siltas.

Kokius Raimis tepalus pila rimtesnius? Kokia ju kaina ir kas kiek laiko keiti?

tik nepamanyk kad saipausi, nzn tiesiog :)

norejau is mobilo uzsisakyt, bet 20l kanem tuo metu neturejo (tu pigesniu,6lt su centais litras, kur nuoroda imesta)

dabar buvo shellas uzpiltas, tik isvare nafik, tad teko pirma po ranka papuolusia pusiausintetika pilt.

o del tu voztuvu, gan idomiai sneki. jei saltam, sureguliuoji max 4, ka tu gali reguliuot karstam????????

na, labai daug reikalu turiu,bet tikrai ta centrifuga ispurtysiu.

kai dejau filtra - tik 1 voztuvas buvo. kitas, mano ziniom, paciam filtre yra, bet cia kita daina.

pazystamam, del problemu su centrifugos voztuvu, 3 kartus linko motoras.

Del kokios priezasties linko?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...