Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

turiu toki klausimeli.. kas galetu but, jei 892 belarusui, pradirbusiam apie 1500 mh smarkiai pucia pro alsuokli.. uzkimsus alsuokli, net variklio garsas pasikeicia... ir pro tepalo matuokle labai tasko.. ti vos vos istraukiu matuokle ir aptasko net rubus... kame cia reikalas gali but? ar su voztuvais, ar tarpine kokia, ar ziedas? o gal dar kaikas gali but? gal buvo kaikam nutike taip...? dekingas busiu uz issakytas mintis.. :icon-wink:

as tai manau, kad gali but tarpine plysus, o blogesniu atveju ir galva trukus, kad varo kompresija i tepimo sistema. Kazkaip pradeciau ziuret nuo tarpines.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu toki klausimeli.. kas galetu but, jei 892 belarusui, pradirbusiam apie 1500 mh smarkiai pucia pro alsuokli.. uzkimsus alsuokli, net variklio garsas pasikeicia... ir pro tepalo matuokle labai tasko.. ti vos vos istraukiu matuokle ir aptasko net rubus... kame cia reikalas gali but? ar su voztuvais, ar tarpine kokia, ar ziedas? o gal dar kaikas gali but? gal buvo kaikam nutike taip...? dekingas busiu uz issakytas mintis.. :icon-wink:

as tai manau, kad gali but tarpine plysus, o blogesniu atveju ir galva trukus, kad varo kompresija i tepimo sistema. Kazkaip pradeciau ziuret nuo tarpines.

grupe. draugelio 892 garantiniam tas pats buvo. pradejo pust per alsuokli. atvaziavo, pakeite, ir pirmyn...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu toki klausimeli.. kas galetu but, jei 892 belarusui, pradirbusiam apie 1500 mh smarkiai pucia pro alsuokli.. uzkimsus alsuokli, net variklio garsas pasikeicia... ir pro tepalo matuokle labai tasko.. ti vos vos istraukiu matuokle ir aptasko net rubus... kame cia reikalas gali but? ar su voztuvais, ar tarpine kokia, ar ziedas? o gal dar kaikas gali but? gal buvo kaikam nutike taip...? dekingas busiu uz issakytas mintis.. :icon-wink:

as tai manau, kad gali but tarpine plysus, o blogesniu atveju ir galva trukus, kad varo kompresija i tepimo sistema. Kazkaip pradeciau ziuret nuo tarpines.

jei tarpine butu kaistu motoriuks mustu ora i radiatoriu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu toki klausimeli.. kas galetu but, jei 892 belarusui, pradirbusiam apie 1500 mh smarkiai pucia pro alsuokli.. uzkimsus alsuokli, net variklio garsas pasikeicia... ir pro tepalo matuokle labai tasko.. ti vos vos istraukiu matuokle ir aptasko net rubus... kame cia reikalas gali but? ar su voztuvais, ar tarpine kokia, ar ziedas? o gal dar kaikas gali but? gal buvo kaikam nutike taip...? dekingas busiu uz issakytas mintis.. :icon-wink:

as tai manau, kad gali but tarpine plysus, o blogesniu atveju ir galva trukus, kad varo kompresija i tepimo sistema. Kazkaip pradeciau ziuret nuo tarpines.

jei tarpine butu kaistu motoriuks mustu ora i radiatoriu

tai vat neaisku jei pramuse i tepimo anga tai kompresija eina i tepimo sistema, jei pramusa i ausinimo, tada per kamina parina ir ir ausinimo skystis dingsta ar radijatoriu pucia, o jei pramusa tarp tepimo ir ausinimo tada tepalas- pienas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

99 % kad žiedai, gali būti sudilę žiedai juk 1500 mh Belarusui jau daug aišku yra ir išimčių. Kad pradegus tarpiniai kompresija patektų į karterį galimybė 1:1000, pasimatuok kompresija jei visur apyligiai -žiedai, jei tik viename (pirmajame) tada gali būti ir tarpinė. Vistiek galvą teks lupti kad pašalintum gedimą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

99 % kad žiedai, gali būti sudilę žiedai juk 1500 mh Belarusui jau daug aišku yra ir išimčių. Kad pradegus tarpiniai kompresija patektų į karterį galimybė 1:1000, pasimatuok kompresija jei visur apyligiai -žiedai, jei tik viename (pirmajame) tada gali būti ir tarpinė. Vistiek galvą teks lupti kad pašalintum gedimą.

pritariu pro tarpine i tepalus :icon-cry:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas žinot kek kg veržemi pagrindiniai ir švaistikliniai indėklai?

zinau, ir esu parases :icon-exclaim::icon-exclaim:

mtz galva verziasi 16-18 kgcm arba 160-180nm

pagrindiniai kakliukai 20-22

svaistikliniai 14-16

kompresija 26.5

kokios dar info reik??? pasiskolinau knyga...

o vakar biski nekondicijoj buvau monitoriu laisciau

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas zinot kiek baru D243 varikliui turi buti uzverti forsunkiu purkstukai. taip tai buvo 200 ir sunkiai kurdavosi. dabar sudejom naujus pursktukus is nustatem ant 175 tai iskart geriau kuriasi? 200 tai man kaskaip per daug atrodo, o gal tiek ir turi buti, ipo jis galingesnis uz D240. tai jis galingesnis todel kad daugiau uzversti purkfstukai? :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

bent masinos galva kai verzi, verzi laipsniais...pirma sugaudai varztus 20nm, po to pereini visus 60laipsniu, dar karta 60, ir dar karta 60 - gaunas apsuki 180laipsniu, cia nuo tarpines priklauso, kitom uztenka sugaudyt ir du kartai po 90laipsniu. verziant pigiu dyno raktu yra buve nutruko spylka...

Beto raktas raktui nelygus, kiek geresnis kainuoja ~500lt, pigesni netikslus. + kuo didesnis intervalas tuo blogiau, pzv nio 40-200 - jis nera tikslus. cia apie pigius eina kalba 100-200lt

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o gal kas zinot kur gauti cekisku ziedu mtz varikliui. reikes pradet nuo galvos, nuo tarpines ziuret.. jei viskas tvarkoj, tai tad aziuret kaip ziedai.. as manau sudejus cekiskus ziedus, geriau butu, vis geresne kokybe... anksciau tai meteka prekiavo tame kraste (rokiskio).. o kas dabar bent jau panevezio apskrity galetu prekiaut? gal kokios specagros reikes paklaust....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas žinot kek kg veržemi pagrindiniai ir švaistikliniai indėklai?

zinau, ir esu parases :icon-exclaim::icon-exclaim:

mtz galva verziasi 16-18 kgcm arba 160-180nm

pagrindiniai kakliukai 20-22

svaistikliniai 14-16

kompresija 26.5

kokios dar info reik??? pasiskolinau knyga...

o vakar biski nekondicijoj buvau monitoriu laisciau

Raimisx, o cia visu belarusu tokia kompresija, ir turbininio (892) tokia kompresija? Jei skiriasi ir zinai kokia, parasyk :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas žinot kek kg veržemi pagrindiniai ir švaistikliniai indėklai?

zinau, ir esu parases :icon-exclaim::icon-exclaim:

mtz galva verziasi 16-18 kgcm arba 160-180nm

pagrindiniai kakliukai 20-22

svaistikliniai 14-16

kompresija 26.5

kokios dar info reik??? pasiskolinau knyga...

o vakar biski nekondicijoj buvau monitoriu laisciau

Raimisx, o cia visu belarusu tokia kompresija, ir turbininio (892) tokia kompresija? Jei skiriasi ir zinai kokia, parasyk :icon-wink:

del 892 nezinau, nes knyga 80. beto, matuojant kompresija, turbina nei prie ko manau :D:D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

mtz galva verziasi 16-18 kgcm arba 160-180nm

pagrindiniai kakliukai 20-22

svaistikliniai 14-16

kompresija 26.5

kokios dar info reik??? pasiskolinau knyga...

o vakar biski nekondicijoj buvau monitoriu laisciau

Raimisx, o cia visu belarusu tokia kompresija, ir turbininio (892) tokia kompresija? Jei skiriasi ir zinai kokia, parasyk :icon-wink:

del 892 nezinau, nes knyga 80. beto, matuojant kompresija, turbina nei prie ko manau :D:D

kaip tai turbina ne prie ko?? na as manau kad turbina pries pradedant cilindrui spausti, pati privaro oro po slegiu, tai ir turbininiu varikliu cilindruose turetu buti didesnis slegis..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

mtz galva verziasi 16-18 kgcm arba 160-180nm

pagrindiniai kakliukai 20-22

svaistikliniai 14-16

kompresija 26.5

kokios dar info reik??? pasiskolinau knyga...

o vakar biski nekondicijoj buvau monitoriu laisciau

Raimisx, o cia visu belarusu tokia kompresija, ir turbininio (892) tokia kompresija? Jei skiriasi ir zinai kokia, parasyk :icon-wink:

del 892 nezinau, nes knyga 80. beto, matuojant kompresija, turbina nei prie ko manau :D:D

kaip tai turbina ne prie ko?? na as manau kad turbina pries pradedant cilindrui spausti, pati privaro oro po slegiu, tai ir turbininiu varikliu cilindruose turetu buti didesnis slegis..

o kas turbina suka??? :D

ismetamosios dujos. is kur jos kompresijos matavimo momentu???? :D:D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu bet pvz jeigu D245 variklio suspaudimo laipsnis kitoks nei D243, tai manau, kad ir kompresija gali skirtis kazkiek...

o kodel jis kitoks?

na as cia skaitinejau nebepamenu tik kokioj temoj buvo, kad vienu varikliu 15, kitu 17 suspaudimo laipsnis, tai dabar ir nezinau kaip istikruju...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu bet pvz jeigu D245 variklio suspaudimo laipsnis kitoks nei D243, tai manau, kad ir kompresija gali skirtis kazkiek...

o kodel jis kitoks?

na as cia skaitinejau nebepamenu tik kokioj temoj buvo, kad vienu varikliu 15, kitu 17 suspaudimo laipsnis, tai dabar ir nezinau kaip istikruju...

negaliu gincitis, nes nezinau... bet... svaistikliai vienodi, stumekliai irgi vienodi, fiziskai... galva ir skirtis neturetu...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...