Raimisx Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 taigi buvo jau sneketa apie kompresijas ir suspaudimo laipsnius buvo, bet jaunimui sunku su praeitom snekom... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 taigi buvo jau sneketa apie kompresijas ir suspaudimo laipsnius buvo, bet jaunimui sunku su praeitom snekom... vaistu yra, jei atmintis jaunuos metuos paveda Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 taigi buvo jau sneketa apie kompresijas ir suspaudimo laipsnius buvo, bet jaunimui sunku su praeitom snekom... vaistu yra, jei atmintis jaunuos metuos paveda overumas vaistam dar per jaunas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 taigi buvo jau sneketa apie kompresijas ir suspaudimo laipsnius buvo, bet jaunimui sunku su praeitom snekom... vaistu yra, jei atmintis jaunuos metuos paveda overumas vaistam dar per jaunas na jo tokiam amziui pradejus vaistus gerti gali ir neuzaugti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eee Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 ne i tema , bet kiek pas mtz turi buti kompresija variklio norma ? D-240 naujo variklio kompresija 27. kiek pamenu susidėvėjęs variklis skaitosi kai kompresija 17. pas ji jei neklystu D 243 pasmane d240 kompresija 14,14,15,12 bet trauka nesiskundzia kazkur girdejau kad mtz kompresija 16 ar 17 naujo ne 27 Suspaudimo laipsnis D-240 variklio yra 16. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 o kokia kompresija???? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Overumas Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 ne i tema , bet kiek pas mtz turi buti kompresija variklio norma ? D-240 naujo variklio kompresija 27. kiek pamenu susidėvėjęs variklis skaitosi kai kompresija 17. pas ji jei neklystu D 243 pasmane d240 kompresija 14,14,15,12 bet trauka nesiskundzia kazkur girdejau kad mtz kompresija 16 ar 17 naujo ne 27 Suspaudimo laipsnis D-240 variklio yra 16. aciu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eee Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 o kokia kompresija???? Šeštadienį teko atlikti tokia matavimo "procedūra".Matavom 240,šilto varikklio, kompresiometras rodė :23,22,22,14. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Overumas Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 o kokia kompresija???? Šeštadienį teko atlikti tokia matavimo "procedūra".Matavom 240,šilto varikklio, kompresiometras rodė :23,22,22,14. silto aisku kad bus daugiau, as tai salto matavau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 idomus klausimas silto ar salto kompresija didesne, as manau, kad salto visgi turetu buti didesne, nes tirshtas tepalas geriau sandarina ziedus nei skystas, jei manot kitaip butu idomu isgirsti kodel, as kazkode nesugalvoju nei vieno argumento del ko silto turetu buti didesne kompresija, nebent del to, kad starteris greiciau vinioja Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 o kokia kompresija???? Šeštadienį teko atlikti tokia matavimo "procedūra".Matavom 240,šilto varikklio, kompresiometras rodė :23,22,22,14. silto aisku kad bus daugiau, as tai salto matavau tu tikras tuo ka sakai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bulvinykas Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 idomus klausimas silto ar salto kompresija didesne, as manau, kad salto visgi turetu buti didesne, nes tirshtas tepalas geriau sandarina ziedus nei skystas, jei manot kitaip butu idomu isgirsti kodel, as kazkode nesugalvoju nei vieno argumento del ko silto turetu buti didesne kompresija, nebent del to, kad starteris greiciau vinioja Manyčiau šalto matuodamas gausi tikresnį vaizdą, nes šiltas turėtų rodyt gerenę kompresiją. Vien jau dėl padidėjusių stūmuoklių. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 na gilzes irgi pleciasi, nezinau, istikro retorinis klausimas, rimtai idomu pasidare Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bulvinykas Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 na gilzes irgi pleciasi, nezinau, istikro retorinis klausimas, rimtai idomu pasidare Palygink medžiagas ir jų šiluminį plėtimąsi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 tepalas atlieka ir nedidele sandarinimo funkcija, saltas tepalas klampesnis, automatiskai matuojant kompresija saltam ji gausis didesne, nebent pas jus supilta aukstos kokybes sintetine alyva. apsukos kompresijos dydziui ytakos nelabai turi isskyrus ta atveji kai starteris vos apvercia varikli jei netikit pabandykit su burna pripusti padanga jokio skirtumo ar pusi letai ar greitai tu 2,2baro niekaip neipumpuosi Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Overumas Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 manau todel ant salto mazesne nes kai variklis katik dirbo ant ziedu lieka tepalo ir buna didesne kompresija, pabandykit kai matuojat be tepalo ir paskui sauksta tepalo i cilindra ipilti pamatysit, o kodel kai variklis kiekviena diena kuriamas kuriasi gerai kai palaikai savaite nekurta paskui sunkiau uzkurti nes kai kuri kiekviena diena ant ziedu buna tepalo ir kompresiaj buna geresne nes tepalas taip greitai nenubega, todel ir ziedas nevenas o keletas jei variklis stovejas ir tepalas nubeges nuo ziedu automatiskai kompresiaj bsu mazesne nei katik dirbusio chefas 1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytautas Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 o kokia kompresija???? Šeštadienį teko atlikti tokia matavimo "procedūra".Matavom 240,šilto varikklio, kompresiometras rodė :23,22,22,14. Prastoka,ypač ketvirtas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vyga Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 siltas pleciasi del to kompresija dideja buna kartais kad is po remonto karstas variklis pradeda gnypti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vyga Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 o kokia kompresija???? Šeštadienį teko atlikti tokia matavimo "procedūra".Matavom 240,šilto varikklio, kompresiometras rodė :23,22,22,14. Prastoka,ypač ketvirtas. ipilk tepalo i 4 cilindra ir tada pamatuok, jei kompresija pakils bus kalti ziedai, jei nepakils voztuvai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Overumas Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 o kokia kompresija???? Šeštadienį teko atlikti tokia matavimo "procedūra".Matavom 240,šilto varikklio, kompresiometras rodė :23,22,22,14. Prastoka,ypač ketvirtas. ipilk tepalo i 4 cilindra ir tada pamatuok, jei kompresija pakils bus kalti ziedai, jei nepakils voztuvai visiskai teisingai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Overumas Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 manau todel ant salto mazesne nes kai variklis katik dirbo ant ziedu lieka tepalo ir buna didesne kompresija, pabandykit kai matuojat be tepalo ir paskui sauksta tepalo i cilindra ipilti pamatysit, o kodel kai variklis kiekviena diena kuriamas kuriasi gerai kai palaikai savaite nekurta paskui sunkiau uzkurti nes kai kuri kiekviena diena ant ziedu buna tepalo ir kompresiaj buna geresne nes tepalas taip greitai nenubega, todel ir ziedas nevenas o keletas jei variklis stovejas ir tepalas nubeges nuo ziedu automatiskai kompresiaj bsu mazesne nei katik dirbusio yra tiesos? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 manau todel ant salto mazesne nes kai variklis katik dirbo ant ziedu lieka tepalo ir buna didesne kompresija, pabandykit kai matuojat be tepalo ir paskui sauksta tepalo i cilindra ipilti pamatysit, o kodel kai variklis kiekviena diena kuriamas kuriasi gerai kai palaikai savaite nekurta paskui sunkiau uzkurti nes kai kuri kiekviena diena ant ziedu buna tepalo ir kompresiaj buna geresne nes tepalas taip greitai nenubega, todel ir ziedas nevenas o keletas jei variklis stovejas ir tepalas nubeges nuo ziedu automatiskai kompresiaj bsu mazesne nei katik dirbusio tepalas nenubega, tepala nuvalo tepaliniai ziedai, jei tepaliniai ziedai pasede arba blogai atlieka savo funkcija kompresija pakyla iki 2 atmosferu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 as visdelto manau, kad salto kompresija didesne, stumoklis tiek neissiplecia kad be ziedu sandarintu, as sutinku su arunio nuomone, o ziedai apsivelia tepalu kai prasuki, na zodziu labos visiems Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Overumas Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 manau todel ant salto mazesne nes kai variklis katik dirbo ant ziedu lieka tepalo ir buna didesne kompresija, pabandykit kai matuojat be tepalo ir paskui sauksta tepalo i cilindra ipilti pamatysit, o kodel kai variklis kiekviena diena kuriamas kuriasi gerai kai palaikai savaite nekurta paskui sunkiau uzkurti nes kai kuri kiekviena diena ant ziedu buna tepalo ir kompresiaj buna geresne nes tepalas taip greitai nenubega, todel ir ziedas nevenas o keletas jei variklis stovejas ir tepalas nubeges nuo ziedu automatiskai kompresiaj bsu mazesne nei katik dirbusio tepalas nenubega, tepala nuvalo tepaliniai ziedai, jei tepaliniai ziedai pasede arba blogai atlieka savo funkcija kompresija pakyla iki 2 atmosferu kad ir nauji ziedai bet tepalo vistiek atsiranda tar virsutiniu ziedu ir uztai buna kompresija karsto didesne nu ten gal ne litra sir ne du bet bunakeletas gramu manau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Sausio 19, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 19, 2009 kiekviena trinties pora turi prisitrinti todel pirmom valandom dilimas laiko atzvilgiu yra intensyvesnis del to paties po kapitalinio siektiek deginamas tepalas, del to po remonto ir naujam reikalingas pridirbimas, del to paties ir tepalai naujam arba po remonto keiciami greiciau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti