Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

ne i tema , bet kiek pas mtz turi buti kompresija variklio norma ? :icon-confused:

D-240 naujo variklio kompresija 27. kiek pamenu susidėvėjęs variklis skaitosi kai kompresija 17.

pas ji jei neklystu D 243

pasmane d240 kompresija 14,14,15,12 :lol: bet trauka nesiskundzia :icon-confused: kazkur girdejau kad mtz kompresija 16 ar 17 naujo ne 27 :icon-confused:

Suspaudimo laipsnis D-240 variklio yra 16.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ne i tema , bet kiek pas mtz turi buti kompresija variklio norma ? :icon-confused:

D-240 naujo variklio kompresija 27. kiek pamenu susidėvėjęs variklis skaitosi kai kompresija 17.

pas ji jei neklystu D 243

pasmane d240 kompresija 14,14,15,12 :lol: bet trauka nesiskundzia :icon-confused: kazkur girdejau kad mtz kompresija 16 ar 17 naujo ne 27 :icon-confused:

Suspaudimo laipsnis D-240 variklio yra 16.

aciu :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

idomus klausimas silto ar salto kompresija didesne, as manau, kad salto visgi turetu buti didesne, nes tirshtas tepalas geriau sandarina ziedus nei skystas, jei manot kitaip butu idomu isgirsti kodel, as kazkode nesugalvoju nei vieno argumento del ko silto turetu buti didesne kompresija, nebent del to, kad starteris greiciau vinioja

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

idomus klausimas silto ar salto kompresija didesne, as manau, kad salto visgi turetu buti didesne, nes tirshtas tepalas geriau sandarina ziedus nei skystas, jei manot kitaip butu idomu isgirsti kodel, as kazkode nesugalvoju nei vieno argumento del ko silto turetu buti didesne kompresija, nebent del to, kad starteris greiciau vinioja

Manyčiau šalto matuodamas gausi tikresnį vaizdą, nes šiltas turėtų rodyt gerenę kompresiją. Vien jau dėl padidėjusių stūmuoklių.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tepalas atlieka ir nedidele sandarinimo funkcija, saltas tepalas klampesnis, automatiskai matuojant kompresija saltam ji gausis didesne, nebent pas jus supilta aukstos kokybes sintetine alyva.

apsukos kompresijos dydziui ytakos nelabai turi isskyrus ta atveji kai starteris vos apvercia varikli jei netikit pabandykit su burna pripusti padanga jokio skirtumo ar pusi letai ar greitai tu 2,2baro niekaip neipumpuosi :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

manau todel ant salto mazesne nes kai variklis katik dirbo ant ziedu lieka tepalo ir buna didesne kompresija, pabandykit kai matuojat be tepalo ir paskui sauksta tepalo i cilindra ipilti pamatysit, o kodel kai variklis kiekviena diena kuriamas kuriasi gerai kai palaikai savaite nekurta paskui sunkiau uzkurti nes kai kuri kiekviena diena ant ziedu buna tepalo ir kompresiaj buna geresne nes tepalas taip greitai nenubega, todel ir ziedas nevenas o keletas :) jei variklis stovejas ir tepalas nubeges nuo ziedu automatiskai kompresiaj bsu mazesne nei katik dirbusio

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kokia kompresija???? :D:D

Šeštadienį teko atlikti tokia matavimo "procedūra".Matavom 240,šilto varikklio, kompresiometras rodė :23,22,22,14.

Prastoka,ypač ketvirtas.

ipilk tepalo i 4 cilindra ir tada pamatuok, jei kompresija pakils bus kalti ziedai, jei nepakils voztuvai :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

manau todel ant salto mazesne nes kai variklis katik dirbo ant ziedu lieka tepalo ir buna didesne kompresija, pabandykit kai matuojat be tepalo ir paskui sauksta tepalo i cilindra ipilti pamatysit, o kodel kai variklis kiekviena diena kuriamas kuriasi gerai kai palaikai savaite nekurta paskui sunkiau uzkurti nes kai kuri kiekviena diena ant ziedu buna tepalo ir kompresiaj buna geresne nes tepalas taip greitai nenubega, todel ir ziedas nevenas o keletas :) jei variklis stovejas ir tepalas nubeges nuo ziedu automatiskai kompresiaj bsu mazesne nei katik dirbusio

yra tiesos? :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

manau todel ant salto mazesne nes kai variklis katik dirbo ant ziedu lieka tepalo ir buna didesne kompresija, pabandykit kai matuojat be tepalo ir paskui sauksta tepalo i cilindra ipilti pamatysit, o kodel kai variklis kiekviena diena kuriamas kuriasi gerai kai palaikai savaite nekurta paskui sunkiau uzkurti nes kai kuri kiekviena diena ant ziedu buna tepalo ir kompresiaj buna geresne nes tepalas taip greitai nenubega, todel ir ziedas nevenas o keletas :) jei variklis stovejas ir tepalas nubeges nuo ziedu automatiskai kompresiaj bsu mazesne nei katik dirbusio

tepalas nenubega, tepala nuvalo tepaliniai ziedai, jei tepaliniai ziedai pasede arba blogai atlieka savo funkcija kompresija pakyla iki 2 atmosferu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

manau todel ant salto mazesne nes kai variklis katik dirbo ant ziedu lieka tepalo ir buna didesne kompresija, pabandykit kai matuojat be tepalo ir paskui sauksta tepalo i cilindra ipilti pamatysit, o kodel kai variklis kiekviena diena kuriamas kuriasi gerai kai palaikai savaite nekurta paskui sunkiau uzkurti nes kai kuri kiekviena diena ant ziedu buna tepalo ir kompresiaj buna geresne nes tepalas taip greitai nenubega, todel ir ziedas nevenas o keletas :) jei variklis stovejas ir tepalas nubeges nuo ziedu automatiskai kompresiaj bsu mazesne nei katik dirbusio

tepalas nenubega, tepala nuvalo tepaliniai ziedai, jei tepaliniai ziedai pasede arba blogai atlieka savo funkcija kompresija pakyla iki 2 atmosferu

kad ir nauji ziedai bet tepalo vistiek atsiranda tar virsutiniu ziedu ir uztai buna kompresija karsto didesne :) nu ten gal ne litra sir ne du bet bunakeletas gramu manau

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...