Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

1.Guminis žiedas kampe puikiai laiko nes temperatūra ten būna tik 90 laipsnių.Toks varijantas netgi europinėj technikoj eina .Žieduką patartina dėti ne lietuvišką.

2.Vtoroplasto žiedą dėti reikia nuo sujungimo į vidurį .Gražiausiai įsideda.JOKIŲ trumpinimų.Reikalingas tam kad nepradegtų tarpinė jeigu yra galvos ar gilzių nelygumai .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

NEpatingekit naujas tarpines padaryt, hermetikas neiseitis.

:icon-exclaim:

Didelis darbstuolis turi but, kad galvos tarpine pagamint :)

Karta anksciau teko keist tarpine senam varikliui tai niekas nebego. Sitam kur keiciau irgi patare gumini zieda idet. Bet va iskilo problema tokia, kad tepalo kanalas isgreztas bloke kreivai, ir kai uzdedi tarpine gaunasi tiek arti krasto kad joks guminis ziedas netinka...

Pats silikoniniu hermetiku aptepiau. Pries tai kiek imanoma grafita nukrapsciau ir nuriebalinau. Tepiau plonai, leidau apie 10 min isdziut. Kol kas viskas gerai... Matysim kiek ilgam :)

Mintis mano dar tokia, jog tefloniniai ziedai perima didele dali spaudimo, kuri paprastai tektu tarpinei. Del to ji blogiau susispaudzia ir atsiranda galimybe teplaui prasimust.

Siaip vakarietiskos tarpines is anksto buna apvedziotos kazkuo panasiu i sukietejusi hermetika....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
tai kad motoras mažai dyrbes po rėmonto tik alkunė truputi palenkta ikišta.blokas d240 tik stumoklinė d50 idėta.pamaniau jai alkune keisiu tai gal siurbli paspartinti

AG tai gautus apie 80. Tačiau iš tuo neko gero neišeis nes d240 alkunine su svoriais paskaičiota d240 stumuokliams kuriu mase žimiai skiriasi nuo d50. Gausis didelis disbalansas. Koki laika galima palikti senaja alkune (bet ji gali lužti ankščiau ar veliau). Tačiau tada reikia keisti varštu spyruokles i d240 nes d50 yra minkstesnes ir jau prie 2050 apsuku varštai pradeda daužytis su stumuokliais. Pats taip važinejau koki laika (gal puse metu) nekas neatsitiko bet vistiek poto pastačiau viska nuo d240. Bet galiu pasakyti kad tas malonumas yra labai brangus nes keisti reikia labai daug ko. Tada geriau jau nusipirkti deveta d240. Dariau ta prieš keleta metu tada dar viskas buvo pigiau bet dabar to tikrai nebedarytu. O perdibtasis varylkis i d240 ir po šia diena dirba idealiai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kad motoras mažai dyrbes po rėmonto tik alkunė truputi palenkta ikišta.blokas d240 tik stumoklinė d50 idėta.pamaniau jai alkune keisiu tai gal siurbli paspartinti

tokiu dalyku net buti negali :icon-eek: , kaip variklis dirba su lenktu alkuniniu :icon-question: , teko kelis variklius perdirbineti is 50 i 240 tai alkunini palikdavau taupumo sumetimais ta pati, keiciau stumoklius, purkstukus, galva, ir galvos virsuje esancius dangtelius. Kuro siurbli galima taip pat deti 240 variklio, jo buna kitokie reguliatoriaus svareliai,geriau apsukas ima variklis. Tarp kitko D-240 variklio vieni alkuniniai buna su atsvarais, kiti be atsvaru ir visiskai tas neturi reiksmes variklio darbui. Sukelus apsukas iki 2200 80 arkliu nesigaus, skirtingos degimo kameros.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kad motoras mažai dyrbes po rėmonto tik alkunė truputi palenkta ikišta.blokas d240 tik stumoklinė d50 idėta.pamaniau jai alkune keisiu tai gal siurbli paspartinti

tokiu dalyku net buti negali :icon-eek: , kaip variklis dirba su lenktu alkuniniu :icon-question: , teko kelis variklius perdirbineti is 50 i 240 tai alkunini palikdavau taupumo sumetimais ta pati, keiciau stumoklius, purkstukus, galva, ir galvos virsuje esancius dangtelius. Kuro siurbli galima taip pat deti 240 variklio, jo buna kitokie reguliatoriaus svareliai,geriau apsukas ima variklis. Tarp kitko D-240 variklio vieni alkuniniai buna su atsvarais, kiti be atsvaru ir visiskai tas neturi reiksmes variklio darbui. Sukelus apsukas iki 2200 80 arkliu nesigaus, skirtingos degimo kameros.

Teisybe, d240 alkuniniai buna ir be atsvaru, bet juos deda tik i d242 ir d244 kuru apsukas 1800 ir 1700, taigi gaunasi panašiai kaip d50, bet i d240 arba d243 tik su atsvarais nes ten žymiai didesnes dinamines jegos ir daug didesne tikimibe kad gali lužti alkuninis.

O arkliai visgi bus apie 80. Degimo kameros tipas itakauja tik variklio ekonomiškuma. Paviždžiui SMD-17K (100AG netiesioginis ipurškimas) ir SMD-17KN (100AG, tiesioginis ipurškimas). Skirtingas tik abu varikliu ekonomiškumas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na ,blokas mano 50dešimtam d240 ikištas tik alkunė ,stumoklinė ir galva 50šimto.tai manau varžtai bus tvirtesni sudėti.

Tai galva d50 tad ir nebus tvirtesni. Tai kad blokas d240 nieko nereiškia, viskas kitas tai d50. Visi toki tie d50, abejoju ar dar gausis kur matiti su originalu d50 bloka, nebent tas traktorius kokiu 65 - 70 metu. O visa tavo išvardinta reikia keisti, kas bus nelabai jau pigu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kodėl keisti? jug tik alkunė su svoreis ir smagratis lengvesnis.bėja išsiaiškinau dėl galios.visdėlto stumoklis su for kamera prideda ag nei stumoklis lygus o forkamera galvoi.jumzėi stumoklinė d240to motoro o apsukos 1,7 ir arklu turi 65. gaunasi kad stumoklio dėka 10ag prisidėjo ir 15ag pakėlus apsukas.tiktais jumzėi stumoklio eiga didesnė 5mm ,tai duoda galingesni sukimo momėnta ir padidina variklio tampruma.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu toki klausimeli.. kas galetu but, jei 892 belarusui, pradirbusiam apie 1500 mh smarkiai pucia pro alsuokli.. uzkimsus alsuokli, net variklio garsas pasikeicia... ir pro tepalo matuokle labai tasko.. ti vos vos istraukiu matuokle ir aptasko net rubus... kame cia reikalas gali but? ar su voztuvais, ar tarpine kokia, ar ziedas? o gal dar kaikas gali but? gal buvo kaikam nutike taip...? dekingas busiu uz issakytas mintis.. :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu toki klausimeli.. kas galetu but, jei 892 belarusui, pradirbusiam apie 1500 mh smarkiai pucia pro alsuokli.. uzkimsus alsuokli, net variklio garsas pasikeicia... ir pro tepalo matuokle labai tasko.. ti vos vos istraukiu matuokle ir aptasko net rubus... kame cia reikalas gali but? ar su voztuvais, ar tarpine kokia, ar ziedas? o gal dar kaikas gali but? gal buvo kaikam nutike taip...? dekingas busiu uz issakytas mintis.. :icon-wink:

siaip galetu buti kad pradege koks kompresinis ziedas ir tdl pradejo ora pust.. mums tai buvo skiles vienas kompresinis tai paeitus gupe vel viskas tvarkoj..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu toki klausimeli.. kas galetu but, jei 892 belarusui, pradirbusiam apie 1500 mh smarkiai pucia pro alsuokli.. uzkimsus alsuokli, net variklio garsas pasikeicia... ir pro tepalo matuokle labai tasko.. ti vos vos istraukiu matuokle ir aptasko net rubus... kame cia reikalas gali but? ar su voztuvais, ar tarpine kokia, ar ziedas? o gal dar kaikas gali but? gal buvo kaikam nutike taip...? dekingas busiu uz issakytas mintis.. :icon-wink:

siaip galetu buti kad pradege koks kompresinis ziedas ir tdl pradejo ora pust.. mums tai buvo skiles vienas kompresinis tai paeitus gupe vel viskas tvarkoj..

na man irgi kazkaip atrodo, akd ziedas galetu but.. siaip tai jegos yra, bet vistiek jeigu pucia, negerai... reiks ardyt ir ziuret tada...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu toki klausimeli.. kas galetu but, jei 892 belarusui, pradirbusiam apie 1500 mh smarkiai pucia pro alsuokli.. uzkimsus alsuokli, net variklio garsas pasikeicia... ir pro tepalo matuokle labai tasko.. ti vos vos istraukiu matuokle ir aptasko net rubus... kame cia reikalas gali but? ar su voztuvais, ar tarpine kokia, ar ziedas? o gal dar kaikas gali but? gal buvo kaikam nutike taip...? dekingas busiu uz issakytas mintis.. :icon-wink:

siaip galetu buti kad pradege koks kompresinis ziedas ir tdl pradejo ora pust.. mums tai buvo skiles vienas kompresinis tai paeitus gupe vel viskas tvarkoj..

ir beto, pajutau, kad greitis krito.. budavo su 10 t rugiu 41 km/h vaziuodavo, o dabar vos 39 km/h tuscias vaziuoja.. gali but, akd jeigu ziedas trukes, automatiskai apsuku tiek nebeisvysto ir greitis mazesnis..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu toki klausimeli.. kas galetu but, jei 892 belarusui, pradirbusiam apie 1500 mh smarkiai pucia pro alsuokli.. uzkimsus alsuokli, net variklio garsas pasikeicia... ir pro tepalo matuokle labai tasko.. ti vos vos istraukiu matuokle ir aptasko net rubus... kame cia reikalas gali but? ar su voztuvais, ar tarpine kokia, ar ziedas? o gal dar kaikas gali but? gal buvo kaikam nutike taip...? dekingas busiu uz issakytas mintis.. :icon-wink:

greiciausiai ziedai kompresiniai reikt kompresija pamatuoti ir bus aisku

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na zinok kai ir mums trukes kompresinis ziedas buvo tai nesijaute kad galia butu sumazejus..

kas del greicio tai i belaruso spidometra nelb keisk demesi o ypac kai tik keliu km paklaida, gal truputi laidas pasioksidavo per koki sujungima ir jau iskart keiciasi rodmenys.. man tai isvis buvo pradejes vejus rodyti..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...