Jaunasis Paskelbta Lapkričio 13, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 13, 2014 Sunku pasakyti kodėl beveik vienodi traktoriai lauko sąlygom pasirodė skirtingai traukiantys. Aišku labai gali figuruoti tas sukimo momento skirtumas, bet tai duoda daugiau agresyvumą, traukos impulsyvumą, o ne pačią galią. Bet imant pagal svorį, galią ir sukimo momentą vis tik 720 manau reiktų lygint su JD6210R. Sukimo momentas vis tiek panašiai mažesnis, bet bent jau svoris didesnis. Kitas dalykas pačių bandytų traktorių nustatymai, ypač Fendt, turinčio nemažai apsaugos nuo perkrovų. O bene labiausiai tokiu atveju gali klaidinti padangos ir prabuksavimas. Kas neturi traktoriuose sistemų rodančių ratų prabuksavimą, ar tiesiog į jas neužmeta akių, tai nelabai ir žino matyt kiek to prabuksavimo gali būti prie atskirų darbų. Patikėkit, esant šlapiai dirvai tie skaičiukai gali pervirsti ir per 30%, o tada jau tie keli arkliai ar poniai nieko nebesudaro traukime, jei ratai ant vietos viniojasi. Reziume: nėra ko plėšyt maikių ir lysti į subtilumus tokių dalykų ko neįmanoma įvertinti lauko sąlygom. Tokius dalykus gali padaryti tik tam skirta įranga. cia su ta mintim kad uz fendt vistiek but geriau negali MBLORINSER 1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Lapkričio 13, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 13, 2014 cia su ta mintim kad uz fendt vistiek but geriau negali Geriau kad fantazijas paliktum kitiem reikalam, labiau pravers. O čia tiesiog skaityk kas parašyta juodu ant balto ir komentuok į temą. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jaunasis Paskelbta Lapkričio 13, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 13, 2014 Geriau kad fantazijas paliktum kitiem reikalam, labiau pravers. O čia tiesiog skaityk kas parašyta juodu ant balto ir komentuok į temą. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
extrymazs Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Traktorius ziurimas pagal vardine gale o ne IPM, kaip cia pasakius.... PTO ir transporto darbuose, keliu vazinejantis maciau ta vaikstancia skale, bet nieko ten nesijaute, o laukuose dirbom be PTO taip sakant yra vardinis galingumas, yra protingi arkliai i kuriuos nekreipiu demesiaus Sutinku, lauko darbams ziureti reikia tik vardine ir butinai sulyginti matavimo standartus, o ne vieno galinguma ziureti pagal ISO, o kito pvz pagal DIN, nors niekas pas mus nepateikineja pagal si matavima. Bet reikia nepamirsti greiciu dezes...cia itaka galutiniam galingumui yra gan didele. (aisku ir nustatymai ir padangos lemia nemazai). Bet uztenka palyginti ta pati modeli tik su skirtingom dezem, tarkimsu bepakope ir mechanine. Su mechanine jausite geresne trauka. Kodel? Todel kad dauguma rinkoje esanciu bepakopiu deziu neleidzia "pjauti" variklio. Su bepakope variklis dazniausiai max APKROVA pasiekia 95%, o su mechanine galite pasiekti ir 140% . Plius prisideda dezes nuostoliai kuriuos turi visos dezes tik didziausi ju yra (bent jau buvo) hidrofikuotose transmisijose. Cia ne is pirsto ar nuogirdu laustas parasymas, o is praktikos. (na cia kritikams nes situo netikinciu yra daug) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MBLORINSER Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Sutinku, lauko darbams ziureti reikia tik vardine ir butinai sulyginti matavimo standartus, o ne vieno galinguma ziureti pagal ISO, o kito pvz pagal DIN, nors niekas pas mus nepateikineja pagal si matavima. Bet reikia nepamirsti greiciu dezes...cia itaka galutiniam galingumui yra gan didele. (aisku ir nustatymai ir padangos lemia nemazai). Bet uztenka palyginti ta pati modeli tik su skirtingom dezem, tarkimsu bepakope ir mechanine. Su mechanine jausite geresne trauka. Kodel? Todel kad dauguma rinkoje esanciu bepakopiu deziu neleidzia "pjauti" variklio. Su bepakope variklis dazniausiai max APKROVA pasiekia 95%, o su mechanine galite pasiekti ir 140% . Plius prisideda dezes nuostoliai kuriuos turi visos dezes tik didziausi ju yra (bent jau buvo) hidrofikuotose transmisijose. Cia ne is pirsto ar nuogirdu laustas parasymas, o is praktikos. (na cia kritikams nes situo netikinciu yra daug) Gal daugiau pati deze save tausoja nei varikly. Bet is tikruju ji atlieka tiek kiek gali pati padaryti bei praso tiek kiek jei reik is variklis. O su mechanine vairuotojas blogai netinkamai parinkdamas pavaras apkrauna varikly daugiau nei atliekamas darbas jy apkrautu. Pasiskaitymui apie dezes http://manoukis.lt/mano-ukis-zurnalas/technika/49-ar-nau-jos-tran-smi-si-jos-tu-ri-daug-pri-va-lu-mu- belaipsnes http://manoukis.lt/mano-ukis-zurnalas/technika/28-belaipsnes-tran-smi-si-jos-siuo-lai-ki-niuo-se-trak-to-riuo-se Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
performance Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Ir john deere mechanines dezes turi auto funkcija (Direct Drive, Power shift (e23 del ankstesniu negaliu komentot)) + gali nustatyti ties kokiais sukiais keistu Pavaras. Is esmes neabejoju kad traukos skirtumas buvo del dezes Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MBLORINSER Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 21, 2014 tai tik auto funkcija bet ne belaipte. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
performance Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Taip, bet gali dirbt optimaliai pagal apkrovima. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Ir john deere mechanines dezes turi auto funkcija (Direct Drive, Power shift (e23 del ankstesniu negaliu komentot)) + gali nustatyti ties kokiais sukiais keistu Pavaras. Is esmes neabejoju kad traukos skirtumas buvo del dezes Tai, kad šitą moną turi ir senesnės autoquad dėžės. Tiek, kad pavadinimas ne toks mandras ir perjungimo momentas reguliuojasi paprastu patenciometru, taip kaip tau patinka. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zilvis55 Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 21, 2014 AdBlue, kai skaiciau dar 2013m. turetu but visuose 2015 didesniuose modeliose ir kombainuose. Del mazesniu nezinau. Pataisykit, kad jei klystu. Kas del poniu ar asilu galios.... ukyje didziausias traktorius Fendt 820, kuris pagal (EC 97/98) turi 207arklius, yra mazesnis JD 6330 bet anas nesulyginamas... BET! Vasara buvo atvarytas deminis 6210r kuris pagal ta pati standarta turi 210 arkliu, BET tuo paciu padargu, tom paciom salygom John Deere trauke geriau uz fendta. Ir skirtumas jautes gan aiskiai. JD nustatai greiti 12-13 tokiu ir traukia, apsukos dideles bet jis kazkaip neatrodo kad plesytusi, o vat fendt, trauke max 10, iki 11 netrauke, bet traktorius jauciasi, kad plesosi, sukiai 1900, praktiskai visa sveikata atiduoda. ir jei TMS'as nors kiek meta apsukas, greitis iskart krenta per 1-2.5km/h. zodziu Fendtas juntamai silpnesnis Tiesa, verta paminet, kad JD buvo su mechanine transmisija, Direct drive. Turejau ir as ta demine traktoriu. Pavaru deze visai nepatiko. O pats traktorius trauka tikrai nuvyle. Ariau 5 korpusu vartomu. Siaip lyginant su Case magnum 7120 ir Valtra 171 (abudu 180 ag) tai galios john deere turi gal tik per plauka daugiau. su deminiu teko tik art, bet 6 korpusai jam tikrai butu buve perdaug. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
performance Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Gali but, nedirbau su ankstesniais, teko su autopower ir direct drive. Ukyje turimas 6330. Visai su mechanine. Direct drive nedvejodamas pasikeisciau i turima vario (fendt) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
performance Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Zilvis55 kiekvienam savo. Man john deere nr1. O fendas nepatinka 6210r DD turejai ar 6170r ? Kuo nepatiko deze ? Trauka ? 5korp nepatrauke ? Siaip 6210r pagal ecr24. Standarta turi 193 arklius kas yra netoli nuo tavo 180 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dova07 Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Buvpm gave irgi 6210r su 5 korpusu plugu tai ans palei musu zemes, tai per mazas jam buvo tik minusas pasirode kad gan kratus nesijaucia tos kabinos amortizacijos, bet gal kas dirbantys naturoj pasidalins kaip ta ju amortizacija ? Nors vadyyba sako kad padangos per placios buvo :D Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dumoju Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Galia abieju praktiskai vienoda ir yra ( skirtumas 3 ag ) isskyrus ta NM skirtuma. Bet JD ir sunkesnis. tai ir sueda ta galia. Tiesiog viskas susideda, isivaizduoju, kad mazesni nuostoliai i transmisija ( mechanine deze ) didesnis darbinis turis ( tai daugiau atsiliepia i ateiti eksploatacijai ) ir turim ka turim Tokios galios traktoriams 1proc. skirtumas pavaru deziu naudingume duoda 2 ag. Niekam ne paslaptis, kad mechanine transmisija visada bus naudingesne uz hidrofikuota. Tarp padirbejusios hidrofikuotos ir mechanines bus dar didesnis skirtumas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dumoju Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Buvpm gave irgi 6210r su 5 korpusu plugu tai ans palei musu zemes, tai per mazas jam buvo tik minusas pasirode kad gan kratus nesijaucia tos kabinos amortizacijos, bet gal kas dirbantys naturoj pasidalins kaip ta ju amortizacija ? Nors vadyyba sako kad padangos per placios buvo :D turiu be amortizacijos toki pati tik silpnesni siek tiek. visai smagiai jis man rieda, pakankamai minkstai dirbasi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zilvis55 Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Zilvis55 kiekvienam savo. Man john deere nr1. O fendas nepatinka 6210r DD turejai ar 6170r ? Kuo nepatiko deze ? Trauka ? 5korp nepatrauke ? Siaip 6210r pagal ecr24. Standarta turi 193 arklius kas yra netoli nuo tavo 180 6210 R. 5 korpusai po 45 cm Kuhn plugo jam buvo pats tas. Kodel 193 o ne 210? Matavimo standartas kitoks ar kame reikalas? su IPM net 240 raso. Per daug man tu begiu diapozonuose. Letai susirenka greiti transporte pradedant vaziuoti. Autopower nebandes, bet Powerquad ar autoquad man mielesnes, nors ir paprastesnes. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zilvis55 Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 21, 2014 turiu be amortizacijos toki pati tik silpnesni siek tiek. visai smagiai jis man rieda, pakankamai minkstai dirbasi. 6910R? Kokius padargus kabinat? kaip trauka? Gal turi su kuo palygint ukyje? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
performance Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 21, 2014 Neuzkliuvo kietumas, uz 820 minkstesnis pasirode, tilto eiga didesne. Kokiu budu vertinai trauka, kad nuvyle ir kas nepatiko dezeje ? Dirbant galima sakyt kad visai nesijaucia perjungimas. Kokiom dezem casas ur valtra ? P.s. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
donce3333 Paskelbta Gruodžio 2, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 2, 2014 kaip kuriasi jusu john deere traktorius prie tokio salcio ? ar turi itakos tepalai? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukdavidas Paskelbta Gruodžio 2, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 2, 2014 buvot kas siande kedainiu arenoje JD nauju pristatyme Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
performance Paskelbta Gruodžio 2, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 2, 2014 Buvom. Kaip tamsta ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MBLORINSER Paskelbta Gruodžio 2, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 2, 2014 Buvau. Nieko gero, pristatymo galima sakyt nebuvo. Tik trynė smegenis apie išmonės technologijas. O apie kažką naujo, tai tik tiek kad naujai žaliai perdažyti Sampo kombainai atsirado gamoje W330,W440 O pas traktorius kas nauja atnaujintos kabinos, varikliai, ir transmisijos ( patobulinta directdrive, autopower, naujos E18 ir E23 transmisijos) Kažkodėl buvo nutylėta kad į R serija jau nebeuzteks TIKTAIS DYZELINO, bet ir reikės addblue įliet. Kas patiko tai lektuveliu pasirodymas. Skaniai pamaitino nors prie lovio prieiti sunku buvo. Gražiai pagrojo. Visa kita ką šnekėjo jau žinojau iš seniau. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukdavidas Paskelbta Gruodžio 3, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 3, 2014 tie ledai tai ispudingai sviete, buvo akivaizdus skirtumas nuo salimais esančio JD Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MBLORINSER Paskelbta Gruodžio 3, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 3, 2014 neisbuvau iki galo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukdavidas Paskelbta Gruodžio 3, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 3, 2014 buvo visi aparatai pakurti ir sujungti visi zibintai, buvo galimybe atsisest uz vairo ir pasiknaisiot po borto kompa Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti