Jump to content

John Deere traktoriai


Recommended Posts

Sunku pasakyti kodėl beveik vienodi traktoriai lauko sąlygom pasirodė skirtingai traukiantys. Aišku labai gali figuruoti tas sukimo momento skirtumas, bet tai duoda daugiau agresyvumą, traukos impulsyvumą, o ne pačią galią. Bet imant pagal svorį, galią ir sukimo momentą vis tik 720 manau reiktų lygint su JD6210R. Sukimo momentas vis tiek panašiai mažesnis, bet bent jau svoris didesnis. Kitas dalykas pačių bandytų traktorių nustatymai, ypač Fendt, turinčio nemažai apsaugos nuo perkrovų. O bene labiausiai tokiu atveju gali klaidinti padangos ir prabuksavimas. Kas neturi traktoriuose sistemų rodančių ratų prabuksavimą, ar tiesiog į jas neužmeta akių, tai nelabai ir žino matyt kiek to prabuksavimo gali būti prie atskirų darbų. Patikėkit, esant šlapiai dirvai tie skaičiukai gali pervirsti ir per 30%, o tada jau tie keli arkliai ar poniai nieko nebesudaro traukime, jei ratai ant vietos viniojasi. Reziume: nėra ko plėšyt maikių ir lysti į subtilumus tokių dalykų ko neįmanoma įvertinti lauko sąlygom. Tokius dalykus gali padaryti tik tam skirta įranga.

cia su ta mintim kad uz fendt vistiek but geriau negali

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Traktorius ziurimas pagal vardine gale o ne IPM, kaip cia pasakius.... PTO ir transporto darbuose, keliu vazinejantis maciau ta vaikstancia skale, bet nieko ten nesijaute, o laukuose dirbom be PTO :icon-wink: taip sakant yra vardinis galingumas, yra protingi arkliai i kuriuos nekreipiu demesiaus

 

Sutinku, lauko darbams ziureti reikia tik vardine ir butinai sulyginti matavimo standartus, o ne vieno galinguma ziureti pagal ISO, o kito pvz pagal DIN, nors niekas pas mus nepateikineja pagal si matavima. Bet reikia nepamirsti greiciu dezes...cia itaka galutiniam galingumui yra gan didele. (aisku ir nustatymai ir padangos lemia nemazai). Bet uztenka palyginti ta pati modeli tik su skirtingom dezem, tarkimsu bepakope ir mechanine. Su mechanine jausite geresne trauka. Kodel? Todel kad dauguma rinkoje esanciu bepakopiu deziu neleidzia "pjauti" variklio. Su bepakope variklis dazniausiai max APKROVA pasiekia 95%, o su mechanine galite pasiekti ir 140% . Plius prisideda dezes nuostoliai kuriuos turi visos dezes tik didziausi ju yra (bent jau buvo) hidrofikuotose transmisijose. Cia ne is pirsto ar nuogirdu laustas parasymas, o is praktikos. (na cia kritikams :) nes situo netikinciu yra daug)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku, lauko darbams ziureti reikia tik vardine ir butinai sulyginti matavimo standartus, o ne vieno galinguma ziureti pagal ISO, o kito pvz pagal DIN, nors niekas pas mus nepateikineja pagal si matavima. Bet reikia nepamirsti greiciu dezes...cia itaka galutiniam galingumui yra gan didele. (aisku ir nustatymai ir padangos lemia nemazai). Bet uztenka palyginti ta pati modeli tik su skirtingom dezem, tarkimsu bepakope ir mechanine. Su mechanine jausite geresne trauka. Kodel? Todel kad dauguma rinkoje esanciu bepakopiu deziu neleidzia "pjauti" variklio. Su bepakope variklis dazniausiai max APKROVA pasiekia 95%, o su mechanine galite pasiekti ir 140% . Plius prisideda dezes nuostoliai kuriuos turi visos dezes tik didziausi ju yra (bent jau buvo) hidrofikuotose transmisijose. Cia ne is pirsto ar nuogirdu laustas parasymas, o is praktikos. (na cia kritikams :) nes situo netikinciu yra daug)

Gal daugiau pati deze save tausoja nei varikly. Bet is tikruju ji atlieka tiek kiek gali pati padaryti bei praso tiek kiek jei reik is variklis. O su mechanine vairuotojas blogai netinkamai parinkdamas pavaras apkrauna varikly daugiau nei atliekamas darbas jy apkrautu.

 

Pasiskaitymui apie dezes

 

http://manoukis.lt/mano-ukis-zurnalas/technika/49-ar-nau-jos-tran-smi-si-jos-tu-ri-daug-pri-va-lu-mu-

 

belaipsnes

 

http://manoukis.lt/mano-ukis-zurnalas/technika/28-belaipsnes-tran-smi-si-jos-siuo-lai-ki-niuo-se-trak-to-riuo-se

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir john deere mechanines dezes turi auto funkcija (Direct Drive, Power shift (e23 del ankstesniu negaliu komentot)) + gali nustatyti ties kokiais sukiais keistu Pavaras. Is esmes neabejoju kad traukos skirtumas buvo del dezes

Tai, kad šitą moną turi ir senesnės autoquad dėžės. Tiek, kad pavadinimas ne toks mandras ir perjungimo momentas reguliuojasi paprastu patenciometru, taip kaip tau patinka.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

AdBlue, kai skaiciau dar 2013m. turetu but visuose 2015 didesniuose modeliose ir kombainuose. Del mazesniu nezinau. Pataisykit, kad jei klystu.

 

 Kas del poniu ar asilu galios.... ukyje didziausias traktorius Fendt 820, kuris pagal (EC 97/98) turi 207arklius,  yra mazesnis JD 6330 bet anas nesulyginamas... BET! Vasara buvo atvarytas deminis 6210r kuris pagal ta pati standarta turi 210 arkliu, BET tuo paciu padargu, tom paciom salygom John Deere trauke geriau uz fendta. Ir skirtumas jautes gan aiskiai. JD nustatai greiti 12-13 tokiu ir traukia, apsukos dideles bet jis kazkaip neatrodo kad plesytusi, o vat fendt, trauke max 10, iki 11 netrauke, bet traktorius jauciasi, kad plesosi, sukiai 1900, praktiskai visa sveikata atiduoda. ir jei TMS'as nors kiek meta apsukas, greitis iskart krenta per 1-2.5km/h. zodziu Fendtas juntamai silpnesnis

 

Tiesa, verta paminet, kad JD buvo su mechanine transmisija, Direct drive.

Turejau ir as ta demine traktoriu. Pavaru deze visai nepatiko. O pats traktorius trauka tikrai nuvyle. Ariau 5 korpusu vartomu. Siaip lyginant su  Case magnum 7120 ir Valtra 171 (abudu 180 ag) tai galios john deere turi gal tik per plauka daugiau. su deminiu teko tik art, bet 6 korpusai jam tikrai butu buve  perdaug.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galia abieju praktiskai vienoda ir yra ( skirtumas 3 ag ) isskyrus ta NM skirtuma. Bet JD ir sunkesnis. tai ir sueda ta galia. Tiesiog viskas susideda, isivaizduoju, kad mazesni nuostoliai i transmisija ( mechanine deze ) didesnis darbinis turis ( tai daugiau atsiliepia i ateiti eksploatacijai ) ir turim ka turim

Tokios galios traktoriams 1proc. skirtumas pavaru deziu naudingume duoda 2 ag. Niekam ne paslaptis, kad mechanine transmisija visada bus naudingesne uz hidrofikuota. Tarp padirbejusios hidrofikuotos ir mechanines bus dar didesnis skirtumas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvpm gave irgi 6210r  su 5 korpusu plugu tai ans palei musu zemes, tai per mazas jam buvo :D tik minusas pasirode kad gan kratus nesijaucia tos kabinos amortizacijos, bet gal kas dirbantys naturoj pasidalins  kaip ta ju amortizacija ? Nors vadyyba sako kad padangos per placios buvo   :D :D

turiu be amortizacijos toki pati tik silpnesni siek tiek. visai smagiai jis man rieda, pakankamai minkstai dirbasi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Zilvis55 kiekvienam savo. Man john deere nr1. O fendas nepatinka

6210r DD turejai ar 6170r ? Kuo nepatiko deze ? Trauka ? 5korp nepatrauke ? Siaip 6210r pagal ecr24. Standarta turi 193 arklius kas yra netoli nuo tavo 180

6210 R. 5 korpusai po 45 cm Kuhn plugo jam buvo pats tas. Kodel 193 o ne 210? Matavimo standartas kitoks ar kame reikalas? su IPM net 240 raso.

Per daug man tu begiu diapozonuose. Letai susirenka greiti transporte pradedant vaziuoti. Autopower nebandes, bet Powerquad ar autoquad man mielesnes, nors ir paprastesnes.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Buvau.

Nieko gero, pristatymo galima sakyt nebuvo. Tik trynė smegenis apie išmonės technologijas.

O apie kažką naujo, tai tik tiek kad naujai žaliai perdažyti Sampo kombainai atsirado gamoje W330,W440

O pas traktorius kas nauja atnaujintos kabinos, varikliai, ir transmisijos ( patobulinta directdrive, autopower, naujos E18 ir E23 transmisijos)

Kažkodėl buvo nutylėta kad į R serija jau nebeuzteks TIKTAIS DYZELINO, bet ir reikės addblue įliet.

Kas patiko tai lektuveliu pasirodymas. Skaniai pamaitino nors prie lovio prieiti sunku buvo.

Gražiai pagrojo.

Visa kita ką šnekėjo jau žinojau iš seniau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...