Jump to content

John Deere traktoriai


Recommended Posts

dazniausiai prie tu 500 val buna maza zvaigzdute o apacioj smulkiu sriftu buna paaiskinta del ko tas intervalas tikroveje sumazeja  :icon-rolleyes:

Dar pridursiu, kad juodu per baltą JD vartotojo instrukcijoje parašyta, kad neoriginalių tepalų keitimo intervalai per pus mažesni.

Dar nesutikčiau su kitu kolega, kuris sako, kad visi tepalai vienodi. Mes naudojame Texaco tepalus. Tai ten aiškiai parašyta, kad tokie ir tokie tepalai skirti vidaus degimo varikliams dirbantiems agresyvioje aplinkoje ir sudėtingomis sąlygomis. Tad darau prielaidą - tepalai skiriasi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar pridursiu, kad juodu per baltą JD vartotojo instrukcijoje parašyta, kad neoriginalių tepalų keitimo intervalai per pus mažesni.

Dar nesutikčiau su kitu kolega, kuris sako, kad visi tepalai vienodi. Mes naudojame Texaco tepalus. Tai ten aiškiai parašyta, kad tokie ir tokie tepalai skirti vidaus degimo varikliams dirbantiems agresyvioje aplinkoje ir sudėtingomis sąlygomis. Tad darau prielaidą - tepalai skiriasi.

Spėk kam tuo juodu ant balto parašyta? Tam, kad firmą šertai, nes paskaičiuosi, kad ale tipo neorginalas nors ir pigesnis trečdaliu bet keisti reikia dukart tankiau, tai neapsimoka. Pirksi ale ORGINALĄ.  Bet  kai alyvos aprobacijoje žymėjimas tas pats ACEA E9 ir pas orginalą ir pas konkurentus lai pabando man pagrysti, kodėl aš turėčiau mokėti trečdaliu brangiau, už juodą kanistrą?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Standartai: ACEA E9, E7; API CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4, CH-4, CG-4;JDQ-78X; CES20081, 77, 76, 75; VDS-4, VDS-3, VDS-2; MTU Type 2.1

 

Radai ant bankes uzrasa su standartu ir pili be baimes, o ar atlikinesi servisus kas 500 ar dazniau ar reciau tavo reikalas.

Tavo tiesa tepalai skiresi tam ir yra standartai klasifikacijos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Žmonės nediskutuokite ir neklaidinkite kitų jei tikrai nežinote, o tik kažkada kažkur kažką girdėjot.

Alyvos esmė: bazė + priedai. Nei vienas gamintojas tikrai neatskleis savo alyvos formulės ir mes 100proc nežinosim ar iš skirtingų talpų alyvos bus vienodos, nes skirtingų gamintojų bet vienodos klasifikacijos alyva nėra tokia pat. Pats JD negamina alyvos, bet jis yra sertifikavęs savo formulę ir tokia alyva gali pardavinėti tik JD statinėse, nesvarbu kad atitikmuo, bet vistiek ji kažkiek skiriasi. Galioja tas pats ir kitiems prekės ženklams. BMW alyva yra pagaminta Castrol įmonės, bet tai vėl ne ta pati kas Castrol alyva. Pilkit tas kas priklauso pagal gamintoją, perkat traktorius už šimtus tūkstančių, o paskui ieškot kur pigiau alyvos nupirkt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O man atrodo, kad visų pirma svarbu yra tinkamai elgtis su traktoriumi - negazuoti šalto, neduoti apkrovų, po sunkių darbų visad paaušinti turbiną ir tada nereikės kvaršinti galvos. Aš asmeniškai netikiu, kad tausojant traktorių ir pilant vienokią ar kitokią alyvą kada nors pajusi skirtumą, bet bent jau man tiesiog psichologiškai ramiau supylus OEM alyvą ir sudėjus OEM fitrus. Žinau, kad tai optimaliausia mano traktoriui, o kažko ieškoti dėl kelių dešimčių litų kažkaip nėra net didelės prasmės. Nebent traktorių 10 ir tepalai bačkom eina...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Žmonės nediskutuokite ir neklaidinkite kitų jei tikrai nežinote, o tik kažkada kažkur kažką girdėjot.

Alyvos esmė: bazė + priedai. Nei vienas gamintojas tikrai neatskleis savo alyvos formulės ir mes 100proc nežinosim ar iš skirtingų talpų alyvos bus vienodos, nes skirtingų gamintojų bet vienodos klasifikacijos alyva nėra tokia pat. Pats JD negamina alyvos, bet jis yra sertifikavęs savo formulę ir tokia alyva gali pardavinėti tik JD statinėse, nesvarbu kad atitikmuo, bet vistiek ji kažkiek skiriasi. Galioja tas pats ir kitiems prekės ženklams. BMW alyva yra pagaminta Castrol įmonės, bet tai vėl ne ta pati kas Castrol alyva. Pilkit tas kas priklauso pagal gamintoją, perkat traktorius už šimtus tūkstančių, o paskui ieškot kur pigiau alyvos nupirkt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taupydamas alyvos sąskaita, bent naujoms turbinoms susitaupau (kadangi pilam ne orginalą tai dar nepabiro  :icon-mrgreen: Kaimynų daugumos pakeista, ar dar blogiau, kombainui ir gesintuvas panaudotas.  :icon-rolleyes:  ir net švaistiklis per šoną neišlindo...) O jei rimtai, tai svarbu, kad tos alyvos būtų norma, ir ne su žvyriumi pripilta. O jau ar ten paskutinis mados klyksmas, ar kažkas laiko patikrinta tai ne esmė. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

AdBlue, kai skaiciau dar 2013m. turetu but visuose 2015 didesniuose modeliose ir kombainuose. Del mazesniu nezinau. Pataisykit, kad jei klystu.

 

 Kas del poniu ar asilu galios.... ukyje didziausias traktorius Fendt 820, kuris pagal (EC 97/98) turi 207arklius,  yra mazesnis JD 6330 bet anas nesulyginamas... BET! Vasara buvo atvarytas deminis 6210r kuris pagal ta pati standarta turi 210 arkliu, BET tuo paciu padargu, tom paciom salygom John Deere trauke geriau uz fendta. Ir skirtumas jautes gan aiskiai. JD nustatai greiti 12-13 tokiu ir traukia, apsukos dideles bet jis kazkaip neatrodo kad plesytusi, o vat fendt, trauke max 10, iki 11 netrauke, bet traktorius jauciasi, kad plesosi, sukiai 1900, praktiskai visa sveikata atiduoda. ir jei TMS'as nors kiek meta apsukas, greitis iskart krenta per 1-2.5km/h. zodziu Fendtas juntamai silpnesnis

 

Tiesa, verta paminet, kad JD buvo su mechanine transmisija, Direct drive.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na 100Nm + bet sutikim, kad tai nera kardinalus skirtumas. arkliai praktiskai tie patys, mase didesne netgi. Bet traukia tikrai smagiau.

Ka norejau pasakyt, tai, kad musu fendukui labai artimas konkurentas galia ir ismeginus abu tuo paciu padargu pasirode, kas yra kas. cia kas liecia arkliai ar poniai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galia abieju praktiskai vienoda ir yra ( skirtumas 3 ag ) isskyrus ta NM skirtuma. Bet JD ir sunkesnis. tai ir sueda ta galia. Tiesiog viskas susideda, isivaizduoju, kad mazesni nuostoliai i transmisija ( mechanine deze ) didesnis darbinis turis ( tai daugiau atsiliepia i ateiti eksploatacijai ) ir turim ka turim

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galia abieju praktiskai vienoda ir yra ( skirtumas 3 ag ) isskyrus ta NM skirtuma. Bet JD ir sunkesnis. tai ir sueda ta galia. Tiesiog viskas susideda, isivaizduoju, kad mazesni nuostoliai i transmisija ( mechanine deze ) didesnis darbinis turis ( tai daugiau atsiliepia i ateiti eksploatacijai ) ir turim ka turim

Kodel sakai kad trim arkliais galingesnis jd, jo max galinguma deklaruoja net 249ag su ipm, o ta demini toky ir padare, paciam teko toki gal ir ta paty pavairuoti..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sunku pasakyti kodėl beveik vienodi traktoriai lauko sąlygom pasirodė skirtingai traukiantys. Aišku labai gali figuruoti tas sukimo momento skirtumas, bet tai duoda daugiau agresyvumą, traukos impulsyvumą, o ne pačią galią. Bet imant pagal svorį, galią ir sukimo momentą vis tik 720 manau reiktų lygint su JD6210R. Sukimo momentas vis tiek panašiai mažesnis, bet bent jau svoris didesnis. Kitas dalykas pačių bandytų traktorių nustatymai, ypač Fendt, turinčio nemažai apsaugos nuo perkrovų. O bene labiausiai tokiu atveju gali klaidinti padangos ir prabuksavimas. Kas neturi traktoriuose sistemų rodančių ratų prabuksavimą, ar tiesiog į jas neužmeta akių, tai nelabai ir žino matyt kiek to prabuksavimo gali būti prie atskirų darbų. Patikėkit, esant šlapiai dirvai tie skaičiukai gali pervirsti ir per 30%, o tada jau tie keli arkliai ar poniai nieko nebesudaro traukime, jei ratai ant vietos viniojasi. Reziume: nėra ko plėšyt maikių ir lysti į subtilumus tokių dalykų ko neįmanoma įvertinti lauko sąlygom. Tokius dalykus gali padaryti tik tam skirta įranga.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...