Jump to content

Kombaino išsirinkimas


Algis...

Recommended Posts

Kaip su valdymu padaret? nes ijungus tik jungikliu po kurio laiko gali slangos isaudyti.. :icon-mrgreen: .turi veikti su pertraukomis kompresorius..

 

Statomas elementarus termostatinis jungiklis su kapiliaru garintuve. Padaroma taip, kad kompresorius veiktų tik įjungus ventiliatorių kabinoje ir atsijunginėtų pasiekus temperatūrą. Taip pat būtinas slėgio daviklis, kad pakilus slėgiui atjungtų kompresorių.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mus tai valdymas liko iki galo nebaigtas. Javapjūtė ant nosies buvo, nebesigilinom, koks ten daviklis linijoj stovėjo ir kokiu principu jis veikia (turbūt slėgio), tai jo nebedėjom, padarėm tiesiogiai mygtuku jungiamą kompresorių. Pradėjus šerkšnyti radiatoriui (jis nepaslėptas, matosi) išjungi kompresorių, kai radiatorius sušyla ir nebepakankamai vėsina vėl įjungi. Aišku nelabai patogu, bet ką darysi. Be to kadangi į originalų „pečiuką“ įdėt šito radiatoriaus nėra šansų, o sumontuot visą pečiuko dėžę iš kokio automobilio irgi nėra vietos, tai jokių sklendžių, kad galėtum nusistatyti reikiamą temperatūrą ir apie tai pamiršti, nėra. Ryšium su tuo nori nenori vistiek pačiam reiktų išjunginėti, nes kaip sakiau pradėjus šerkšnoti radiatoriui, darosi per šalta, o tas valdymas nuo (gal) slėgio neaišku, gal išjungtų kompresorių dar pakankamai neatšaldęs radiatoriaus, o gal kaip tik per daug sušaldytų. Turint laiko ir noro būtų galima kažką su temperatūriniais davikliais suburt, kad pasiekus tam tikras temperatūras įjungtų ir išjungtų kompresorių. Bet donore to nebuvo, o ieškot ir burt kažką iš trečiųjų šalių nebuvo laiko. Žinoma kompresoriaus ilgaamžiškumui turbūt tai peilis, bet svarbu kad kol kas viskas veikia

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mus tai valdymas liko iki galo nebaigtas. Javapjūtė ant nosies buvo, nebesigilinom, koks ten daviklis linijoj stovėjo ir kokiu principu jis veikia (turbūt slėgio), tai jo nebedėjom, padarėm tiesiogiai mygtuku jungiamą kompresorių. Pradėjus šerkšnyti radiatoriui (jis nepaslėptas, matosi) išjungi kompresorių, kai radiatorius sušyla ir nebepakankamai vėsina vėl įjungi. Aišku nelabai patogu, bet ką darysi. Be to kadangi į originalų „pečiuką“ įdėt šito radiatoriaus nėra šansų, o sumontuot visą pečiuko dėžę iš kokio automobilio irgi nėra vietos, tai jokių sklendžių, kad galėtum nusistatyti reikiamą temperatūrą ir apie tai pamiršti, nėra. Ryšium su tuo nori nenori vistiek pačiam reiktų išjunginėti, nes kaip sakiau pradėjus šerkšnoti radiatoriui, darosi per šalta, o tas valdymas nuo (gal) slėgio neaišku, gal išjungtų kompresorių dar pakankamai neatšaldęs radiatoriaus, o gal kaip tik per daug sušaldytų. Turint laiko ir noro būtų galima kažką su temperatūriniais davikliais suburt, kad pasiekus tam tikras temperatūras įjungtų ir išjungtų kompresorių. Bet donore to nebuvo, o ieškot ir burt kažką iš trečiųjų šalių nebuvo laiko. Žinoma kompresoriaus ilgaamžiškumui turbūt tai peilis, bet svarbu kad kol kas viskas veikia

 

Kolega, neįsiskaitote iki galo... Termoreguliatorius su kapiliaru radiatoriuje :  ...  www.saltukas.lt kainuoja 29 Lt

 

26-ThermostatF2000_1.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Statomas elementarus termostatinis jungiklis su kapiliaru garintuve. Padaroma taip, kad kompresorius veiktų tik įjungus ventiliatorių kabinoje ir atsijunginėtų pasiekus temperatūrą. Taip pat būtinas slėgio daviklis, kad pakilus slėgiui atjungtų kompresorių.

du davikliai: aukšto ir žemo slėgio  :icon-cool:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu nepaslapti i koki kombaina sumontavai,beto kur pritaisei kita radiatoriu?

 

Kombainas , jeigu jį galima taip pavadinti, Volvo 1130. Dar nestačiau, bet susirinkau visą komplektą ( nuo BMW ) ir visą informaciją kas kur ir kaip. Mano volve yra vieta įdėti kondesaciniam ale kondicionieriui, taigi su normaliu neturėtų kilti problemų. Išorinį radiatorių su elektriniu ventiliatoriumi planuoju dėti kažkur ant kabinos (gulsčiai).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Su 78 per diena apie 60t grudų. Tai pasiskaičiuok, ar spėsi su tokiu paimti . Imk dvigubai didesnį, negu reikia tau pačiam, tada ir kaimynam apipjausi, ir sau laiku nusipjausi... Galų gale ir plėsiesi ateitį.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As galvoju, kad butu paprastas montavimas, tai apie vandenini, naujo kaina apie 3k lt, tik idomu ar pasijaus kas, sako jei kabinoj buna +40 tai atvesina iki +30. Privalumas, kad nereikia papildomos talpos montuoti skysčiui, bei galima kilnoti ant kitos technikos, purškimui su beleriu irgi praverstų... :icon-rolleyes:

būtent tokį: http://www.galuotas.lt/lt/technika/traktoriai/kondicionieriai/autonominiai-kondicionieriai-traktoriams-kombainams/

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko iš vilkaviškio ūkininko parsivaryti dominatorių 106, merso variklis, 5,1m... už 43 ar 45k lt nepamenu tiksliai. Tfu tfu tfu, keli sezonai jau dirba pagirtinai apart to, kad kaito šiemet, bet ir tai patys žiopli, ne kombainas.  Tai žiūrint į šitą už 77k, atrodo kosmosas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš įdėtų nuorodų matyti, kad nelabai apsisprendęs, nes chederiai skirtingi, neaišku ar hidro pavaros reikia, neaišku ar perkinso ar mb variklio nori. Žiūrėčiau 108. 

Kaip ieškojau sau kombaino, buvo kriterijus, hidro pavara, mb variklis, ne mažiau 5m pjaunamoji, kondicionierius, bet su pastaruoju privalumu, netako rasti, o jei buvo, tai kainų kategorija kita.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš įdėtų nuorodų matyti, kad nelabai apsisprendęs, nes chederiai skirtingi, neaišku ar hidro pavaros reikia, neaišku ar perkinso ar mb variklio nori. Žiūrėčiau 108. 

Kaip ieškojau sau kombaino, buvo kriterijus, hidro pavara, mb variklis, ne mažiau 5m pjaunamoji, kondicionierius, bet su pastaruoju privalumu, netako rasti, o jei buvo, tai kainų kategorija kita.

Kodėl manai, kad MB variklis geresnis nei Perkins? Turėjau Consul su Perkins, pradirbau daug metų be priekaištų. Kad kaistų variklis, radijatorius turėdavo nebesimatyti per stambias dulkes. Dominator 96 buvo su MB o kaisdavo prie menkiausio radijatoriaus nešvarumo, kiekviena diena vos ne po valandą radijatoriaus prapūtimui. Aišku gali būt ir kitų priežasčių, bet nemanau kad tarp tų dviejų variklių kurį nors galima labai išskirti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip šis 108 http://www.skelbiu.lt/skelbimai/claas-dominator-108sl-16956738.html ? tik  nesu susidūręs su šia įmone  , gal ką žinote ir apie ją ?

Esu pirkes iš ju viena kombaina, imonė kaip imonė, kaip ir visur kur užsiima technikos pardavimais, kainas žino gerai ir pigiai iš ju nepaimsi. Konkrečiai tas kur nuorodoi tai iš nuotrauku toks padyrbes matosi, man krito i aki skelbiu.lt idėtas skelbimas marijampolėje parduoda dominator 96 už 62999 litus, toks iš nuotrauku dar pusėtinai atrodo,  yra hidrovažiuoklė, kondicionierius, rašo, kad pradyrbes 2096 moto val. jeigu netyčia taip ir yra tai su tokiu kombainu turėtum kulti be didesniu problemu, o ir pinigėlius ne visus išleistum nes pinigėliu butinai reik turėt atsargai perkant tokius aparatus, nes nežinia kada koks gedimas gali iššokti dyrbant pyrma sezona, o ir taip gal but reiks kažka pasikeisti prieš darba.

Dėl varikliu tai aš nekreipčiau didelio dėmesio koks tas variklis ir perkinso ir merso tarnauja gerai pakol viskas tvarkinga.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dėkui , gal tikrai neblogas , reiks apziureti :) o kaip ant tokio kombaino 5m kederis ?  maždaug kokie jo minusai , pliusai ? dekui:)

Kederis normalus toks ant tokiu kombainu ir eidavo pagrinde, gali pasižiūrėt konedatoi, ten yra parašyta su kokiais standarte kombainas būna ir kokie gali būti alternatyvūs kederiai, šiaip tai kažkokiu minusu ar pliusu  nepasakysiu o jeigu turi omenyje konkrečiai šito kambaino kederi tai jis niekuom nesiskiria nuo kitu tos kartos kederiu, ta prasme kur paskutinis skaičius 6 yra viena karta kur skaičius 8 kita karta, pati kederiu konstrukcija budavo tokia pati tik skyrdavosi pločiai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...