Jump to content

Kiek kainuoja traktoriaus darbo valanda


Recommended Posts

Aš atrodo paprastą klausimą ir gana konkretų uždaviau. O jūs pradedat sliekų ieškot labai keistose vietose. Mes tiksliai galim žinot, tik kiek kainuos techninis aptarnavimas valandai. Ir nuvertėjimą galim apsiskaičiuot, nes rinkos kainos daug maž aiškios dėvėtos technikos. O visas kitas sąnaudas dėsi į produkcijos tonos savikainą ir jos nepriklausys nuo traktoriaus markės, o tik nuo pasirinktos technologijos.

Tai ar visi traktoriai nuvertėja vienodai? Ar gali būti, kad kai kurie išlaiko vertę geriau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 80
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

automobiliose taip tai galioja yra mašinos galinčios atlaikyti milijoną km (pvz taksistai ko gero daugiausia naudoja MB ne be priežasties). Logiška, kad žmogeliui važiuojančiam iki 20 000km nėra prasmės mokėti už mersą ar ne todėl yra mašiniukų paskaičiuotų 300 000 ar pan. Bet niekaip neykertu kaip tai galima pritaikyti traktoriams.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

automobiliose taip tai galioja yra mašinos galinčios atlaikyti milijoną km (pvz taksistai ko gero daugiausia naudoja MB ne be priežasties). Logiška, kad žmogeliui važiuojančiam iki 20 000km nėra prasmės mokėti už mersą ar ne todėl yra mašiniukų paskaičiuotų 300 000 ar pan. Bet niekaip neykertu kaip tai galima pritaikyti traktoriams.

Nieko čia nereikia taikyt. Įvardink lietuvišką 'ownership' atitikmenį.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš atrodo paprastą klausimą ir gana konkretų uždaviau. O jūs pradedat sliekų ieškot labai keistose vietose. Mes tiksliai galim žinot, tik kiek kainuos techninis aptarnavimas valandai. Ir nuvertėjimą galim apsiskaičiuot, nes rinkos kainos daug maž aiškios dėvėtos technikos. O visas kitas sąnaudas dėsi į produkcijos tonos savikainą ir jos nepriklausys nuo traktoriaus markės, o tik nuo pasirinktos technologijos.

Tai ar visi traktoriai nuvertėja vienodai? Ar gali būti, kad kai kurie išlaiko vertę geriau.

Kalbi apie buhalterinį teorinį savikainos skaičiavimą, kas nuo praktikos gerokai skiriasi. Gali būti, kad užsidėjai traktoriaus eksplotacijos laikotarpį 10 metų, o tikrasis bus 20 metų. Tai tas kaip tu sakai "sliekų ieškojimas" yra teisingiausias būdas pasiskaičiuoti savikainą artimiausią tikrajai. Visko tiksliai niekad nežinosi į ateitį, bet tikrai geriau numatysi traktoriaus naudojimą, nei kad primestą ministerijų buhalterijos žiurkių, nieko neišmanančių traktoriaus eksplotacijos praktinių išlaidų.

Šiaip tai jau užvesdamas temą atsakei ko norėjai, tik įsistatyk skaičius į X ir Y, ir viskas atsakyta. Tik tas kaip minėjau nieko nesako. Net nežinosi kiek paimti iš kaimyno už sniego valymą ar malkų vežimą, nes visi darbai išskyrus važiavimą į bažnyčią ar pas mergas, dirbami su kokiu nors padargu. Reikia skaičiuoti viską jei nori kažką turėti apčiuopiamo, ką gali kažkur panaudoti praktiškai. Tame tarpe ir dyzelio ir darbo kainą.

Kad nebūtų vien beliatristika, galiu pasakyti, kad su Fendt 714 net be jokio padargo, sakykim ištraukti kokį istrigusį pusnynuos, važiuočiau tik už 70 Lt/MV.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš atrodo paprastą klausimą ir gana konkretų uždaviau. O jūs pradedat sliekų ieškot labai keistose vietose. Mes tiksliai galim žinot, tik kiek kainuos techninis aptarnavimas valandai. Ir nuvertėjimą galim apsiskaičiuot, nes rinkos kainos daug maž aiškios dėvėtos technikos. O visas kitas sąnaudas dėsi į produkcijos tonos savikainą ir jos nepriklausys nuo traktoriaus markės, o tik nuo pasirinktos technologijos.

Tai ar visi traktoriai nuvertėja vienodai? Ar gali būti, kad kai kurie išlaiko vertę geriau.

Kalbi apie buhalterinį teorinį savikainos skaičiavimą, kas nuo praktikos gerokai skiriasi. Gali būti, kad užsidėjai traktoriaus eksplotacijos laikotarpį 10 metų, o tikrasis bus 20 metų. Tai tas kaip tu sakai "sliekų ieškojimas" yra teisingiausias būdas pasiskaičiuoti savikainą artimiausią tikrajai. Visko tiksliai niekad nežinosi į ateitį, bet tikrai geriau numatysi traktoriaus naudojimą, nei kad primestą ministerijų buhalterijos žiurkių, nieko neišmanančių traktoriaus eksplotacijos praktinių išlaidų.

Šiaip tai jau užvesdamas temą atsakei ko norėjai, tik įsistatyk skaičius į X ir Y, ir viskas atsakyta. Tik tas kaip minėjau nieko nesako. Net nežinosi kiek paimti iš kaimyno už sniego valymą ar malkų vežimą, nes visi darbai išskyrus važiavimą į bažnyčią ar pas mergas, dirbami su kokiu nors padargu. Reikia skaičiuoti viską jei nori kažką turėti apčiuopiamo, ką gali kažkur panaudoti praktiškai. Tame tarpe ir dyzelio ir darbo kainą.

Kad nebūtų vien beliatristika, galiu pasakyti, kad su Fendt 714 net be jokio padargo, sakykim ištraukti kokį istrigusį pusnynuos, važiuočiau tik už 70 Lt/MV.

o ka bendro turi eksplotavimo laikas (10- 20metu) su prasuktom motovalandom?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

konkretus tai konkretus, bet ne toks jau paprastas ir ne toks jau "be sliekų" tas tavo klausimas.

nuvertėjimas traktoriaus per pirmus 5 metus tikrai nesudarya ryškiausios dalies mašinos išlaikymo kaštų skirtumų. Tarkim 5-10 ar dar geriau 10-15 gyvavimo metai vat ten gal ir daugiau skirtumų rastum.

šeip džiugu kad tokį klausimą užkabinai, nes lietuviams jis ... Ne tai, kad svetimas bet labai jau specifinis.

Vakariečiui tai klausimas tame, kiek jam kainuos tai, kad mašina iš vis dirbtų ir čia išlaidų lentelėje jam skaudžiausia eilutė žmogaus darbo valandos, kiek žmogus turi sugaišti laiko prie mašinos vien tam, kad ji dirbtu ir to laiko santykis su darbo valandom. Lietuviam tas klausimas dzin (bent tokį įspūdį susidariau kombainų temose)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

konkretus tai konkretus, bet ne toks jau paprastas ir ne toks jau "be sliekų" tas tavo klausimas.

nuvertėjimas traktoriaus per pirmus 5 metus tikrai nesudarya ryškiausios dalies mašinos išlaikymo kaštų skirtumų. Tarkim 5-10 ar dar geriau 10-15 gyvavimo metai vat ten gal ir daugiau skirtumų rastum.

šeip džiugu kad tokį klausimą užkabinai, nes lietuviams jis ... Ne tai, kad svetimas bet labai jau specifinis.

Vakariečiui tai klausimas tame, kiek jam kainuos tai, kad mašina iš vis dirbtų ir čia išlaidų lentelėje jam skaudžiausia eilutė žmogaus darbo valandos, kiek žmogus turi sugaišti laiko prie mašinos vien tam, kad ji dirbtu ir to laiko santykis su darbo valandom. Lietuviam tas klausimas dzin (bent tokį įspūdį susidariau kombainų temose)

kaip tik mano nuomone, nuvertėjimas didžiausias per pirmus 5m. Dabar Europoj labai populiaru darosi 5m garantija, plius viena kontora netgi siūlo konkrečią kainą už savo traktorių po 5m ir 6000 val. Tu žinai kiek tau traktorius kainuos per tuos metus ir esi apsidraudęs nuo visų netikėtų išlaidų. Kainos už šitą malonumą prasisdeda nuo 14Lt. val. plius nuvertėjimas. Vat šituos skaičius mes galim žinot tiksliai. O kiek tu sunaudosi kuro per tuos metus ar nuplėši padangų, tai jau priklauso tik kokį darbą dirbsi, traktoriaus spalva mažai įtakos tam turi. Man šitoj temoj įdomu tik nuvertėjimas. Bet kaip suprantu niekas jo neskaičiuoja rinkdamasis traktorių.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nuvertėjimas didžiausias pirmą dieną vos išvarius iš aikštelės, bet kiek supratau tave domina skirtumai tarp skirtingų traktorių nuvertėjimų, tai vat tie skirtumai manau per pirmus metus mažiausi.

Bet pirmais metais sumos didžiausios, vadinasi galimybė prarast daugiau didesnė, jei pataikysi ant modelio nelaikančio vertės.

Jul-2011 Case Puma 210 Tractor 400val £ 71,000

Nov-2008 Case Puma 210 Tractor 3150val £ 45,000 gaunasi 2750val už 26000 arba £9,5 val

Mar-2011 Fendt 718 Vario TMS Tractor 1226val £ 76,000

May-2009 Fendt 718 Vario TMS Tractor 2800 £ 64,000 1574val už 12000 arba £7,6 val Litais gaunasi beveik 8 lt/val skirtumas. Va apie ką aš. Nors čia pavyzdys gal ne visai tikslus, bet kainos dilerio, kuris parduoda daug traktorių. Sąlyginai naujo kainos skirtumas nėra didelis, bet po kelių metų atsiranda tarpas ženklus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nuvertėjimas didžiausias pirmą dieną vos išvarius iš aikštelės, bet kiek supratau tave domina skirtumai tarp skirtingų traktorių nuvertėjimų, tai vat tie skirtumai manau per pirmus metus mažiausi.

Bet pirmais metais sumos didžiausios, vadinasi galimybė prarast daugiau didesnė, jei pataikysi ant modelio nelaikančio vertės.

Jul-2011 Case Puma 210 Tractor 400val £ 71,000

Nov-2008 Case Puma 210 Tractor 3150val £ 45,000 gaunasi 2750val už 26000 arba £9,5 val

Mar-2011 Fendt 718 Vario TMS Tractor 1226val £ 76,000

May-2009 Fendt 718 Vario TMS Tractor 2800 £ 64,000 1574val už 12000 arba £7,6 val Litais gaunasi beveik 8 lt/val skirtumas. Va apie ką aš. Nors čia pavyzdys gal ne visai tikslus, bet kainos dilerio, kuris parduoda daug traktorių. Sąlyginai naujo kainos skirtumas nėra didelis, bet po kelių metų atsiranda tarpas ženklus.

Sunku manau labai pasakyti apie tų traktorių stovį, reiktų kad būtų bent po kelis traktorius vienodos panašiai eksplotacijos ir tada lyginti. Nes naudotojai nevienodai tausoja. Kažkoks skirtumas aišku yra. Brendai išlaiko ne vienodą išliekamąją vertę. Bet kuo toliau tuo tas skirtumas manau mažėja, nes traktoriai vis daugiau panašėja vieni į kitus. Jungiasi į korporacijas, naudoja vis daugiau tokių pat variklių, greičių dėžių, tiltų ir kt.

O šiaip iš kito taško pažvelgus, tai kuo naujesnis traktorius, tuo didesnė prarandama vertė.

Aš atrodo paprastą klausimą ir gana konkretų uždaviau. O jūs pradedat sliekų ieškot labai keistose vietose. Mes tiksliai galim žinot, tik kiek kainuos techninis aptarnavimas valandai. Ir nuvertėjimą galim apsiskaičiuot, nes rinkos kainos daug maž aiškios dėvėtos technikos. O visas kitas sąnaudas dėsi į produkcijos tonos savikainą ir jos nepriklausys nuo traktoriaus markės, o tik nuo pasirinktos technologijos.

Tai ar visi traktoriai nuvertėja vienodai? Ar gali būti, kad kai kurie išlaiko vertę geriau.

Kalbi apie buhalterinį teorinį savikainos skaičiavimą, kas nuo praktikos gerokai skiriasi. Gali būti, kad užsidėjai traktoriaus eksplotacijos laikotarpį 10 metų, o tikrasis bus 20 metų. Tai tas kaip tu sakai "sliekų ieškojimas" yra teisingiausias būdas pasiskaičiuoti savikainą artimiausią tikrajai. Visko tiksliai niekad nežinosi į ateitį, bet tikrai geriau numatysi traktoriaus naudojimą, nei kad primestą ministerijų buhalterijos žiurkių, nieko neišmanančių traktoriaus eksplotacijos praktinių išlaidų.

Šiaip tai jau užvesdamas temą atsakei ko norėjai, tik įsistatyk skaičius į X ir Y, ir viskas atsakyta. Tik tas kaip minėjau nieko nesako. Net nežinosi kiek paimti iš kaimyno už sniego valymą ar malkų vežimą, nes visi darbai išskyrus važiavimą į bažnyčią ar pas mergas, dirbami su kokiu nors padargu. Reikia skaičiuoti viską jei nori kažką turėti apčiuopiamo, ką gali kažkur panaudoti praktiškai. Tame tarpe ir dyzelio ir darbo kainą.

Kad nebūtų vien beliatristika, galiu pasakyti, kad su Fendt 714 net be jokio padargo, sakykim ištraukti kokį istrigusį pusnynuos, važiuočiau tik už 70 Lt/MV.

o ka bendro turi eksplotavimo laikas (10- 20metu) su prasuktom motovalandom?

Šiuo atveju nežinau prie ko čia tas valandas išpaišei? Kalba eina apie buhalterinį nusidėvėjimo skaičiavimą. Dažnai ant popieriaus traktoriai ir padargai seniai sudėvėti skaitosi, bet vis dar dirba. Taip atsiranda skirtumai tarp realios ir buhalterinės amortizacijos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dainiau, Dainiau pats žinai, kad Drapox teisus reikia bent desėtką atvejų išnagrinėti, kad kažkokias išvadas daryti.

O dabar dar palygink tris variantus:

Tepalus keiti kas 300val mineraliniais

Kas 500 val isintetinis

Ir kas 600val mineralinis

Tai vat kai paskaičiuosi n variantų ir išvesi vidurkius pažiūrėsim kas po kam.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nuvertėjimas didžiausias pirmą dieną vos išvarius iš aikštelės, bet kiek supratau tave domina skirtumai tarp skirtingų traktorių nuvertėjimų, tai vat tie skirtumai manau per pirmus metus mažiausi.

Bet pirmais metais sumos didžiausios, vadinasi galimybė prarast daugiau didesnė, jei pataikysi ant modelio nelaikančio vertės.

Jul-2011 Case Puma 210 Tractor 400val £ 71,000

Nov-2008 Case Puma 210 Tractor 3150val £ 45,000 gaunasi 2750val už 26000 arba £9,5 val

Mar-2011 Fendt 718 Vario TMS Tractor 1226val £ 76,000

May-2009 Fendt 718 Vario TMS Tractor 2800 £ 64,000 1574val už 12000 arba £7,6 val Litais gaunasi beveik 8 lt/val skirtumas. Va apie ką aš. Nors čia pavyzdys gal ne visai tikslus, bet kainos dilerio, kuris parduoda daug traktorių. Sąlyginai naujo kainos skirtumas nėra didelis, bet po kelių metų atsiranda tarpas ženklus.

Man tai atrodo, kad nėr čia ko su tais skaičiavimais galvos sukt, čia ir taip aišku, modelis nelaikantis vertės jau perkant nauja bus pigesnis už laikanti verte, todėl ji parduodant po 5 metu gali sau leist žymiai mažiau už ji prašyt, o po kokiu 5 metu ar už ta ar už ana visvien gausi apie puse kainos, plius minus dar už stovi i viena ar kita puse, ''navarotas'' perkant brangesni tas, kad tikiesi jog jis patikimiau dirbs.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dainiau, Dainiau pats žinai, kad Drapox teisus reikia bent desėtką atvejų išnagrinėti, kad kažkokias išvadas daryti.

O dabar dar palygink tris variantus:

Tepalus keiti kas 300val mineraliniais

Kas 500 val isintetinis

Ir kas 600val mineralinis

Tai vat kai paskaičiuosi n variantų ir išvesi vidurkius pažiūrėsim kas po kam.

Kokią didžiausią garantiją galima jūsų traktoriui nupirkt?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dabar kiek žinau jau kiek nori, bet kol kas dar apie tai mažai žinau taigi nesiplėsiu.

Gįžtant prie temos, pažystu amerikoną ūkininką kuris perka 15m traktorius ir yra įsitikinęs, kad po 5m kai jiem bus 20 pardavęs gaus tuos pačius pinigus. Tepalų ir kuro kaip žinia bent tais laikais jie neskaičiuiodavo, taigi jam didžiausias galvos skausmas servizo intervalai ir kiek laiko jie atima, mat turėjo 35 traktorius taigi jei po 1,5 val kiekvienam po 4 kartus per metus... Skaičiuok. Na čia šiokia tokia iliustracija turinti padėti suvokti kaip tai atrodo amerikonų akimis. Vokiečiui dar ir tepalai aktualu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dabar kiek žinau jau kiek nori, bet kol kas dar apie tai mažai žinau taigi nesiplėsiu.

Gįžtant prie temos, pažystu amerikoną ūkininką kuris perka 15m traktorius ir yra įsitikinęs, kad po 5m kai jiem bus 20 pardavęs gaus tuos pačius pinigus. Tepalų ir kuro kaip žinia bent tais laikais jie neskaičiuiodavo, taigi jam didžiausias galvos skausmas servizo intervalai ir kiek laiko jie atima, mat turėjo 35 traktorius taigi jei po 1,5 val kiekvienam po 4 kartus per metus... Skaičiuok. Na čia šiokia tokia iliustracija turinti padėti suvokti kaip tai atrodo amerikonų akimis. Vokiečiui dar ir tepalai aktualu.

Kad jau prabilai apie amerikonus, tai jie būtinai skaičiuoja valandos nuvertėjimą, keisdami techniką į naują. O dėvėtos technikos kainos tik atspindys to, kas vyksta su naujų kainom ir pinigų verte. Man tik įdomu ar dabartiniai elektronikos stebuklai išlaikys tą vertę, kaip ją laiko pvz seni Magnumai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tik įdomu ar dabartiniai elektronikos stebuklai išlaikys tą vertę, kaip ją laiko pvz seni Magnumai.

Būtent todėl man tavo klausimas ir pasirodė keistas. 18-o amžiaus septintam dešimtmetį išrandamas garo variklis, po šimto metų amerikonai baigia tiesti geležinkelį per visą šiaurės amerika, dar po šimto metų jie jau skrenda į mėnulį, galima tik įsivaizduoti kur bus žmonija šio amžiaus septintam dešimtmetyje.

Čia šioks toks nukrypimas nuo temos iliustruojantis technikos vystimosi tempus

Dar prieš 15 metų tavo klausimas būtu buvęs visiškai logiškas ir aiškus, dabar gi klausimas į ką žiūrėti. Geležį ar protą? Ir kas didesnę vertės dalį sudarys po 5 metų? Šeip dabartiniai traktorių "protai, gan lankstūs" ir imlūs naujovėm, greitu laiku pasirodys traktoriai kuriuose vietoje monitorių bus naudojami ipadai ;) su tokia konstrukcija turėtų išlaikyti vertę abiem aspektais.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Esminė traktoriaus funkcija nesikeičia jau kuris laikas, tik gamintojai apaugina ją visokiais blizgučiais, kurie brangiai kainuoja nupirkt ir eksploatuot ir dar neina prognozuot ar jie bus paklausųs po kelių metų.

Kuo tada rizikuoja gamintojas, jei visus kaštus turi suvalgyt ūkininkas? Gal jis turėtų stot mūru už savo produktus ir palaikyt jų vertę. Ar tą jie ir daro be proto brangindami naujus?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na ir vėl varai savo. Pats gerai pagalvok, tarkim tu esi kokio fabrikėlio gaminančio traktorius vadas ir tavo gerbūvis priklauso nuo produkcijos pardavimų. Kaip manai ar tau nerūpėtų tavo traktorių liekamoji vertė? Ar tu krautum ant jū ką nors kas neturi paklausos?

Vienas reikalas, kai tu esi mažas fabrikėlis, kitas dalykas dabartinės korporacijos. Joms rūpi kuo daugiau parduot šiandien ir geriau daugiau nei vakar. Jei rūpėtų vartotojas, tai galėtų siūlyt nupirkt savo produktą atgal garantuota kaina. Tada ir pamatytume, kaip jie vertina savo produkciją. Beje viena kontora tą jau pradėjo siūlyt Anglijoj.

Esi tikras, kad kas šiandien turi paklausą, turės ją kai tą traktorių reiks parduot?

Pvz. 400 Ag traktorius, stambiam ūkį atidirbs 5000 val. ir ką toliau su juo daryt? Gedimo tikimybė didėja, prastava brangiai kainuoja. Kas jį pirks? Per pus mažesnis ūkis? Dabar su šita problema susiduria salotinių kombainų atstovai, kur padėt tuos visus kelis sezonus atidirbusius 600 ir 580?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o santa simplicity! Norint užtikrinti naujų produktų pardavimą reikia užtikrinti naudotų likvidumą, rinka veikia tik taip ir ne kitaip. Tas triukas su garantuota atpirkimo kaina yra ne gamintojo o lizingo įrankis (mes irgi tai darom Estijoje ten kiek kitokia ES fondų skirstymo tvarka todėl lyzingas puikiausiai veikia). Tai vat tas lyzingas veikia taip: tu moki pastovų sutartą mokestį (lizingo įmoką) ir kas sutartą laikotarpį (3-4-5 metai kaip kam patogiau) gauni naują traktorių. Nori ir tau suorganizuosim ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o santa simplicity! Norint užtikrinti naujų produktų pardavimą reikia užtikrinti naudotų likvidumą, rinka veikia tik taip ir ne kitaip. Tas triukas su garantuota atpirkimo kaina yra ne gamintojo o lizingo įrankis (mes irgi tai darom Estijoje ten kiek kitokia ES fondų skirstymo tvarka todėl lyzingas puikiausiai veikia). Tai vat tas lyzingas veikia taip: tu moki pastovų sutartą mokestį (lizingo įmoką) ir kas sutartą laikotarpį (3-4-5 metai kaip kam patogiau) gauni naują traktorių. Nori ir tau suorganizuosim ;)

Nu va ir priėjom iki valandos kainos. :lol:

Ten ne lizingas - moki visą kainą, plius perki garantiją ir tech aptarnavimą iš dilerio visam laikotarpiui. Tau garantuoja min atpirkimo kainą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...