Jump to content

claas axion 900serija


Recommended Posts

O ka daryt kai nubudus i galva mintis lenda tokios kaip , kiek apseta , kiek pavasariui liko , kokias proporcijas trasu reikia pasirinkti ir panasiai , na ir su kuo tai apdirbti. Taigi atsikeli zmogus , puodeli kavos ir prie kompo , koks oras bus , ka forume naujo kolegos samprotauja , kokios naujienos technikoj , augalininkystej . Va ir randi tu filmuku ir svaigsti tada ... :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Tik varikliai tie patis , daugiau ten nieko panasaus nera ,ir kazkodel claase ju galia didesne , 930 panasaus galingumo kaip paskutinis magnumo modelis 340 . Deze bepakope , ratu baze 15cm ilgesne nors pats traktorius trumpesnis uz magnuma , kabina atnaujinta ir amortizuojanti . Sustatitu kas salia su fendt 9xx serijos ir sakitu kuri renkiesi ? , spjauciau i fendt ir nedvejodamas sesciau i claasa .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik varikliai tie patis , daugiau ten nieko panasaus nera ,ir kazkodel claase ju galia didesne , 930 panasaus galingumo kaip paskutinis magnumo modelis 340 . Deze bepakope , ratu baze 15cm ilgesne nors pats traktorius trumpesnis uz magnuma , kabina atnaujinta ir amortizuojanti . Sustatitu kas salia su fendt 9xx serijos ir sakitu kuri renkiesi ? , spjauciau i fendt ir nedvejodamas sesciau i claasa .

Drąsiai pasakyta. :D

Fainas traktorietas. Gąsdina tik berėminė konstrukcija. Kaip tai laikys pas lietuvaičius sugebančius sulaužyt viską. :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pala, pala, . sakot magnume renualt variklis ? Na dėl nerėminės konstrukcijos tai tikrai minusas, visus skausmus sugeria variklis, o rėminėj konstrukcijoj viska sugeria rėmas, ir skirt traktoriu lengviau ka rėminė yra .

reiktu dar karta paziuret filmuka nuo 1,50min ir isitikint kiek tos apkrovos tenka varikliui. klausimas ar isvis bent kiek jos tenka.

atPHisGPnlw

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pala, pala, . sakot magnume renualt variklis ? Na dėl nerėminės konstrukcijos tai tikrai minusas, visus skausmus sugeria variklis, o rėminėj konstrukcijoj viska sugeria rėmas, ir skirt traktoriu lengviau ka rėminė yra .

NH T8...., MAGNUM ir sitam CLAASvariklis tai 100% ne renuko :eusa-naughty: del remo taippat butu galima pasigincyti :icon-cool:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik varikliai tie patis , daugiau ten nieko panasaus nera ,ir kazkodel claase ju galia didesne , 930 panasaus galingumo kaip paskutinis magnumo modelis 340 . Deze bepakope , ratu baze 15cm ilgesne nors pats traktorius trumpesnis uz magnuma , kabina atnaujinta ir amortizuojanti . Sustatitu kas salia su fendt 9xx serijos ir sakitu kuri renkiesi ? , spjauciau i fendt ir nedvejodamas sesciau i claasa .

Drąsiai pasakyta. :D

Fainas traktorietas. Gąsdina tik berėminė konstrukcija. Kaip tai laikys pas lietuvaičius sugebančius sulaužyt viską. :icon-rolleyes:

Kurioj vietoj pas Fendt remine konstrukcija ir kiek jau mates perlauztu neremines konstrukcijos traktoriu :D

Variklis ten iveco ne renault

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu , nu ko tik neprisiklausai , claase , ceise reno varikliai :eusa-doh: Dieve tu mano , claasas traktoriamas iki 800serijos axionu perka variklius DPS (deer power sistem, tai reiskia john deere), naujiems 900 serijos axionams FPS (iveko) o xerionam CAT.

Kas liecia pletkus tai forumas netam skirta vieta , kad tik papliurpt :eusa-naughty: , prasom faktais, viena is ju as galiu pateikti , maniskis claas ares 697atz siai minutei prasisukes jau 3500 m/h ir nieko neperluzo , dazai blizga , vaziuoja , tiksliau sakant maudosi purskime , tresime , zemes dirbime ir transporte.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik varikliai tie patis , daugiau ten nieko panasaus nera ,ir kazkodel claase ju galia didesne , 930 panasaus galingumo kaip paskutinis magnumo modelis 340 . Deze bepakope , ratu baze 15cm ilgesne nors pats traktorius trumpesnis uz magnuma , kabina atnaujinta ir amortizuojanti . Sustatitu kas salia su fendt 9xx serijos ir sakitu kuri renkiesi ? , spjauciau i fendt ir nedvejodamas sesciau i claasa .

Drąsiai pasakyta. :D

Fainas traktorietas. Gąsdina tik berėminė konstrukcija. Kaip tai laikys pas lietuvaičius sugebančius sulaužyt viską. :icon-rolleyes:

Kurioj vietoj pas Fendt remine konstrukcija ir kiek jau mates perlauztu neremines konstrukcijos traktoriu :D

Variklis ten iveco ne renault

Fendt vadinama konstrukcija pusrėmio, bet realiai tai atskirtas tik priekinio amortizuojančio tilto rėmas. Nėr ko lygint tvirtumo rėmo ir desėtkos varžtų. Visiškai nebūtina, kad kažkas lūžtų, tam jau reiktų kokios nors autoavarijos ar pan. Bet net mikronų laisvumai atsirasiantys tarp varžtų padarys savo neigiamą poveikį kitiems mazgams.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Fendt vadinama konstrukcija pusrėmio, bet realiai tai atskirtas tik priekinio amortizuojančio tilto rėmas. Nėr ko lygint tvirtumo rėmo ir desėtkos varžtų. Visiškai nebūtina, kad kažkas lūžtų, tam jau reiktų kokios nors autoavarijos ar pan. Bet net mikronų laisvumai atsirasiantys tarp varžtų padarys savo neigiamą poveikį kitiems mazgams.

Kazka nusnekejai konkreciai cia :icon-confused: pas ta pati Claas ta pati pusremio konstrukcija. Rinkoj gan sunku rast beremes konstrukcijos traktoriu- nesvarbu kad vizualiai tu nematai kazkokio balkio, remo ar dar ko- tu daiktu funkcijas pereme varklio blokai su karteriais. Kai kuriu traktoriu karteriai sutalpinantis apie 30 ltr tepalo sveria netoli 400 kg.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Fendt vadinama konstrukcija pusrėmio, bet realiai tai atskirtas tik priekinio amortizuojančio tilto rėmas. Nėr ko lygint tvirtumo rėmo ir desėtkos varžtų. Visiškai nebūtina, kad kažkas lūžtų, tam jau reiktų kokios nors autoavarijos ar pan. Bet net mikronų laisvumai atsirasiantys tarp varžtų padarys savo neigiamą poveikį kitiems mazgams.

Kazka nusnekejai konkreciai cia :icon-confused: pas ta pati Claas ta pati pusremio konstrukcija. Rinkoj gan sunku rast beremes konstrukcijos traktoriu- nesvarbu kad vizualiai tu nematai kazkokio balkio, remo ar dar ko- tu daiktu funkcijas pereme varklio blokai su karteriais. Kai kuriu traktoriu karteriai sutalpinantis apie 30 ltr tepalo sveria netoli 400 kg.

Gal nepradėk vėl apie nusišnekėjimus ir kitus asmeniškumus, nes nuo to protingesnis tikrai neatrodai. Turėtum skirti rėmą ir pusrėmį nuo konstrukcijos kai juos atstoja tik blokai. Kokie bebūtų masyvūs variklio ir greičių dėžės karteriai tas esmės nekeičia, nes jie tarpusavy sujungti varžtais ir tai jau nėra taip tvirta kaip kad ištisinis metalo gabalas. Pats turiu berėmį Case ir jokių problemų su juo dėl to neturėjau, nors kartais perkrovus kokį kaušą su akmenim ar dar kažką net ratai priekiniai gerokai pasikelia. Bet galingam sunkiam traktoriui su priekiniu tiltu tai tikrai nėra pliusas, ir tik tiek.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal nepradėk vėl apie nusišnekėjimus ir kitus asmeniškumus, nes nuo to protingesnis tikrai neatrodai. Turėtum skirti rėmą ir pusrėmį nuo konstrukcijos kai juos atstoja tik blokai. Kokie bebūtų masyvūs variklio ir greičių dėžės karteriai tas esmės nekeičia, nes jie tarpusavy sujungti varžtais ir tai jau nėra taip tvirta kaip kad ištisinis metalo gabalas. Pats turiu berėmį Case ir jokių problemų su juo dėl to neturėjau, nors kartais perkrovus kokį kaušą su akmenim ar dar kažką net ratai priekiniai gerokai pasikelia. Bet galingam sunkiam traktoriui su priekiniu tiltu tai tikrai nėra pliusas, ir tik tiek.

Jokiu asmeniskumu- tik klausiu kurioj vietoj pas Fendt matei rema.?

O stumt ant Claas kad cia eilinis renault gaidys vos ne su clio motoru ir atsisukusiais varstais-taip pat truputi negrazu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pala, pala, . sakot magnume renualt variklis ? Na dėl nerėminės konstrukcijos tai tikrai minusas, visus skausmus sugeria variklis, o rėminėj konstrukcijoj viska sugeria rėmas, ir skirt traktoriu lengviau ka rėminė yra .

NH T8...., MAGNUM ir sitam CLAASvariklis tai 100% ne renuko :eusa-naughty: del remo taippat butu galima pasigincyti :icon-cool:

Na įdomu sužinot kaip inžinieriai vertina berėmę, pusiau ir rėminę konstrukcijas darbui su priekine pakaba, pvz plūgui priekyje, sniego valytuvui :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...