Jump to content

niva bedos


Juodas

Recommended Posts

prieš 2 minutes , jawax pranešimas:

Gal kiek tiesos apie drėgmę ir yra, bet su pabirusiu guoliu po 1ha jau tikrisusiai liepsnosi, liks 9 nenukulti.

Gal kam naudinga bus:

Guoliai byra ir nuo dulkių, ypač apatiniai elevatorių, kai sudilę/ supuvę skardinės apsugos elevatorių viduje, tada sraigė stumia grūdus, dulkes pro tą tarpą tarp ašies ir skardos tiesiai į guolio apsaugą, ją deformuoja šiek tiek, bet to pakanka, kad užteštų patį guolį. 

Gali tekti ir po 30 ha vėl naują toje vietoje dėti  taip kad reikia pagalvoti, kokia gedimo priežastis.

Per tiek metų tie kombainai šitiek matę, ašelės kreivos, visokios  virintos, dreba, tai guoliai ir negali ilgai laikyti. Be to  guoliams nesveika perveržimas ar įtempinas, kai guolis gauna didelę šoninę apkrovą. Surinkus reikėtų ašį be grandinių/diržų prasukt ranka lengvai.

 

elevatoriaus guoliui subirus tikrai neuzsidegsi,nedideles ten apsukos,ne dregme beda,o tiesioginis vandens patekimas ant guolio,kai kombainas lauke stovi

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2021-02-13 at 23:19, V.Vytas pranešimas:

elevatoriaus guoliui subirus tikrai neuzsidegsi,nedideles ten apsukos,ne dregme beda,o tiesioginis vandens patekimas ant guolio,kai kombainas lauke stovi

guolius galima susitepti. darbo daug bet verta. Imi vienkartini špricą su adata ik tepalą chidro transmisini. ta kur naudojamas traktoriuos su bendra hidro ir transmisijos sistema. galima ir kitoki tepala bet šitas pakankamai skystas ir lipnus. 

tai va , atsargiai su adata palendi po guolio guminiu riebokšliu ir išvirkšti nors pora lašų. 

žaidimo daug bet verta . Kartu ir inspekcija kombaino kruopščia atliksi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...
On 2021-06-13 at 18:27, 123Efka pranešimas:

Sveiki.niva vaziuokles skyvas kuris prie rato,su spyruokle.barska ir matosi kaip vibruoja .imanoma ji perinkti.ta spyruokle.neuzmus ?:D

kokia ten nivoje konstrukcija nežinau,bet kai ardžiau claso,tai pirmiausia suspaudžiau su 3 ilgasriegiais,tada išsukau varžtus ,o po to su ilgasriegiais po truputi atleidau.Jei taip iškart paleist priplot gali.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
Prieš 7 valandas, varmas pranešimas:

Sveiki, reikia patarimo, kaip nustatyti, kiek įtemti elevatorių grandines, dabar per dangtelį pažiūrėjau, elevatorių loviukai guli ant korpuso, bet gal taip ir turi būti.

Geriausia žiūrėt ant apatinės žvaigždės, kad grandinę pastumdyt į šonus galėtum ir nebūtų nukarusi. Tiek per laisva blogai, tiek pertempta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 2 minutes , varmas pranešimas:

Labai ačiū.

 

O dar turiu klausimą, kaip su grandinių tėpimu, tepate jas ar ne. Tėvas sako verčiau netepti, nes prie tepalo lips dulkės ir grandinės greičiau sudils, nei kad sausai suktūsi?

nesvarbu koks kombainas ar koks kitas mechanizmas grandines epk purskiamu grandiniu tepalu prailgins tarnavima

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar turiu klausimą, gal būt čia jau ir buvo atsakytas, bet greit neradau, kiek įtemti nuožulnios kameros transporterį, lyg kažkas buvo minėję, kad transporterio lysvės turėtų nesiekti apatinės kameros dalies, čia tiesa? Pas mane šiuo metu lyg šiek tiek pora lysvių siekia kameros dugną, bet transpoteris nėra, kad būtų nudribęs.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuliant nuo kalno nelabai nori kederis "ryti" masės, kas papuola viduryje sraigės, ant pirštų, ten tvarkingai, bet šonuose kaupiasi kupetos, kurias pamažu nuryja, problema išsisprendžia maksimaliai nuleidus lenktuvus, bet kai dideli javai (kvietrugiai) negerai važiuoti nuleidus visiškai lenktuvus, nes varpas išdaužys ir galų gale lenktuvų sukimo diržai prabuksuoja, kai maksimaliai nuleista. Prieš kalną pjaunant viskas tvarkoje nupjauta masė tolygiai paduodama į kamerą, lygioje vietoje santykinai gerai, sakykit gal galima kažką pareguliuoti, kad nuo kalno tolygiau masę paduotų į kamerą, vienas, buvęs kombainistas, nurodė paveršti spyruokles, esančias nuožulnios kameros šone (storos ilgos spyruoklės) pasak jo kederis per daug atsilošęs ir todėl  masės tinkamai nepaduoda važiuojant į nuokalnę, galimas toks variantas?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 9 valandas, varmas pranešimas:

Kuliant nuo kalno nelabai nori kederis "ryti" masės, kas papuola viduryje sraigės, ant pirštų, ten tvarkingai, bet šonuose kaupiasi kupetos, kurias pamažu nuryja, problema išsisprendžia maksimaliai nuleidus lenktuvus, bet kai dideli javai (kvietrugiai) negerai važiuoti nuleidus visiškai lenktuvus, nes varpas išdaužys ir galų gale lenktuvų sukimo diržai prabuksuoja, kai maksimaliai nuleista. Prieš kalną pjaunant viskas tvarkoje nupjauta masė tolygiai paduodama į kamerą, lygioje vietoje santykinai gerai, sakykit gal galima kažką pareguliuoti, kad nuo kalno tolygiau masę paduotų į kamerą, vienas, buvęs kombainistas, nurodė paveršti spyruokles, esančias nuožulnios kameros šone (storos ilgos spyruoklės) pasak jo kederis per daug atsilošęs ir todėl  masės tinkamai nepaduoda važiuojant į nuokalnę, galimas toks variantas?

Lenktuvus pritrauk kiek galima prie sraigės,buksuoti turi ne diržai o mova,rankomis turi prasukt,nelengvai aišku.Spyruoklės kur minėjai,turi būti iveržtos tiek,kad paėmęs už chederio kampo nesunkiai pakeltum,Tada nuleidus ant dirvos lengvai kopijuos ir galėsi  ją kažkiek palenkt i save.Kameros fiksavimo varžtai išimti?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane lenktuvus suka diržai vietoj grandinių, tai kiek pastebėjau pirmiau jie buksuoja. O spyruoklės maždaug tiek ir įtemptos, kad eina pakelti už kederio kampo. O dėl fiksavimo varštų negaliu pasakyti, nes net ir nežinau, kur jie dedasi, dar tik antras sezonas su šiuo kūriniu man. Bet manau, kad jų nebūs ten. Ačiū už atsakymą :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Padidinus greitį su variatoriumi, atsiranda tokia keista kombaino vibracija, kuri labiausiai jaučiaisi važiuojant 3 bėgiu. Prie variklio variatorius buvo neseniai perinktas. Tai dabar klausimas, gal kas buvo su tuo susidūrę? Nes šiaip vizualiai viskas atrodo tvarkinga. Logiškiausia būtų pradėt nuo variatoriaus prie rato, bet nesinori ardyt tik, kad pasižiūrėt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 9 valandas, gerasukis pranešimas:

Padidinus greitį su variatoriumi, atsiranda tokia keista kombaino vibracija, kuri labiausiai jaučiaisi važiuojant 3 bėgiu. Prie variklio variatorius buvo neseniai perinktas. Tai dabar klausimas, gal kas buvo su tuo susidūrę? Nes šiaip vizualiai viskas atrodo tvarkinga. Logiškiausia būtų pradėt nuo variatoriaus prie rato, bet nesinori ardyt tik, kad pasižiūrėt.

Reikia pasižiurėti ivores veleno,kuris eina nuo skriemulio iki dėžės,paprastai ten problema būdavo.Dėžė kairėj pusėj,po kabina?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...