Edvis Paskelbta Lapkričio 5, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2011 Na tai juk yra konkretus modelis turbinos, pagal ji ir parenkam, o ne pagal variklio marke, tai kame problemos? Neisradinekim dviracio ir gana remt firmas prekiajancias su 200% antkainiu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
deivas Paskelbta Lapkričio 5, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2011 kiekvienas perka pagal savo kisene ir smegenu funkcionaluma, tai vienam norisi ieskot pigiau, o kitam gaut ant lekstutes. Kiekvienam pardavejui atsiras savo klientas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Lapkričio 5, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2011 Na tai juk yra konkretus modelis turbinos, pagal ji ir parenkam, o ne pagal variklio marke, tai kame problemos? Neisradinekim dviracio ir gana remt firmas prekiajancias su 200% antkainiu aš sprendžiu pagal šitą pasisakymą: Su šitiek kainuojančia technika experimentus daryti... kas čia per eksperimentai? nusipirkti turbiną pagal variklio markę ir modelį ne iš fendt atstovų... dar kas įdomiausia variklis MAN, turbina originali made in UK (va čia eksperimentai yra fendto) o tu gal galvoji kad fendto tiltai ne itališki? naivuolis... Žinau tik tiek, kad oro srautų dinamika tai "raketų mokslas" ir gerbiu žmogelius kurie tai supranta ir parinkti turbiną, kad jos charakteristikos atitiktų norimas išgauti iš variklio charakteristikas ne kumelio baikos. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Lapkričio 5, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2011 Na kadangi teko parinkinet turbina savo auto chip eksperimentams, negaleciau nesutik su shauliniu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gintas Paskelbta Lapkričio 5, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2011 siandien pasnekinau vokiecio traktoristus ,vienam turbina parejus buvo kitas nuo gimimo netrauke o treciam variklis parejo neisdirbus 4000 moto valandu klaidas meta nespeja servisas vaziuoti. pagrinde nusiskundimai varikliais Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MF Paskelbta Lapkričio 5, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 5, 2011 Na tai juk yra konkretus modelis turbinos, pagal ji ir parenkam, o ne pagal variklio marke, tai kame problemos? Neisradinekim dviracio ir gana remt firmas prekiajancias su 200% antkainiu aš sprendžiu pagal šitą pasisakymą: Su šitiek kainuojančia technika experimentus daryti... kas čia per eksperimentai? nusipirkti turbiną pagal variklio markę ir modelį ne iš fendt atstovų... dar kas įdomiausia variklis MAN, turbina originali made in UK (va čia eksperimentai yra fendto) o tu gal galvoji kad fendto tiltai ne itališki? naivuolis... Žinau tik tiek, kad oro srautų dinamika tai "raketų mokslas" ir gerbiu žmogelius kurie tai supranta ir parinkti turbiną, kad jos charakteristikos atitiktų norimas išgauti iš variklio charakteristikas ne kumelio baikos. Turbina zemes ukio paskirties technikoj dirba biski kitaip , o i oru srautu dinamika galima gilintis kisant nagus prie kolektoriu. jei ant turbinos parasyta Holset 111 ir nuperki nauja turbina Holset 111- tai visiskai jokio skirtumo ar ja uzdedi ant valties motoro ar arkliui ant siknos- visvien tai bus tas pats Holset 111. Yra kai kurios kintamos geometrijos kuriu valdiklius reikia kalibruoti pakeitus naujai- bet cia tik techniniai dalykai. Beje variklio charakteristikos yra nulemiamos ne turbinos pagalba- visu variklio charakteristikos: suspaudimas, stumokliuo eiga, uzdegimo/ipurskimo kampas, paskui kuro ir oro santykis: siurblys , purkstukai ir turbina. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ekologistas Paskelbta Sausio 25, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 25, 2013 Gal kam bus idomi instrukcija, kurioje yra ir veikimo principas galingiausios is belaipciu ML 260 transmisijos. (VARIO, DYNA-VT ir pan.). http://gurtam.com/files/ftp/Farming%20m ... -03-en.pdf Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ekologistas Paskelbta Sausio 25, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 25, 2013 Dar kam idomu straipsnis apie transmisijas. http://www.manoukis.lt/mano-ukis-zurnal ... ansmisijos Nors nuomoniu kaip visada bus ivairiu kolkas tobulesnes placiaja prasme transmisijos nezinau, dirbant rezimu, kada variklis ir transmisija nuolat parenka optimaliausia darbo rezima, o tu tik nusistatai pageidaujama darbo greiti realiai leidzia sutaupyti apie 2-3 L kuro 1 ha. Kai paskaiciuoji kad 1 ha sutaupoma apie 10 Lt lyginant su kitom greiciu dezem, tai ivairiu darbu per metus atlikus su traktoriumi apie 1000 ha sutaupai apie 1000*10Lt=10000Lt, per 5 m. =50000Lt. jeigu dirbi vidutiniskai 3 ha per val. (skutimas, kultivavimas, seja ir pan.) gaunasi i metus apie 333 darbo val. Taigi atitarnavus jau 1500-2000 moto val. transmisija jau atsipirko. Matyt todel belaiptes transmisijos ir yra populiarios ir uz jas vakarieciai linke sumoketi brangiau. O kadangi yra ivairiu pavizdziu, kada jos laiko ir virs 10000 moto val. Tai tokiu atveju ne taip ir baisu tos belaiptes transmisijos. Tik tepalams, manau, nereikia taupyti ir ziureti kam vaira duoti i rankas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Sausio 25, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 25, 2013 įdomu su kuo lyginai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ekologistas Paskelbta Sausio 30, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 30, 2013 įdomu su kuo lyginai http://www.masseyferguson.com/EMEA/GB/s ... cle_EN.pdf http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren ... oSCR_e.pdf Remiantis DLG testais tiek Fend, tiek MF su Vario transmisija ir SCR kuro sanaudos skiriasi nuo vidurkio 20-15 proc. Aisku lyginant su naujausiais modeliais turincius SCR ir kitokias transmisijas sis skirtumas nebus toks didelis, nes vien SCR nuleme tuos 5-10 proc., bet vistik belaipte transmisija+ TMS ar DTM funkcijos turetu islaikyti skirtuma gana rysku. The average Powermix result, obtained from the 45 tractors tested to date, currently stands at 303g/kWh. Kai siu traktoriu sis rodiklis apie 250g/Kwh. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zvanas Paskelbta Kovo 4, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 4, 2014 Na tai papasakokit apie tas priemones. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Biesas Paskelbta Kovo 4, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 4, 2014 Na tai papasakokit apie tas priemones. kažkaip nielietuviška būtų, kai jis papasakos tai už ką savo vaikams prianikus pirks? Svarbu žinoti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Kovo 5, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 5, 2014 Žinau beveik viską apie Fendt Vario transmisijas. Faktai apie VARIO transmisijas: 1. Didžioji dalis jų nesugeba tinkamai eksplotuoti; 2. Dažniausiai jas eksplotuoja nenorintys mokėti jas tausoti...; 3. 70 prc. dėžės gedimai būna nerimti ir dėžės keisti nereikia; 4. Statistiškai VARIO dėžės gęsta netgi rečiau, nei kitokių tipų transmisijos; Yra daug priemonių ir veiksmų kurių reikia imtis, kad jos būtų tausojamos ir nereiktų jų keisti prie 2000 m.val. Bandysiu išversti šį komentarą į lietuvių kalbą ir papildyti kaip visa tai supratau aš. Faktai apie Fendt Vario transmisijas: 1. Didžioji jų dalis netinkamai eksploatuojamos. Kas ir kada mokė klientus jas esploatuoti tinkamai? 2. Dažniausiai jas eksploatuoja nemokšos ir neturintys suinteresuotumo taupyti techniką. Čia gal turėta omeny samdomi darbuotojai, bet ir tarp ūkininkų visokių pasitaiko. 3. 70% dėžių gedimų būna nerimti ir pakanka smulkaus remonto. Tai mano supratimu ko gero tepalo praleidimai pro žarneles, vamzdukus ir kitos panašios smulkmenos. 4. Fendt vario dėžių gedimai statistiškai nėra dažnesni nei visų kitų transmisijų. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MBLORINSER Paskelbta Kovo 5, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 5, 2014 įdomu su kuo lyginai http://www.masseyferguson.com/EMEA/GB/s ... cle_EN.pdf http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren ... oSCR_e.pdf Remiantis DLG testais tiek Fend, tiek MF su Vario transmisija ir SCR kuro sanaudos skiriasi nuo vidurkio 20-15 proc. Aisku lyginant su naujausiais modeliais turincius SCR ir kitokias transmisijas sis skirtumas nebus toks didelis, nes vien SCR nuleme tuos 5-10 proc., bet vistik belaipte transmisija+ TMS ar DTM funkcijos turetu islaikyti skirtuma gana rysku. The average Powermix result, obtained from the 45 tractors tested to date, currently stands at 303g/kWh. Kai siu traktoriu sis rodiklis apie 250g/Kwh. o lyginant fendt su deutz kurie turi idnetiskus variklius abu deutz gamybos tik vienas su fendt vario deze kitas su ZF ecom 1.5 toke pat kuri montuojama ir JD traktorius. Deutz pasirode ekonomiskesnis kas tam ytakos gali turet variklio valdymo bloko programine yranga, geresne transmisija. Turiu galvoje geresne ne del to kad patvaresne bet technologiskai deze leidzia pasiekti geresnius rodiklius. Zinau Fendistam nepatiks paskutinis mano sakinys. Mat juos kur tegu meta akmeny i mane. Average powermix results Fendt 415 tier 3 280g/kwh Deutz m430 ttv tier 3 272g/kwh Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Kovo 6, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 6, 2014 įdomu su kuo lyginai http://www.masseyferguson.com/EMEA/GB/s ... cle_EN.pdf http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren ... oSCR_e.pdf Remiantis DLG testais tiek Fend, tiek MF su Vario transmisija ir SCR kuro sanaudos skiriasi nuo vidurkio 20-15 proc. Aisku lyginant su naujausiais modeliais turincius SCR ir kitokias transmisijas sis skirtumas nebus toks didelis, nes vien SCR nuleme tuos 5-10 proc., bet vistik belaipte transmisija+ TMS ar DTM funkcijos turetu islaikyti skirtuma gana rysku. The average Powermix result, obtained from the 45 tractors tested to date, currently stands at 303g/kWh. Kai siu traktoriu sis rodiklis apie 250g/Kwh. o lyginant fendt su deutz kurie turi idnetiskus variklius abu deutz gamybos tik vienas su fendt vario deze kitas su ZF ecom 1.5 toke pat kuri montuojama ir JD traktorius. Deutz pasirode ekonomiskesnis kas tam ytakos gali turet variklio valdymo bloko programine yranga, geresne transmisija. Turiu galvoje geresne ne del to kad patvaresne bet technologiskai deze leidzia pasiekti geresnius rodiklius. Zinau Fendistam nepatiks paskutinis mano sakinys. Mat juos kur tegu meta akmeny i mane. Average powermix results Fendt 415 tier 3 280g/kwh Deutz m430 ttv tier 3 272g/kwh Nežinau iš kur paėmei duomenis, nes nerandu niekur DF M430 ttv powermix duomenų. Bet žiūrint pagal čia nieko panašaus nesimato: http://farmingforum.co.uk/forums/showth ... onsumption O paimti ir palyginti atskirų testų duomenis, būtų tas pats kas lyginti atskirų laukų derlingumą. Gali labai skirtis sąlygos. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MBLORINSER Paskelbta Kovo 6, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 6, 2014 Nežinau iš kur paėmei duomenis, nes nerandu niekur DF M430 ttv powermix duomenų. Bet žiūrint pagal čia nieko panašaus nesimato: http://farmingforum.co.uk/forums/showth ... onsumption O paimti ir palyginti atskirų testų duomenis, būtų tas pats kas lyginti atskirų laukų derlingumą. Gali labai skirtis sąlygos. pasirodo ant to pacio testo viskas buvo atlikta http://www.DLG.org bet mes neplesysim maikiu del tu 8g. ane http://thefarmingforum.co.uk/index.php?threads/tractor-fuel-consumption.6646/ Fendt 415 vario DLG laboratories Powermix results is 280g/kWh (the best Fuel consumption as shown in the OP) On the same DLG test, the Deutz m430 ttv Powermix result is 272g/kWh. The engines are the same, which means the zf sourced vario gearbox in the Deutz is more efficient than the Fendt gearbox 4 mechanical ranges in the ZF transmission vs the Fendt's 2. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Kovo 7, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 7, 2014 Nežinau iš kur paėmei duomenis, nes nerandu niekur DF M430 ttv powermix duomenų. Bet žiūrint pagal čia nieko panašaus nesimato: http://farmingforum.co.uk/forums/showth ... onsumption O paimti ir palyginti atskirų testų duomenis, būtų tas pats kas lyginti atskirų laukų derlingumą. Gali labai skirtis sąlygos. pasirodo ant to pacio testo viskas buvo atlikta http://www.DLG.org bet mes neplesysim maikiu del tu 8g. ane http://thefarmingforum.co.uk/index.php?threads/tractor-fuel-consumption.6646/ Fendt 415 vario DLG laboratories Powermix results is 280g/kWh (the best Fuel consumption as shown in the OP) On the same DLG test, the Deutz m430 ttv Powermix result is 272g/kWh. The engines are the same, which means the zf sourced vario gearbox in the Deutz is more efficient than the Fendt gearbox 4 mechanical ranges in the ZF transmission vs the Fendt's 2. Net nebandau plėšyt maikių, nes visai įmanoma. Reiktų įsigilinti kokiais ten režimais ir kas dirbama tame teste, bet realiai ką tame pačiam forume rašo, pritariu. Tai skirtumas pagrindinis yra greičio deapazonai. Daugiau deapazonų aišku taupys kurą, bet patogumas mažesnis. Sakykim Fendt prie 20-35 km/h greičio transporte bus neekonomiškas. Nes per 20 km/h 1 deapazonu reiks jau didelių apsukų prie kurių didėja kuro sąnaudos. O iki kokių 35 km/h 2 deapazonu bus mažos variklio apsukos, irgi neekonomiška. Daugiau deapazonų šiuo reikalu būtų geriau. Aišku gyvenime turbūt niekas nevažinėja su priekaba ant 30 km/h, bet testas yra testas, jei jame yra kažkokios panašios sąlygos, tai gali labai sąlygoti testo rezultatus į blogąją pusę. Todėl sakau pilnai tikiu, kad testas gali taip parodyti, tik kaži ar tai atitiks realaus darbo sąlygas. Dėl to ir matom, kaip vienas brendas ištraukia iš to paties testo kad jie geriausi, kitas brendas rodo jau kad jie. Tik rezultatus paima skirtingų bandymų režimų. Nu čia panašiai kaip galiūnai. Vienas fūrą toliau nutempia, o kitas girią aukščiau užmeta, ir po to plėšo maikes kad abu kiečiausi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MBLORINSER Paskelbta Kovo 7, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 7, 2014 tai kokiu greiciu priekabas tampiojat ponas su Fendu? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Kovo 7, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 7, 2014 tai kokiu greiciu priekabas tampiojat ponas su Fendu? Tema tai gedimų, gausim velnių. Kam tas ponas? Pilnas apie 40 km/h, tuščias iki 50 km/h. Daugiau neverta, gaila padangų. Tokiu greičiu gaunasi mažiausios kuro sąnaudos, apsukimai apie 1600/min. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MBLORINSER Paskelbta Kovo 7, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 7, 2014 na tai dirvoi koku lakstai ? ar nebus 15-30km/h nes kaip suprantu pidiset tai jau ant plento uzvazeves uzmini. nariai turintys ipatingos galios perkels viska i fendt skilty Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Kovo 7, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 7, 2014 na tai dirvoi koku lakstai ? ar nebus 15-30km/h nes kaip suprantu pidiset tai jau ant plento uzvazeves uzmini.nariai turintys ipatingos galios perkels viska i fendt skilty Gali perkelt, o gali ir delete paspaust. Na yra tokių kurie tręšia ir purškia per 20 greičiais. Aš ne ralistas. Tręšiu apie 16 km/h, purškiu 10-12 km/h, sėju iki 16 km/h, skutimas 11-15 km/h, kultivacija apie 13 km/h, arimas apie 9 km/h ... Dėl užminimo, tai pats supranti, kad Fendt akseleratoriaus pedaliai dažniausiai užrudyję būna, nes nenaudojami jie. Dėl minimo nereikia sukt galvos, mina tai TMS-as. O jei kalbant ką rodo apsukos, tai su tuščia priekaba prie 55 km/h bus apie 1700/min., tik aš apsiriboju greičiais iki 50 km/h ir tai per sezoną gal koks 1cm nuo padangų protektoriaus traktoriui nusivalgo, brangus malonumas transporte traktorius. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pasvalietis Paskelbta Kovo 7, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 7, 2014 svarbu kad ne deutz -fahr laimetu visokiu budu ir bedu suras tik svarbu ne doicas eikit jus ....... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Kovo 8, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 8, 2014 svarbu kad ne deutz -fahr laimetu visokiu budu ir bedu suras tik svarbu ne doicas eikit jus ....... Nu kad tikrai nepeikėm to DF. Bent jau tikslo tokio tikrai neturėjau. Kažką netaip supratai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti