Jump to content

Fendt vario transmisijos gedimai


Gytis924

Recommended Posts

  • Atsakymai 222
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

kad ir koks pesimistas sio aiskiai pervertinto traktorieco atzvilgiu bebuciau, net nemaniau, kad jame dar pilna ir akivaizdaus konstrukcinio brokelio... Na , ko gero, tokie egzemplioriai tik tokiose treciose pasaulio salyse, kaip Lietuva, ir tepasitaiko.

Manau, kad dauguma tokių "konstrukcinių brokų" yra sąmoninga gamintojo investicija į garantuotą atsarginių detalių ir serviso paslaugų rinką.

P.S čia aplamai paėmus techniką o ne Fendt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kad ir koks pesimistas sio aiskiai pervertinto traktorieco atzvilgiu bebuciau, net nemaniau, kad jame dar pilna ir akivaizdaus konstrukcinio brokelio... Na , ko gero, tokie egzemplioriai tik tokiose treciose pasaulio salyse, kaip Lietuva, ir tepasitaiko.

Manau, kad dauguma tokių "konstrukcinių brokų" yra sąmoninga gamintojo investicija į garantuotą atsarginių detalių ir serviso paslaugų rinką.

Nezinau kurios salys Fendt'ui yra tikslines ir pagrindines rinkos, taciau jau visiskai rimtai pradedu manyti, kad i Rytus jie varo visai kitos kokybes produkta(ir ne vien si korporacija).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kad ir koks pesimistas sio aiskiai pervertinto traktorieco atzvilgiu bebuciau, net nemaniau, kad jame dar pilna ir akivaizdaus konstrukcinio brokelio... Na , ko gero, tokie egzemplioriai tik tokiose treciose pasaulio salyse, kaip Lietuva, ir tepasitaiko.

Manau, kad dauguma tokių "konstrukcinių brokų" yra sąmoninga gamintojo investicija į garantuotą atsarginių detalių ir serviso paslaugų rinką.

Nezinau kurios salys Fendt'ui yra tikslines ir pagrindines rinkos, taciau jau visiskai rimtai pradedu manyti, kad i Rytus jie varo visai kitos kokybes produkta(ir ne vien si korporacija).

Nera tiksliniu saliu yra ispusta gamyba nebegalinti uztikrinti kokybes. Tuom paciom bedom skundzias vokieciai, portugalai danai ir t.t..

Ten tik serviso kokybe didesne ir klientu poziuris i technika kitoks.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

bendrovės 936 fendt'as per 2.5m pakeitė 3 turbinas, dar kažkas ten jam buvo. Vienam ukininkui (irgi 936 fendt'as) per pirmas 200mth. pakeitė dėžės salnikus, o jo brolio 936 ir 818 remontavo priekini tilta .

Del turbinu kalti driveriai- deutzo negalima gesinti iskart, butina bent jau apie minute luktelt kol susilygina slegia ir atausta tik tuomet gesint. Ten sudetos mazos turbos dirbancios ties max parametrais, kad nebutu galios piku. Siaip tai visiems tas turbininiams galioja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar ko gero tie didesnieji gedimai pasitaike per sėja?

tai taip... kol stovi nesugenda :) nzn, ar tiesa, bet man vienas rimtas žmogus sakė, kad maždaug čia džiaugtis reikia, kad jis tiek mažai genda,juk atidirbtas modelis, jei vietoj 930 būtų 936 vat tada būtų dar didesnė kryzė, bet kadangi 936 neturim sunku ką spęst, gal kai kam nors turinčiam tokį kantrybė truks irgi papasakos nuotykius...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei jau pradėjom normaliai šnekėt, tai ir papasakosiu toliau...

šiaip kas dėl rankenos, tai nieks jos nesulaužė, ji buvo sveika graži nauja, bet tiesiog numirė ir viskas nustojo veikt, serviso vyrukai sakė,kad galbūt tvarkoma bus, bet kai garantinis sena lauk, nauja į vietą ir pirmyn, užtruko 15 minučių prireikė 10 raktelio ir kompo :)

dėl klaidų, tai trumpino šone į apsauginį skydą, darbuotojas pastebėjo skydą nuėmus kad patrumpinta toj vietoj, pabandėm padirbt be skydo ir tapo aišku kad problema ten buvo... serviso vyrukas kai paskambino pasakė kas buvo apsidžiaugė vos ne labiau, nes pasimetęs jau buvo, planavo hidraulo sekcijas keist... :eusa-shifty:

tai va tęsiant toliau:

toliau apie 1600-1700mth vėl "džiaugsmas" nuo vibracijos ir karščio pasidarė skylė duslintuvo tvirtinimo vietoj, kadangi sėjo naktį(nors ir dieną kažin ar dirbant eitų pamatyt), dūmus varė žemyn ištirpdė dešinį baką, kai sustojo sėklos pilt pamatė, kad kuras liejasi laisvai... (gerai, kad nesupleškėjo) pasirodo konstrukcinis brokas, pusę bako ir duslės alkūnės kainos kompensavo gamykla...(pristatė per parą už tai pagarba)

dalykas, kuris labiausiai sunervino ir privertė pykti ant fendto buvo priekinio tilto pramuštas riebokšlis, kurį pramušė ant 2200mth, išardžius pamatėm kad "didysis" išorinis kūginis guolis pabiręs ir kuris 1,5cm pločio idėtas traktoriui, kuris sveria ~10t ir dar ant nosies vežiojas 2,5t kai nesėja + dar dubliai... :eusa-doh: taigi atvežė naujus guolius, riebokšlį, pasirodo didysis guolis jau į stupicą laisvai įlenda(buvo pasisukęs visas) pabandėm pakernuot, spec.guoliam klijuot klijais įklijavom, bet aišku telaikė vos 2 dienas, tai paskui jau teko vėl viską naują sudėt, guolius, riebokšlį ir stupicą... sumelė gavos apvali, žmonės užtiek mašinas perka :) bet aišku, tai kad po šio sezono reiks ir antrą pusę draskyt, nes ko gero bus tas pats...

2500mth vėl priekinio tilto kardano granata...

apie 2600 mth apsižiūrėjom, kad trūkęs išmetimo kolektorius (ten 2x 3 cilindrai stovi) naujas 500 eurukų, pataupėm nuvežėm suvirinti, bet trūko kitam gale vistiek reiks pirkt :eusa-shifty: bent jau išimant įdedant varžtai nauji susidėjo, lengviau atsisuks :D

na ir paskutinė naujiena savaitė iki sėjos pabaigos pradėjo dūmint, netraukt... šiaip ne taip baigėm sėją, pradėjom problemos ieškot, serviso vyrai pasakė arba intercooleris arba turbo, pradžiai iškrapstėm intercoolerio radiatoriu, nuvežėm išplaut...nepadėjo... pradėjom turbo judint ir pasirodo akurant, pabirus nepataisomai...dbr valandų jam beveik 2800...

idėjom turbiną užvakar, traukia vos ne geriau nei naujas, liuks :eusa-think: vakar trūko antifryzo bakelis vienas iš dviejų išvarę antifryzą, kompas pradėjo prašyt :eusa-doh::eusa-doh::eusa-doh::eusa-doh: (kabinos salemblokai vėl pradėję trūkinėt, dar gyvi, bet žiemą bus ką veikt...)

traktorius per 5,5 metų tepradirbo 3000mth, o nesąmonių sočiai, taigi apie patikimumą kalbėt ko gero nėr ką...ačiū už dėmesį.

p.s. smulkių gedimų kaip nukritęs nuo kniedžių kamino galas, prakiurus stabdžių oro šlanga ir kt. neminiu, nes juk visiems pasitaiko netgi Fendui :icon-wink:

Va čia tai joooooo... :o

Matyt ne šiaipsau 1AG 900 serijos pigiausia, netgi pigesnė už kaikurių konkurentų.

Dirbi pats su juo, ar kaip?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Neprisimenu kurioj temoj kai fendta ir apskritai ivabaltes technika raimisx gyre buvau uzklauses kodel per seja jau daugiau kaip savaite chalengeris stovi. Tuo metu raimisx forume aprimes buvo, o atsakymo taip ir nesulaukem. Zinau kad jie turi dar ir du 936 abu vasara neturejo 3000 val ir abieju varikliai ir dezes jau pakeisti. Jei planuojat pirkti fendt 936 ir domina galiu parasyt kur konkreciai jie yra ir galima butu pakalbeti su darbininkais ar savininkais ir apie smulkesnes problemas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai taip... kol stovi nesugenda :) nzn, ar tiesa, bet man vienas rimtas žmogus sakė, kad maždaug čia džiaugtis reikia, kad jis tiek mažai genda,juk atidirbtas modelis, jei vietoj 930 būtų 936 vat tada būtų dar didesnė kryzė, bet kadangi 936 neturim sunku ką spęst, gal kai kam nors turinčiam tokį kantrybė truks irgi papasakos nuotykius...

Kai sukuriamas pirmasis traktorius pasaulyje, atrodytų normalu tokio tipo gedimai, bet kai jie gaminami daugiau nei pusamžį ir ligos chroniškos..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad ir nelabai i tema, ( ateityje temos pavadinima tikriausiai reiks pakoreguoti ) bet ypac mm pasisakymai priverte siek tiek sunerimti :icon-eek: Labai gerai kad neviniodamas i vata viska konkreciai isdestei apie tiesiogiai ar netiesiogiai laikomu vos ne etalonais tapusi zalsvos spalvos brenda :) Pas mane jau pusmetis kieme zaliuoja 936 asis. Nieko neslepdamas galiu taip pat pradeti fiksuoti vienokias ar kitokias problemas. Nukeltas tik nuo tralo nebepajudejo is vietos, nes uzstrigo rankinis stabdis. po pusvalandzio bandymu davaziuoti nors iki garazo siaip ne taip pasiseke pajudeti is vietos. Taciau toliau jau teko pasidarbuoti servisui. Problemos priezastis neaiski, pakako isardyti rankinio stabzio orini krana ir sudeti is naujo, daugiau si beda nepasikartojo. Prasisuko netoli 400 m/h. baigiant sejos darbus pradejo jaustis gan didelis barskejimas ( Prie tam tikru variklio apsuku) tarp ismetimo vamzdio ir apsauginio tinklelio, tai nepavadinciau gedimu, bet jausmas nemalonus :icon-confused:

PS. Sis traktorius siuo metu pagrinde yra agregatuojams su padargais kurie reikalauja 180-250 ag galios, todel tikrai dirba ne max. rez. Laukite tesinio :icon-wink:

Galiausiai pagrindinis klausimas mm: Ar su savo aparatu dirbi pats :icon-question:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Is mano puses - 820 pernai vasaros, dabar kiek daugiau nei metai - 700val. nuo 50val pradejo bildet vaziuojant, lyg sedyne lyg ne, servisistas paklebino sedyne, tada palygino su nauju sandeli sako tas pats, tuo momentu taip viskas ir baiges, bet vis serviso vadui sakiau kad blogis tas bildesys, atsiunte kita zmogu rado - galiniai kabinos sailenblokai (jei taip galima pavadint gale prie oro pagalviu kur yra sarnyrai) veliau val jau nebepamenu bet kazkas 100-200 oro slegio daviklis pradejo grybaut, rodo kad tuscia sistema nors buvo pilna, cia sake neretai tuos daviklius keicia smulkmena istikro, plyso priekines pakabos cilindro apsaugine guma, pakeite i nauja. Ir jau pavasarejant kai salcio neperdaugiausia iki -5 kokstai hidraulio voztuvas uzvedus strigdavo kad uzrakindavo hidrauli, bet is lauko maigant migtukus veikdavo, servisas i tai nelabai kreipe demesi, atsilo orai baiges tas strigimas. Kolkas tiek.

Dar, kad priekiniai sparnai ir hidraulis buvo nesuvarzyti beveik neverta sakyt, galvoju, kad nebetas traktorius, kad varzytum kaip nauja belarusa, bet pasirodo teko ir sita

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiausiai pagrindinis klausimas mm: Ar su savo aparatu dirbi pats :icon-question:

ne, aš su juo padirbu tik retkarčiais, dažniausiai kai jau nebespėjam apsidirbt... (neturiu galimybių dirbti visąlaik), šiaip nuo 0 mth dirba tas pats darbuotojas, nors sąmokslo teorijų nebūčiau linkęs kurti, nes jis serga panašia liga kaip ir drapokas t.y. fendtas traktorius, o visi kiti tik varguoliai... na turbiną keisdamas, tai jau keikė, nes ten priėjimas tai neduok dieve, bet dbr kiek supratau susitaikė, nes vėl laimingas kad gerai traukia...

p.s. technikines vis dar atlieka servisas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiausiai pagrindinis klausimas mm: Ar su savo aparatu dirbi pats :icon-question:

ne, aš su juo padirbu tik retkarčiais, dažniausiai kai jau nebespėjam apsidirbt... (neturiu galimybių dirbti visąlaik), šiaip nuo 0 mth dirba tas pats darbuotojas, nors sąmokslo teorijų nebūčiau linkęs kurti, nes jis serga panašia liga kaip ir drapokas t.y. fendtas traktorius, o visi kiti tik varguoliai... na turbiną keisdamas, tai jau keikė, nes ten priėjimas tai neduok dieve, bet dbr kiek supratau susitaikė, nes vėl laimingas kad gerai traukia...

p.s. technikines vis dar atlieka servisas.

Drįsčiau manyti, kad čia paminėjai irgi pakankamai svarbius faktorius, tik kai tiek gedimų, tai... :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiausiai pagrindinis klausimas mm: Ar su savo aparatu dirbi pats :icon-question:

ne, aš su juo padirbu tik retkarčiais, dažniausiai kai jau nebespėjam apsidirbt... (neturiu galimybių dirbti visąlaik), šiaip nuo 0 mth dirba tas pats darbuotojas, nors sąmokslo teorijų nebūčiau linkęs kurti, nes jis serga panašia liga kaip ir drapokas t.y. fendtas traktorius, o visi kiti tik varguoliai... na turbiną keisdamas, tai jau keikė, nes ten priėjimas tai neduok dieve, bet dbr kiek supratau susitaikė, nes vėl laimingas kad gerai traukia...

p.s. technikines vis dar atlieka servisas.

del kokiu priezasciu techninkines vis dar atlieka servisas ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiausiai pagrindinis klausimas mm: Ar su savo aparatu dirbi pats :icon-question:

ne, aš su juo padirbu tik retkarčiais, dažniausiai kai jau nebespėjam apsidirbt... (neturiu galimybių dirbti visąlaik), šiaip nuo 0 mth dirba tas pats darbuotojas, nors sąmokslo teorijų nebūčiau linkęs kurti, nes jis serga panašia liga kaip ir drapokas t.y. fendtas traktorius, o visi kiti tik varguoliai... na turbiną keisdamas, tai jau keikė, nes ten priėjimas tai neduok dieve, bet dbr kiek supratau susitaikė, nes vėl laimingas kad gerai traukia...

p.s. technikines vis dar atlieka servisas.

del kokiu priezasciu techninkines vis dar atlieka servisas ?

Laikas daugiau kainuoja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...