K_Nerijus Paskelbta Gruodžio 6, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2010 kaip tau paprasčiau paaiškint . Daugiabutyje yra tokios nulinės kaladėlės, kiekvienam butui po kelis kontaktis skirta iš jų į skaitliuką. Taivat visa bėda tame ir buvo, kad teb giliau iki jų kastis reikėjo iškart nepamačiau. Iškiekvieno automatuko ateina po laidą į nulį iš tų dviejų buvo variniai, kadangi dariau porą papildomų konturų savo bute musiau tam elektrikui kuris vedžiojo elektrą netilpo viskas tai jis keturis laidus du varinius, du aliumiunius po vienu varžtu ir užspaudė. Tie du variniai ir nudegė. Dabar išskyrsčiau, variniai atskirai nuo aliuminių. Nulis per automatukus ar tikrai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Gruodžio 6, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2010 hmm na dar reikės pasižiūrėti, bet bent jau iš tų dviejų tikrai, priešingu atveju ne tuose dviejuose konturuose elektra dingtu o visam bute Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vilkas Paskelbta Gruodžio 6, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 6, 2010 kaip tau paprasčiau paaiškint . Daugiabutyje yra tokios nulinės kaladėlės, kiekvienam butui po kelis kontaktis skirta iš jų į skaitliuką. Taivat visa bėda tame ir buvo, kad teb giliau iki jų kastis reikėjo iškart nepamačiau. Iškiekvieno automatuko ateina po laidą į nulį iš tų dviejų buvo variniai, kadangi dariau porą papildomų konturų savo bute musiau tam elektrikui kuris vedžiojo elektrą netilpo viskas tai jis keturis laidus du varinius, du aliumiunius po vienu varžtu ir užspaudė. Tie du variniai ir nudegė. Dabar išskyrsčiau, variniai atskirai nuo aliuminių. Nulis per automatukus ar tikrai Buna automatuku visoms trims fazems + nulis (4 kontaktai) arba 1 fazes +0 (du kontaktai). Penktas (arba trecias vienfaziu atveju) - zeme, visada turi buti kietai prisuktas, be kokiu automatuku. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
K_Nerijus Paskelbta Gruodžio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 7, 2010 kaip tau paprasčiau paaiškint . Daugiabutyje yra tokios nulinės kaladėlės, kiekvienam butui po kelis kontaktis skirta iš jų į skaitliuką. Taivat visa bėda tame ir buvo, kad teb giliau iki jų kastis reikėjo iškart nepamačiau. Iškiekvieno automatuko ateina po laidą į nulį iš tų dviejų buvo variniai, kadangi dariau porą papildomų konturų savo bute musiau tam elektrikui kuris vedžiojo elektrą netilpo viskas tai jis keturis laidus du varinius, du aliumiunius po vienu varžtu ir užspaudė. Tie du variniai ir nudegė. Dabar išskyrsčiau, variniai atskirai nuo aliuminių. Nulis per automatukus ar tikrai Buna automatuku visoms trims fazems + nulis (4 kontaktai) arba 1 fazes +0 (du kontaktai). Penktas (arba trecias vienfaziu atveju) - zeme, visada turi buti kietai prisuktas, be kokiu automatuku. Cia nuotekio reles, shaulinis rase kad pas ji tik viena. Kam nuli jungti per automatini isjungeja? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vilkas Paskelbta Gruodžio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 7, 2010 Nuotekio reles biski kitaip atrodo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Gruodžio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 7, 2010 na reikės dar kartą įlysit specialiai pažiūrėt, per juos ar pro juos eina. bet iš nuotėkio rėlės man rods tikrai dar ir nulis išeina. Kiek supratau ji taip ir veikia. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
K_Nerijus Paskelbta Gruodžio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 7, 2010 na reikės dar kartą įlysit specialiai pažiūrėt, per juos ar pro juos eina. bet iš nuotėkio rėlės man rods tikrai dar ir nulis išeina. Kiek supratau ji taip ir veikia. Kur nuotekio rele taip, bet kur "paprastas" automatinis isjungejas negali buti kad nulis per automatini isjungeja. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Gruodžio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 7, 2010 na reikės dar kartą įlysit specialiai pažiūrėt, per juos ar pro juos eina. bet iš nuotėkio rėlės man rods tikrai dar ir nulis išeina. Kiek supratau ji taip ir veikia. Kur nuotekio rele taip, bet kur "paprastas" automatinis isjungejas negali buti kad nulis per automatini isjungeja. Kur paprasti tai tikrai nėra jokio nulio, bet vat yra du tokie navarotni ten jau kitaip Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Gruodžio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 7, 2010 Ne į tema; 0 arba kitur įžeminimo negalima jungti per paprastą automatuką ar saugiklį ( nors tokių "specų" atsiranda ) trumpo atveju gali išmesti tik 0 automatuką o fazę turėsite džiaugsme Su nuotekio rėle yra kitaip, bet tai ne AUTOMATUKAS Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Gruodžio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 7, 2010 na va, kadangi apie nuotrekio rele issiaiskinom, db kitas kalusimas, gal kas bande koki galinga led'a padaryt kad nuo 220v sviestu? na pvz kokiu 3W? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Gruodžio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 7, 2010 na va, kadangi apie nuotrekio rele issiaiskinom, db kitas kalusimas, gal kas bande koki galinga led'a padaryt kad nuo 220v sviestu? na pvz kokiu 3W? Darė pas mus, bet sako neapsimoka, metalo halogenai pigiau ir geriau gaunasi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Gruodžio 8, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 8, 2010 na va, kadangi apie nuotrekio rele issiaiskinom, db kitas kalusimas, gal kas bande koki galinga led'a padaryt kad nuo 220v sviestu? na pvz kokiu 3W? O ką ten daryt ? Kabini balastinį rezistorių paskaičiavęs pagal LED naudojamą srovę ir tiek žinių. O jeigu rimtai darant, reikėtų matinimo bloko (geriausia impulsinio) tai mažiau žaist reikės. Rekomenduojama naudoti spec. draiverį tokiems galingiems ledams, jie prailgina darbo laiką. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vilkas Paskelbta Gruodžio 8, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 8, 2010 na va, kadangi apie nuotrekio rele issiaiskinom, db kitas kalusimas, gal kas bande koki galinga led'a padaryt kad nuo 220v sviestu? na pvz kokiu 3W? O ką ten daryt ? Kabini balastinį rezistorių paskaičiavęs pagal LED naudojamą srovę ir tiek žinių. O jeigu rimtai darant, reikėtų matinimo bloko (geriausia impulsinio) tai mažiau žaist reikės. Rekomenduojama naudoti spec. draiverį tokiems galingiems ledams, jie prailgina darbo laiką. o nepaprasciau nupirkti gatava LED lempa, kuri jau pritaikyta naudoti is 220? Pilnos paduotuves tokiu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Leonas1 Paskelbta Gruodžio 8, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 8, 2010 būtent Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Gruodžio 8, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 8, 2010 na gerai, tada placiau. 3W ledui reikai 700 mA sroves. Jai imant rezistoriu, reiketu 310 omu, kuris turetu "isgarint" apie 150W galios. Nenaudinga Mazos sroves diodams daroma su kondencatoriumi, bet siuo atveju kondencatorius butu apie 20 mkf talpos. Vel ne kaip atrodo. O mintis mana pernesama lempa pasidaryt kuri atspari dauzymui butu ir gerai sviestu. Na bent jau kad 20 - 30 W bendras galingumas butu. Pardavime neamciau lemputes LED galingesnes nei 5W, be to si sviecia ne kryptingai, o i visas puses. Kad mikroschema buna zianu, bet ja dar reikia ir gauti is kazkur. Gal lemona ir turi, nezinau, nesidomejau. Siap ledui geriausia pastovios sroves saltinis. Tai ne taip sunku sukonstruot, bet reikai turet minty kad norisi panesama daikta turet Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vilkas Paskelbta Gruodžio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 9, 2010 na gerai, tada placiau. 3W ledui reikai 700 mA sroves. Jai imant rezistoriu, reiketu 310 omu, kuris turetu "isgarint" apie 150W galios. Nenaudinga Mazos sroves diodams daroma su kondencatoriumi, bet siuo atveju kondencatorius butu apie 20 mkf talpos. Vel ne kaip atrodo. O mintis mana pernesama lempa pasidaryt kuri atspari dauzymui butu ir gerai sviestu. Na bent jau kad 20 - 30 W bendras galingumas butu. Pardavime neamciau lemputes LED galingesnes nei 5W, be to si sviecia ne kryptingai, o i visas puses. Kad mikroschema buna zianu, bet ja dar reikia ir gauti is kazkur. Gal lemona ir turi, nezinau, nesidomejau. Siap ledui geriausia pastovios sroves saltinis. Tai ne taip sunku sukonstruot, bet reikai turet minty kad norisi panesama daikta turet Yra ir kryptiniu ir nevisa kryptiniu. Kas del galingumo - sudedi tiek kiek reikia tu lempuciu ir viskas. Tos galingosios po 20-30W irgi nekas kito, kaip daug mazu LEDu vienoje ploksteleje (arba kristale). ju skkleidziama sviesa sumuojasi. O geriausiai naudoti 12v LED lempas, bus patikimiau, nes kiekvienoje 220W lempuje yra arba RC derinye (pigiose) arba impulsinis keitiklis (brangesnese). Naudojant 12V lempas pakaks visam rinkiniui panaudoti paprasta transformatoriu (geriausiai toroidini del kompaktiskumo, tilps i paprasta halogeninio sviestuvo korpusa). I visas gamyklines LED lemputes galima paduoti ir kintama, nes kiekvienoje yra tiltelis. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Gruodžio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 9, 2010 Pirkit gatavus ar darykite ką širdis begeidžia http://www.elmolight.eu/lang-lt/33-more-than-10w-diods Svarbiausia prieš tai geromis kainomis derlių parduoti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Gruodžio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 9, 2010 Siap ledui geriausia pastovios sroves saltinis. Kaip ir ne visai taip. Naudojant impulsus ir aukštą dažnį diodą galima priversti šviesti kur kas stipriau ir taupant energiją bei mažiau energijos verčiant į šilumą. O moduliuojant impulso plotį galima reguliuoti per diodą leidžiamą srovę, tuo pačiu teisingai išnaudojant maitinimo šaltinį iki nustatytos ribos. Visą šį procesą atlieka vadinamasis LED driver, mikroschema specializuota LED valdymui. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bulvinykas Paskelbta Gruodžio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 9, 2010 Kai reikalas liečia elekrą, tai man tenka dažnai kasyt pakaušį, ir tai dar nevisada padeda . Dabar turiu tokią problemą - vonios kambarį sudėjau 9*(3*1W) LED, maitinimui naudojau LED power supply 30W, kaip ir turėtų užtekt teoriškai, bet praktiškai pradėjo mirksėt. Daugmaž normaliai šviečia tik kai palieki 6. Ką daryt - ir pirkti galingesnį ar kitą tokį pat ir skaidyt į dvi dalis? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Gruodžio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 9, 2010 . Dabar turiu tokią problemą - vonios kambarį sudėjau 9*(3*1W) LED, maitinimui naudojau LED power supply 30W, kaip ir turėtų užtekt teoriškai, bet praktiškai pradėjo mirksėt. Daugmaž normaliai šviečia tik kai palieki 6. Ką daryt - ir pirkti galingesnį ar kitą tokį pat ir skaidyt į dvi dalis? LED supply ko gero impulsinis. Jeigu jį per daug apkrauni, pradeda suveikinėti apsauga, dėl to gali mirksėti (aišku prikalusomai nuo maitinimo bloko konstrukcijos apsaugos gali ir nebūti). Reikia pamatuoti, kokią srovę naudoja sujungti visi tavo LED'ai ir kokią srovę atiduoda maitinimo blokas. O mirksėjimo pobūdis koks ? Ar aplamai jaučiamas mirgėjimas, ar užgesta ir vėl užsidega ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bulvinykas Paskelbta Gruodžio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 9, 2010 . Dabar turiu tokią problemą - vonios kambarį sudėjau 9*(3*1W) LED, maitinimui naudojau LED power supply 30W, kaip ir turėtų užtekt teoriškai, bet praktiškai pradėjo mirksėt. Daugmaž normaliai šviečia tik kai palieki 6. Ką daryt - ir pirkti galingesnį ar kitą tokį pat ir skaidyt į dvi dalis? LED supply ko gero impulsinis. Jeigu jį per daug apkrauni, pradeda suveikinėti apsauga, dėl to gali mirksėti (aišku prikalusomai nuo maitinimo bloko konstrukcijos apsaugos gali ir nebūti). Reikia pamatuoti, kokią srovę naudoja sujungti visi tavo LED'ai ir kokią srovę atiduoda maitinimo blokas. O mirksėjimo pobūdis koks ? Ar aplamai jaučiamas mirgėjimas, ar užgesta ir vėl užsidega ? Kol buvo visi 9, tai užgesinėjo, dabar palikau 6, bet jaučiu, kad turėtų geriau degt. Ant supply rašo - Input AC 0,35-0,26A. Output DC 2,5A 12V, 30W. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Gruodžio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 9, 2010 siap jau 3*1W turetu naudot apie 300ma srove 0.3*9 yra 2.7 ir tai daugiau nei 2.5A Palik 8 ir turetu veikt. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vilkas Paskelbta Gruodžio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 10, 2010 Geriausiai butu naudoti paprasta toroidini transformatoriu. As visus pigius impulsinius jau ismeciau. Nelaiko jie. Impulsinis turi dar viena trukuma - nepasiekia reikiamos itampos, jei jo neapkrauni kiek priklauso. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Gruodžio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 10, 2010 Geriausiai butu naudoti paprasta toroidini transformatoriu. As visus pigius impulsinius jau ismeciau. Nelaiko jie. Impulsinis turi dar viena trukuma - nepasiekia reikiamos itampos, jei jo neapkrauni kiek priklauso. Jeigu pigus kienietiškas impulsinis - vienareikšmiškai šlamštas. Apie normalius to nepasakysi. jeigu padarytas kaip priklauso, veiks irgi gerai. Kiniečiai dažnai deklaruoja didesnes galias, negu realiai gali išduoti tas daiktas, taigi nereiki aklai pasitikėti tuo, ką skaitai ant etiketės. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
niino Paskelbta Sausio 18, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 18, 2011 Iskilo tokia problema. Seniau naudojomes firmos paslaugom, kad priziuretu viso ukio elektra ( 150 lt / men | Telsiai ) ir atsisakeme ju paslaugu. Dabar jie ant musu uzsiunde valstybine inspekcija ir tikrins viska kas susije su elektra ir irengimais. Jie sako, kad uki turi visad priziuret firma arba elektrikas. Tad pasakykit kokie ikainiai pas jus ir kaip tvarkot tokias problemas. Nes dabar uz nieka jiem reikejo moket pinigus. P.S. Kaikas sako, kad gali kilti problemu del musu skreperio ( http://www.frank-export.de/images/entmi ... 70_big.jpg ) modelis panasus i musu turima, o bedos tame kad variklis stovi ant grandiniu, o taip negali but. Turi but kaskokie plasmasiniai dirzai. Bet tokia konstrukcija ir ka cia bepakeisi. Tad kaip jum sekas sprest tokias problemas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti