Jump to content

T-40


Carbon

Recommended Posts

na taip ta ir norejau pasakyt del tepalu kada keista nepamenu moto valandu nerodo, grupiu keista dvi ir karta teko keist visa varikli nes truko velenas del slifaviu . tepalas juodas nekeiciamas nes jau reiktu kap remonto,  per paskutinius 5 metus tik akumuliatoriu nauja nupirkau daugiau nei kapeikos tepalai tik papildomi .

Neblogai , :eusa-think: , prižiūri tajį katiniuką - su meile ir nesvarbu , kad be sentimentų  :icon-mrgreen:  :icon-mrgreen:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai tikriausiai išvis nedirba vien su akumuliatorium nepavažiuosi ,reikia ir kuro

Prisijungsiu ir aš prie diskusijos. Apie gerumą katino tai nz, kaip pažiūrėsi. Jo vairo ir hidraulo bendra sistema yra nelaimių nelaimė palei mane. Vairo aš jam taip ir nesugebėjau padaryt lengvo, tai įdėjau dozatorių. Tiltą kažkada naujai perrinkau, bet vistiek spiegia kaip skerdžiamas. Kabinos jų tai patylių, kankinimo akamera. Kas dėl sukasi ir sukasi, tai tiesa, jei neduodi sunkaus darbo. Kažkada teko pavaduot belarusa su sejelka, tai visas užkaito ir apsiputojo tepalais. Naudojamas šienui pavartyt, priekabą patampyt, tai kaprizų nereiškia. Na ir didžiausias plusas tai labai geras galios ir svorio santykis. Praktiškai neužklampinamas traktorius. Miške kad ir šlapiame, lipa labai gerai. Apibendrinant galiu pasakyt, kad už T-25 man labiau patinka, netoks kratus ir vairas su stiprintuvu, bei du varomi tiltai palieka T-25 užnugarį. Su MTZ nėra ką lygint, kitos kategorijos traktorius,

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Katiniuko PVT , tai nežinau , daugelis MTZ'istų į tokį , manau , nespjautų :) . T40 trūkumai praded lyst , kai žemės plotas didėja , o apie kokius dvidešimt ha pats tas , bet čia su kiekvienu traktorium taip :T 25 dar maziau ha , o savo ribas kada jau norėsis galingesnio turi ir bielkis  :eusa-think:. Pačiam , sakai kaista , o aš iki darbinės temperatūros niekaip neikasau , jau ir cilindrų deflektorius nuėmęs esu , bet kultivuojant sunkiai iki žaliojo sektoriaus dakyla . Kitą met bandysiu tep.radiatorių išimt , o deflektorius atgal į vietą , gal tada eis normaliai užšildyt . Tikriausia iš vidaus variklis Tavojo bus apauges maurais , dėl ko daugiau jis taip galėt kaist ? , problema tai dažniau atvirkščiai , kad neina palaikyt darbinės šilumos .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu vat , į kame šaknys ? varikliai tai praktiškai , vienodi ...

 

Klausi ar "prikolini" . Užkaitint ar ušaldyt galima kiekvieną čia nuo vazoko priklauso. Nesileidžiant y beprasmes diskusijas apie katuko pliusus ir minusus pasakysiu trumpai, kas liečia kaitimą labai priklauso nuo kuro aparatūros. Purkštukų pralaidumas, slėgiai, kuro normos ir tt. ir tt. P.S.Kiek man teko susidurt (pas draugus, kaimynus, nuosavas) tai problema kaip ir tau užšildyt iki darbinės temperatūros. Nekaista nei turbinkė, nei paprasti.

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausi ar "prikolini" . Užkaitint ar ušaldyt galima kiekvieną čia nuo vazoko priklauso. ....................

 

Nea , neprikolinu . Užkaitint , gal į neproblema apkrovus per nevalią , čia proto nereik , esmė kad normalus variklis turi but darbinės temperetūros pastoviai ir greit ją pasiekt , kaip kad yra su skysčiu aušinamais . Čia praktiškai tokio dalyko nėr , jau iš gamyklos nenumatytas temperaturos palaikymas . Dažniausia dirbama su neišilusiu motoru ir ko pasekoj , retas kuris be mėlyno dumelios . Daryt kokias sklendes , ar dar ką nors , irgi neturint patirties galima prisizaist , vien jau tų deflektorių nuėmimas kur aš padariau , yra blogis nes cilindras dėl to plėčias nevienodai , tad ir žiedai dils neteisingai , reiks atstatyt kaip buvo .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Katiniuko PVT , tai nežinau , daugelis MTZ'istų į tokį , manau , nespjautų :) . T40 trūkumai praded lyst , kai žemės plotas didėja , o apie kokius dvidešimt ha pats tas , bet čia su kiekvienu traktorium taip :T 25 dar maziau ha , o savo ribas kada jau norėsis galingesnio turi ir bielkis  :eusa-think:. Pačiam , sakai kaista , o aš iki darbinės temperatūros niekaip neikasau , jau ir cilindrų deflektorius nuėmęs esu , bet kultivuojant sunkiai iki žaliojo sektoriaus dakyla . Kitą met bandysiu tep.radiatorių išimt , o deflektorius atgal į vietą , gal tada eis normaliai užšildyt . Tikriausia iš vidaus variklis Tavojo bus apauges maurais , dėl ko daugiau jis taip galėt kaist ? , problema tai dažniau atvirkščiai , kad neina palaikyt darbinės šilumos .

kad palaikytu darbine temperatura ziemą, T-25 eina specialus ziedas, kuris dedasi po aušinimo turbinos apsauga,jis sumazina oro kiekio paemimą iš aplinkos,pagal instrukciją prie minus 5 reikia uždet 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijungsiu ir aš prie diskusijos. Apie gerumą katino tai nz, kaip pažiūrėsi. Jo vairo ir hidraulo bendra sistema yra nelaimių nelaimė palei mane. Vairo aš jam taip ir nesugebėjau padaryt lengvo, tai įdėjau dozatorių. Tiltą kažkada naujai perrinkau, bet vistiek spiegia kaip skerdžiamas. Kabinos jų tai patylių, kankinimo akamera. Kas dėl sukasi ir sukasi, tai tiesa, jei neduodi sunkaus darbo. Kažkada teko pavaduot belarusa su sejelka, tai visas užkaito ir apsiputojo tepalais. Naudojamas šienui pavartyt, priekabą patampyt, tai kaprizų nereiškia. Na ir didžiausias plusas tai labai geras galios ir svorio santykis. Praktiškai neužklampinamas traktorius. Miške kad ir šlapiame, lipa labai gerai. Apibendrinant galiu pasakyt, kad už T-25 man labiau patinka, netoks kratus ir vairas su stiprintuvu, bei du varomi tiltai palieka T-25 užnugarį. Su MTZ nėra ką lygint, kitos kategorijos traktorius,

ko peiki kabiną,jau esu minejęs kad kiek teko vazinet tai pati vesiausia kabina vasarą-mažai tiesioginiu saules spinduliu,rašai miške geras traktorius tai kabina maža yra didelis pliusas,pabandyk bruzgynuose su 'televizorium'.F-1 dar mažiau vietos pilotui

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kad palaikytu darbine temperatura ziemą, T-25 eina specialus ziedas, kuris dedasi po aušinimo turbinos apsauga,jis sumazina oro kiekio paemimą iš aplinkos,pagal instrukciją prie minus 5 reikia uždet 

Ne , tas žiedas ne išeitis , nespėsi su juom knistis - čia lauke temperarūra tokia kitą dien jau kitokia , čia ari o čia su priekaba a iš vis be nieko važiuoji ....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne , tas žiedas ne išeitis , nespėsi su juom knistis - čia lauke temperarūra tokia kitą dien jau kitokia , čia ari o čia su priekaba a iš vis be nieko važiuoji ....

tai ant aušinimo paemimo uždek dermantinį uždangalą kaip kad anksčiau dedavo ant gaz,zil,ir žaisk,nes jei jau taip vaikysies temperaturų nebeliks laiko dirbti ir pritruksi kuro.Na teoriškai gražiai skamba o praktiškai -kaip yra taip gerai.P.s nebeperrašinek instrukcijų

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai ant aušinimo paemimo uždek dermantinį uždangalą kaip kad anksčiau dedavo ant gaz,zil,ir žaisk,nes jei jau taip vaikysies temperaturų nebeliks laiko dirbti ir pritruksi kuro.Na teoriškai gražiai skamba o praktiškai -kaip yra taip gerai.P.s nebeperrašinek instrukcijų

Pakavok , kur nors tą savo įnstrukciją ar kaimynkai duok pasaugot ,a tai taip ir taikau kad perrašyt  :icon-mrgreen: . Čia ne įnstrukcijos reikalas , nedadaryta iki galo ir tiek . Va kaip pas deutz'a , vadinas ne be reikalo  :eusa-think: , o galėjo gi ką nors kad ir paprastai padayt , kaip kad su ta štorke .                                                                  <Двигатель был снабжён автоматическим регулированием теплового режима, при котором учитывалось три параметра-температуры: масла в системе смазки двигателя; охлаждающего воздуха при выходе из воздушного тракта после соприкосновения с нагретыми частями двигателя; отработавших газов. [54].

Система воздушного охлаждения двигателя состояла из: многолопастного вентилятора с гидравлическим приводом (гидромуфтой, автоматически увеличивающей или уменьшающей частоту вращения в зависимости от температуры двигателя и количества масла, подаваемого под давлением на её лопасти, которое, например, могло увеличиваться при увеличении частоты вращения коленчатого вала или понижения вязкости при высоких температурах); терморегулятора — терморегулирующего стержня, изготовленного из специального сплава и имеющего постоянный коэффициент линейного расширения, установленного в правом выпускном воздушном трубопроводе и управляющего режимом работы гидромуфты путём воздействия на клапан, регулирующий подачу масла в гидромуфту; масляных и воздушных трубопроводов; накладкок, перегородок и направляющих дефлекторов, служащих для направления охлаждающего воздуха к ребристым поверхностям цилиндров и их головок >

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

patikrinkit ventiliatoriaus sparnuote jos eidavo skirtingu plocio sparnuotem t25 siauresnes o t40 platesnes del to skiriasi oro praputimo kiekis taip youtube radau

Šiaip , tai mano variklis kaip tik - sunkiai užšyla , bet su sparnuotę , gal ir reiks pabandyt , tuolab , kad ir mėtos pas manęs dar kažkokia . Jei bus ir ne pupsinė , tai sparnus pats patrumpinsiu , pabandymui . Bet buvo katiniukui ir pažangesnis aušinimas sukurtas , fermery.ru radau su hidro mova ir visa kita  , kaip ir priklausytų .                                                                                                                    http://fermer.ru/files/forum/2013/03/163638/izobrazhenie111_002.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip , tai mano variklis kaip tik - sunkiai užšyla , bet su sparnuotę , gal ir reiks pabandyt , tuolab , kad ir mėtos pas manęs dar kažkokia . Jei bus ir ne pupsinė , tai sparnus pats patrumpinsiu , pabandymui . Bet buvo katiniukui ir pažangesnis aušinimas sukurtas , fermery.ru radau su hidro mova ir visa kita  , kaip ir priklausytų .                                                                                                                    http://fermer.ru/files/forum/2013/03/163638/izobrazhenie111_002.jpg

o sakai kad rusai nemoka sukurt gero daigto

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...