Jump to content

koki traktoriu pirkti?


Recommended Posts

Kazka tu cia painioji dariuk. nH TMT nesu girdejes tokio modelio gal TM atitinka Case MXM, bet juose gyvenime nera buve belaipsniu transmisiju

aaa, supainiojau skaiciukus: NH TVT :)

pagrindinis dalykas tai, kad fendt ir tvt ar cvx bepakopes transmisijos skiriasi kaip diena ir naktis.

Kaip diena nuo nakties tai nepasakyciau, kad skiriasi. Tiesiog fendt tikrai bepakope, o tvt su pakopelem siokiom tokiom, bet labai menkom... :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Videlto Uk. Algiui liko vienintelis variantas, arba laukti JD ir Case arba pirkti FENDT , kaip suprantu

O kam laukti JD, juk jau dabar yra su belaipsne. As siaip sioje kategorijoje uz Fendt jei belaipsne, arba koki kita su paprasta deze(juk sako, kad genialumas slypi paprastume), nu dar ir sviezienos aisku yra (MF, Valtra). O jei reiks papildomos irangos tai tas fendt (9xx) ne toks ir brangus, ne taip kaip maziukai :icon-eek:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

BEPAKOPĖ ir jokia ne belaipsnė ar belaiptė. Rusiškai besstupenčiataja, angl. stepless. Iš kur čia kas ištraukė tą belaipsnę, nesuprantu. Gal laipsnių padaugino. :lol:

P.S. Radau pasiskaitymui: http://www.manoukis.lt/index.php?s=49&m=1&z=4 Tik Kirka ir vėl su savo belaipsnėm. :icon-confused: Kaip tik tą transmisiją galima būtų vadinti laipsniška, nes palaipsniui kinta perdavimo skaičius. :icon-rolleyes: Atsidarę nuorodą pasididinkit grafikus ir matysis kurios iš tikro transmisijos geresnės. :D Be to Fendt buvo be TMS, dėl ko irgi gerokai prarandama, nes žmogus, skirtingai nei kompiuteris, niekaip negali numatyt optimalių apsukų ir perdavimo skaičiaus. Tam palyginime, kur buvo įdėta anksčiau nuoroda, kur lyginamas Case ir Fendt 410, pastarasis irgi be TMS.

TMs i maziukus Fendt pradejo det tik nuo 2005m. :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

raimi del kuriu tu atsiprasai :icon-wink:

https://www.uni-hohenheim.de/agrartechn ... GT/AS2.pdf cia kad galvu tamsoij nesusidauzytumet tamsiam miske :D , gal biski aiskiau bus kas yra genialu ir paprasta.

del pasirinkimo 300+ diapazone pamirstat xeriona vis del to belaipte deze, traukos jega geresne nei kitu panasiu daiktu, variklio charakteristikos taip pat dar lieka begale kitu variantu ir spalvu ar cia siaip susirinkot apie viena ale ''best of the world'' pasneket :icon-idea:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ar cia siaip susirinkot apie viena ale ''best of the world'' pasneket :icon-idea:

respekts MF :icon-wink: rimtai.

kaip ir sakiau iš šalies stebėjau diskusija ir galiu pasakyti: Linkiu šitam forumui gyvuot dar bent 20 metų. maždaug po tiek laiko į Algio klausimą atsakymai būtu tokio lygio kaip dabar į klausimus apie MTZ

Šeip iš šalies stebint šitoj diskusijoj labiausiai patiko mm pasisakymas, praktiškas, gyvenimiškas apie šiaudus kur ką užkiša ir pan. Taip pat patiko paskutinė vyluko mintis :icon-wink: teisingas pastebėjimas. Šeip bendrai norėtųsi forume daugiau tokių komentarų matyti, ne vien bukletinio lygio teorinių samprotavimų (pats irgi tuo sugriešiju, bet turiu tam savų priežasčių, kam reikia jas žino :icon-wink: )

Taigi jei galima šį kartą jau rimtą komentarą apie šitos svorio kategorijos traktorius (visi žinot kas aš ir kuo užsiimu, tai patys spręskit kiek rimtai į jį žiūrėt, bet norėčiau, kad tai būtu kaip ir pavyzdys)

Mano patirtis su vakarietiškais traktoriais prasidėjo nuo FORD/NewHolland 1997m Anglijoj na bet tai buvo ne ta svorio kategorija, taigi realiai pradėsiu nuo JD. Kai pirmą syk į tokį įsėdau paliko neišdildomą įspūgį, gal todėl, kad iki tol dirbau su 15-20 metų senumo joniais, bet tas maždaug tos svorio kategorijos apie kurią šnekam buvo tik trijų metukų ir labai mažai dirbęs. Labai patiko ergonomiškumas, kaip valdymas išdėstytas, kaip pianino klavišai ant alunramsčio, tylus, gera garso ir dulkių izoliacija. Dėl kratymo... na buvo toks kaip ant arklio jotum, bet daugiau pavadinčiau supimu nei kratymu. prisipažinsiu, kelis kartus vos neužmigau vidurį lauko :icon-redface: (maždaug įsivaizduojat amerikoniškus laukus) tiesa tai tikrai nebuvo belaiptė transmisija

Toliau sekė Magnumas, deja bet su juo neteko ilgiau padirbt, tik pasivėžint, todėl per daug nekomentuosiu, tik tiek kad po jonio įspūdį padarė Magnumo kabinos dydis, tą ypač įvertini kai tenka važiuoti dviese ir tuo labiau kai tu esi tas kuris sėdi ant mokinio sėdynės :D . Jei JD tekdavo su išmatymo pažįstamu vyriškiu (pvz bosu) labai jau intymiai žandukas prie žanduko susiglaudus sėdėti ir viens kitam už kalnieriaus kvėpuot (brrr net dabar nupurto) tai magnume jau daug patogiau jaučiausi :D

Na su Fendt irgi teko pralėkti kelis ratus apie kiemą :D (palydovinės navigacijos mokymuose) taigi irgi daug nekomentuosiu, tik tiek, kad jo valdymas (knopkutės, kompas ir pan) po amerikonų paliko tokį įspūdį ... na maždaug kaip po Nokios Motorolą paėmus

Tai vat tokie mano, kaip žmogaus kadaise bandžiusio mechanizatoriaus duonos įspūdžiai, ne kaži kas, bet vis ne iš "bukleto" :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Visisškai sutinku su shauliniu, kad Case kabinos smagesnės nedu JD. Aš lyginu JD 8430 ir CVX1190. Tai case jautiesi lyg mašinoj, matomumas geras,salone jauku , gera garso izoliacija. Na o JD tai man kaiptik perdaug erdvės, nėra netgi padorios dėtuves kur pietus susidėt, tai viska reikia ant grindų laikyt, kaip kokiam MTZ. jei užlinguoja gerai traktorius tai ir gaudyk tuos skraidančius kotletus. Apie manevringumą, tai tikrai neblogas. Vat kas dar nepatinka Tai JD kapotas , atsisėdus jis toks ilgas ir nelabai matai kur tas galas, dar ir turi turėt mintį, kad yra svarmenys, kad ir kaip bandai saugiai įvertint atstumą teko pora kart brakštelt :D dėkui dievui į sieną ir į duris nestipriai. O apie transmisijas, tai JD transporte tai biškeli nervuoja laukuose su pakrauta priekaba, spaudinėji spaudinėji tą bimbuką, o Case su belaipsne per šoną duoda.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...