automalonumas Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 Bugnamusis,speju pas tave pakaitinimo zvakiu nera. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 O kurioje,vietoje pašildymo žvakes. Sunkiai kuriasi prie 0C nors nauji akumuliatoriai,ir starteris Jobs'o, kompresija gera ,o anodiją pust nusibodo. Ką pasiulytumėt,kad palengvinti užkūrimą? panasu kad pas tave 80 variklis, tai jame pakaitinimo zvakiu nerasi, kompresija sakai gera, tai matavai kokia ji yra, ar taip tik atrodo priputus anuodijos ? jei akumai gerai suka ir priputus anuodijos matoras "negriebia" nei biski tai sunku kazka pasakyt, nes jei starteris gerai suka tai variklis turi kurtis vien ant anuodijos, bet jei ir ant jos neina tai idomiai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aurimasz Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 siurbli imi su forsunkem lauk, ir vezi pas gerus meistrus kad sureguliuotu.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 siurbli imi su forsunkem lauk, ir vezi pas gerus meistrus kad sureguliuotu.. ir ka toliau jei visteik nesiveda gerai ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 Yra toks- schnel start - papurski biski prasuko kelis kartus ir dirba Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aurimasz Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 ir ka toliau jei visteik nesiveda gerai ? pirma padaryk taip o po to pasakysi kas gavosi.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 pirma padaryk taip o po to pasakysi kas gavosi.. pas mane siuo metu yra viskas reguliuota, purkstukai nauji sudeti sureguliuota viskas ant turbo 190 ar 200 atm, siurblys pilnai gyvas, kompresija gera, voztuvai tvarkoj, variklis traukia puikiai, bet sunkiai vedasi, kame saknys ? bugnamusis 1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aurimasz Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 uzgesini ir po to sunkiai vedasi ar is po nakties?? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 Yra toks- schnel start - papurski biski prasuko kelis kartus ir dirba visko yra, ir tos pacios anuodijos, bet vis tik norisi kad dar gyvas matoras be pagalbiniu priemoniu eitu zinoma kada jau i pabaiga eina, kuomet uz ventiliatoriaus sparnuotes eina sukti varikli tada pritriu tam Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 uzgesini ir po to sunkiai vedasi ar is po nakties?? ir is po nakties, ir taip jeigu uzkurus iskart uzgesinamas vel reik kociot, tik maziau biski. iputus anuodijos tai griebia iskart, jei tik padauginai neprasuka variklio, isbandyta, bet to nepraktikuoju kasdien. bloko sildytuvas padeda isvengti siu problemu, bet kai reikia sildyt prie keliu laipsniu salcio tai nei sis nei tas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 Panelės blizgiklį naudok vietoj tų anodijų, ar eterių. Daug švelnesnis. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bugnamusis Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 panasu kad pas tave 80 variklis, tai jame pakaitinimo zvakiu nerasi, kompresija sakai gera, tai matavai kokia ji yra, ar taip tik atrodo priputus anuodijos ? jei akumai gerai suka ir priputus anuodijos matoras "negriebia" nei biski tai sunku kazka pasakyt, nes jei starteris gerai suka tai variklis turi kurtis vien ant anuodijos, bet jei ir ant jos neina tai idomiai Kaip tai 80 variklis? Užputus anodijos iškarto griebia, lyg būtu karštas motoras. Beje klausiau , kur tos žvakės ,o ne spėlionių prašiau. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 Variklio kodą parašyk. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bugnamusis Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 D-242 ,bet lentelėje variklio numeris neatitinka, o kitoj pusėje yra tikrasis. Mtz-82 jis įmontuotas, 3 korpusu plūgus laisvai tempia ,tai abejoju ,kad jame tėra 40kw. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 panasu kad pas tave 80 variklis, tai jame pakaitinimo zvakiu nerasi, kompresija sakai gera, tai matavai kokia ji yra, ar taip tik atrodo priputus anuodijos ? jei akumai gerai suka ir priputus anuodijos matoras "negriebia" nei biski tai sunku kazka pasakyt, nes jei starteris gerai suka tai variklis turi kurtis vien ant anuodijos, bet jei ir ant jos neina tai idomiai Kaip tai 80 variklis? Užputus anodijos iškarto griebia, lyg būtu karštas motoras. Beje klausiau , kur tos žvakės ,o ne spėlionių prašiau pakaitinimo zvakiu nera, variklis tai iprastai ar d-242 ar d-240 bent pas mus vadinamas 80-tiniu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 D-242 ,bet lentelėje variklio numeris neatitinka, o kitoj pusėje yra tikrasis. Mtz-82 jis įmontuotas, 3 korpusu plūgus laisvai tempia ,tai abejoju ,kad jame tėra 40kw. 46 kw tenais , ar meta motoras tirstoka duma , kai sukant starteriu nesiveda ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bugnamusis Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 Bet tai dokumentuose parašyta 59,6 kw ir variklio numeriai atitinka.Na po truputi meta ir pasukus ilgiau užsikuria ,bet gaila akumuliatorių tai anodijos įpučiu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 Bet tai dokumentuose parašyta 59,6 kw ir variklio numeriai atitinka.Na po truputi meta ir pasukus ilgiau užsikuria ,bet gaila akumuliatorių tai anodijos įpučiu. Turi mest "rieboka dumiuka" . Jei netingi krapstinetis , paziurek temoj "mtz kuro siurblio reguliavimas" , posta #111 , dazna beda blogo kurimosi , tenai aprasiau . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 Turi mest "rieboka dumiuka" . Jei netingi krapstinetis , paziurek temoj "mtz kuro siurblio reguliavimas" , posta #111 , dazna beda blogo kurimosi , tenai aprasiau . koks vadinamas rieboku ? juodas ? pvz pas mane meta balta saltas aisku vedasi sunkiai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 koks vadinamas rieboku ? juodas ? pvz pas mane meta balta saltas aisku vedasi sunkiai Nu kaip cia pasakius , taip labiau juodas ir nemazai jo turi but . Bet kai variklis gerai kurias , praktiskai nesimato tik pirmi sudirbimai , tokie bus . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 Nu kaip cia pasakius , taip labiau juodas ir nemazai jo turi but . tai kazkas neto gali but, nes salta sukant meta balta, o jau kai ruosiasi "kibti" tamseja ir tik brukst juodis per vamzdi ir eina beda, kad reikia ilgokai sukti, arba sildyt bloka, pasildzius viskas gerai, kaip sako puse sukimo ir eina Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 tai kazkas neto gali but, nes salta sukant meta balta, o jau kai ruosiasi "kibti" tamseja ir tik brukst juodis per vamzdi ir eina beda, kad reikia ilgokai sukti, arba sildyt bloka, pasildzius viskas gerai, kaip sako puse sukimo ir eina Vat butent , o turi iskart - "tamseja ir tik brukst juodis per vamzdi ir eina" Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 Vat butent , o turi iskart - "tamseja ir tik brukst juodis per vamzdi ir eina" hmmm.. reguliuojant siurbli meistras ta dalyka ziurejo (kas gali buti del sunkaus vedimosi) ir pagal norma kiek siurblys ispurske mazomis apsukomis sukant, sake jog turi kurtis lengvai nes plundzeriai dar nesusideveja Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 hmmm.. reguliuojant siurbli meistras ta dalyka ziurejo (kas gali buti del sunkaus vedimosi) ir pagal norma kiek siurblys ispurske mazomis apsukomis sukant, sake jog turi kurtis lengvai nes plundzeriai dar nesusideveja A Pats nepatingek , i atsukes tuos keturis varztelius paziurek . Juk nesakau , kad butent ten beda , bet ant peciaus sededams ir kojas linguodams , irgi gedimo nesurasi . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Vasario 13, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 13, 2015 Oro filtrą ranka uždengi, arba avarinį uždarai, įsuki variklį, ranką patrauki ir dirba. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti