volviukas Paskelbta Vasario 14, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 14, 2015 Oro filtrą ranka uždengi, arba avarinį uždarai, įsuki variklį, ranką patrauki ir dirba. Kai kuriais atvejais tai tinka, bet jei rimčiau kažkas nutike, tada nieko nepadės. Įdomu būtų pamatyti pas mane ant stendo ką tas siurblys gali, tada galėčiau kažką sakyti, kitu atveju labai paprasta nugrybauti. Gal tiesiog degimas per vėlyvas tarp siurblio ir variklio.. Gal degimo kampai tarp cilindrų nuo dilimo įgave labai dideles paklaidas ir visi cilindrai kūrimo momente negriebe.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
belarus8822 Paskelbta Vasario 15, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 15, 2015 volviuk atrasyk i pm. as tau rasiau del siurblio remonto. bugnamusis 1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Vasario 15, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 15, 2015 Oro filtrą ranka uždengi, arba avarinį uždarai, įsuki variklį, ranką patrauki ir dirba. irgi macija, darydavau taip kol el. sildytuvo neturejau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Vasario 15, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 15, 2015 Kai kuriais atvejais tai tinka, bet jei rimčiau kažkas nutike, tada nieko nepadės. Įdomu būtų pamatyti pas mane ant stendo ką tas siurblys gali, tada galėčiau kažką sakyti, kitu atveju labai paprasta nugrybauti. Gal tiesiog degimas per vėlyvas tarp siurblio ir variklio.. Gal degimo kampai tarp cilindrų nuo dilimo įgave labai dideles paklaidas ir visi cilindrai kūrimo momente negriebe.. ne tik kurimo momentu, bet ir pakurus jauciasi pliauskejimas variklyje kuomet ispurskimo kampai skirtingi, nesenai tai teko patirti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Vasario 16, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 16, 2015 pas mane siuo metu yra viskas reguliuota, purkstukai nauji sudeti sureguliuota viskas ant turbo 190 ar 200 atm, siurblys pilnai gyvas, kompresija gera, voztuvai tvarkoj, variklis traukia puikiai, bet sunkiai vedasi, kame saknys ? o kodel 190 ????? leksi kaip su turbo ??? uzsiansku buna 110 ir tai dirba ---- esme kad purkstukas purkstu -RUKA o ne varvetu.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Vasario 16, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 16, 2015 tai kazkas neto gali but, nes salta sukant meta balta, o jau kai ruosiasi "kibti" tamseja ir tik brukst juodis per vamzdi ir eina beda, kad reikia ilgokai sukti, arba sildyt bloka, pasildzius viskas gerai, kaip sako puse sukimo ir eina velyvas degimas gali buti arba nera kompresijos variklyje Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Vasario 16, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 16, 2015 o kodel 190 ????? leksi kaip su turbo ??? uzsiansku buna 110 ir tai dirba ---- esme kad purkstukas purkstu -RUKA o ne varvetu.. velyvas degimas gali buti arba nera kompresijos variklyje nezinau kodel 190, reguliuojant meistrui sakai kad turbininis yra, tai ir padaro turbininiam kas del degimo, tai jei butu per velyvas nebutu traukos, jei as ji ankstinu kalena matoras. kompresija tai nuo 24 iki 26atm tam tarpe laikosi. nuo pat naujo sunkokai vedasi budamas saltas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Vasario 16, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 16, 2015 nezinau kodel 190, reguliuojant meistrui sakai kad turbininis yra, tai ir padaro turbininiam kas del degimo, tai jei butu per velyvas nebutu traukos, jei as ji ankstinu kalena matoras. kompresija tai nuo 24 iki 26atm tam tarpe laikosi. nuo pat naujo sunkokai vedasi budamas saltas vadinasi tie kur 24 ir duoda dumu spalva -o kur ..wydas.. rekomendavo ziurejot? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Vasario 16, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 16, 2015 vadinasi tie kur 24 ir duoda dumu spalva -o kur ..wydas.. rekomendavo ziurejot? na kad ten ziurinet, tai dar per mazas specialistas esu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Vasario 16, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 16, 2015 na kad ten ziurinet, tai dar per mazas specialistas e kompresija MTZ pagal literatura nuo 24 iki 32atm 24 jau minimalus bet jis ilgai gali dirbti ... pvz jamz -236 33-38atm jamz -238 33-38atm Man F90 30-38atm Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Vasario 16, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 16, 2015 kompresija MTZ pagal literatura nuo 24 iki 32atm 24 jau minimalus bet jis ilgai gali dirbti ... 32 atm tai ohoho, bet tokie rezultatai tik naujam imanomi manau, prasukus 4600 moto/h nelabai tiek ispausi, o siaip tai variklis eina kaip velnias Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Vasario 16, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 16, 2015 32 atm tai ohoho, bet tokie rezultatai tik naujam imanomi manau, prasukus 4600 moto/h nelabai tiek ispausi, o siaip tai variklis eina kaip velnias varikliui blogai kai yra didelis kompresijos skirtumas tarp cilindru Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Vasario 16, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 16, 2015 varikliui blogai kai yra didelis kompresijos skirtumas tarp cilindru tas suprantama, bet jos gi nepareguliuosi Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zilvinasK Paskelbta Balandžio 17, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 17, 2015 ziurekites kuro sistema, pasitikrinkit forsunkes, siurblio bukle. galimas variantas dar toks, kad galbut zemo slegio kuro pompa nesukelia slegio (sudilus arba luzusi spyruokle), bandykit kurti varikli uzpompave rankiniu budu Toj spyruokle randasi atsukus varzta 32raktu? Atsukau ten radau spiruokle, bet neluzus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kestas42 Paskelbta Lapkričio 27, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 27, 2015 (redaguotas) pas mane grupe nauja siurblys sureguliuotas, bet dumina ir varo tepala per kamina, gal kas nors turi kokiu minciu Redaguota Lapkričio 27, 2015 kestas42 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kinziulis Paskelbta Lapkričio 28, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2015 pavarysi ant apkrovimo turetu prisidirbti. tik laikyk darbine temperatura. jei neprisidirbs gali but stumokline brokuota. surenkant ziuret reikia. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gunia Paskelbta Lapkričio 28, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2015 32 atm tai ohoho, bet tokie rezultatai tik naujam imanomi manau, prasukus 4600 moto/h nelabai tiek ispausi, o siaip tai variklis eina kaip velnias o kaip pamatuoti teisingai kompresija?? šaltam..bet tada starteris turi gerai sukti...turiu manometra nupirkes ir prijungiau prie senos išardytos forsunkės...sukant šalta su starteriu tepakyla iki 15 bar ...kuriasi aišku sunkokai...bet su tokia kompresija išvis nebeturėtu dirbti..? ar aš ne taip kažka matuoju.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
buster540 Paskelbta Lapkričio 28, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2015 O visas forsunkes isemes buvai? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edgariokas Paskelbta Lapkričio 28, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2015 truputi neitema,kur mtz varikliui reguliuojasi tepalo spaudimas? pas katino prie centrifugos o kur pas mtz Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Lapkričio 28, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2015 o kaip pamatuoti teisingai kompresija?? šaltam..bet tada starteris turi gerai sukti...turiu manometra nupirkes ir prijungiau prie senos išardytos forsunkės...sukant šalta su starteriu tepakyla iki 15 bar ...kuriasi aišku sunkokai...bet su tokia kompresija išvis nebeturėtu dirbti..? ar aš ne taip kažka matuoju.. ipilk skystos alyvos puse sauksto i cilindra ir tada patikrink ..saltas gerai- zinai kok is tiesu yra Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Lapkričio 28, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2015 o kaip pamatuoti teisingai kompresija?? šaltam..bet tada starteris turi gerai sukti...turiu manometra nupirkes ir prijungiau prie senos išardytos forsunkės...sukant šalta su starteriu tepakyla iki 15 bar ...kuriasi aišku sunkokai...bet su tokia kompresija išvis nebeturėtu dirbti..? ar aš ne taip kažka matuoju.. starteris tai turi sukti kaip priklauso, zinoma visos forsunkes turi buti isimtos. uzdedi kompresiometra ir suki tol kol daugiausia rodys, tai tiek Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius90 Paskelbta Lapkričio 28, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2015 truputi neitema,kur mtz varikliui reguliuojasi tepalo spaudimas? pas katino prie centrifugos o kur pas mtz irgi ten pat Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
buster540 Paskelbta Lapkričio 28, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2015 jei tapalas nepakels kompresijos tai reik voztuvus ziuret. o del mtz tepalo slegio reguliavimo taip pat prie centrifugos is priekio Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edgariokas Paskelbta Lapkričio 28, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2015 salta uzvedus spaudimas 6, esant darbinei tem 4 ar cia normalu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
buster540 Paskelbta Lapkričio 28, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 28, 2015 pas mane vienas mtz yra 83 metu. ar siltas 2,5 saltas 3. seip atleisk biski negerai toks didelis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti