Jump to content

PLŪGAI


sigis

Recommended Posts

O tai kas cia per traktorius, kad kiekviena slaunis atskirai nusileidzia?

sakydamas abiem pusem norejau pasakyt kad kai apverti pluga tai pusei rodo tiek pat kaip apvertus pluga i kita puse :) traktorius case puma 230cvx o plugas kuhn vari master 123 5korpusu, tas skirtumas centrines traukes plugo pailgoje skyleje yra apie 2cm, viena puse vaziuojant centrine trauke makaluojas ties vienu skyles galu kita puse vaziuojant centrine trauke ties kitu galu makaluojas, nera taip kad isitemptu, taigi kazkur keli cm, manau suprantat nzn kaip aiskiau paaiskint :)

Galbut skiriasi korpuso kampas su dirvos pavirsiumi?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai kas cia per traktorius, kad kiekviena slaunis atskirai nusileidzia?

sakydamas abiem pusem norejau pasakyt kad kai apverti pluga tai pusei rodo tiek pat kaip apvertus pluga i kita puse :) traktorius case puma 230cvx o plugas kuhn vari master 123 5korpusu, tas skirtumas centrines traukes plugo pailgoje skyleje yra apie 2cm, viena puse vaziuojant centrine trauke makaluojas ties vienu skyles galu kita puse vaziuojant centrine trauke ties kitu galu makaluojas, nera taip kad isitemptu, taigi kazkur keli cm, manau suprantat nzn kaip aiskiau paaiskint :)

Na, bandyk tikrai: Pasiguldyk pluga, ir bandyk rata ziureti, paimk su ranom , pasiimk pagali, atversk rata i apacia, pridek pagali prie remo, uzzimek nuo rato centro ilgi iki remo. tada rata perkelk i virsu, i kitos puses apvertimo padeti ir padaryk tapati.

Arba dar varijantas kai nuleidi pluga i zeme, pasimatuok kiek slaunys cm nuo zemes leidziant viena ir kita puse.

Kitu variantu nematau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

galit kas mane paprotinti. Kas per "stebuklingos" kvernelando NR.28 verstuvės? jos dirba gražiai,užverčia gerai, bet jei tik pasitako palaidesnės arba sausesnės žemės, tokios durpės drėgnesnės, klijuoja žemės verstuvės priekį ir neverčia, o tik stumia žemes ir rezultatas, kad neužverčia ir palieka ražieną. Tik gauna sunkesnės žemės, išstumia tą "kamštį" ir vėl viskas gerai. Kame čia reikalas? Beje, pas manęs dar priekyje sudėti tie atpjovimo peiliai, kad verstuvės kampas taip nediltų. Gal jie čia neleidžia žemei slysti?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Plugo ratuko atraminiai varztai vienodai sureguliuoti, vagos gylis atrodo irgi vienodas, gaila baiges arimai neturiu ne kur toliau bandyt reguliuot o ir taip mazai arimo tebuvo, nors tas skirtumas ir buvo are vienodai graziai tik pirma vaga truputy ne tokios formos kokios turetu but, padangos galines 650 numina antvagio krasta ar nereiktu det ant paskutinio korpuso vagos platinimo peiliu ar naudojat?

varztai gali but vienodai atsukti bet isdilimai nevienodi. ratuko koja palinkus ar dar koks galas ir gyliai skiresi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Plugo ratuko atraminiai varztai vienodai sureguliuoti, vagos gylis atrodo irgi vienodas, gaila baiges arimai neturiu ne kur toliau bandyt reguliuot o ir taip mazai arimo tebuvo, nors tas skirtumas ir buvo are vienodai graziai tik pirma vaga truputy ne tokios formos kokios turetu but, padangos galines 650 numina antvagio krasta ar nereiktu det ant paskutinio korpuso vagos platinimo peiliu ar naudojat?

Toks dalykas gali buti ir dėl nevienodai sureguliuoto plugo pavirtimo, pabandyk pasukint i viena ar kita puse plugo pavirtimo reguliavimo varžta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ta pati beda buvo su senu plugu dabar su nauju vel panasiai, padangu slegis vienodas, vertikaliu traukiu ilgis vienodas, reiskias beda traktoriuj o kurioj vietoj?

Aš irgi pritarčiau nuomonei kad problema jėginio jutikliuose, jie nevienodai jautrūs abiejų pusių, jei kalbam apie kairio ir dešinio vertimo pusių nevienodą pakėlimą.

Bet galimas ir kitas varijantas. Jei pvz į kalną ir į pakalnę važiuojant skiriasi, tai gali būti tiesiog per didelis jėginio-pozicinio jautrumas nustatytas. Dėl tempimo jėgos skirtumo gali būti skirtingas pakėlimo aukštis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

protinga lentele tik gaila kad jos pagrindo nebelike, pagal ja gali iskart preliminariai susireguliuot pluga dirbtuvese, mintis tokia, matuoji galiniu ratu tarpvezi pagal tai ziuri i lentele ir matai koks atstumas turi but pirmai vagai ir koks ilgis turi but traukes kad traktorius vaziuotu tiesiai.Atkreipkit demesi kur matuojasi atstumas A kad gautumet pirmos vagos ploti, Del plugo sureguliavimo, arimo gylio ratuko varztai ir plugo pavertimo varztu ilgiai nebutinai turi but simetriski. Buvo bandymu pagamint plugu su vienu reguliavimo varztu i abi puses, logiskai mastant tai turetu but idealu, bet gamyboij nepasiteisino ir tokiu tech sprendimu atsisake. Kaip suprast Jusu zodi ANTVAGIS ,jei as suprantu teisingai tai tas ratas vaziuoja vagos virsum?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Plugo ratuko atraminiai varztai vienodai sureguliuoti, vagos gylis atrodo irgi vienodas, gaila baiges arimai neturiu ne kur toliau bandyt reguliuot o ir taip mazai arimo tebuvo, nors tas skirtumas ir buvo are vienodai graziai tik pirma vaga truputy ne tokios formos kokios turetu but, padangos galines 650 numina antvagio krasta ar nereiktu det ant paskutinio korpuso vagos platinimo peiliu ar naudojat?

užgriebis 50cm vieno korpuso? turėtų nenuminti

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Panaši bėda man su kvernu yra nezinau ar traktorius ar kas kaltas i viena puse vaziuojant gylis geras perverti plūga pirmas korpusas lenda kiek eina ir kiekvienu vazaivimu gaunu keitalioti ta gyli, bet kai nustatau jegini pozicini ant 0 tada problema kaip ir dinsgta taciau problema iskyla dingsta kopijavimas ir nebezinau kaip tą plūga bereguliot, visad pirmo korpuso vaga gaunasi ausktesne uz galinio ir matos kiekvienas vaziaivimas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Plugo ratuko atraminiai varztai vienodai sureguliuoti, vagos gylis atrodo irgi vienodas, gaila baiges arimai neturiu ne kur toliau bandyt reguliuot o ir taip mazai arimo tebuvo, nors tas skirtumas ir buvo are vienodai graziai tik pirma vaga truputy ne tokios formos kokios turetu but, padangos galines 650 numina antvagio krasta ar nereiktu det ant paskutinio korpuso vagos platinimo peiliu ar naudojat?

Pirmo korpuso užgriebio plotis reguliuojamas kad būtų vienodas kaip ir kitų. Bet jeigu lieka numintas vagos kraštas tai plūgas stumiamas į artos žemės pusę. Taisyklė tokia , jei važiavimų sanduroje darosi kalnas, tai plūgas atitraukiamas, jei lieka įduba plūgas stumiamas į artą pusę. Reikia žiūrėti ne kiek korpusas gauna žemės , bet kur ta žemė nunešama.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Plugo ratuko atraminiai varztai vienodai sureguliuoti, vagos gylis atrodo irgi vienodas, gaila baiges arimai neturiu ne kur toliau bandyt reguliuot o ir taip mazai arimo tebuvo, nors tas skirtumas ir buvo are vienodai graziai tik pirma vaga truputy ne tokios formos kokios turetu but, padangos galines 650 numina antvagio krasta ar nereiktu det ant paskutinio korpuso vagos platinimo peiliu ar naudojat?

Pirmo korpuso užgriebio plotis reguliuojamas kad būtų vienodas kaip ir kitų. Bet jeigu lieka numintas vagos kraštas tai plūgas stumiamas į artos žemės pusę. Taisyklė tokia , jei važiavimų sanduroje darosi kalnas, tai plūgas atitraukiamas, jei lieka įduba plūgas stumiamas į artą pusę. Reikia žiūrėti ne kiek korpusas gauna žemės , bet kur ta žemė nunešama.

O tai ne paprasciau su metru pamatuoti pirmo korpuso atriektos riekes ploti?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dirbu be galulaukes, nuleidima slaunu rodo procentais toki pat abiem pusem, traukes laikomos kietai kad plugas butu per vidury

Traktoriaus traukės negalima laikyti kietai ariant.

tai nori pasakyt kad slaunys turi buti klyrum kliarum? :eusa-think::icon-eek:

Labai teisingai. Bet jos tik nuo centro turi daryti klyrum kliarum vienodai važiuojant į vieną pusę tiek į kitą. Ariama žemė spaudžia verstuvę į vieną pusę, o lauko lenta tą jėgą atsveria, todėl nebus tavo kliarum klyrum, o tik saugos plūgą nuo netikėtų smūgių. O gal tu ir kultivuojant kietai trukes laikai?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Plugo ratuko atraminiai varztai vienodai sureguliuoti, vagos gylis atrodo irgi vienodas, gaila baiges arimai neturiu ne kur toliau bandyt reguliuot o ir taip mazai arimo tebuvo, nors tas skirtumas ir buvo are vienodai graziai tik pirma vaga truputy ne tokios formos kokios turetu but, padangos galines 650 numina antvagio krasta ar nereiktu det ant paskutinio korpuso vagos platinimo peiliu ar naudojat?

Pirmo korpuso užgriebio plotis reguliuojamas kad būtų vienodas kaip ir kitų. Bet jeigu lieka numintas vagos kraštas tai plūgas stumiamas į artos žemės pusę. Taisyklė tokia , jei važiavimų sanduroje darosi kalnas, tai plūgas atitraukiamas, jei lieka įduba plūgas stumiamas į artą pusę. Reikia žiūrėti ne kiek korpusas gauna žemės , bet kur ta žemė nunešama.

O tai ne paprasciau su metru pamatuoti pirmo korpuso atriektos riekes ploti?

Jei tu nenumintum krašto tai gal ir būtų gerai, bet kadangi numini tai tą vietą reikia užpilti žeme. Na žinok man jau pačiam aišku pasidarė, o gal tu tingi perskaityti kas parašyta? :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...