Jump to content

fendt


fendj

Recommended Posts

Maza sirdis jautresne stresams, infarktams o jausmams vienodai jautri. Kaip bus pamatysim, manau ilgai laukti atsiliepimu apie naujaja serija nereiks.

Atsiliepimai apie trūkumus greit neateis. Reiks padirbėt bent 6000 m.v., o metalai pavargsta, kaip ir žmonės deja. Taip kad rimtų atsiliepimų teks palaukt bent jau 5 metelius tikrai. O pamatyt galima bus ir Agritechnika-2009 Hanoveryje ir ko gero, netrukus po to tikiuosi ir LT.

P.S. Prie to pačio, kad jau prakalbom, gal organizuojamės kelionę į Hanoverį kokiu busiku?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 1.2k
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Na nepaslaptis, kad Fendt devizas - kuo daugiau galios iš kuo mažesnės kubatūros, ir šitą dalyką Fendt jau labai senai propaguoja. Na ir kiek atgarsių, kad kur Fendt variklis būtų užsilenkęs ? Manau, toks jų požiūris kaip tik sveikintinas yra, juk varikliai žymiai ekonomiškesni, o tuo pačiu bent kiek sumažėja ir pačio variklio gabaritai :eusa-clap:

O jei kalbant apie naująją Fendt 800 seriją, tai manau, kad jie taps pačiais pažangiausiais traktoriais rinkoje ( betrūks tik kokio TV), net gi pranoks 936... Šaunu, norėčiau pasapnuot, kad toks mano kieme stovi... :lol: O gal kas galėtumėt plačiau papasakot apie tą AdBlue naujieną :icon-question: Pirmą kartą girdžiu apie ją :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turbūt skaičiavo, kad naftos kainos kosmosą pasieks anksčiau nei tas variklis užlinks

Maza sirdis jautresne stresams, infarktams o jausmams vienodai jautri. Kaip bus pamatysim, manau ilgai laukti atsiliepimu apie naujaja serija nereiks.

Atsiliepimai apie trūkumus greit neateis. Reiks padirbėt bent 6000 m.v., o metalai pavargsta, kaip ir žmonės deja. Taip kad rimtų atsiliepimų teks palaukt bent jau 5 metelius tikrai. O pamatyt galima bus ir Agritechnika-2009 Hanoveryje ir ko gero, netrukus po to tikiuosi ir LT.

P.S. Prie to pačio, kad jau prakalbom, gal organizuojamės kelionę į Hanoverį kokiu busiku?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemaza dalis ju yra VBS informacija :) Na bet reikia pripazinti buvo pvz pernai metais pora nemaloniu atveju. Tiesa vienas buvo ne del Fendt kaltes :) Na pratesiant uzlinkimo tema, linksta ir 900 serijos varikliai :) Bet apsigindamas turiu pasakyt kad siemet ne vieno is uzlinkusiu nebuvo del gamintojo kaltes. 2 buvo susije su raudonu kuru (negaliu patiket kad dar mano kazkas kad tai tas pats dyzelis tik raudonas) o 1 atvejis (tiesa ten linko ne variklis o kuro sistema) del dyzelio sumaisymo su kasu. Vat. Bet tikrai nebandysiu paneigt kad nebuna vieno kito atvejo kai uzsilenkia variklis be jokios priezasties. Bet tai nera tendencija. Ir bent jau man zinomi atvejai buvo pilnai kompencuoti gamyklos. Remontas arba variklio keitimas. Net jei valandu budavo apie 4000.

Siaip daugeja problemu susijusiu su savamoksle arba nekompetetinga cipavimo mada. Ir manau ju dauges pas visus gamintojus.

dar nepamirskim atveju, kai motoras pradirba viena syki 1000mth, kita syki 800 nekeistais tepalais, nors keitimo intervalas 500mth. viena grazia diena irgi gali linkt, ir vel visi kaltins variklio gamintoja....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

del to dalyko reikia tureti serviso knygele ir kad aptarnavimus darytu atstovai, tada del prieziuros neturetu kilti klausimu :)

Tai yra ir knygeles ir servizai ir lipdukai su priminimais :) Bet zmogus paskambina sako kas kiek cia pas jus kas 1000 valandu variklio tepalas ane? :) Nes pas mane jau 900 tai reiktu gal tartis su servizu :) O 500 valandu nedaryta dar :)

lipdukus pats klijavau... tik ju neberasta.... dar skolos uz servisa vaidina tam tikra vaidmeni...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo chebra pirmi nori išbandyti lietuvišką AdBlue :lol: .Vadinasi jie nesičipuoja :eusa-think: Kažkodėl atsiliepimai priešingi, tiesa ne 936

Nesupratau minties. Bet del nesicipavimo tai nera visiskai tiesa. Cipuojasi bet reikia ziureti koks modelis. Kaip manau ir visu gamintoju. Besalygiskai sakyt kad "mes galim pacipuot bet ka (kaip dabar madinga)" tikrai negalima.

Na kur liaudis kaso pavarė. Taigi dalis veiklios medžiagos AdBlue. Tik nerado kur supilti atskirai :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jau :icon-confused: Tokioj atgyvenoj kaip John Deere primena apie techninius aptarnavimus. O čia fendt :icon-question:

viskas yra parasyta juodu ant balto... tik yra zmoniu, mokanciu ijungt durniu. buvau pas juos, kai buvo 1880mth. pasakiau, prie 2000 didzioji TA, nepamirskit, lipduka dar prilipdziau. 2000 dariau prie 2300.... ten pat ir 1000mth TA praleista buvo... fendukas sukasi kaip laikrodukas, jokiu bedu... gal kantrus papuole :lol::lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Negi taip gali buti :o . Nejaugi zmones sumerke tokias babkes uz traktoriu dar ir kantruma jo bando. Asmeniskai man net mintis nekyla taip elgtis. Per savo 25 suvirsum darbinio stazo niekada net mintis nekylo TA numuilinti. Tfu, tfu, tfu ko pasekoje nei vieno uzkalto variklio.

gali... ta atveji zino tiek gatawas, tiek ir firmos serviso vadas. viskas uzfiksuota popieriuose...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jau :icon-confused: Tokioj atgyvenoj kaip John Deere primena apie techninius aptarnavimus. O čia fendt :icon-question:

viskas yra parasyta juodu ant balto... tik yra zmoniu, mokanciu ijungt durniu. buvau pas juos, kai buvo 1880mth. pasakiau, prie 2000 didzioji TA, nepamirskit, lipduka dar prilipdziau. 2000 dariau prie 2300.... ten pat ir 1000mth TA praleista buvo... fendukas sukasi kaip laikrodukas, jokiu bedu... gal kantrus papuole :lol: :lol:

O tokiems durniems kai aš :lol: pas john deere, suėjus techninio aptarnavimo laikui, kompas pypia, kad asile laikas pabusti ir tepalus su filtrais pasikeisti. O ne kažkokie lipdukai, kuriuos kažkas su keršeriu nuplovė :lol::lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jau :icon-confused: Tokioj atgyvenoj kaip John Deere primena apie techninius aptarnavimus. O čia fendt :icon-question:

viskas yra parasyta juodu ant balto... tik yra zmoniu, mokanciu ijungt durniu. buvau pas juos, kai buvo 1880mth. pasakiau, prie 2000 didzioji TA, nepamirskit, lipduka dar prilipdziau. 2000 dariau prie 2300.... ten pat ir 1000mth TA praleista buvo... fendukas sukasi kaip laikrodukas, jokiu bedu... gal kantrus papuole :lol: :lol:

O tokiems durniems kai aš :lol: pas john deere, suėjus techninio aptarnavimo laikui, kompas pypia, kad asile laikas pabusti ir tepalus su filtrais pasikeisti. O ne kažkokie lipdukai, kuriuos kažkas su keršeriu nuplovė :lol::lol:

na, kai ka pasakyciau, bet susilaikysiu... dar isizeisi :D:D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šią vasarą su JD kraunu rulonus, darbo nemažai, diena jau įpusėjus, o tik staigiai pradėjo pypsėt kabinoj signalas, ir lemputės mirksi, ir kodą kažkokį išmetė... :icon-confused: nieko nelaukdamas staigiai sustojau, jau pagalvojau, kad darbai gali baigtis... Gerai, kad traktoriuj knygą vežiojaus, tai atsiverčiau ir ieškau ką tas kodas reiškia. Galų gale suradau - techninis aptarnavimas kas 500 valandų, ir tai mane labai nuramino :) Tad išjungiau tą perspėjimą ir vėl sau ramiai tęsiau darbą =]

Nors aš sau tikrai niekad neleisčiau praleist technikinės... negi kas 10 valandų reikia daryt, kad užmirštum. Sakykim ten max 50 valandų gal ir dasideda iki aptarnavimo, bet tai nieko nereiškia

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šią vasarą su JD kraunu rulonus, darbo nemažai, diena jau įpusėjus, o tik staigiai pradėjo pypsėt kabinoj signalas, ir lemputės mirksi, ir kodą kažkokį išmetė... :icon-confused: nieko nelaukdamas staigiai sustojau, jau pagalvojau, kad darbai gali baigtis... Gerai, kad traktoriuj knygą vežiojaus, tai atsiverčiau ir ieškau ką tas kodas reiškia. Galų gale suradau - techninis aptarnavimas kas 500 valandų, ir tai mane labai nuramino :) Tad išjungiau tą perspėjimą ir vėl sau ramiai tęsiau darbą =]

Nors aš sau tikrai niekad neleisčiau praleist technikinės... negi kas 10 valandų reikia daryt, kad užmirštum. Sakykim ten max 50 valandų gal ir dasideda iki aptarnavimo, bet tai nieko nereiškia

50, ne 300, ar tuo labiau 500. cia virsdirbis....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

5 kartus užvedus traktorių, tas kartojasi. Jeigu tamsta ant tiek tūpas mechanizatorius, kad nekreipti dėmesio į pašalinius ( tada tas pats tada galioja varyti su užkaitusiu varikli ar be tepalo spaudimo) perspėjimus aš nekaltas . Spirt į šikną ir lauk :icon-evil:

na, zmogus pradirbo 500mth, nekreipdamas demesio i tai, kad truksta antifrizo....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Temoj "Rinkos pulsas" drapox labai teisingai pastebėjo apie variklių ir netik jų,patvarumą.Pažiūri kartais į kokį 70-ųjų laidos forduką kaip jis sukasi,gražu klausyt ir pažiūrėt.Dabartiniai tikrai to nesulauks.Tas variklių neribotas forsažas man ir ne prie širdies.Tas pat ir su tais dabartiniais arkliais.DT-54 būdamas jei neklystu apie 60 arkliukų,traukė be vargo 5 korpusus,kiek dabar tiem 5 korpusam reikia?Paliego musėt arkliai kaip ir žmonės :( .Na kad ir ne fendistas aš,bet neiškenčiau neparašęs,tiesiog daug tiesos tame komentare,į kurį deja mūsų marketingo liūtai taip ir lemtai neatsakė.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...