Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

nežaiskit su ėteriu ,žiedus suskaldo,stumokliu žiedu pertlaras laužo.

vanduo tepale užšala ir užkemša kanalus .taip ir prasuka indėkla .

Mano belarusas kurimuisi eterio nemato tik vasara.. o daugiau pastoviai eteris.... ne viena buteliuka jau supurskiau :icon-confused:

vines dalykas susitvarkyk pirma kuro sistema paskui starteris, o trecioj eilej issistudijuok mtz maitinimo sistema ten yra tos voztuvas gesinti avariniu atveju. tai va as kai turejau mtz tai pries sukant starteriu uzdarydavau ta vostuva isisuka variklis pradeda kilt slegis tepalo ir tada atleidineji ta voztuva ir uzkuri.

Paslaptis tame kad tas voztuvas suveikia kaip dekompresinis mechanizmas ir variklis isukamas be oro tai jis lengvai sukasi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nežaiskit su ėteriu ,žiedus suskaldo,stumokliu žiedu pertlaras laužo.

vanduo tepale užšala ir užkemša kanalus .taip ir prasuka indėkla .

Mano belarusas kurimuisi eterio nemato tik vasara.. o daugiau pastoviai eteris.... ne viena buteliuka jau supurskiau :icon-confused:

vines dalykas susitvarkyk pirma kuro sistema paskui starteris, o trecioj eilej issistudijuok mtz maitinimo sistema ten yra tos voztuvas gesinti avariniu atveju. tai va as kai turejau mtz tai pries sukant starteriu uzdarydavau ta vostuva isisuka variklis pradeda kilt slegis tepalo ir tada atleidineji ta voztuva ir uzkuri.

Paslaptis tame kad tas voztuvas suveikia kaip dekompresinis mechanizmas ir variklis isukamas be oro tai jis lengvai sukasi.

na tos sklendes veikimas visiskai priesingas dekompresinio veikimui:

dekompresinis- variklis išsukamas iki max. apsuku tada išjungiamas dekompresinis t.y. sukeliamas slėgis (kompresija) ir uzkuriamas variklis.

mtz oro sklendė uzdaroma kad susidarytu varyklija vakumas ko pasekoje variklis lengviau sukasi ir jame esantis oras išila ko pasekoje kuras lengviau uzsidega atidarius sklende ir padavus O2

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nežaiskit su ėteriu ,žiedus suskaldo,stumokliu žiedu pertlaras laužo.

vanduo tepale užšala ir užkemša kanalus .taip ir prasuka indėkla .

Mano belarusas kurimuisi eterio nemato tik vasara.. o daugiau pastoviai eteris.... ne viena buteliuka jau supurskiau :icon-confused:

vines dalykas susitvarkyk pirma kuro sistema paskui starteris, o trecioj eilej issistudijuok mtz maitinimo sistema ten yra tos voztuvas gesinti avariniu atveju. tai va as kai turejau mtz tai pries sukant starteriu uzdarydavau ta vostuva isisuka variklis pradeda kilt slegis tepalo ir tada atleidineji ta voztuva ir uzkuri.

Paslaptis tame kad tas voztuvas suveikia kaip dekompresinis mechanizmas ir variklis isukamas be oro tai jis lengvai sukasi.

Varzteli senai zinomas tas dalykas tik ten ne dekompresinis skaitos o sklende orui uzdaryti.... as ja naudoju bet variklis ir taip lengvai isukamas nera jokio griebimo...... kompresija maza.... Kuro sistema tvarkinga.... siurblys buvo veztas pas specus sake tvarkingas..... dbr forsunkes slegi padariau koks turi buti pagal knyga nes pries tai ispurskdavo tik prie 140-150.... dbr padaryta 185 kazkur.... vamzdeliai nekiauri oro negaudo filtrai pakeisti.... Starteris rusiskas orginalas tai zinai iskart griebia ir uzsuka be problemu.... Be to gesinimas su tuo voztuvu vyksta tik pas 1025 kiek zinau o belarusui jis naudojamas kad lengviau isukti varikli... Taip su turbinine grupe kursis kaip naujas nes bus nauja grupe plius gal voztuvus paslifuot reiks...... per alsuokli ziauriai pucia tai tik vienas dalykas grupe

Be to t-25 su dekompresiniu uzsikuria isisuka variklis ir pastumi dekompresatoriu....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai įdėsi ( jei iš viso pasikeisi) turbininę grupę pasigirk kaip kuriasi :icon-wink::lol: Manau turėsi dar tam tikrus veiksmus papildomai atlikti.

Kas per veiksmai Grudasss? Jei as nezinosiu ka daryt tevas tikrai zinos... bet manau pakeitus grupe sutvarkius viska turetu uzsivesti.... O grupe reiks pakeist nes neimanoma dbr prie tokiu salciu uzvest bus o dirbti tai su juo karts nuo karto reikia... Iskart neuzsives bet prasukus su starteriu ilgeliau turetu uzsivest....

Turbinine grupe skirta turbininiam varikliui.... nes ten kiek zinau metalo yra delieta daugiau tarp kompresinio ar tepalinio ziedo stumuoklyje.... Man standartine grupe atlaike grubiai tarant 1,5 metus nuo tokiu apkrovu..... Siaip uztenka ir paprastos bet jei traktorius eina stacias tai kiek ilgai laikys ta paprasta grupe? :icon-exclaim:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Grudas teisybe sako. D 245 varikliuose kurie statomi i traktorius SUSPAUDIMO laipsnis (daznas maiso su kompresija) mazesnis vienu vienetu.(jei teisingai atminits nesa) nei atmosferinio. Tai padaryta del turbinos sukeliamo slegio ( kamerose temperaturas palaikyti zemesnes , kad stumokliai nesilidytu ar tarpine nedegtu). Plius turbininiam varikliui apacioje bloko yra specialus kanalas daromas ir sukami purkstukai kad SLEGINIU budu teptu svaistiklio pirsta ir ausintu stumuoklio apacia ( atmosferiniam tai daroma taskymo budu, nes temperaturos zemesnes).

Del to i paprasta varikli istacius turbina jo tarnavimo resursas sumazeja. Kompresiniai ziedai nelaiko, uzdega, prapucia tarpine, retais atvejais luzta alkuninis nuo perkrovu ( bet cia dazniau traktoristo bedos arba pernelyg daug kuro atsukama, o ne alkuninio).

Kazkada buvau ir as pasisoves deti turbina..Bet pasidomejus situo reikalu labiau....lieku prie originalo. :icon-redface:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na štaitau :( o aš isigyjau turbina su pribambasais ir norėjau i mtz 50 ikišti.pasmane 50dešimtam stovi d240 blokas tai alkune jau pernai žiema su svoreis pasistačiau ,kartu su sankaba .sakau turbina imesiu ,siurbli paspartinsiu ir apia 80ag turėtu susikrapštyti.na o grupe dar neskubėjau keisti nes kartu ir galva reik d240 dėt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na štaitau :( o aš isigyjau turbina su pribambasais ir norėjau i mtz 50 ikišti.pasmane 50dešimtam stovi d240 blokas tai alkune jau pernai žiema su svoreis pasistačiau ,kartu su sankaba .sakau turbina imesiu ,siurbli paspartinsiu ir apia 80ag turėtu susikrapštyti.na o grupe dar neskubėjau keisti nes kartu ir galva reik d240 dėt.

gerai,kad grupes dar nepaemiai,o alkuninis vis geriau nei senas buvo :icon-exclaim::)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

neskubėjau imti nes dar neapsisprendes ar 50dešimta tiuninguoti ar piniga rimtesniam rinkti :eusa-think: tas mano bielkis po kapitalkės ira ,sukrauta visi nauji krumplei ,dar kiški isimečiau .liko motora tiuninguoti ir kabina žmoniška isigyti ir kaip 82tas bus su neišsemtu motoresursu.nesinori pusvelčiui parduoti o brangei nemokės o ir kita nusipirkes nežinai ka gausi :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

neskubėjau imti nes dar neapsisprendes ar 50dešimta tiuninguoti ar piniga rimtesniam rinkti :eusa-think: tas mano bielkis po kapitalkės ira ,sukrauta visi nauji krumplei ,dar kiški isimečiau .liko motora tiuninguoti ir kabina žmoniška isigyti ir kaip 80tas bus su neišsemtu motoresursu.

tai pataupes pirk mtz82,o sita pasilik,per seja gali ant jo sejalka uzmest,ant 82 kultivatoriu ir pirmyn,daug padeda,kai nereik perkabineti padargu,jei dar orai nekokie,be to jei traktoristas antras yra ,tai visai gerai.Du tr.nemaiso ukyje:!: :dance:kiek zemes dirbi?

as turiu 80 ir galvoju dar 82 pirkti :icon-exclaim:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Grudas teisybe sako. D 245 varikliuose kurie statomi i traktorius SUSPAUDIMO laipsnis (daznas maiso su kompresija) mazesnis vienu vienetu.(jei teisingai atminits nesa) nei atmosferinio. Tai padaryta del turbinos sukeliamo slegio ( kamerose temperaturas palaikyti zemesnes , kad stumokliai nesilidytu ar tarpine nedegtu). Plius turbininiam varikliui apacioje bloko yra specialus kanalas daromas ir sukami purkstukai kad SLEGINIU budu teptu svaistiklio pirsta ir ausintu stumuoklio apacia ( atmosferiniam tai daroma taskymo budu, nes temperaturos zemesnes).

Del to i paprasta varikli istacius turbina jo tarnavimo resursas sumazeja. Kompresiniai ziedai nelaiko, uzdega, prapucia tarpine, retais atvejais luzta alkuninis nuo perkrovu ( bet cia dazniau traktoristo bedos arba pernelyg daug kuro atsukama, o ne alkuninio).

Kazkada buvau ir as pasisoves deti turbina..Bet pasidomejus situo reikalu labiau....lieku prie originalo. :icon-redface:

Taip techniniai duomenys skiriasi kazkiek bet tai kas galit pasakyt kas bus i d243motora su turbina idejus turbinine grupe ??? :icon-question::eusa-think:

Ar geriau deti paprasta grupe su dviem tepaliniais ziedais? Nes man paprasta grupe kai taip uzturbintas variklis teatlaike 1,5m

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

neskubėjau imti nes dar neapsisprendes ar 50dešimta tiuninguoti ar piniga rimtesniam rinkti :eusa-think: tas mano bielkis po kapitalkės ira ,sukrauta visi nauji krumplei ,dar kiški isimečiau .liko motora tiuninguoti ir kabina žmoniška isigyti ir kaip 80tas bus su neišsemtu motoresursu.

tai pataupes pirk mtz82,o sita pasilik,per seja gali ant jo sejalka uzmest,ant 82 kultivatoriu ir pirmyn,daug padeda,kai nereik perkabineti padargu,jei dar orai nekokie,be to jei traktoristas antras yra ,tai visai gerai :icon-exclaim::eusa-dance:

as turiu 80 ir galvoju dar 82 pirkti :icon-exclaim:

ira pasmane kitas mtz50šimtas su d50 bloku ir gan nemažai jau padirbėjas.baisoka butu likti su vienu ,maža kas darbymety nutikti gali,samdyk paskui.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...