algis123 Paskelbta Liepos 1, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 1, 2014 Del to nerimto arimo galeciau ir isizeisti, bet aisku cia pokstas, nes 1,6m garstycios viena karta pervaziuotos su lekstemis apsiare puikiausiai, nesimato jokiu styraciu galu. Pagaves kietesnes zemes traktoriukas dusta apie prasikasima jokiu minciu. Del taskomo tepalo per duslintuva jau seniau buvau nusprendes keisti grupe, bet va ariant nebuvo jokio tepalo taskymo ir tepalo deginimo, tai ir pradejau metytis gal problema dar kazkur kitur yra. Nu ir ko cia zeistis , kad graziai apsiare reiskia, kad plugas tvarkingas ,apie gyli nieko nesako . Ariant buksavimas irgi blogis , tada jau kuro pereikvojimas , tad ir sioj vietoj viskas OK . Kad pridusta , be ryskesnio dumijimo , traktoriuks kiek pamenu is ES , tai ju ir siurblius sureguliuoja ,mazesniam kuro padavimui , kad i ES normatyvus labiau isipaisytu . Kuro siurbly nustacius didesnem kuro padavimui , jegos realiai tai padauges , bet tada ir traktoristas turi but "kvalifikuotas" t.y. sekti variklio apkrovos ir apsuku parametrus , ir neleist traktoriui dirbt perkrovos rezimais(todel kazkada , buvo ruosiami "traktoriu operatoriai" , kurie pagal ideja turejo , ta daryt) . Dabar gi kaip matom , kai kas su "prabuksavimais" , kas su "dumais" , nori dirbt - iseitis sakyciau teisinga "mazint kuro padavima" (nepatyres "vaznyciotojas"), o kai su "protu" ,dirbama , trumpalaike perkrova dideles bedos nepadaro . Ir su padidinta kuro norma . negalima perkraut variklio , daugiau kaip max. 70% , jo galios t.y. vos vos ryskesnis dumelis gali pasirodyt . Kazkaip taip Nereikia man nei juodo dumo nei prabuksavimo neturiu noro ir kuro siurbli reguliuoti tiesiog pastebejau kad dirbant sunkesni darba dingo tepalo deginimas tai ir ieskau patarimo pries isardydamas varikli, kad nebutu bereikalingas darbas. Beto pardavejas minejo ka variklis perinktas ir matesi kad visi sujungimai hermetiku uzteplioti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Liepos 1, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 1, 2014 Temperaturos gavo , jos ir turetu but bent 80C , kad variklis dirbtu normaliai . Bet kad jau taškos tepalais - negerai , šaltam varikliui leidziama padumyt (blogiau dega kuras) . Del ko tepalai , jau kalbejom . Del temperaturos, tai net ariant auksciau 60 nepakilo, tik cia ar dacikas kaltas ar dar kas gali buti, beto "pridejus" ranka salia cilindru tikrai nesijaute kad labai karsta ora pustu. cia tau ne nuo temperaturos tas apsiliaukojimas ,o del to kad dirbai ant mazu apsuku ,padirbai ant dideliu ir viskas susitvarke,ir atstok nuo to variklio remonto -mink lig padlagai ir varyk ramiai,be jokiu remontu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Liepos 1, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 1, 2014 Nereikia man nei juodo dumo nei prabuksavimo neturiu noro ir kuro siurbli reguliuoti tiesiog pastebejau kad dirbant sunkesni darba dingo tepalo deginimas tai ir ieskau patarimo pries isardydamas varikli, kad nebutu bereikalingas darbas. Beto pardavejas minejo ka variklis perinktas ir matesi kad visi sujungimai hermetiku uzteplioti Vadinas su "garantija" , bet jei rimtai, tai atkreipk demesi i "Augunstas" pasakyma -"Jei sudegino tiek vadinasi turejo tiek sudegint" va cia yra visa esme , nesvarbu kiek bedidintum ta kuro norma siurbly , jis purks jo tiek kiek reikia butent tam darbui atlikt , ir atlikes ta pati arima ir ta pacia pavara ,su padidinta norma sudegintum tuos pacius 18L . Lygiai tiek pat sudegtu ir pvz. su "belarus" jei plugas ir dirbimo greitis butu tas pats , na gal del traktoriaus mases biski daugeliau iseitu . Kuro padavimo didinimas , sitos problem neisspres . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Liepos 1, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 1, 2014 del to kad dirbai ant mazu apsuku ,padirbai ant dideliu ir viskas susitvarke,ir atstok nuo to variklio remonto -mink lig padlagai ir varyk ramiai,be jokiu remontu Ot butu liuks patarimas "belarus52" , temoje - "MTZ variklio remontas" ,kodel nepataret ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Liepos 1, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 1, 2014 del to kad dirbai ant mazu apsuku ,padirbai ant dideliu ir viskas susitvarke,ir atstok nuo to variklio remonto -mink lig padlagai ir varyk ramiai,be jokiu remontu Ot butu liuks patarimas "belarus52" , temoje - "MTZ variklio remontas" ,kodel nepataret ? aš ten mazai lendu,nors patirties tokios pacios ir su MTZ82 turiu -grebiau šiena ant mažu apsiliaukojo,po to teko dirbt sunku darba viskas susitvarke -ir po šiai dienai nedarytas joks remontas varikliui ,nei tepalo daug eda nei ka cia jau su "rytu" varikliais taip gaunas,nors ir aš buvau išsigandes Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Liepos 1, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 1, 2014 patirties tokios pacios ir su MTZ82 turiu -grebiau šiena ant mažu apsiliaukojo,po to teko dirbt sunku darba viskas susitvarke -ir po šiai dienai nedarytas joks remontas varikliui ,nei tepalo daug eda nei ka cia jau su "rytu" varikliais taip gaunas,nors ir aš buvau išsigandes Patirtis , patirtim , bet sutik kad pradedant golpais baigiat Kirovais - saltas meta duma . O kaip apsukos , gali itakot tepalo deginima ,patikesiu tik kai turesiu aisku to "fenomeno" paaiskinima . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Liepos 1, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 1, 2014 patirties tokios pacios ir su MTZ82 turiu -grebiau šiena ant mažu apsiliaukojo,po to teko dirbt sunku darba viskas susitvarke -ir po šiai dienai nedarytas joks remontas varikliui ,nei tepalo daug eda nei ka cia jau su "rytu" varikliais taip gaunas,nors ir aš buvau išsigandes Patirtis , patirtim , bet sutik kad pradedant golpais baigiat Kirovais - saltas meta duma . O kaip apsukos , gali itakot tepalo deginima ,patikesiu tik kai turesiu aisku to "fenomeno" paaiskinima . nei aš ka nors noriu irodinet nei ka aš rašau su kuo esu susidures ,o kad išvedinet šias visas teorijas ,šios teorijos teko krimst irgi nemažai bet praktika yra didžiausias mokslas,pats matai kad patarineja daugiausia "buve" Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Liepos 1, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 1, 2014 nei aš ka nors noriu irodinet nei ka aš rašau su kuo esu susidures ,o kad išvedinet šias visas teorijas ,šios teorijos teko krimst irgi nemažai bet praktika yra didžiausias mokslas,pats matai kad patarineja daugiausia "buve" Gerb."varatokas" , nu kad be pykciu nieko i nereikia irodinet , ir pries praktika as nieko nesakau . Va is mano praktikos su JUMZ ekskavatorium , kraudavau ciut didesnem negu laisvos apsukos , pakol sulaukiu gyztan , is vis (zinai kaip JUMZ , moka letai suktis variklis) vos vercias motoriuks , bet storke i virsu , maziau 80C nekrisdavo . Kitaip ir laukt saltoka , nu i tepala jam tik keisdavau , dapilinet neteko . Va toks patirtis ...... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tomas83 Paskelbta Liepos 1, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 1, 2014 virš 20 metų dirbu su t-25, pernai net į presą įkinkiau ir dirbau čiut čiut daugiau negu laisvais sūkiais, ir niekada gyvenime nevarė tepalo per duslerkę dėl mažų apsisukimų. Mažos apsukos nebent alkūniniam velenui kenkia. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
algis123 Paskelbta Liepos 1, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 1, 2014 Manau kad reikia keisti grupe, deti sumoklius su dviem tepaliniais ziedais ir problemos turetu pasibaigti, aisku dar patikrinus ar neleidzia tepalo per voztuvu ivores. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Liepos 3, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 3, 2014 Manau kad reikia keisti grupe, deti sumoklius su dviem tepaliniais ziedais ir problemos turetu pasibaigti, aisku dar patikrinus ar neleidzia tepalo per voztuvu ivores. Labai neskubėk su tais ardymais, nežinau kaip su t-25, bet pvz belarusam pakeitus žiedus labai dažnas atvejis, kad pradeda taškyt tepala per duslintuva, buna atveju, kad net visas duslintuvas buna apibėges tepalais, bet prisidyrbus žiedams tas dalykas pranyksta, jeigu pardavėjas minėjo, kad pakeista grupė tai manau ir pas tave gali buti toks pat atvejis. Dėl minimaliu apsuku tai T-40 instukcijoje rašoma, netgi pabrėžta didesnėm raidėm, kad dyrbti minimaliom apsukom nerekomenduojam, nes dyrbant mažom apsukom, gali pridegti žiedai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Liepos 3, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 3, 2014 bet prisidyrbus žiedams tas dalykas pranyksta, jeigu pardavėjas minėjo, kad pakeista grupė tai manau ir pas tave gali buti toks pat atvejis. Dėl minimaliu apsuku tai T-40 instukcijoje rašoma, netgi pabrėžta didesnėm raidėm, kad dyrbti minimaliom apsukom nerekomenduojam, nes dyrbant mažom apsukom, gali pridegti žiedai. Kiek laiko ziedai prisidirbineja ? Ka sako apie pridirbinejima T-40 instrukcija ? Niekas , minimaliom aps. dirbt nevercia , bent jau nematau kur ta kas rekomenduotu , bet buna tokiu situaciju , kai taip dirbama , ir tas nemirtina . Normalus motoras , padirbs ir minimaliom , tik nereikia perkraut va tada tai ir pridegines ziedukai . O apie temp. tai net du punktai , ju kazkodel neakcentuoji , nors apie didziasias raides , nepamirsai ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Liepos 3, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 3, 2014 bet prisidyrbus žiedams tas dalykas pranyksta, jeigu pardavėjas minėjo, kad pakeista grupė tai manau ir pas tave gali buti toks pat atvejis. Dėl minimaliu apsuku tai T-40 instukcijoje rašoma, netgi pabrėžta didesnėm raidėm, kad dyrbti minimaliom apsukom nerekomenduojam, nes dyrbant mažom apsukom, gali pridegti žiedai. Kiek laiko ziedai prisidirbineja ? Ka sako apie pridirbinejima T-40 instrukcija ? Niekas , minimaliom aps. dirbt nevercia , bent jau nematau kur ta kas rekomenduotu , bet buna tokiu situaciju , kai taip dirbama , ir tas nemirtina . Normalus motoras , padirbs ir minimaliom , tik nereikia perkraut va tada tai ir pridegines ziedukai . O apie temp. tai net du punktai , ju kazkodel neakcentuoji , nors apie didziasias raides , nepamirsai ? [attachment=0]recom.t40..png[/attachment] Sveiki p.Wydai nu trecias punktas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Liepos 3, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 3, 2014 Sveiki p.Wydai nu trecias punktas Jei darbinėm apsukom bus 1,5, tai kiek bus laisvomis? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Liepos 3, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 3, 2014 Sveiki p.Wydai nu trecias punktas Jei darbinėm apsukom bus 1,5, tai kiek bus laisvomis? Nu gi viskas knygoj , a neteko pavartyt ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Liepos 3, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 3, 2014 Ne visada knygos atitinka realybę Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Liepos 3, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 3, 2014 Ne visada knygos atitinka realybę Nu i pas mane , neatitinka to kas knygoj , tik neatitinka i "geraja puse" (t.y. didesnis spaudimas) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Liepos 3, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 3, 2014 Ne visada knygos atitinka realybę Nu i pas mane , neatitinka to kas knygoj , tik neatitinka i "geraja puse" (t.y. didesnis spaudimas) minimum 1Atm .- vaziuoja su 0.8 Atm -- uzkala varikli ir prie 4 Atm jei protingai naudosit neapkrausit su 1Atm ilgai ir nubodziai vaziuosit ,aisku normalu tepala pilant.bent kauno raj vaziuoja pajuri gal klimatas dregnesnis ar vejo gusiai didesni reikia 1.5 Beje antroje lenteleje jau tikroviskiau . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Liepos 3, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 3, 2014 pajuri gal klimatas dregnesnis ar vejo gusiai didesni reikia 1.5 Beje antroje lenteleje jau tikroviskiau . Jei ir toliau panašiai patarinesim , isides "algis123" kondiške i savo "pupsa" , ir stebesis kodel tepalo taškymas nesumazejo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
algis123 Paskelbta Liepos 3, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 3, 2014 pajuri gal klimatas dregnesnis ar vejo gusiai didesni reikia 1.5 Beje antroje lenteleje jau tikroviskiau . Jei ir toliau panašiai patarinesim , isides "algis123" kondiške i savo "pupsa" , ir stebesis kodel tepalo taškymas nesumazejo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Liepos 3, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 3, 2014 bet prisidyrbus žiedams tas dalykas pranyksta, jeigu pardavėjas minėjo, kad pakeista grupė tai manau ir pas tave gali buti toks pat atvejis. Dėl minimaliu apsuku tai T-40 instukcijoje rašoma, netgi pabrėžta didesnėm raidėm, kad dyrbti minimaliom apsukom nerekomenduojam, nes dyrbant mažom apsukom, gali pridegti žiedai. Kiek laiko ziedai prisidirbineja ? Ka sako apie pridirbinejima T-40 instrukcija ? Niekas , minimaliom aps. dirbt nevercia , bent jau nematau kur ta kas rekomenduotu , bet buna tokiu situaciju , kai taip dirbama , ir tas nemirtina . Normalus motoras , padirbs ir minimaliom , tik nereikia perkraut va tada tai ir pridegines ziedukai . O apie temp. tai net du punktai , ju kazkodel neakcentuoji , nors apie didziasias raides , nepamirsai ? [attachment=0]recom.t40..png[/attachment] wydas63, neakcentuoju nei vieno punkto, paprasčiausiai parašiau žmogui, kad anksčiau laiko neišardytu motoro, punkta paminėjau tik ta kuris, kaip ir knygoi parašyta, suristas su žiedu pridegimu, šiaip tai ta knyga skaičiau 1992 metais tai manau atleistina jeigu ir ne visai tiksliai pacituočiau kažka. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Liepos 3, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 3, 2014 Mazi oborotai pupsui negerai,turi ši technika viena blogybe-lužta alkuninis velenas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Liepos 4, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 4, 2014 wydas63, neakcentuoju nei vieno punkto, paprasčiausiai parašiau žmogui, kad anksčiau laiko neišardytu motoro, punkta paminėjau tik ta kuris, kaip ir knygoi parašyta, suristas su žiedu pridegimu, šiaip tai ta knyga skaičiau 1992 metais tai manau atleistina jeigu ir ne visai tiksliai pacituočiau kažka. Gerb."viktorass" , Jus paminejot cituoju : "kad dyrbti minimaliom apsukom nerekomenduojam, nes dyrbant mažom apsukom, gali pridegti žiedai" . Knygoj apie tai nerašo , cia grynai Tamstos išmislas ,kurio pagryst tikriausia nesivarginsit . Kai rusas sako "работать на холостом ходу" , tas reiškia - "dirbti neapkrautu varikliu" (tai velgi akcentas i ta visu nemegstama, temp.rezimo palaikyma ) . Turbut atleistina , jei jau taip manot Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Liepos 4, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 4, 2014 Mazi oborotai pupsui negerai,turi ši technika viena blogybe-lužta alkuninis velenas Iš kur traukiat tokius teiginius ??? Kiek menu ,Pats dirbat apsukom "iki padlageliu" , tad tokios asmenines patirties , turet negalit . Tada ,bent jau teoriskai pagryskit , saket , nemazai krimtes jos Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Liepos 4, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 4, 2014 wydas63, neakcentuoju nei vieno punkto, paprasčiausiai parašiau žmogui, kad anksčiau laiko neišardytu motoro, punkta paminėjau tik ta kuris, kaip ir knygoi parašyta, suristas su žiedu pridegimu, šiaip tai ta knyga skaičiau 1992 metais tai manau atleistina jeigu ir ne visai tiksliai pacituočiau kažka. Gerb."viktorass" , Jus paminejot cituoju : "kad dyrbti minimaliom apsukom nerekomenduojam, nes dyrbant mažom apsukom, gali pridegti žiedai" . Knygoj apie tai nerašo , cia grynai Tamstos išmislas ,kurio pagryst tikriausia nesivarginsit . Kai rusas sako "работать на холостом ходу" , tas reiškia - "dirbti neapkrautu varikliu" (tai velgi akcentas i ta visu nemegstama, temp.rezimo palaikyma ) . Turbut atleistina , jei jau taip manot Nesivarginsiu, nematau prasmės. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti