Jump to content

MASSEY FERGUSSON


Recommended Posts

Prieš 2 valandas, Gytis924 pranešimas:

 

cia abu postus atsakyt galima. viena tama. aplink yra tokiu variantu kur po chipavimu ir tu vadinamu lengviau traukimu atsiranda sitos bedos... kaip susyje viskas? tuo kad lengviau traukia tuo didesnes temperaturos visuumoje gaunasi. kai yra tam nepritaikyti agregatai traktoriuje... ne vienas variantas aplink yra kur po chipavimo ( gi cia galima 20-50ag papildomai dadet) nudega kaminai sutruksta kolektoriai ar isilydo pravotkes:) 

O kodel JD traktoriai 7530 ir 6930 turi abudu ta pati varikli (6068 T 4V-CR), tik viename 180 AG, o kitame 155, bet kazkodel viskas tvarkoje su jais?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 19 minutes , regpud pranešimas:

O kodel JD traktoriai 7530 ir 6930 turi abudu ta pati varikli (6068 T 4V-CR), tik viename 180 AG, o kitame 155, bet kazkodel viskas tvarkoje su jais?

variklis taspats. o kaip viskas aplink varikli? 

 

prieš 2 minutes , regpud pranešimas:

Kad kaip tik sako, jog po cipavimo sumazeja kuro sanaudos, nes mazesnemis apsukomis dirba variklis.

 pas traktoriu su bepakope deze gal tai ir butu:) o pas powershift ar vel kokia kita deze neisivaizduoju kaip reiktu padaryt kad mazesnem apsukom dirbtu motoras palaikant tapati greiti... nebent aukstesniu begiu ir mazesnius sukius laikant... bet tai galiai taipat reikes kuro. jug chipavimas elementariai kuro kiekis ir oro slegis keiciasi:) 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 23 minutes , regpud pranešimas:

O kodel JD traktoriai 7530 ir 6930 turi abudu ta pati varikli (6068 T 4V-CR), tik viename 180 AG, o kitame 155, bet kazkodel viskas tvarkoje su jais?

Ir vėl.... ar viskas tvarkoj ar netvarkoj tai čia atskiras klausimas, nu bet vėl patikrinau pačią pirmą į galvą šovusią detalę ir pasirodo kad skirtingos šituose modeliuose. (Termomova)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 9 minutes , regpud pranešimas:

Skirtingos termomovos ausinima itakoja?

Tai gali būti ne tik skirtingos termomovos bet stūmokliai kitokie, sankabos kitokios, velenai pavarų dėžės kitokie, radijatoriai ir t.t. 

Pvz. traktoriaus galia skiriasi tik ant 10aj bet galingesniame jau sankabos diskas didesnio diametro, stipresnis darbinis. Kitas atvejis, traktoriaus varikliai kaip ir tie patys bet pasirodo viduje stūmokliai kitokios konstrukcijos, čia kur buvo paminėta case puma 165 ir 210 kad tipo visiškai vienodos tai ne visai taip, jei gerai išanalizuotu tai pavarų dėžėj  ne visos detalės identiškos,

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 5 minutes , viktorass pranešimas:

Jei patikėsi, kad jos mažesnės tai taip ir bus, bet vadovaujantis tokia logika tai kuo galingesnis traktorius tuo mažiau kuro turėtu degint.

Na cia butu smagu isgirsti pasisakymus tu zmoniu, kurie cipavo traktorius ir kaip jiems keitesi kuro sanaudos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 41 minutes , viktorass pranešimas:

Tai gali būti ne tik skirtingos termomovos bet stūmokliai kitokie, sankabos kitokios, velenai pavarų dėžės kitokie, radijatoriai ir t.t. 

Pvz. traktoriaus galia skiriasi tik ant 10aj bet galingesniame jau sankabos diskas didesnio diametro, stipresnis darbinis. Kitas atvejis, traktoriaus varikliai kaip ir tie patys bet pasirodo viduje stūmokliai kitokios konstrukcijos, čia kur buvo paminėta case puma 165 ir 210 kad tipo visiškai vienodos tai ne visai taip, jei gerai išanalizuotu tai pavarų dėžėj  ne visos detalės identiškos,

Pvz., kurios detales pavaru dezeje skiraisi Case Puma 165 ir 210?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 48 minutes , viktorass pranešimas:

Jei patikėsi, kad jos mažesnės tai taip ir bus, bet vadovaujantis tokia logika tai kuo galingesnis traktorius tuo mažiau kuro turėtu degint.

Paprasta fizika.Niekas iš nieko neatsiranda.AG atsiranda iš sudeginto kuro kiekio.Čia jeigu grubiai.Ir jo kaloringumo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 43 minutes , regpud pranešimas:

Na cia butu smagu isgirsti pasisakymus tu zmoniu, kurie cipavo traktorius ir kaip jiems keitesi kuro sanaudos.

Čipavom nh t7 195s (purkštukai t6), prasukus ant stendo radom 176ag (lankstinuke 175ag),  dadejom iki 210ag. O su kuro sanaudom  faktas kad didėja, pirmai bako užtekdavo apie 12h dabar 11h.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkaip galvojau seniai visiems aišku, kad "vienuoduose varikliuose" ne tik "programa kita įrašyta". Dar kai ant TDI passatų ir audinių atsirado raudona I visi taip galvojo, bet kai paaiškėjo, kad iš 66kW pasidaro 81kW, bet iš 81kW kažkodėl išeina visas 100kW, tai greitai paaiškėjo, kad ten ir purkštukai su kuro siurbliu didesnio pralaidumo, ir turbina didesnė, ir aušinimas rimtesnis, ir t.t. Lygiai tas pats ir su traktoriais. Čia jau minėti JD 6930 ir 7530, turi ir dar mažesnį brolį su tuo pačiu varikliu - 6630, kuriame išvis tik 130 originalių arklių. Bet jis saugiai tik iki 155AG čipuojasi, 6930 iš 155 čipuojasi iki 180, o jau 7530 galima ir virš 200 padaryti iš 180.

Konkrečiai turėjau 130AG jd6630, čipavau iki 150~155 (be matavimo, tai tiksliai nežinau). Su tais pačiais padargais kuro sąnaudos sumažėjo 20-30 procentų. Daugumą darbų dirbdavau 1550-1750rpm, po čipo vienu ar dviem pusbėgiais aukščiau ir 1100-1400rpm. Tarkim 4x4 plūgas iki čipo imdavo 15~19l/ha ant 1700rpm, tais pačiais plūgo nustatymais ir tuo pačiu greičiu po čipo 11-14l/ha ir kiek pamenu lyg apie 1250rpm užtekdavo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Didini galia traktoriui - naudoji ta pati padarga - tuo paciu greiciu - sanaudos turetu buti mazesnes.
Didini galia traktoriui - naudoji ta pati padarga - didini greiti - sanaudos turetu buti didesnes.
Didini galia traktoriui - naudoji didesni padarga - sanaudos turetu buti didesnes.
 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 10 valandų, greitail pranešimas:

Teko pirkt radijatoriu t151 tai tas pats dedasi i t191, kalbu apie nauja orginala. Nepilkit litagrinio antifryzo jau treciam traktoriui pakeiciau radijatoriu taip sueda vari kaip popierius lieka

Taip, pasižiūrėjau google - tu teisus. 

Tai arba mane UAB Radonas neteisingai informavo, arba ta tiesa galioja tik apie neorginalius.

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2023-02-16 at 10:05, Zilvis55 pranešimas:

Taip, pasižiūrėjau google - tu teisus. 

Tai arba mane UAB Radonas neteisingai informavo, arba ta tiesa galioja tik apie neorginalius.

 

Dėl radijatoriaus tai nežinau ar jie vienodi bet pvz valtros instrukcijoj  parašyta t120 - t130 aušinimo skysčio talpa 29 litrai o t140-t170 jau 30 litrų.

Dar prie čipavimo temos kur šnekama, kad skiriasi tik programos, pvz valtra T klasė modeliuose t120-130 galinio varančiojo tilto planetinio reduktoriaus perdavimo skaičius 6,86 o modeliuose t140-t170 jau 8,571.  Taip sakant smulkmenos  kuriu vizualiai nesimato.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 20 minutes , viktorass pranešimas:

Dėl radijatoriaus tai nežinau ar jie vienodi bet pvz valtros instrukcijoj  parašyta t120 - t130 aušinimo skysčio talpa 29 litrai o t140-t170 jau 30 litrų.

Dar prie čipavimo temos kur šnekama, kad skiriasi tik programos, pvz valtra T klasė modeliuose t120-130 galinio varančiojo tilto planetinio reduktoriaus perdavimo skaičius 6,86 o modeliuose t140-t170 jau 8,571.  Taip sakant smulkmenos  kuriu vizualiai nesimato.

 Ir priekinio tilto pavaros stambesnės. Apžiūrinėjau t 120 ir t 160 tai tikrai stambesnės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...