MBLORINSER Paskelbta Liepos 10, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 10, 2016 Jie is sudo reklama ispaudzia. Taip biznis ir daromas. deras 1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ceck Paskelbta Liepos 10, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 10, 2016 Jie is sudo reklama ispaudzia. Taip biznis ir daromas. Be šūdo nebus ir grūdo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
saramedlov Paskelbta Liepos 23, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 23, 2016 Mano naujas pirkinys jau isvaziavo i laukus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
adblue Paskelbta Liepos 24, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 24, 2016 sekmes darbuose. kai padirbsi parasyk kas kaip.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
manttys Paskelbta Liepos 25, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 25, 2016 O kaip ju greiciu dezes? Pakaba? į Massey nebežiūriu nuo tų laikų, kai teko pavažinėti su tą jų dyna 6 deže. Man, kaip operatoriui, transporto darbuose tai buvo nesusipratimas, o ne dėžė. Nors gal skonio reikalas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius08 Paskelbta Liepos 25, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 25, 2016 į Massey nebežiūriu nuo tų laikų, kai teko pavažinėti su tą jų dyna 6 deže. Man, kaip operatoriui, transporto darbuose tai buvo nesusipratimas, o ne dėžė. Nors gal skonio reikalas. placiau galima butu sužinot? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Betygala Paskelbta Liepos 25, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 25, 2016 Bele kaip gera dėžė! Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius08 Paskelbta Liepos 25, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 25, 2016 Tai kaip čia? vienam nesusipratimas..kitam bele kaip gera deže? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jaunasis Paskelbta Liepos 25, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 25, 2016 myletojai sito brando neisizieskit bet man teko draugo 7615 pasedet, pavaziuot tai toks moteriskas man tas traktorius.visi tie mygtukai smulkus tokie ir siaip visas toks kazkoks nerimtas atrodo bet cia gal sakau tik iprasti reiketu prie visko ir butu viskas OK Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JCB Paskelbta Liepos 25, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 25, 2016 Nu jo, po fendo chebra pasedejus fergusone sako nekazka, bet kaip saskaitas paziuri kiek uz katra moketa tai irgi nekazka. Girti nematau reikalo, bet siai dienai esu patenkintas, tfu tfu tfu. Tik nelabai supratau kuo ta deze bloga. Transporte gal geriau dyna4, o zemes darbuose dyna6. Tiesa, iki 3500 val buvo pilamas kuras ir aptarnavimai daryti, dabar karts nuo karto ranku reikia prideti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius08 Paskelbta Liepos 25, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 25, 2016 Nu jo, po fendo chebra pasedejus fergusone sako nekazka, bet kaip saskaitas paziuri kiek uz katra moketa tai irgi nekazka. Girti nematau reikalo, bet siai dienai esu patenkintas, tfu tfu tfu. Tik nelabai supratau kuo ta deze bloga. Transporte gal geriau dyna4, o zemes darbuose dyna6. Tiesa, iki 3500 val buvo pilamas kuras ir aptarnavimai daryti, dabar karts nuo karto ranku reikia prideti. Koks tavo modelis? Kaip laiko? Kokie darbai tenka jam? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JCB Paskelbta Liepos 26, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 26, 2016 5465. Kaip ir minejau iki tam tikru valandu dirbo super, dabar naturalu kad reikia pasiremomtuoti. Plius pradzioj dirbo tik gyvulininkystei, buvo katino dienos jam, dabar pora metu augalininkystei dirba. Zodziu pagrindinis arklys, sienauja, presuoja, aria, skuta, kultivuoja, seja, tresia, kratytuva tampo, veza rulius, grudus, ziema prie dalintuvo paristas, siemet ir purkstuva keliom dienom uzkabinom. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius08 Paskelbta Liepos 26, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 26, 2016 5465. Kaip ir minejau iki tam tikru valandu dirbo super, dabar naturalu kad reikia pasiremomtuoti. Plius pradzioj dirbo tik gyvulininkystei, buvo katino dienos jam, dabar pora metu augalininkystei dirba. Zodziu pagrindinis arklys, sienauja, presuoja, aria, skuta, kultivuoja, seja, tresia, kratytuva tampo, veza rulius, grudus, ziema prie dalintuvo paristas, siemet ir purkstuva keliom dienom uzkabinom. O kuom Dyna-4 transporte geriau uz Dyna-6? Pas mane jis irgi turetu dirbt augalininkystei...bet zinoma ir transporte tektu nemazai darbo.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JCB Paskelbta Liepos 26, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 26, 2016 Mažiau dročint rankenėlę reiks. Ištikro jei yra galimybės, tai rinkis tik dyna6. Aš kai neturėjau ko pasiklaust tais laikais, pasirinkau taupydamas dyna4 ir trūksta. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
manttys Paskelbta Liepos 26, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 26, 2016 O kuom Dyna-4 transporte geriau uz Dyna-6? Pas mane jis irgi turetu dirbt augalininkystei...bet zinoma ir transporte tektu nemazai darbo.. Vieną vasarą dirbau su JD 7530 ir panašaus galingumo MF su dyna 6. Aš grynai subjektyviai: 1. Startavimas. Pvz važiuoji su priekaba grūdų, sustoji kalne. Jau viena nesąmonė yra, kad kol rankinis užtrauktas, sankaba nepasileidžia, tai turi laikyti stabdį, su ranka duoti gazą ir tada atleidinėti sankabą. Kaip šiandien prisimenu kaip stoviu kalne su šešiavagiu plūgu, priekis vos žemę siekia, už plūgo nauja mašina, o traktorius nė velnio nevažiuoja 2. važiuojant ir sustojus nelabai aišku kokia pavara turi ir kaip ji važiuoja, todėl n kartų tekdavo užgesti, nes pasilikus per aukšta pavara. Ten viskas tik skaičiukais ant displėjaus. Traktoriuje su svirtimi viskas aiškiau - svirtis į tam tikrą nariuką ir važiuoji, ten jau reikia žinoti kokia raidė ir skaičius turi būti, kad su būtent ta pavara pajudėtum normaliai. Nu man tai nesąmonė. Ten berods eina užsiprogramuoti kuria pavara startuoja, bet tai papildomas darbas operatoriui, nes su skirtinga apkrova startas turi būti kitoks, nebent aišku ten iš minties žinai kuris kaip važiuoja. 3. diapazonai jungiasi paspaudus mygtuką ir tą pačią stumdymo svirtį. Na tiesiog flegmatiškai. Pusbėgiai jungiais labai lėtai su JD palyginus. Lietuvoj tai čia gali žaisti, bet kai Anglijoj tekdavo intensyviam eisme važiuoti kur už tavęs mašinų eilė, pilna šviesoforų, tai tas lėtumas žiauriai nervuodavo. Aš tai sakau kaip operatorius, kuriam šis traktorius būdavo pakaitinis, bet su 7530 džoniu jam nebuvo kur lygintis nei komfortu, nei dėže, nei variklio darbu... Tik mano subjektyvi nuomonė Dabar gal kas papasakos kuom ji gera, bus galima palyginti ir nuvažiavus su -+ mintyse į tuos dalykus atkreipti dėmesį per test drive... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JCB Paskelbta Liepos 26, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 26, 2016 Kaip ir su kiekvienu daiktu reikia mokėti dirbti paspaudi mygtuką ant rankenėlės ir parodo kokiu startuosi. O jeigu į kalna pradedi važiuot nuo kokio 3 D, tai jis ir nevažiuos pakrautas, susimažini, o jei sankabą naudosi, greitai dėžė susiės, sankaba tik retais atvejais, naudojam tik prisikabinėjant arba jei tarkim su kratytuvu smingi, tada be jos neišsiversi, bet peilis konkretus. Flegmatiškumo yra, bet tobulo traktoriaus irgi nėra. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius08 Paskelbta Liepos 26, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 26, 2016 Vieną vasarą dirbau su JD 7530 ir panašaus galingumo MF su dyna 6. Aš grynai subjektyviai: 1. Startavimas. Pvz važiuoji su priekaba grūdų, sustoji kalne. Jau viena nesąmonė yra, kad kol rankinis užtrauktas, sankaba nepasileidžia, tai turi laikyti stabdį, su ranka duoti gazą ir tada atleidinėti sankabą. Kaip šiandien prisimenu kaip stoviu kalne su šešiavagiu plūgu, priekis vos žemę siekia, už plūgo nauja mašina, o traktorius nė velnio nevažiuoja 2. važiuojant ir sustojus nelabai aišku kokia pavara turi ir kaip ji važiuoja, todėl n kartų tekdavo užgesti, nes pasilikus per aukšta pavara. Ten viskas tik skaičiukais ant displėjaus. Traktoriuje su svirtimi viskas aiškiau - svirtis į tam tikrą nariuką ir važiuoji, ten jau reikia žinoti kokia raidė ir skaičius turi būti, kad su būtent ta pavara pajudėtum normaliai. Nu man tai nesąmonė. Ten berods eina užsiprogramuoti kuria pavara startuoja, bet tai papildomas darbas operatoriui, nes su skirtinga apkrova startas turi būti kitoks, nebent aišku ten iš minties žinai kuris kaip važiuoja. 3. diapazonai jungiasi paspaudus mygtuką ir tą pačią stumdymo svirtį. Na tiesiog flegmatiškai. Pusbėgiai jungiais labai lėtai su JD palyginus. Lietuvoj tai čia gali žaisti, bet kai Anglijoj tekdavo intensyviam eisme važiuoti kur už tavęs mašinų eilė, pilna šviesoforų, tai tas lėtumas žiauriai nervuodavo. Aš tai sakau kaip operatorius, kuriam šis traktorius būdavo pakaitinis, bet su 7530 džoniu jam nebuvo kur lygintis nei komfortu, nei dėže, nei variklio darbu... Tik mano subjektyvi nuomonė Dabar gal kas papasakos kuom ji gera, bus galima palyginti ir nuvažiavus su -+ mintyse į tuos dalykus atkreipti dėmesį per test drive... Hmm...turbut persedus is Belaruso....taaai cia man bus kosminis laivas turbut...naa,bet reikes pasidomet viskuom daugiau.. o Jusu nuomone,kas daugiau pliusu turi Massey ar Valtra? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
manttys Paskelbta Liepos 26, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 26, 2016 Hmm...turbut persedus is Belaruso....taaai cia man bus kosminis laivas turbut...naa,bet reikes pasidomet viskuom daugiau.. o Jusu nuomone,kas daugiau pliusu turi Massey ar Valtra? Neteko čiupinėt 2 markių - fendt ir valtros. Tai ir nuomonės nebus. Prie visko priprantama, bet jeigu tikrai pirksi, tai darysi bandomuosius važiavimus. Ir daryk ne 10 min, o normaliai pasivažinėk, į lauko dienas nuvažiuok. Tikrai bus skirtumas sėdint už vairo ir tik pats matysi, kuris tau labiau limpa. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Liepos 26, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 26, 2016 Hmm...turbut persedus is Belaruso....taaai cia man bus kosminis laivas turbut...naa,bet reikes pasidomet viskuom daugiau.. o Jusu nuomone,kas daugiau pliusu turi Massey ar Valtra? Kuri valtra, kokia dėžė? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius08 Paskelbta Liepos 26, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 26, 2016 Neteko čiupinėt 2 markių - fendt ir valtros. Tai ir nuomonės nebus. Prie visko priprantama, bet jeigu tikrai pirksi, tai darysi bandomuosius važiavimus. Ir daryk ne 10 min, o normaliai pasivažinėk, į lauko dienas nuvažiuok. Tikrai bus skirtumas sėdint už vairo ir tik pats matysi, kuris tau labiau limpa. Dekui už nuomones...pasidomesiu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jaunasis Paskelbta Liepos 26, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 26, 2016 Neteko čiupinėt 2 markių - fendt ir valtros. Tai ir nuomonės nebus. Prie visko priprantama, bet jeigu tikrai pirksi, tai darysi bandomuosius važiavimus. Ir daryk ne 10 min, o normaliai pasivažinėk, į lauko dienas nuvažiuok. Tikrai bus skirtumas sėdint už vairo ir tik pats matysi, kuris tau labiau limpa. pritariu visu 100 procentu.svarbiausia neskubeti renkantis nes jei issirinksi ne ta tai poto tenks ilgai grauztis nagus kad gal reikejo imti kita:D Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius08 Paskelbta Liepos 26, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 26, 2016 Kuri valtra, kokia dėžė? T 154.. transmisija yra visu triju tipu..o kuri geriausia...jau čia norečiau Jusu nuomones..kuri geriau tinka augalininkystes ukiui...ir transportui.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Audrius08 Paskelbta Liepos 26, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 26, 2016 Tai dabar ir neskubu..renkuosi ir is kitu markiu..daug paiesku nusimato issirenkant tinkama varianta Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Johnas Paskelbta Liepos 26, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 26, 2016 Man teko siektiek padirbeti su MF 5612 Pats traktorius gera ispudi paliko, tas zemas kapotas uztikrina gera matomuma su frontaliniu, kabina irgi visai nieko tos knopkes soniniam statramstyje visai normaliai pasirode na gal raktelis galetu but ne statramstyje o normalioj vietoj gale hidraulio cilindrai bajevi matos nu bet deze tai kazkoks nesusipratimas mano nuomone, jungi aukstesne pavara ji isijunge po kiek laiko tik tai yra veluoja, o kai sugalvoja isijungti tai vyksta gana staigiai su tokiu truktelejimu ne kaip pas mano case puse pavaros paspaudi viskas svelniai jokio staigumo... Ta diena teko grebti su tuo traktorium isivaizduokit pries kalna vaziuoju noriu biski aukstesne pavara ijunkt tai kol jis sumasto pagreitet traktorius dar atgal riedet pradeda... Nezinau gal ta deze neturetu taip veikt gal ten kas su ja negerai buvo, bet jeigu cia pas MF viskas normaliai skaitos tai net ziuret i juos nebesinori. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Johnas Paskelbta Liepos 26, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 26, 2016 P.S. deze dyna 4 buvo. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti