Jump to content

MASSEY FERGUSSON


Recommended Posts

  • po 2 savaičių...

Nu jo, po fendo chebra pasedejus fergusone sako nekazka, bet kaip saskaitas paziuri kiek uz katra moketa tai irgi nekazka. Girti nematau reikalo, bet siai dienai esu patenkintas, tfu tfu tfu. Tik nelabai supratau kuo ta deze bloga. Transporte gal geriau dyna4, o zemes darbuose dyna6. Tiesa, iki 3500 val buvo pilamas kuras ir aptarnavimai daryti, dabar karts nuo karto ranku reikia prideti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo, po fendo chebra pasedejus fergusone sako nekazka, bet kaip saskaitas paziuri kiek uz katra moketa tai irgi nekazka. Girti nematau reikalo, bet siai dienai esu patenkintas, tfu tfu tfu. Tik nelabai supratau kuo ta deze bloga. Transporte gal geriau dyna4, o zemes darbuose dyna6. Tiesa, iki 3500 val buvo pilamas kuras ir aptarnavimai daryti, dabar karts nuo karto ranku reikia prideti.

Koks tavo modelis? Kaip laiko? Kokie darbai tenka jam?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

5465. Kaip ir minejau iki tam tikru valandu dirbo super, dabar naturalu kad reikia pasiremomtuoti. Plius pradzioj dirbo tik gyvulininkystei, buvo katino dienos jam, dabar pora metu augalininkystei dirba. Zodziu pagrindinis arklys, sienauja, presuoja, aria, skuta, kultivuoja, seja, tresia, kratytuva tampo, veza rulius, grudus, ziema prie dalintuvo paristas, siemet ir purkstuva keliom dienom uzkabinom.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

5465. Kaip ir minejau iki tam tikru valandu dirbo super, dabar naturalu kad reikia pasiremomtuoti. Plius pradzioj dirbo tik gyvulininkystei, buvo katino dienos jam, dabar pora metu augalininkystei dirba. Zodziu pagrindinis arklys, sienauja, presuoja, aria, skuta, kultivuoja, seja, tresia, kratytuva tampo, veza rulius, grudus, ziema prie dalintuvo paristas, siemet ir purkstuva keliom dienom uzkabinom.

O kuom Dyna-4 transporte geriau uz Dyna-6? Pas mane jis irgi turetu dirbt augalininkystei...bet zinoma ir transporte tektu nemazai darbo..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kuom Dyna-4 transporte geriau uz Dyna-6? Pas mane jis irgi turetu dirbt augalininkystei...bet zinoma ir transporte tektu nemazai darbo..

 

Vieną vasarą dirbau su JD 7530 ir panašaus galingumo MF su dyna 6. Aš grynai subjektyviai:

 

1. Startavimas. Pvz važiuoji su priekaba grūdų, sustoji kalne. Jau viena nesąmonė yra, kad kol rankinis užtrauktas, sankaba nepasileidžia, tai turi laikyti stabdį, su ranka duoti gazą ir tada atleidinėti sankabą. Kaip šiandien prisimenu kaip stoviu kalne su šešiavagiu plūgu, priekis vos žemę siekia, už plūgo nauja mašina, o traktorius nė velnio nevažiuoja :D

2. važiuojant ir sustojus nelabai aišku kokia pavara turi ir kaip ji važiuoja, todėl n kartų tekdavo užgesti, nes pasilikus per aukšta pavara. Ten viskas tik skaičiukais ant displėjaus. Traktoriuje su svirtimi viskas aiškiau - svirtis į tam tikrą nariuką ir važiuoji, ten jau reikia žinoti kokia raidė ir skaičius turi būti, kad su būtent ta pavara pajudėtum normaliai. Nu man tai nesąmonė. Ten berods eina užsiprogramuoti kuria pavara startuoja, bet tai papildomas darbas operatoriui, nes su skirtinga apkrova startas turi būti kitoks, nebent aišku ten iš minties žinai kuris kaip važiuoja.

3. diapazonai jungiasi paspaudus mygtuką ir tą pačią stumdymo svirtį. Na tiesiog flegmatiškai. Pusbėgiai jungiais labai lėtai su JD palyginus. Lietuvoj tai čia gali žaisti, bet kai Anglijoj tekdavo intensyviam eisme važiuoti kur už tavęs mašinų eilė, pilna šviesoforų, tai tas lėtumas žiauriai nervuodavo.

 

 

Aš tai sakau kaip operatorius, kuriam šis traktorius būdavo pakaitinis, bet su 7530 džoniu jam nebuvo kur lygintis nei komfortu, nei dėže, nei variklio darbu... Tik mano subjektyvi nuomonė :) Dabar gal kas papasakos kuom ji gera, bus galima palyginti ir nuvažiavus su -+ mintyse į tuos dalykus atkreipti dėmesį per test drive...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir su kiekvienu daiktu reikia mokėti dirbti :) paspaudi mygtuką ant rankenėlės ir parodo kokiu startuosi. O jeigu į kalna pradedi važiuot nuo kokio 3 D, tai jis ir nevažiuos pakrautas, susimažini, o jei sankabą naudosi, greitai dėžė susiės, sankaba tik retais atvejais, naudojam tik prisikabinėjant arba jei tarkim su kratytuvu smingi, tada be jos neišsiversi, bet peilis konkretus. Flegmatiškumo yra, bet tobulo traktoriaus irgi nėra.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vieną vasarą dirbau su JD 7530 ir panašaus galingumo MF su dyna 6. Aš grynai subjektyviai:

 

1. Startavimas. Pvz važiuoji su priekaba grūdų, sustoji kalne. Jau viena nesąmonė yra, kad kol rankinis užtrauktas, sankaba nepasileidžia, tai turi laikyti stabdį, su ranka duoti gazą ir tada atleidinėti sankabą. Kaip šiandien prisimenu kaip stoviu kalne su šešiavagiu plūgu, priekis vos žemę siekia, už plūgo nauja mašina, o traktorius nė velnio nevažiuoja :D

2. važiuojant ir sustojus nelabai aišku kokia pavara turi ir kaip ji važiuoja, todėl n kartų tekdavo užgesti, nes pasilikus per aukšta pavara. Ten viskas tik skaičiukais ant displėjaus. Traktoriuje su svirtimi viskas aiškiau - svirtis į tam tikrą nariuką ir važiuoji, ten jau reikia žinoti kokia raidė ir skaičius turi būti, kad su būtent ta pavara pajudėtum normaliai. Nu man tai nesąmonė. Ten berods eina užsiprogramuoti kuria pavara startuoja, bet tai papildomas darbas operatoriui, nes su skirtinga apkrova startas turi būti kitoks, nebent aišku ten iš minties žinai kuris kaip važiuoja.

3. diapazonai jungiasi paspaudus mygtuką ir tą pačią stumdymo svirtį. Na tiesiog flegmatiškai. Pusbėgiai jungiais labai lėtai su JD palyginus. Lietuvoj tai čia gali žaisti, bet kai Anglijoj tekdavo intensyviam eisme važiuoti kur už tavęs mašinų eilė, pilna šviesoforų, tai tas lėtumas žiauriai nervuodavo.

 

 

Aš tai sakau kaip operatorius, kuriam šis traktorius būdavo pakaitinis, bet su 7530 džoniu jam nebuvo kur lygintis nei komfortu, nei dėže, nei variklio darbu... Tik mano subjektyvi nuomonė :) Dabar gal kas papasakos kuom ji gera, bus galima palyginti ir nuvažiavus su -+ mintyse į tuos dalykus atkreipti dėmesį per test drive...

Hmm...turbut persedus is Belaruso....taaai cia man bus kosminis laivas turbut...naa,bet reikes pasidomet viskuom daugiau.. o Jusu nuomone,kas daugiau pliusu turi Massey ar Valtra?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Hmm...turbut persedus is Belaruso....taaai cia man bus kosminis laivas turbut...naa,bet reikes pasidomet viskuom daugiau.. o Jusu nuomone,kas daugiau pliusu turi Massey ar Valtra?

 

Neteko čiupinėt 2 markių - fendt ir valtros. Tai ir nuomonės nebus. Prie visko priprantama, bet jeigu tikrai pirksi, tai darysi bandomuosius važiavimus. Ir daryk ne 10 min, o normaliai pasivažinėk, į lauko dienas nuvažiuok. Tikrai bus skirtumas sėdint už vairo ir tik pats matysi, kuris tau labiau limpa.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Neteko čiupinėt 2 markių - fendt ir valtros. Tai ir nuomonės nebus. Prie visko priprantama, bet jeigu tikrai pirksi, tai darysi bandomuosius važiavimus. Ir daryk ne 10 min, o normaliai pasivažinėk, į lauko dienas nuvažiuok. Tikrai bus skirtumas sėdint už vairo ir tik pats matysi, kuris tau labiau limpa.

Dekui už nuomones...pasidomesiu ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Neteko čiupinėt 2 markių - fendt ir valtros. Tai ir nuomonės nebus. Prie visko priprantama, bet jeigu tikrai pirksi, tai darysi bandomuosius važiavimus. Ir daryk ne 10 min, o normaliai pasivažinėk, į lauko dienas nuvažiuok. Tikrai bus skirtumas sėdint už vairo ir tik pats matysi, kuris tau labiau limpa.

pritariu visu 100 procentu.svarbiausia neskubeti renkantis nes jei issirinksi ne ta tai poto tenks ilgai grauztis nagus kad gal reikejo imti kita:D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Man teko siektiek padirbeti su MF 5612 Pats traktorius gera ispudi paliko, tas zemas kapotas uztikrina gera matomuma su frontaliniu, kabina irgi visai nieko tos knopkes soniniam statramstyje visai normaliai pasirode na gal raktelis galetu but ne statramstyje o normalioj vietoj gale hidraulio cilindrai bajevi matos nu bet deze tai kazkoks nesusipratimas mano nuomone, jungi aukstesne pavara ji isijunge po kiek laiko tik tai yra veluoja, o kai sugalvoja isijungti tai vyksta gana staigiai su tokiu truktelejimu ne kaip pas mano case puse pavaros paspaudi viskas svelniai jokio staigumo... Ta diena teko grebti su tuo traktorium isivaizduokit pries kalna vaziuoju noriu biski aukstesne pavara ijunkt tai kol jis sumasto pagreitet traktorius dar atgal riedet pradeda... Nezinau gal ta deze neturetu taip veikt gal ten kas su ja negerai buvo, bet jeigu cia pas MF viskas normaliai skaitos tai net ziuret i juos nebesinori.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...