Jump to content

Tiesioginiai produkcijos pardavimai ir marketingas


TravelerLT

Recommended Posts

Prieš 13 valandų, Smidre pranešimas:

Ačiū už gerą idėją, reikės pasidomėti, ar būna tų krepšelių tinkamo dydžio.

Gerai būtų sugalvoti kuo pakeisti plastikinius maišelius didiesiems pomidorams :)

ar kiekvieną įsukti į svietinį ploną popierių (jei jie ekologiški, parduodami žmonėms, kurie nelabai skaičuoja išleidžiamų pinigų daržovėms :)) arba į dėžes :) 

9f6e246fb685d1faef7573393e4fb1e2--indoor-greenhouse-food-packaging-design.jpg

979cb20db3db3753003d2210d5d854b3--packaging-fresh.jpg

97824fcf97960edcc7803faae6bb8388--food-packaging-himalayan.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

TravelerLT, ačiū :) Čia transportavimo dėžės. Kai galutinis klientas perka kelis vnt ar kg, jie visvien atsiduria plastikiniam maišely. Variantas būtų popieriniai maišeliai, bet jie svorio nelaiko, o ir savikaina ne 0.6ct/vnt.

Bet kuriuo atveju, šiuo metu mano ūkio bottleneck tikrai ne pardavimai, tad ir dėmesio tam minimaliai...

kraft-paper-bag-500x500.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...
Prieš 1 valandą, lunacy pranešimas:

Dar reiketu pamineti, kad sinergijos pavyzdys labai geras :)

jo jo kai reiktu šimta kiauliu per diena taip parduoti sužinotumėte kokia ta sinergija gaunas.Sakt peterburge buvo skerdimo įmonė kuri užsiminėjo tik premium klases mėsos produktu tiekimu į rinka apeinant prekybos tinklus ir tiekiant tik tiesiogiai mažmena išskirtinius mėsos produktus išskirtiniam ir turtingam pirkėjui.Šiandien jau atsisakė šio modelio nes iš širpotrebo uždirba daugiau.Taip yra ta struktura kuri ir toliau ta kryptimi dirba bet imonės apyvartoje tai tik keli nuošimčiai.

p.s.mes irgi pabandėme su "pasipjauk pats"systema taip yra tokiu klientu bet apyvartoje tai smarkiai negroja kažkur rudeni nuo lapkričio iki kovo mėn. stabiliai apie 3 proc.nuo visu pardavimu tik gaunasi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O gal mes lietuviai norim greito rezultato?Dalis tautieciu (visose sferose) nori greito rezultato. I mazmenine prekyba visada apsimoka isvestuoti,nes :daznai gryni pinigai,didesnis pelnas ir rinkos pastovumas.pvz pasipils kiauliena is kokios Zimbabves pigesne ir visi didmenininkai atsuks nugara,o paprastas  pastovus pirkejas visada pirks. O apie lietuvisko biznio mentaliteta Taurages pvz: Vienoje gatveje buvo isikurusi kavine,bankrutavo is po jos dar kelios. Na ir atejus krizei tose patalpose atsidare Graikas irgi kavine. Visi zurnaliugos supuole kaip cia dabar,per krize kavine atidarei,nelaimingoj vietoj,vartojimas traukiasi ir t,t. O jis sako,o gal lietuviai nori greito rezultato? Na ir pradejo pats dirbo ir zmogu idarbino,praejo metai saligatvi (prie kavines) trinkelem issidejo ir dviraciams stova pasistate,dar po metu,pora stalu vasaros sezonui pasistate ir zodziu jau 10 m,ir pats nebedirba,bet kavine laikosi. Taip,kad kantrybes.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...
prieš valandą, erazmas01 pranešimas:

Turiu klausima. Kaip suzinoti ko nori vartotojas? Kas svarbu pirkejui?

Kaip suprantu marketingas yra rinkost tyrimas. 

Marketingas iš esmės turi dvi aplinkas kurios skirstomos į makroaplinka, mikroaplinka. Makroaplinka trumpai apibūdinant, kaip ir pats paminėjai galima sakyt, kad tai yra rinkos tyrimas - išorinių jėgų tam tikroje teritorijoje, kurios nurodo, kaip vartotojas elgiasi ir kas gali lemti jo tokį poelgį. Mikroaplinka susideda iš pirkėjų, konkurentų. 

Pirmą, kad sužinotum ko nori vartotojas turi žinot kas yra tavo prekės, paslaugos potencialus pirkėjas. Todėl yra būtinas rinkos segmentavimas, skaidymas į tam tikras dalis pagal poreikius, pajamas, elgseną. O toliau konkurentų analizė, kokie privalumai, trūkumai jų teikiamų paslaugų, prekių ir delioji visus taškus. Labai daug galima būtų plėstis kas svarbu pirkėjui, paprasčiausiai reikėtų atkreiptį į tendecijas. Ir čia vėl iš tos pačios srities, kai teisingo atsakymo, kaip viskas turėtų būt daroma nėra.

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Wow super. Aciu uz isamu paaiskinima. 

Tarkim produktas tie patys pomidorai. Vartotojai vietiniai miesto (tarkim Rokiskio :)) gyventojai.

Minejai konkurentu analize. Jei visi aplinkui pakuoja i maiselius ar tai reiskia kad vatotojui nesvarbus ipakavimas? Stebedamas konkurentus pasidarai savo asmenines isvadas. Bet ar tai kas atrodytu man savarbu yra savarbu ir vartotojams?   

Kaip konkreciai atlikti analize? apklausos, stebejimai? Gal yra kazkokia konkretus metodai kaip tai atlikti? 

 

Aciu 

MP

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2019-03-08 at 10:41, erazmas01 pranešimas:

Wow super. Aciu uz isamu paaiskinima. 

Tarkim produktas tie patys pomidorai. Vartotojai vietiniai miesto (tarkim Rokiskio :)) gyventojai.

Minejai konkurentu analize. Jei visi aplinkui pakuoja i maiselius ar tai reiskia kad vatotojui nesvarbus ipakavimas? Stebedamas konkurentus pasidarai savo asmenines isvadas. Bet ar tai kas atrodytu man savarbu yra savarbu ir vartotojams?   

Kaip konkreciai atlikti analize? apklausos, stebejimai? Gal yra kazkokia konkretus metodai kaip tai atlikti? 

2

Tai nebuvo labai išsamus paaiškinimas. Mano galva marketingo specialistai arba padidina įmonės pardavimus arba ją nuvaro į bankrotą, tai tikslios formulės sėkmei nėra, ypač startuojančiai įmonei su mažu biudžetu.

Atliekant konkurentų analizę nereikėtų daryt jos tik tam tikram regione ar mieste kur tu ruošiesi prekiauti, tai turėtų būt padaryta platesniu mastu, žinoma nepamiršant ir vietinių. Išvadas, įžvalgas vistiek darai ne tik savo jausmais remiantis, bet iš esmęs suvokimą išanalzavęs turėtum turėt, o po to elementariausiai ekspermantavimas, bandymas bendrauti su pastoviais klientais, kaip jiems būtų geriau ir ar patinka taip, kaip dabar kažką darai, pastovi komunikacija su esamais klientais tikrai padės juos išlaikyti ir naujų per daug nereikės ieškot, jeigu esami bus laimingi ir blogu žodžiu neminės t.y atitinkamas įvaizdžio kūrimas. 

Pateiktam pavyzdį apie pomidorus tai man būtų toks klausimas ar perkantis žmogus turi kokį nors kitą pasirinkimą? Pavyzdys mėsos gaminius vieni deda į plastikinius maišelius, o kiti įpakuoja į popierių, bent jau aš renkuosi tik antrą varijanta. Vartotojas turėdamas pasirinkimą, galią tikrai smagiau jausis, jeigu yra minčių pereiti prie kažkokio kito pakavimo ir bijai prarasti klientus tai galbūt būtų galima paprasčiausiai pasiulyt kitokį įpakavimo būdą ir žiūrėt, kaip jis reaguos. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...