Jump to content

John Deere traktoriai


Recommended Posts

1 paveikslėlis visai nieko bedro neturi su 2. 1paspaudus tau rodo prabuksavimo procentą ir jis turi būti tarp 5-15% jei daugiau tai labai neekonomiskai dirbi. 2paveislėlis tai 3-4 pilnai užtenka nustatyt ir tu ten nieko nejausi kaip jis dirba,kai daugiau užstatai tai kaip kopijuoja dirvą greičiau sureguoja ir vis kas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1 paveikslėlis visai nieko bedro neturi su 2. 1paspaudus tau rodo prabuksavimo procentą ir jis turi būti tarp 5-15% jei daugiau tai labai neekonomiskai dirbi. 2paveislėlis tai 3-4 pilnai užtenka nustatyt ir tu ten nieko nejausi kaip jis dirba,kai daugiau užstatai tai kaip kopijuoja dirvą greičiau sureguoja ir vis kas.

Bet paspaudus 1 rodo dideli 0 ar buksuoji ar ne :eusa-shifty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu buvau atsigules po JD bet jokio radaro neradau arba nezinau kaip atrodo ir nepamaciau :eusa-think:

Radaras turi buti sumontuotas traktoriaus apacioje apie vidurį arba arciau galo. Ieškok pailgos plastikinės dėžutės dydis kaip 1 l stiklainio apytiksliai :) dėžutės gale turi buti apvalus matinis dangtelis. Visa ta dėžutė turi buti nukreipta istrižai i dirvos paviršių. Nežinau kaip šitame modelyje, bet daugelyje traktorių greitis gali būti matuojamas radaru arba nuo ratų apsisukimų. Gali būti variantas, kad greitis šiuo atveju matuojamas ne nuo radaro. Pasižiurėk traktoriaus nustatymuose.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Neginant JD: centrinė traukė iš tiesų laiko tik iki 2500 moto val. Aišku, žiūrin ką nešioji. Bet :icon-exclaim: ją, kaip ir plūgo transportavimo ašis, hidro žarnas įvairių padargų, rekomenduojama keisti po tam tikro darbo valandų skaičiaus. Dėl elementaraus saugumo.

Šlaunų vertikali traukė- manau visi matote tepimo tašką, bet tepalo kas nor įžiūrite? Jeigu gamykloje tepta prieš 1000 ar 3000 val. tai nieko keista.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Neginant JD: centrinė traukė iš tiesų laiko tik iki 2500 moto val. Aišku, žiūrin ką nešioji. Bet :icon-exclaim: ją, kaip ir plūgo transportavimo ašis, hidro žarnas įvairių padargų, rekomenduojama keisti po tam tikro darbo valandų skaičiaus. Dėl elementaraus saugumo.

Šlaunų vertikali traukė- manau visi matote tepimo tašką, bet tepalo kas nor įžiūrite? Jeigu gamykloje tepta prieš 1000 ar 3000 val. tai nieko keista.

dyrai ar skaitei ta puslapiuka??? cia ta centrine ir slaunys menkiausia problema... jei skaitei tai didziausios problemos buvo su EGR voztuvu bei ismetimo isstema, nes spausdamas is 6.8l kubaturos variklio 200 ag Jonas Dyras idejo daug didesne turbina, ko pasekoje pradejo byreti ismetimo sistemos mazgai, bedos prasidejo jau po 700h darbo (pati puslapio pabaiga)... :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Su EGR seniai aišku, kad BĖDOS. O 7530 net neturi 200 ag :icon-exclaim: 175ag berods.

straipsnyje parasyta kad isspaudzia iki 200ag, kiek jame yra visiskai nesvarbu, ten juk dar 30 arkliu bardaciokyje sedi ir protingais vadinas :eusa-shifty: EGR tipo patobulino, idomu kaip su ismetimo sistema... :icon-rolleyes: pastebiu viena dalyka kad pas JD anksciau bent jau tokiu nesamoningu gedimu nebudavo... o dbr kompai, termomovos, egr, kaminai, su stabdziais, kolegai kazka ten irgi bludijo apynaujis 8530... kokybe krenta? :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Neginant JD: centrinė traukė iš tiesų laiko tik iki 2500 moto val. Aišku, žiūrin ką nešioji. Bet :icon-exclaim: ją, kaip ir plūgo transportavimo ašis, hidro žarnas įvairių padargų, rekomenduojama keisti po tam tikro darbo valandų skaičiaus. Dėl elementaraus saugumo.

Šlaunų vertikali traukė- manau visi matote tepimo tašką, bet tepalo kas nor įžiūrite? Jeigu gamykloje tepta prieš 1000 ar 3000 val. tai nieko keista.

dyrai ar skaitei ta puslapiuka??? cia ta centrine ir slaunys menkiausia problema... jei skaitei tai didziausios problemos buvo su EGR voztuvu bei ismetimo isstema, nes spausdamas is 6.8l kubaturos variklio 200 ag Jonas Dyras idejo daug didesne turbina, ko pasekoje pradejo byreti ismetimo sistemos mazgai, bedos prasidejo jau po 700h darbo (pati puslapio pabaiga)... :icon-wink:

7930 taspats motoriukas iki 250ag išturbintas... ir ka jam bėdu nera su EGR?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Neginant JD: centrinė traukė iš tiesų laiko tik iki 2500 moto val. Aišku, žiūrin ką nešioji. Bet :icon-exclaim: ją, kaip ir plūgo transportavimo ašis, hidro žarnas įvairių padargų, rekomenduojama keisti po tam tikro darbo valandų skaičiaus. Dėl elementaraus saugumo.

Šlaunų vertikali traukė- manau visi matote tepimo tašką, bet tepalo kas nor įžiūrite? Jeigu gamykloje tepta prieš 1000 ar 3000 val. tai nieko keista.

dyrai ar skaitei ta puslapiuka??? cia ta centrine ir slaunys menkiausia problema... jei skaitei tai didziausios problemos buvo su EGR voztuvu bei ismetimo isstema, nes spausdamas is 6.8l kubaturos variklio 200 ag Jonas Dyras idejo daug didesne turbina, ko pasekoje pradejo byreti ismetimo sistemos mazgai, bedos prasidejo jau po 700h darbo (pati puslapio pabaiga)... :icon-wink:

jei manai, kad tik Jonas su EGR voztuvu bedu turi, tai manyk is naujo :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Neginant JD: centrinė traukė iš tiesų laiko tik iki 2500 moto val. Aišku, žiūrin ką nešioji. Bet :icon-exclaim: ją, kaip ir plūgo transportavimo ašis, hidro žarnas įvairių padargų, rekomenduojama keisti po tam tikro darbo valandų skaičiaus. Dėl elementaraus saugumo.

Šlaunų vertikali traukė- manau visi matote tepimo tašką, bet tepalo kas nor įžiūrite? Jeigu gamykloje tepta prieš 1000 ar 3000 val. tai nieko keista.

dyrai ar skaitei ta puslapiuka??? cia ta centrine ir slaunys menkiausia problema... jei skaitei tai didziausios problemos buvo su EGR voztuvu bei ismetimo isstema, nes spausdamas is 6.8l kubaturos variklio 200 ag Jonas Dyras idejo daug didesne turbina, ko pasekoje pradejo byreti ismetimo sistemos mazgai, bedos prasidejo jau po 700h darbo (pati puslapio pabaiga)... :icon-wink:

Tai kad su EGR jau nuo 50h valandų problemos :) na o ten kitos visokios traukės ir t.t. tai nieko nuostabaus, jei kur gerai per duobes ar šiaip nesaugant važinėjama tai išmalt didelių problemų nekyla. Dar įdomus gedimas, pavarų svirties nusidėvėjimas :lol:
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...