Arminas666999 Paskelbta Gegužės 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 7, 2010 Pas mus priemolis ir slapios dabar dirvos tai vietom itin buksuoja Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
linas78s Paskelbta Gegužės 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 7, 2010 1 paveikslėlis visai nieko bedro neturi su 2. 1paspaudus tau rodo prabuksavimo procentą ir jis turi būti tarp 5-15% jei daugiau tai labai neekonomiskai dirbi. 2paveislėlis tai 3-4 pilnai užtenka nustatyt ir tu ten nieko nejausi kaip jis dirba,kai daugiau užstatai tai kaip kopijuoja dirvą greičiau sureguoja ir vis kas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
linas78s Paskelbta Gegužės 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 7, 2010 radarai yra kur variklio smagratis po apačia.bet nelabai tikėtina kad apsinešę. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arminas666999 Paskelbta Gegužės 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 7, 2010 1 paveikslėlis visai nieko bedro neturi su 2. 1paspaudus tau rodo prabuksavimo procentą ir jis turi būti tarp 5-15% jei daugiau tai labai neekonomiskai dirbi. 2paveislėlis tai 3-4 pilnai užtenka nustatyt ir tu ten nieko nejausi kaip jis dirba,kai daugiau užstatai tai kaip kopijuoja dirvą greičiau sureguoja ir vis kas. Bet paspaudus 1 rodo dideli 0 ar buksuoji ar ne Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arminas666999 Paskelbta Gegužės 8, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 8, 2010 Nu buvau atsigules po JD bet jokio radaro neradau arba nezinau kaip atrodo ir nepamaciau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dyras Paskelbta Gegužės 8, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 8, 2010 O ne lengviau pasikviesti servisą, kad apmokintų. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
efrendas Paskelbta Gegužės 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 9, 2010 Nu buvau atsigules po JD bet jokio radaro neradau arba nezinau kaip atrodo ir nepamaciau Radaras turi buti sumontuotas traktoriaus apacioje apie vidurį arba arciau galo. Ieškok pailgos plastikinės dėžutės dydis kaip 1 l stiklainio apytiksliai dėžutės gale turi buti apvalus matinis dangtelis. Visa ta dėžutė turi buti nukreipta istrižai i dirvos paviršių. Nežinau kaip šitame modelyje, bet daugelyje traktorių greitis gali būti matuojamas radaru arba nuo ratų apsisukimų. Gali būti variantas, kad greitis šiuo atveju matuojamas ne nuo radaro. Pasižiurėk traktoriaus nustatymuose. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
linas78s Paskelbta Gegužės 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 9, 2010 pas mus 8430 tai viska, ten rodo.ir du radari pas mus.pas senesni, kur nera radaro tai rodo ne nuli, keturis bruksniukus.ir greiti, rodo ir nuo ratu, ir radarai.ir tas skirtumas rodomas procentais.gal pas tave nera visai tu, radaru,. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arimas Paskelbta Gegužės 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 10, 2010 Nu buvau atsigules po JD bet jokio radaro neradau arba nezinau kaip atrodo ir nepamaciau Taip niekas nedaro, kaip pats darai. Jei traktorius uzkurtas, arba ijungtas degimas, tai gali likti be akiu,radaro beieskodamas,skaityk instrukcija. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ukius_bulvinskis Paskelbta Gegužės 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 11, 2010 http://www.profi-epaper.de/epaper/ebooks/1034/pdfs/19.pdf 7530 long term test'as Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dyras Paskelbta Gegužės 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 11, 2010 Neginant JD: centrinė traukė iš tiesų laiko tik iki 2500 moto val. Aišku, žiūrin ką nešioji. Bet ją, kaip ir plūgo transportavimo ašis, hidro žarnas įvairių padargų, rekomenduojama keisti po tam tikro darbo valandų skaičiaus. Dėl elementaraus saugumo. Šlaunų vertikali traukė- manau visi matote tepimo tašką, bet tepalo kas nor įžiūrite? Jeigu gamykloje tepta prieš 1000 ar 3000 val. tai nieko keista. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Gegužės 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 11, 2010 Neginant JD: centrinė traukė iš tiesų laiko tik iki 2500 moto val. Aišku, žiūrin ką nešioji. Bet ją, kaip ir plūgo transportavimo ašis, hidro žarnas įvairių padargų, rekomenduojama keisti po tam tikro darbo valandų skaičiaus. Dėl elementaraus saugumo.Šlaunų vertikali traukė- manau visi matote tepimo tašką, bet tepalo kas nor įžiūrite? Jeigu gamykloje tepta prieš 1000 ar 3000 val. tai nieko keista. dyrai ar skaitei ta puslapiuka??? cia ta centrine ir slaunys menkiausia problema... jei skaitei tai didziausios problemos buvo su EGR voztuvu bei ismetimo isstema, nes spausdamas is 6.8l kubaturos variklio 200 ag Jonas Dyras idejo daug didesne turbina, ko pasekoje pradejo byreti ismetimo sistemos mazgai, bedos prasidejo jau po 700h darbo (pati puslapio pabaiga)... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dyras Paskelbta Gegužės 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 11, 2010 Su EGR seniai aišku, kad BĖDOS. O 7530 net neturi 200 ag 175ag berods. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Gegužės 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 11, 2010 Su EGR seniai aišku, kad BĖDOS. O 7530 net neturi 200 ag 175ag berods. straipsnyje parasyta kad isspaudzia iki 200ag, kiek jame yra visiskai nesvarbu, ten juk dar 30 arkliu bardaciokyje sedi ir protingais vadinas EGR tipo patobulino, idomu kaip su ismetimo sistema... pastebiu viena dalyka kad pas JD anksciau bent jau tokiu nesamoningu gedimu nebudavo... o dbr kompai, termomovos, egr, kaminai, su stabdziais, kolegai kazka ten irgi bludijo apynaujis 8530... kokybe krenta? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Gegužės 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 11, 2010 Neginant JD: centrinė traukė iš tiesų laiko tik iki 2500 moto val. Aišku, žiūrin ką nešioji. Bet ją, kaip ir plūgo transportavimo ašis, hidro žarnas įvairių padargų, rekomenduojama keisti po tam tikro darbo valandų skaičiaus. Dėl elementaraus saugumo.Šlaunų vertikali traukė- manau visi matote tepimo tašką, bet tepalo kas nor įžiūrite? Jeigu gamykloje tepta prieš 1000 ar 3000 val. tai nieko keista. dyrai ar skaitei ta puslapiuka??? cia ta centrine ir slaunys menkiausia problema... jei skaitei tai didziausios problemos buvo su EGR voztuvu bei ismetimo isstema, nes spausdamas is 6.8l kubaturos variklio 200 ag Jonas Dyras idejo daug didesne turbina, ko pasekoje pradejo byreti ismetimo sistemos mazgai, bedos prasidejo jau po 700h darbo (pati puslapio pabaiga)... 7930 taspats motoriukas iki 250ag išturbintas... ir ka jam bėdu nera su EGR? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
manttys Paskelbta Gegužės 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 11, 2010 tas 7530 tikrai 200 ag turi... Siaip dirbau dvi vasaras iki 600-700 moto val nuo naujo. T.y. abi vasaras po nauja traktoriu ir kazkaip nebuvo absoliuciai nieko atsitike. Aisku, cia pagrindines problemos nuo keturgubai daugiau valandu, bet siaip tai labai fainas traktorius pasirode.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Gegužės 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 11, 2010 Neginant JD: centrinė traukė iš tiesų laiko tik iki 2500 moto val. Aišku, žiūrin ką nešioji. Bet ją, kaip ir plūgo transportavimo ašis, hidro žarnas įvairių padargų, rekomenduojama keisti po tam tikro darbo valandų skaičiaus. Dėl elementaraus saugumo.Šlaunų vertikali traukė- manau visi matote tepimo tašką, bet tepalo kas nor įžiūrite? Jeigu gamykloje tepta prieš 1000 ar 3000 val. tai nieko keista. dyrai ar skaitei ta puslapiuka??? cia ta centrine ir slaunys menkiausia problema... jei skaitei tai didziausios problemos buvo su EGR voztuvu bei ismetimo isstema, nes spausdamas is 6.8l kubaturos variklio 200 ag Jonas Dyras idejo daug didesne turbina, ko pasekoje pradejo byreti ismetimo sistemos mazgai, bedos prasidejo jau po 700h darbo (pati puslapio pabaiga)... jei manai, kad tik Jonas su EGR voztuvu bedu turi, tai manyk is naujo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ukius_bulvinskis Paskelbta Gegužės 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 11, 2010 Neginant JD: centrinė traukė iš tiesų laiko tik iki 2500 moto val. Aišku, žiūrin ką nešioji. Bet ją, kaip ir plūgo transportavimo ašis, hidro žarnas įvairių padargų, rekomenduojama keisti po tam tikro darbo valandų skaičiaus. Dėl elementaraus saugumo.Šlaunų vertikali traukė- manau visi matote tepimo tašką, bet tepalo kas nor įžiūrite? Jeigu gamykloje tepta prieš 1000 ar 3000 val. tai nieko keista. dyrai ar skaitei ta puslapiuka??? cia ta centrine ir slaunys menkiausia problema... jei skaitei tai didziausios problemos buvo su EGR voztuvu bei ismetimo isstema, nes spausdamas is 6.8l kubaturos variklio 200 ag Jonas Dyras idejo daug didesne turbina, ko pasekoje pradejo byreti ismetimo sistemos mazgai, bedos prasidejo jau po 700h darbo (pati puslapio pabaiga)... Tai kad su EGR jau nuo 50h valandų problemos na o ten kitos visokios traukės ir t.t. tai nieko nuostabaus, jei kur gerai per duobes ar šiaip nesaugant važinėjama tai išmalt didelių problemų nekyla. Dar įdomus gedimas, pavarų svirties nusidėvėjimas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tadasg Paskelbta Gegužės 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 25, 2010 Sveiki. JD 6600 Pradejo degti trasmisijos lempute. Pakeiteme abu filtrus ir tepalus transmisijos, visvien neuzgeso. Imonama dar ka pabandyti padaryti, ar jau be kompo prijungimo neiseis isspresti sia problema? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
1221 Paskelbta Gegužės 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 25, 2010 jei apie rta pacia lempute kalbame tai ji turetu uzsidegt del to kad slegis greiciu dezej ar kur nukrenta .filtrose kazi ar gali but problema Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tadasg Paskelbta Gegužės 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 25, 2010 o yra kokie pozymiai be lemputes uzsidegimo, kurie priverstu itarti kad krito slegis dezeje? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Gegužės 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 25, 2010 o yra kokie pozymiai be lemputes uzsidegimo, kurie priverstu itarti kad krito slegis dezeje? sustot turėtu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tadasg Paskelbta Gegužės 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 25, 2010 as ta ir pats suprantu taciau dabar traktorius vaziuoja, pavaros gerai metosi, hydraulika kilnoja.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Gegužės 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 25, 2010 as ta ir pats suprantu taciau dabar traktorius vaziuoja, pavaros gerai metosi, hydraulika kilnoja.. tai ko dar nori? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tadasg Paskelbta Gegužės 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 25, 2010 noriu issiaiskinti, ar dar yra kokiu budu issiaiskinti del ko dega lempute nejungiat kompo, nes kaip zinia, be spec serviso to pats nepasidarysiu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti