DDobilas Paskelbta Gruodžio 12, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 12, 2010 Case JX 95 trijų korpusų vartomas plūgas gali būti per sunkus. PVZ turiu peilines akėčias KUosa-3,3B, Rokiškio gamyklos, jų svoris 900kg. Akėčių svorio centras yra gan toli nuėjęs į galą. Minėtas akėčias gan sunkiai kelia JX-95. Kad pakelti iki pat viršaus reikia normaliai pagazuoti, nes kitaip nepakelia. TAip pat važiuojant žvirkeliu su akėčiom greit nepalėksi, nes priekiniai ratai praranda sukibimą su keliu (pas mane ant priekio svorių nėra). Dirban su frontaliniu, tai mtz-82, yra žymiai stabilesnis, nei CAse JX-95. Ant Case jx-95, reikia uždėti apie 0,5t. svorį, nes kitaip kelia galą, galima apvirsti, o su MTZ svoris ant galo nebūtinas. PAžįstamas aria 3 korpusu vartomu plūgu su Case JXU-105. TAi kelia plūgus normaliai. Bet traktrius yra su frontaliniu krautuvu ir ariant sunkiomis sąlygomis kartais į frontalinio kaušą įdeda kokį tai svorį. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DDobilas Paskelbta Gruodžio 12, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 12, 2010 Dėl įdomumo CAse JXU-105 kelia 5060kg, o Case JX-95 - 3500kg. Bet kuo padargas yra ilgesnis, tuo realiai mažesnį svorį traktorius pakelia. šiaip Case JX-95 be problemų trauks 3 korpusų vartomą plūgą, tačiau gali būti problemų su plūgo pakėlimu ir važiavimu. Ant traktoriaus priekio mano nuomone reikėtų uždėti apie kokius 700 kg. svorio. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Gruodžio 12, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 12, 2010 Turiu CAse JX95 nuo 2008m, 4,5 ltr. variklis. Tokie variklai yra ir dabar. Motovalandos apie 1800. Per pirmus metus pradirbau apie 600 moto val. ir niekas sugedę nebuvo. Naudojau presui sukti ir arimui. Per antrus metus prasidėjo įvairūs smulkūs gedimai: 1) nulūžo rankinio gazo rankinėlė; 2) nutrūko darbinio velenui įjungti skirtas trosas (perduoda jungimo galią nuo svirties į darbinį veleną); Tuo metu traktrorius buvo užkurtas ir prijungta šienapjovė, tai nutrūkus minėtam trosui pradėjo sukti kardaną ir šienapjovę. Tuo metu aš buvau išlipęs iš traktoriaus ir ėjau apžiūrėti peiliukų (gerai, kad nespėjau prieiti); 3) nulūžo galinio lango darynėjimo zoveckai; 4) sugedo durų darinėjimo cilindras; 5) suplyšo durų guma. Per trečius metus: 1) nutrūko sankabos trosas. Jam nutrūkus nebebuvo galima išminti sankabos. GAlima įsivaizduoti kokios gali būti pasekmės; 2) kondicionieriaus skriemuolys pratrynė aušinimo skysčio šlangą. 3) TAip pat prasidedant kiekvienai žiemai dingsta stabdžiai. Reikia nuorinti stabdžių sistemą. Tai atsitinka tik vieną kartą metuose ir prasidedant žiemai; 4) Neseniai kažkas pratrūko tepalo paskirstytuve, pradėjo švirkšti teplą (dar konkrečiai nežiūrėjau). TAip pat gan didelis trūkumas yra, kad jame nėra greičio spidometro. Dėl trosų trūkimo tai yra gan dažnas gedimas visiems Case JX95, kadangi trosai pravesti labai stačiais kampais juos užlaužiant. Aušinimo šlanga irgi daug kam iš pažįstamų buvo pratrinta dėl nekokybiško traktoriaus surinkimo. TAip pat traktorius yra gana lenvas, aš ardavau tik su 3 korpusu paprastu plūgu, o 4 korpusai jam būtų per daug mano nuomone. TAip pat gan sunkiai kelia galinis hidraulas sunkesnius svorius. Abejoju ar galima pakelti tiek kiek parašyta. Nelaiko hidroporos slėgio. Pavyzdžiui rusiškos sėjamosios pakeliu diskus į viršų ir per kokias 5 min. jos nusileidžia (MTZ ir tai 10 kartų ilgiau išlaiko.). Dėl kuro sanaudu, jeigu yra dirbama aukštomis apsukomis, tai kuro ima apytiksliai trečdaliu daugiau nei MTZ-82. Šiaip tinkamas trakorius nesunkiems darbams atlikti. Šiuo metu aš jį naudoju purkimams, su frontaliniu krautuvu, kultivavimui. Na ir SLAMSTAS jei tokia kokybe uz tokia kaina...... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Egidijus B Paskelbta Gruodžio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 13, 2010 Sveiki, pats taip pat turiu JX klases modeliuka, tik silpnesni, 80 ag. Gedimai ir man panasus kaip kolegu mineti, sankabos trosas truko prie 600 valandu ( sankabos nenaudoju intensyviai, frontalinio ar kokio pasaru dalintuvo nekabinu). Darbinio troselis irgi ju liga, bet man kol kas trukes nebuvo. Iskilo dar viena problema, dingineja ausinimo skystis, prasisunkimu nesimato, tepale taip pat nera. Galvos lupt taip aklai nesinori. Gal kazkam kazkas panasaus yra nutike? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gelezinis Paskelbta Gruodžio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 13, 2010 Turiu CAse JX95 nuo 2008m, 4,5 ltr. variklis. Tokie variklai yra ir dabar. Motovalandos apie 1800. Per pirmus metus pradirbau apie 600 moto val. ir niekas sugedę nebuvo. Naudojau presui sukti ir arimui. Per antrus metus prasidėjo įvairūs smulkūs gedimai: 1) nulūžo rankinio gazo rankinėlė; 2) nutrūko darbinio velenui įjungti skirtas trosas (perduoda jungimo galią nuo svirties į darbinį veleną); Tuo metu traktrorius buvo užkurtas ir prijungta šienapjovė, tai nutrūkus minėtam trosui pradėjo sukti kardaną ir šienapjovę. Tuo metu aš buvau išlipęs iš traktoriaus ir ėjau apžiūrėti peiliukų (gerai, kad nespėjau prieiti); 3) nulūžo galinio lango darynėjimo zoveckai; 4) sugedo durų darinėjimo cilindras; 5) suplyšo durų guma. Per trečius metus: 1) nutrūko sankabos trosas. Jam nutrūkus nebebuvo galima išminti sankabos. GAlima įsivaizduoti kokios gali būti pasekmės; 2) kondicionieriaus skriemuolys pratrynė aušinimo skysčio šlangą. 3) TAip pat prasidedant kiekvienai žiemai dingsta stabdžiai. Reikia nuorinti stabdžių sistemą. Tai atsitinka tik vieną kartą metuose ir prasidedant žiemai; 4) Neseniai kažkas pratrūko tepalo paskirstytuve, pradėjo švirkšti teplą (dar konkrečiai nežiūrėjau). TAip pat gan didelis trūkumas yra, kad jame nėra greičio spidometro. Dėl trosų trūkimo tai yra gan dažnas gedimas visiems Case JX95, kadangi trosai pravesti labai stačiais kampais juos užlaužiant. Aušinimo šlanga irgi daug kam iš pažįstamų buvo pratrinta dėl nekokybiško traktoriaus surinkimo. TAip pat traktorius yra gana lenvas, aš ardavau tik su 3 korpusu paprastu plūgu, o 4 korpusai jam būtų per daug mano nuomone. TAip pat gan sunkiai kelia galinis hidraulas sunkesnius svorius. Abejoju ar galima pakelti tiek kiek parašyta. Nelaiko hidroporos slėgio. Pavyzdžiui rusiškos sėjamosios pakeliu diskus į viršų ir per kokias 5 min. jos nusileidžia (MTZ ir tai 10 kartų ilgiau išlaiko.). Dėl kuro sanaudu, jeigu yra dirbama aukštomis apsukomis, tai kuro ima apytiksliai trečdaliu daugiau nei MTZ-82. Šiaip tinkamas trakorius nesunkiems darbams atlikti. Šiuo metu aš jį naudoju purkimams, su frontaliniu krautuvu, kultivavimui. gerbemas kolega, labai grubiai pazeidineji darbu saugos taisykles ( tam pies kazka krapstydams prie traktoriaus, ar prikabintu agregatu, traktorius turi buti uzgesintas) manau po tokio yvikio kuris vos ne kainavo gyvibes taip kvailai nesielgsi Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valstietis Paskelbta Gruodžio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 13, 2010 Važiuoti ir patariama užgesintu varikliu,nes trūksta ir sankabos trosas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ziemgalis Paskelbta Gruodžio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 13, 2010 nu cia jau kaip tam zinomam anekdotu personazui " viskas gerai su ta transporto priemone ale tik elniai greitai pavargsta" Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
niino Paskelbta Gruodžio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 13, 2010 Turbut mazai kuo skiriaso JXU serija nuo JX, jei rimtai tokie gedimai tai ir i JXU nebreiktu ziuret, o ieskoti kitokio modelio frontaliniam. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gelezinis Paskelbta Gruodžio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 13, 2010 Turbut mazai kuo skiriaso JXU serija nuo JX, jei rimtai tokie gedimai tai ir i JXU nebreiktu ziuret, o ieskoti kitokio modelio frontaliniam. visiskai esi neteisus JX nuo JXU tai tik variklis tas pat, o visi kiti mazgai neko bendro nera Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ziemgalis Paskelbta Gruodžio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 13, 2010 panasus tie modeliai ar ne priklauso nuo komplektacijos, tas kur akcija nuo 116 k yra visiskai mechaninis, pavaru deze 12x12 reversas kaireje sedynes puseje rankena, manau, kad panasus i jx, jei komplektuosi brangesni varianta, tai jau tikrai skirsis nuo jx Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gelezinis Paskelbta Gruodžio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 13, 2010 panasus tie modeliai ar ne priklauso nuo komplektacijos, tas kur akcija nuo 116 k yra visiskai mechaninis, pavaru deze 12x12 reversas kaireje sedynes puseje rankena, manau, kad panasus i jx, jei komplektuosi brangesni varianta, tai jau tikrai skirsis nuo jx ne nu buri is tirsciu , apziurek is arciau abu ir palygink tas pat ir NH T5000 visiskai skiriasi Nuo TD5000 serijos, cia netgi placiau galetu papasakot Arunis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ziemgalis Paskelbta Gruodžio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 13, 2010 as ir nesakau, kad jie vienodi, bet jei paziuresi mano mineta mechanini varianta tai panasumumai yra del paprastos mechanines sankabos, mechaninio hidraulio ir darbinio veleno valdymo, NH gal tokiu variantu negamina nezinau, bet pasikartosiu ,kad yra ir kitas modernesnis variantas, kuriame nera jokiu troseliu ir reversas normalus prie vairo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stumbras Paskelbta Gruodžio 15, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 15, 2010 Teko sienaut su JX95, tampyt presa ir dirbt su frontaliniu. Drabinio nebejo isjunt jau treciais metis, galinio lango rankenele taip pat luzusi ir dingineja ausinimo skystis. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti