Vėjo pamušalas Paskelbta Sausio 30, 2015 Pranešti Paskelbta Sausio 30, 2015 Sveiki, reikia pagalbos - negaliu apsispręsti kurį naują kombainą rinktis New Holland 5.70 ar Laverda REV 200 ? Patarkit.
Algis... Paskelbta Sausio 30, 2015 Pranešti Paskelbta Sausio 30, 2015 Vienas lenku o kitas italu surinkimo. Pagal tautybes charakteri lenkas yra naglas bet ir inteligentiskas o italas tinginis bet meniskos sielos . Na ir kaip cia dabar apsispresti... jevgenijus 1
kestoxs Paskelbta Sausio 30, 2015 Pranešti Paskelbta Sausio 30, 2015 Gal pagal spalvą, gal tech savybės, arba serviso pranašumą.Bet dažniausia tai vadybininko charisma ir prastus atsiliepimus nesvarbu iš kieno lūpų.
Virmantas Paskelbta Sausio 30, 2015 Pranešti Paskelbta Sausio 30, 2015 Aš manau, kad tai vienas kito verti kombainai. Pasirinkęs kurį nors iš jų neturėtum suklysti. Techniniai duomenys labai panašūs. Galbūt pagal kainą rinktis verta. Laverdos privalumas aukštai įmontuota grudų išpylimo sraigė, pravartu jeigu reikės išpilti į aukštas priekabas grūdus. Bet ar tau to reikia? Bet manau, kad tai vis tiek privalumas. Ir dar Laverdos kiek žinau kederius turi su juostiniu elevatoriumi "Power Flow" jeigu gerai atsimenu vadinasi. Aš asmeniškai esu už tokį kederį, gerai kulti sugulusius javus. Bet tai padidina kainą. Aš kažkaip labiau rinkčiausi Laverdą, bet nieko blogo ir apie New Holland negaliu pasakyti.
grazbek Paskelbta Sausio 30, 2015 Pranešti Paskelbta Sausio 30, 2015 manau ta xederi su juostiniu elevatoriu turi ir NH.Tik klausimas ar jis vertas tu pinigu ir gaunamos naudos.
_REMIGIJUS_ Paskelbta Sausio 30, 2015 Pranešti Paskelbta Sausio 30, 2015 Vienas lenku o kitas italu surinkimo. Pagal tautybes charakteri lenkas yra naglas bet ir inteligentiskas o italas tinginis bet meniskos sielos . Na ir kaip cia dabar apsispresti... Tiktai Italai sugeba daugybe dalykų aplenkti net vokiečius, o lenkas tik kaina, deja
arunis Paskelbta Sausio 30, 2015 Pranešti Paskelbta Sausio 30, 2015 Tiktai Italai sugeba daugybe dalykų aplenkti net vokiečius, o lenkas tik kaina, deja pica spageti kapucino zymiai skanesni negu vokietijoj Algis... 1
Algis... Paskelbta Sausio 30, 2015 Pranešti Paskelbta Sausio 30, 2015 pica spageti kapucino zymiai skanesni negu vokietijoj Prie vokisko alaus bokalo spageti netinka o pica tik is bedos
ausrius Paskelbta Vasario 3, 2015 Pranešti Paskelbta Vasario 3, 2015 Jo, pataret.... Jei abiejų nepažinočiau...
PingOx Paskelbta Vasario 4, 2015 Pranešti Paskelbta Vasario 4, 2015 O tai REV-200 nėra keičiamas M-200 serija? Nes čia REV-200 net nėra...
Tomukasibc Paskelbta Vasario 5, 2015 Pranešti Paskelbta Vasario 5, 2015 Aš bučiau linke už new hollanda nes pas kelis kaiminus yra tai jie kulia ir vargo nemato ir jau nebepirm sezona, ir paliginus našus kombainiukas, dar kaina reikia liginti bei kokia komplektacija siulo,
drapox Paskelbta Vasario 5, 2015 Pranešti Paskelbta Vasario 5, 2015 Suprantama gali kilti įtarimų kad galiu būti šališkas, bet nuomonę išsakyt manau tas nedraudžia. Neteko artimiau pasiaiškint apie šį NH modelį, bet vien kad lenkų gamintas mane pykina. Pats netyčia įsigijęs Pronar priekabą ir kol kas labai nesiskundžiu, parodys ateitis, bet daugiau apie jų gaminius nieko gero ir negaliu pasakyti. Vienareikšmiškai iš šių Laverda M200. AGCO (buvęs SISU) variklis. Ir pagrindinis koziris be abejo Power Flow chederis apie kurį jau nereikia net kalbėt privalumų, visi puikiai žino, apkalbėta iki begalybės. Todėl 5,5 m Power Flow chederis tiesiog būtinas komplektacijoj. Italija didelė šalis. Ir pietinė Italija ir jos temperamentingi žmonės daugiau panašūs į ispanus yra viena. Ir visai kas kita yra šiaurinė Italija ir jos šveicariškai tikslūs ir vokiškai tvarkingi žmonės. Nemažai Europos teko apkeliauti ir galiu drąsiai pasakyti, kad šiaurės Italija yra Europos o gal ir pasaulio pramonės bamba. Tiek pramonės ir tokios jos koncentracijos nemačiau niekur. Todėl negalima sukirpti pagal vieną kurpalių ir sakyti, kad italai tik moka keptį picas ir virti špageti. Be to šiaurės Italija turi nuostabaus grožio kalnus, kur praleidau praeitos vasaros atostogas.
tumas Paskelbta Vasario 5, 2015 Pranešti Paskelbta Vasario 5, 2015 Kaip tik žiūrinėjau irgi NewHolland TC5.80 ir Laverda REV200. Kainą jų vienoda - 370tūkst. dar Lietuviškų. NH kiek komfortiškesnis patogesnis, daugiau elektronikos, bei bunkeris didesnis, tačiau kūlimo visa sistema atbaido, nieko ypatingo. Laverda nors ir visa paprasta ir mechaninė, mažiau navarotų, bent rimtesnė kulimo sistema padaryta.
Viliux Paskelbta Vasario 5, 2015 Pranešti Paskelbta Vasario 5, 2015 Kaip tik žiūrinėjau irgi NewHolland TC5.80 ir Laverda REV200. Kainą jų vienoda - 370tūkst. dar Lietuviškų. NH kiek komfortiškesnis patogesnis, daugiau elektronikos, bei bunkeris didesnis, tačiau kūlimo visa sistema atbaido, nieko ypatingo. Laverda nors ir visa paprasta ir mechaninė, mažiau navarotų, bent rimtesnė kulimo sistema padaryta. Kurioj vietoj jus matot pas laverda rimtesne kulimo sistema? Tai kad ten praktiskai tas pats. Be to pas nh gali buti 3 bugnu sistema.
tumas Paskelbta Vasario 5, 2015 Pranešti Paskelbta Vasario 5, 2015 Kurioj vietoj jus matot pas laverda rimtesne kulimo sistema? Tai kad ten praktiskai tas pats. Be to pas nh gali buti 3 bugnu sistema. Nu beveik viskas tas pats: Laverdos kratikliai ir sietai mano nuoziura geriau padaryti ir pobugnio reguliavimas nepriklausomas, nors Nh irgi turi akuotu lauzymo ploksteles. Aisku NH komforto daugiau. Taip pat uz ta pacia kaina ir Acrosas gaunasi. Kalbant apie 3 bugnu sistema NH, tada kaina beveik Laverda M300 gaunasi.
Diskelis Paskelbta Vasario 6, 2015 Pranešti Paskelbta Vasario 6, 2015 o kaip claas avero 240? nors 4 kratuku, bet su aps. ar jau baisiai brangus jis?
Biesas Paskelbta Vasario 6, 2015 Pranešti Paskelbta Vasario 6, 2015 Pernai prašė už jį lyg ir 350 000 lt be pvm
drapox Paskelbta Vasario 7, 2015 Pranešti Paskelbta Vasario 7, 2015 Velnias, kaip čia būsiu pamiršęs apie savo tikėjimą ir maikės spalvą. Dar yra ir Fendt 5220E. Tikriausiai tas bus Laverda M200 žalias analogas. Ir mažesnis 5180E.
Biesas Paskelbta Vasario 7, 2015 Pranešti Paskelbta Vasario 7, 2015 Kolega, gal žinių turit kiek europietiškų rublių kainuoja Fendt 5180 E ( pradedu taip pat savo garderobą pagal spalvines gamas derinti) ir kokio laverdos modelio jis yra analogas? Nes tokių Fendtų kombainų labai daug mačiau pas lenkus kuliant.
drapox Paskelbta Vasario 7, 2015 Pranešti Paskelbta Vasario 7, 2015 Kolega, gal žinių turit kiek europietiškų rublių kainuoja Fendt 5180 E ( pradedu taip pat savo garderobą pagal spalvines gamas derinti) ir kokio laverdos modelio jis yra analogas? Nes tokių Fendtų kombainų labai daug mačiau pas lenkus kuliant. Jei rimtai ir be humoro, tai faktas kad reikia žiūrėti kaip geriau su servisu gaunasi ir ar labai nesiskiria kainos tų visų skirtingų atspalvių analogų. Aš vis tik lieku tos pačios nuomonės, kad perkam ne vien techniką, bet ir servisą kartu ir tai reikia įvertinti. Pagal savo ir kolegų patirtį apytiksliai galiu nuspėti Fendt dilerio traktorių kainodarą, bet nesiimsiu to spėti dėl kombainų. Nes ko gero tam visam kainų žaidime pagrindiniu žaidėju žaidžia Laverda.
Vėjo pamušalas Paskelbta Vasario 7, 2015 Temos autorius Pranešti Paskelbta Vasario 7, 2015 Fendt 5180 E su rapsų stalu kaina yra apie 122500 eur. Tik kažkaip jų atstovas nelabai siūlo šitą modelį. Na o sekantis pagal dydį Fendt 5220 E su rapsų stalu ne kažin kiek brangesnis už 5180E: 127400 eur. Man irgi keista, kodėl Laverdos mažiuko (t.y. REV 200) nesimato itališkame Laverdos puslapyje...Reiks išsiaiškinti...
ukininkas ed Paskelbta Kovo 29, 2015 Pranešti Paskelbta Kovo 29, 2015 gal kas žinote ar laverda rev 200 variklo tarša atitiks parametrus kad pirkti su parama mane domina šitas modelis
shaulinis Paskelbta Kovo 30, 2015 Pranešti Paskelbta Kovo 30, 2015 Suprantama gali kilti įtarimų kad galiu būti šališkas, bet nuomonę išsakyt manau tas nedraudžia. Žinojimas ne įtarimas. Tai didelis skirtumas Negali lyginti Pronar ar dar ko nors kas lenkų kurta su tuo kas pas juos tik sušriūbuota Kaip tik žiūrinėjau irgi NewHolland TC5.80 ir Laverda REV200. Kainą jų vienoda - 370tūkst. dar Lietuviškų. NH kiek komfortiškesnis patogesnis, daugiau elektronikos, bei bunkeris didesnis, tačiau kūlimo visa sistema atbaido, nieko ypatingo. Laverda nors ir visa paprasta ir mechaninė, mažiau navarotų, bent rimtesnė kulimo sistema padaryta. jei ką tai Laverdose naudojama NH sistema (tiksliau NH pagrindu padaryta) dar nuo senų laikų užsilikusi kai jie pusbroliai buvo žodžiu jei be separatoriaus tai didelio skirtumo nematau. Žodžiu linksmai jūs čia diskutuojat, taip toliau
SUKASI Paskelbta Kovo 30, 2015 Pranešti Paskelbta Kovo 30, 2015 gal kas žinote ar laverda rev 200 variklo tarša atitiks parametrus kad pirkti su parama mane domina šitas modelis atitinka, kitaip jų niekas negamintų
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti