Jump to content

Bėda su kvernelandu


Grantas

Recommended Posts

Pabandykime isivaizduoti taip , traktoriaus galas lomoje , priekis jau lipa is jos , plugo priekis lomoje o galas dar ne ??? , pagaunat minti? Tarkim tos lomos viso kokie 4 m, traktoriaus ratu baze koks 2,8m , nuo galinio rato centro iki plugo galinio rato na tarkim , kad ir 3korp plugo kokie 4m . Isvada viena , arba turi traktoriaus galas su plugo priekiu nesiekti zemes nes kopijavimui neduos centrine trauke arba ji bus pastoviai gniuzdoma beje plugo ratukas esantis gale taipat bus spaudziamas i zeme. Lipant per kalniuka kada priekis eis traktoriaus zemin , plugo galas bus iskeliamas aukstyn . Klausimas , jus tokio arimo siekiat kada gaunasi banguotas gylis???... Sakysit , kad nusisneku , pas mus laukai lygus , deja jie dar tikrai nera tokie lygus kaip galvojat. Va kodel ir reikalingas jeginis pozicinis kuris palaiko abi zemutines traukes reikiamam gyli (jei jo nera , problema sprendziama su grandine kuri ikabinama taip , kad neduotu nusileisti apatinems traukems daugiau nei reikia nustatytam gyliui pirmo korpuso ) tad cia sitas taskas turi veikti kaip lankstas per kuri vyksta kopijavimas. Centrine trauke geriausiu atveju turi vaikscioti , na nebent plugo ratukas bus per centra pluga ir nedaugiau 3 korpusai. Zodziu visi puikiai zinot ir kartoti tai darosi beprasmiska , gerai , kad vysa tai rasau is ryto :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 154
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Nu kitais metais pabandysiu art su jieginu poziciniu reguletorium paziuresiu kas gausis kaip Voras sake kad vaikas butu ne per prievarta o is meiles. Pas mus kaime visi are isylgine trauke o ratukas gale. Kaip sakoma gyveni mokiniesi ir myrsti durnas.

Centrinė traukė ariant turi būti tokia kokia turi būti, ne išilginta ir ne sutrumpinta nei vienu pasukimu. Bet kaip teisingai pasakė kolega voras, galima ir per prievartą tą patį padaryti, tik reikia numatyti ir pasekmes.

Kuriu ner

pasekmes buna visada, ipatingai tiem kas aria su vartomais, nes labai prievartaujamas vartymo sarnyras, bet dazniausias paaiskinimas buna, kad plugas GAIDYS nieko nelaiko :icon-cool:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabandykime isivaizduoti taip , traktoriaus galas lomoje , priekis jau lipa is jos , plugo priekis lomoje o galas dar ne ??? , pagaunat minti? Tarkim tos lomos viso kokie 4 m, traktoriaus ratu baze koks 2,8m , nuo galinio rato centro iki plugo galinio rato na tarkim , kad ir 3korp plugo kokie 4m . Isvada viena , arba turi traktoriaus galas su plugo priekiu nesiekti zemes nes kopijavimui neduos centrine trauke arba ji bus pastoviai gniuzdoma beje plugo ratukas esantis gale taipat bus spaudziamas i zeme. Lipant per kalniuka kada priekis eis traktoriaus zemin , plugo galas bus iskeliamas aukstyn . Klausimas , jus tokio arimo siekiat kada gaunasi banguotas gylis???... Sakysit , kad nusisneku , pas mus laukai lygus , deja jie dar tikrai nera tokie lygus kaip galvojat. Va kodel ir reikalingas jeginis pozicinis kuris palaiko abi zemutines traukes reikiamam gyli (jei jo nera , problema sprendziama su grandine kuri ikabinama taip , kad neduotu nusileisti apatinems traukems daugiau nei reikia nustatytam gyliui pirmo korpuso ) tad cia sitas taskas turi veikti kaip lankstas per kuri vyksta kopijavimas. Centrine trauke geriausiu atveju turi vaikscioti , na nebent plugo ratukas bus per centra pluga ir nedaugiau 3 korpusai. Zodziu visi puikiai zinot ir kartoti tai darosi beprasmiska , gerai , kad vysa tai rasau is ryto :icon-wink:

paminejote salygas, kuriomis naudojant jegini pozicinini centrinei traukei pailgos skyles neuztektu, bet kokiu atveju gautusi tempimas ir dar didesne prievarta nei, kai galine pakaba ant plaukiojancio ir centrine trauke kietai. aisku centrine trauke arimo metu negali buti visiskai lygiagreti traktoriaus slaunims (prie traktoriaus centrine trauke turi buti zemesneje padetyje), tokiu atveju tik ir gaunasi prievarta. jei traktoriaus priekiniai ratai isileidzia i loma, tai priekinis korpusas automatiskai leisis zemyn, gi plaukiojantis, o visa jega vistiek teks slaunims (kitaip ir buti negali).

kitas dalykas, jau ieskome krastutinumu. nemanau, kad arimo krypti skersai tokios lomos kas nors is musu cia diskutuojanciu rinktumemes. o jei kas ir rinktusi, tai apie technikos tausojima nera ko ir kalbeti tokiu atveju. viskas su protu gi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pasekmes buna visada, ipatingai tiem kas aria su vartomais, nes labai prievartaujamas vartymo sarnyras, bet dazniausias paaiskinimas buna, kad plugas GAIDYS nieko nelaiko :icon-cool:

kas vartymo sarnyrui sveikiau: kai tempiama uz vieno tasko slaunimis taip lauziant asi ir guolius ar kai su centrine trauke sukuriamas antras taskas kaip atspara lauzymui?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabandykime isivaizduoti taip , traktoriaus galas lomoje , priekis jau lipa is jos , plugo priekis lomoje o galas dar ne ??? , pagaunat minti? Tarkim tos lomos viso kokie 4 m, traktoriaus ratu baze koks 2,8m , nuo galinio rato centro iki plugo galinio rato na tarkim , kad ir 3korp plugo kokie 4m . Isvada viena , arba turi traktoriaus galas su plugo priekiu nesiekti zemes nes kopijavimui neduos centrine trauke arba ji bus pastoviai gniuzdoma beje plugo ratukas esantis gale taipat bus spaudziamas i zeme. Lipant per kalniuka kada priekis eis traktoriaus zemin , plugo galas bus iskeliamas aukstyn . Klausimas , jus tokio arimo siekiat kada gaunasi banguotas gylis???... Sakysit , kad nusisneku , pas mus laukai lygus , deja jie dar tikrai nera tokie lygus kaip galvojat. Va kodel ir reikalingas jeginis pozicinis kuris palaiko abi zemutines traukes reikiamam gyli (jei jo nera , problema sprendziama su grandine kuri ikabinama taip , kad neduotu nusileisti apatinems traukems daugiau nei reikia nustatytam gyliui pirmo korpuso ) tad cia sitas taskas turi veikti kaip lankstas per kuri vyksta kopijavimas. Centrine trauke geriausiu atveju turi vaikscioti , na nebent plugo ratukas bus per centra pluga ir nedaugiau 3 korpusai. Zodziu visi puikiai zinot ir kartoti tai darosi beprasmiska , gerai , kad vysa tai rasau is ryto :icon-wink:

visi aprasyti veiksniai del kopijamo kaip ,kad traktoriaus galiniai galiniai ratai zemes nesiektu ar plugo galas issikeltu per kalna vaziuojant butu jei su MTZ artume neutralioje padetyje, taciau ariant plaukijancioje visus nelygumus kompensuoja ne centrine trauke pailgoje skyleje , hidraulio cilindras, kaip jau anksciau minejau naudojant grandine kazkiek geriau butu apkraunami traktoriaus ratai ir mazetu buksavimas, sakyciau toks ir skirtumas, kadangi sioje temoje kalna vyksta apie arima su tradiciniu plugu tai apie vartymo kelma nuomones neturiu, nors gali buti ,kad tikrai ne i sveikata

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek matau kiekvienas is savo varpines skambina ir vieningos nuomones nebus..nesivargink Drapox tiesos irodinet,tegu aria ,kas kaip ismano.cia tas pats gincytis su kombainistu kuris kombaino lenktuvais mala :lol: nieks nesako nukulia ir maldamas..cia is kaikuriu isgirdau ,kad pozicinis isviso yra ispindejimas kuo toliau tuo graziau :eusa-clap:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek matau kiekvienas is savo varpines skambina ir vieningos nuomones nebus..nesivargink Drapox tiesos irodinet,tegu aria ,kas kaip ismano.cia tas pats gincytis su kombainistu kuris kombaino lenktuvais mala :lol: nieks nesako nukulia ir maldamas..cia is kaikuriu isgirdau ,kad pozicinis isviso yra ispindejimas kuo toliau tuo graziau :eusa-clap:

Galima paimti dviratį su 10 bėgių ir nuvažiuoti iš taško A į tašką B nejunginėjant bėgių lygiai taip pat sėkmingai kaip ir junginėjant ten kur reikia. Rezultatas tas pats tik ne vienodai lengva tai atlikti.

Panašiai ir su arimu. Yra gal apie 10 plūgo ir traktoriaus reguliavimų. Bet pasirodo yra specų sugebančių "gražiai" arti ir ne sureguliuotais plūgais ir traktorių traukėm. Tikroj stebuklų šaly gyvenam. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

žinau, kad vistiek su freza išlygins būtu naujas plūgas tada gal ir žaistume t.y. reguliotumis prie visko kabintumėmes o dabar tik ka nors paregulioji toj tas išlenda anas ir pnš., tai kabini žinoma suregulioji kad artu neknistu visgi gėda prieš kaimynus ir ari ne varžybos dalyvauju, bet kiekvienais metais arent vis pasimokau iš savo klaidu ir jas taisau taip, kad dirbi ir mokaisi :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Su centrine traukia regulioji pirmo korpuso gyli ja išilginu pirmas korpusas nebeneria taip sakant i gyli ir kabinu i ta vadinama pailga skyle ant plaukiojančis padėties ikabinu centrine traukė na ir arimas gana kokybiškas gaunasi apart tos problemos kad labai kemša aukštoj ražienoj tik tiek problema kad ikabinus i plaukiojančia nebeiškele taip aukštai ir reike ieskoti griovio kad plūga apversti, bet būna plokšteles daisdeda tai tada problema išsiprendžia idomu kaip su grandine būtu jeigu ją įkabinus vietoj centrines manau kopijavimas butu žymiai geresnis

Su kokiu čia traktorium ari?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar pasiskaitau ir žiūriu kad būsiu kažka nuvažaives į pievas ir ne į tema o ariama su jd traktorium bet turejau omeni kad plūgo prikie pirmas korpusas nelystu gilaiu uz plūgo gaal kad artu vienodame gylyje ilginu centrine trauke žinoma tai neesmė nes traktorius su poziciniu yra nustatai slaunu auškti ir viskas na netaip būsiu nuaiškines :icon-redface:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar pasiskaitau ir žiūriu kad būsiu kažka nuvažaives į pievas ir ne į tema o ariama su jd traktorium bet turejau omeni kad plūgo prikie pirmas korpusas nelystu gilaiu uz plūgo gaal kad artu vienodame gylyje ilginu centrine trauke žinoma tai neesmė nes traktorius su poziciniu yra nustatai slaunu auškti ir viskas na netaip būsiu nuaiškines :icon-redface:

Jeigu centrine trauke jungi i pailga skyle tai ji turi but taip atreguliuota, kad (cituoju lemkeno instrukcija) viršutinis traukes kaištis visuomet turi buti prigludes prie pailgosios skyles priekines sieneles. Taigi jeigu traktoriuje butu tik plaukiojanti padetis tai, sutinku, be grandines (pluga su pailga skyle ) atreguliuot taisiklingai neimanoma.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne visuomet, o tik ant lygios aiksteles, plugui esant nuleistam ant zemes, o tarpas tarp priekinio korpuso kalto ir zemes apie 3cm. Vnz centrine trauke turi buti itempta del ratu apkrovimo siekiant isvengti didesnio buksavimo.

Instrukcijoi parašyta (pabrėžta) VISUOMET, taigi aš suprantu arent lygiame lauke,

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Brangus kolegos, kazkaip buvau apleides z.u. foruma ,dabar rades laiko bandau dasivyt skaitydamas ivairias temas ir kai radau sia ,tai pasidare idomu ant kiek mes esam pasikele, mandrus ir t.t(aisku nevisi) Ko as noriu cia rasydamas? pirmiausia padet jums issiaiskint kas kur ir kam ko reikia kad suprastumet apie savo plugus ,zemes ir traktorius, aisku bandysiu paaiskint savo ziniu ir patirties lygyje. Pirmiausia kas uzkliuvo tai kolegos pasisakymas kad sportinis arimas tai toli grazu iki normalaus ,praktinio, drystu papriestaraut Jei esi sportininkas ir dalivauji ralyje tai apie paprasta vaziavima kaip ir nesupranti, manau taip nera, sportiniam arime yra viskas daug kartu ryskiau. Tai ar butu idomu isnagrinet iki smulkmenu viska kas telpa zodyje arimas, jei taip tai parasykit .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Brangus kolegos, kazkaip buvau apleides z.u. foruma ,dabar rades laiko bandau dasivyt skaitydamas ivairias temas ir kai radau sia ,tai pasidare idomu ant kiek mes esam pasikele, mandrus ir t.t(aisku nevisi) Ko as noriu cia rasydamas? pirmiausia padet jums issiaiskint kas kur ir kam ko reikia kad suprastumet apie savo plugus ,zemes ir traktorius, aisku bandysiu paaiskint savo ziniu ir patirties lygyje. Pirmiausia kas uzkliuvo tai kolegos pasisakymas kad sportinis arimas tai toli grazu iki normalaus ,praktinio, drystu papriestaraut Jei esi sportininkas ir dalivauji ralyje tai apie paprasta vaziavima kaip ir nesupranti, manau taip nera, sportiniam arime yra viskas daug kartu ryskiau. Tai ar butu idomu isnagrinet iki smulkmenu viska kas telpa zodyje arimas, jei taip tai parasykit .

Pagaliau. Seniai manau lauktas šioj temoj.

Sunku būtų ginčytis su pačiu arime, plūgo reguliavime, to reikalo teorijoj ir panašiai, nes truputi ne tas kalibras. Aišku aparta ir mano ne mažai, gal ir nemažiau, bet varžybų patirtis manau pačiam davė daug, todėl bet kuris pasiginčyjes apie arimą liktumėm kvailio vietoj. O ko gero, kad ir nuomonės labai nesiskirtų tuo klausimu. Man užkliuvo tik tas sportinis arimas ir dėl to drysčiau prieštarauti. Vienas dalykas, tai jei visi artumėm sportišku arimo greičiu, tai pusė laukų liktų tiesiog nearta. O kai didini greitį tai atitinkamai nukenčia ir arimo kokybė ir pats arimas jau visai kitas. Nenorėčiau sutikti su tuo, kad ralistas ar koks F1 pilotas pasidaro baisiai geru vairuotoju kelyje. Tiesiog įgūdžiai per daug jau skirtingi. Shumakeris daug metų iš eilės buvęs F1 čempionu, jei pamenat kaip tik tuo metu buvo kaltas dėl auto avarijos kelyje, nors trasoj atrodo išsisukdavo iš neįtikėtinų situacijų. Keleivinio lėktuvo pilotas absoliučiai nesuvaldytų pilotažinio lėktuvo. Tokių pavyzdžių galima rašyti ir rašyti.

Bet tikrai nesakau, kad sportinio arimo patirtis beprasmė. Tiesiog skirtumų tikrai yra nemažai ir pačio plūgo komplektacijoj, arimo greityje ir ko gero plūgo reguliavimuose. Būtų tikrai įdomu iš paties sulaukti platesnių komentarų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Arime sportiniame ir nesportiniame taisykles tos pacios tik gyvenime ju nelabai kas laikos nes turbut nelabai jas visas ir zino.

Tai kaip tik turim kolegų kurie jas tikrai puikiai žino ir išmano, tad laukiam komentarų, tik ar nereiktų sukurti tam atitinkamą temą. Pvz. Ūkiškas ir sportinis arimas. Ar kažkas panašaus. Ir ten surašyti vieno ir kito niuansus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...