Jump to content

Lengvojo automobilio priekaba


Siltnamininkas

Recommended Posts

Prieš 2 valandas, L&M pranešimas:

Linginę ir žadu imti priekabą. O kažin amortizatoriaus tvirtinimas turi reikšmės ar ne siubavimo slopinimui? Nes vienose priekabose jie įtvirtinti kampu nuo lingių apačios į priekabos centrą. O kitose šonuose nuo lingių apačios į priekabos galą. Įdomu kas efektyviau? Ar nėra skirtumo?

Teisingas pasirinkimas. Dėl amortizatorių tai kiekvienas gamintojas kaip sugalvoja taip sukiša juos, svarbu kad jie yra, o efektyvumo ko gero niekas nematavo. Efektyviausia, kai amortikas stačias stovi nuo ašies į kėbulą, bet nei vienoje priekaboje nemačiau taip. Ir pirk būtinai dviašę, visai kitas reikalas gerai pakrautą tempti + 4 ratai, tai ne 2, padangos sprogimo atveju daug saugesnė gaunas. Aš ir trąšas susivežu su ja ir sėklą reikalui esant į laukus nusitempiu ir vandenį prie purkštuvo, žodžiu, labai patenkintas pirkiniu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš valandą, arciu555 pranešimas:

Torcionų pliusai:ar tuščia ar pakrauta aukščio skirtumas max 10 cm, labai stabili. Aišku jei trumpais atstumais nereikia didelio stabilumo tai l8ngės–amortizatoriai irgi gerai. Šilalėje gamina–nuomoja priekabas įvairias draugas buvo paėmęs sakė gerai padarytos, stabilios, ten lingės berods. Iš daug atvejų, tik viena atveją žinau kai torcionai trūko be perkrovimo naujo lenkiško traliuko. Tauragėj visi traliukai su kinietiskom padangom, nė sykio nesovė nors būdavo ir plikų, pasirodo ir kinietiskos jau geros padangos. 

Tarcionu didziausias minusas,kad padilus gumoms negali perkraut ,nes persivercia asys ir rukai ant kelio .Kartais uztenka pakraut max leidziama svori..Ko nepasakytai apie linges.Turiu karcios patirties su traliukais.jeigu vienase maziems svoriams -tai tarcionine, bet didesniems tik lingine.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2021-01-12 at 23:16, Dr.Zoidberg pranešimas:

Minkštai važiuoja ? Kai pakrauta sutinku. Gal teko domėtis, kiek kainuoja torsioninės ašies remontas ?  Dėl perkrovimo : lingėms nieko nenutiks, o torsionams stipriai nerekomenduojama. Lingės laiko patikrintas daiktas ir jas susiremontuosi pats be problemų.

teko remontuoti torsionines asis savo traliukui,  apie 200 euru lyg atsiejo vienetas

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 19 valandų, woldass pranešimas:

teko remontuoti torsionines asis savo traliukui,  apie 200 euru lyg atsiejo vienetas

 

Lenkiška nauja linginė ašis, su lingėms,  amortizatoriais, stebulėmis ir guoliais  kainuoja 250€. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 3 valandas, Dr.Zoidberg pranešimas:

Lenkiška nauja linginė ašis, su lingėms,  amortizatoriais, stebulėmis ir guoliais  kainuoja 250€. 

Na už tiek, o gal net pigiau, galima naują pilną 1200-1500kg torcioninės ašies komplektą su stebulėm nupirkt. O 750kg naują ašį su stebulėm ir už berods 105 eurus su PVM esu matęs.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 12 valandų, -marius- pranešimas:

Už 300 eurų paėmiau su oro pagalvėm dviejų ašių. Iš lenkijos su 1300kg salietros 90km parvariau, pilnai telpa OSB arba gipso lapai.

Kaip atrodo su oro pagalvėmis ? Gali foto įmesti ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Rydwan kaip syland iš lenkiškų gan neblogos. Po 3 didmaisius gali kraut 1500kg aišku jau su džipu tampyt. kaina apie 1100eur. Dar pvm jei atsimeti, zmoniska kaina gaunasi, nes dabar bet kokia padeveta nuo 600eur eina. Aišku reik kai uzsisakai imt su daugiau lapų lingem ir su c raide padangas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...