Siltnamininkas Paskelbta Lapkričio 29, 2012 Pranešti Paskelbta Lapkričio 29, 2012 Sveiki kolegos ūkininkai Planuoju ysigyti lengvojo automobilio priekaba tai gal galetut patart kokios firmos jos geriausios kokia vaziuokle geresne ir t.t.
Laimonas Paskelbta Lapkričio 29, 2012 Pranešti Paskelbta Lapkričio 29, 2012 Sveiki kolegos ūkininkai Planuoju ysigyti lengvojo automobilio priekaba tai gal galetut patart kokios firmos jos geriausios kokia vaziuokle geresne ir t.t. o ka planuoji su ja vesti gabenti?, nes yra begale priekabu ir ju modifikaciju kokios bendros mases reikia iki 750 ar daugiau ? jai reikia didesnes mases kogero butu gereusia kreiptis i tuos kur gamina uzsisakysi su vaziuokle kuri atlaikys daugiau nei 1000 kg o bus registruota kaip 750 kg ir nereikes BE kategorijos. na ir esminis dalykas kiek planuojat skirt pirkiniui lesu?
viktorass Paskelbta Lapkričio 29, 2012 Pranešti Paskelbta Lapkričio 29, 2012 Sveiki kolegos ūkininkai Planuoju ysigyti lengvojo automobilio priekaba tai gal galetut patart kokios firmos jos geriausios kokia vaziuokle geresne ir t.t. www.tauriga.lt reikalui esant gali pagaminti ir pagal individualius poreikius.
Siltnamininkas Paskelbta Lapkričio 29, 2012 Temos autorius Pranešti Paskelbta Lapkričio 29, 2012 na planuoju skirt apie 5000lt ir noreciau kuo didenes bet iki 750 kg zinau tuos kategoriju apejimus tik ydomu praktiskiau vienase ar dviase
Siltnamininkas Paskelbta Lapkričio 29, 2012 Temos autorius Pranešti Paskelbta Lapkričio 29, 2012 Kur ju rast pirkt tai as zinau tik noreciau suzinot atsiliepimus tu kuriu jas jau turi
Laimonas Paskelbta Lapkričio 29, 2012 Pranešti Paskelbta Lapkričio 29, 2012 Kur ju rast pirkt tai as zinau tik noreciau suzinot atsiliepimus tu kuriu jas jau turi kiek teko girdet tai torcionine labai nemeksta perkrovu ,man asmeniskai tai linges ir amortizatoriai labjau patinka
Siltnamininkas Paskelbta Lapkričio 29, 2012 Temos autorius Pranešti Paskelbta Lapkričio 29, 2012 na bet torcionines buna iki 1500kg tai nelabai tokios perkrausi
Siltnamininkas Paskelbta Lapkričio 29, 2012 Temos autorius Pranešti Paskelbta Lapkričio 29, 2012 o kazin geriau viena tvirtesne asis ar dvi silpnesnes
L&M Paskelbta Sausio 11, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 11, 2021 Sveiki, Norėjau pasiteirauti apie automobilines priekabėles. Domina 3000x1500 vidinių išmatavimų. Ir kad būtų galima su B kategorija tempti, bet kad nebūtų baisu ir kokį 1000 kg pasikrauti jei prireiks. Nuolat tokie svoriai tikrai nebus vežiojami. Įdomu kokia pakaba pranašesnė torsioninė ar lingės+amortizatoriai ( patvarumas ir priežiūra.)? Ašys dvi ar viena? Stabdžiai būtini? Ir žinoma gamintojas koks būtų patikimas? Nes jų nemažai yra, tai akys raibsta autopliusą atsivertus. Ir ar įmanoma už 1500 € su tentu įsitekti? Gal kas kokios patirties turit? Ir galbūt ja pasidalintumėt. Priekaba bus naudojama savo reikmėms, ne kasdieniam naudojimui.
viktorass Paskelbta Sausio 11, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 11, 2021 prieš 41 minutes , L&M pranešimas: Sveiki, Norėjau pasiteirauti apie automobilines priekabėles. Domina 3000x1500 vidinių išmatavimų. Ir kad būtų galima su B kategorija tempti, bet kad nebūtų baisu ir kokį 1000 kg pasikrauti jei prireiks. Nuolat tokie svoriai tikrai nebus vežiojami. Įdomu kokia pakaba pranašesnė torsioninė ar lingės+amortizatoriai ( patvarumas ir priežiūra.)? Ašys dvi ar viena? Stabdžiai būtini? Ir žinoma gamintojas koks būtų patikimas? Nes jų nemažai yra, tai akys raibsta autopliusą atsivertus. Ir ar įmanoma už 1500 € su tentu įsitekti? Gal kas kokios patirties turit? Ir galbūt ja pasidalintumėt. Priekaba bus naudojama savo reikmėms, ne kasdieniam naudojimui. Turiu WWW.TAURIGA.LT priekabėlę, tokia gan paprasta, atsidaro priekinis ir galinis bortas, reikalui esant pati kuzova galima pakelti norint kokia padanga irident ar su kokiu sodo traktoriuku ivažiuot, pakaba pas mane linginė, kai tuščia mažiau šokinėja. Bet dabar jei reiktu pirkti tai pirkčiau tokia TAURAS 708S, nes reikėjo keleta karu vežti raktorines padangas ir norint nesugadint bortu reik prisikrauri padėklu ar panašiai o tos 708s nusiima visi bortai ir gaunasi platforma, kas prie ukio daug patogiau. L&M 1
L&M Paskelbta Sausio 11, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 11, 2021 prieš 16 minutes , viktorass pranešimas: Turiu WWW.TAURIGA.LT priekabėlę, tokia gan paprasta, atsidaro priekinis ir galinis bortas, reikalui esant pati kuzova galima pakelti norint kokia padanga irident ar su kokiu sodo traktoriuku ivažiuot, pakaba pas mane linginė, kai tuščia mažiau šokinėja. Bet dabar jei reiktu pirkti tai pirkčiau tokia TAURAS 708S, nes reikėjo keleta karu vežti raktorines padangas ir norint nesugadint bortu reik prisikrauri padėklu ar panašiai o tos 708s nusiima visi bortai ir gaunasi platforma, kas prie ukio daug patogiau. TAURO bortai be rėmelio? Vien iš skardos išlenkti ir kampuos stoikutės kiek matau 708S modelyje. Aš čia tokia lenkų darbo aptikau gan neblogai atrodo sulipdyta galbūt kas nors turit šito gamintojo? http://www.priekabosjums.lt/index.php?categoryid=1&shop_item=404&shop_action=item Iš šitos tik platforma nepasidaro. Nors mačiau turi ir su ratai po kuzavu kur galima naudoti kaip platformą bet kaina dar šiek tiek didesnė gaunasi.
viktorass Paskelbta Sausio 12, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 12, 2021 Prieš 8 valandas, L&M pranešimas: TAURO bortai be rėmelio? Vien iš skardos išlenkti ir kampuos stoikutės kiek matau 708S modelyje. Aš čia tokia lenkų darbo aptikau gan neblogai atrodo sulipdyta galbūt kas nors turit šito gamintojo? http://www.priekabosjums.lt/index.php?categoryid=1&shop_item=404&shop_action=item Iš šitos tik platforma nepasidaro. Nors mačiau turi ir su ratai po kuzavu kur galima naudoti kaip platformą bet kaina dar šiek tiek didesnė gaunasi. Tai tame ir reikalas, kad kainos nemažos gaunasi kai viska susidedi, tada jau pasižiūri, kad galėjai nusipirkti koki medideli sunkvežimiuka už tuos pinigus. To tauro kur aš turiu bortai be rėmelio, bet to 708 tai to kur su aliuminiais tai jie kitokie, dvigubi. Lietuviškos pliusas, kad reikalui esant visada kažkokiu daliu gali nuvažiaves nusipirkti. Stoikutės kai yra tai sakyčiau pliusas, tada daugiau kombinaciju su bortu darinėjimu. L&M 1
grazbek Paskelbta Sausio 12, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 12, 2021 Prieš 13 valandų, L&M pranešimas: Sveiki, Norėjau pasiteirauti apie automobilines priekabėles. Domina 3000x1500 vidinių išmatavimų. Ir kad būtų galima su B kategorija tempti, bet kad nebūtų baisu ir kokį 1000 kg pasikrauti jei prireiks. Nuolat tokie svoriai tikrai nebus vežiojami. Įdomu kokia pakaba pranašesnė torsioninė ar lingės+amortizatoriai ( patvarumas ir priežiūra.)? Ašys dvi ar viena? Stabdžiai būtini? Ir žinoma gamintojas koks būtų patikimas? Nes jų nemažai yra, tai akys raibsta autopliusą atsivertus. Ir ar įmanoma už 1500 € su tentu įsitekti? Gal kas kokios patirties turit? Ir galbūt ja pasidalintumėt. Priekaba bus naudojama savo reikmėms, ne kasdieniam naudojimui. taurigos viennaše drasiai gali imti.pasikraunu 1500 laisvai teko net metalo juostu visas tris tonas pasikrauti aišku tiek pakroves sulenkiau prikabinimo auto stabdžio štoka bet jis ne karve kainuoja o{po to knott didesnio kruvumo kablį uždėjome} ir teisiu užtenka B kategorijos.pirkau daugiau kaip prieš dešimt metu neseniai tik dugnas pakeistas.tada buvo aktualu kategorija tai ėmėme ta kur 750kg bendra masė bet jie ten turi ivairiaus krovumo skiriasi tik knoot agregatu stiprumas ir padangos pagal poreikį.https://tauriga.lt/lt/24-vienaašės-su-stabdžiais-priekabos L&M 1
Svečias Paskelbta Sausio 12, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 12, 2021 Prieš 12 valandų, L&M pranešimas: TAURO bortai be rėmelio? Vien iš skardos išlenkti ir kampuos stoikutės kiek matau 708S modelyje. Aš čia tokia lenkų darbo aptikau gan neblogai atrodo sulipdyta galbūt kas nors turit šito gamintojo? http://www.priekabosjums.lt/index.php?categoryid=1&shop_item=404&shop_action=item Iš šitos tik platforma nepasidaro. Nors mačiau turi ir su ratai po kuzavu kur galima naudoti kaip platformą bet kaina dar šiek tiek didesnė gaunasi. Aš turiu pirkęs Syland, tokio tipo kaip tavo nuorodoje. 3000x1500, dviašė, su tentu. Naudoju jau porą metų, viskas puikiai laiko, tik man teko kablį pasiaukštinti, nes prie džipo kabinu, o anas iškeltas. Iš minusų, tai suktas vilniovskas pardavėjas (pirkau iš tos nuorodos, kur įmetei) ir labai prasti žibintai, todėl visus teko pasikeisti į LED. Bet čia labiau mano užgaida, pačiai priekabos konstrukcijai nei dėl tvirtumo, nei dėl kokybės priekaištų neturiu.
arciu555 Paskelbta Sausio 12, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 12, 2021 Prieš 14 valandų, L&M pranešimas: Sveiki, Norėjau pasiteirauti apie automobilines priekabėles. Domina 3000x1500 vidinių išmatavimų. Ir kad būtų galima su B kategorija tempti, bet kad nebūtų baisu ir kokį 1000 kg pasikrauti jei prireiks. Nuolat tokie svoriai tikrai nebus vežiojami. Įdomu kokia pakaba pranašesnė torsioninė ar lingės+amortizatoriai ( patvarumas ir priežiūra.)? Ašys dvi ar viena? Stabdžiai būtini? Ir žinoma gamintojas koks būtų patikimas? Nes jų nemažai yra, tai akys raibsta autopliusą atsivertus. Ir ar įmanoma už 1500 € su tentu įsitekti? Gal kas kokios patirties turit? Ir galbūt ja pasidalintumėt. Priekaba bus naudojama savo reikmėms, ne kasdieniam naudojimui. Aš nupirkau traliuką 20 m senumo vokiška,, Brenderup,, pasisekė todėl, kad metalas geras netrūksta, Tauro esu girdėjęs trūksta, lenkiškų dar nemačiau, kad nebūtų trūkę. Jei randi, tik senesnę,, nes naujos yra apskaičiuotos tik ant to svorio kas parašyta, perkrausi gali ašis išlikti, remas lūžti. Kai nuvažiuosi pirkti žiūrėk rėmo įtrūkimus prie ratų, ir kad nebūtų ašis išlikusį. Man tik torcionai, nes labai minkštai važiuoja ir labai mažai susėda kai pakrauna, labai stabiliai važiuoja.Kai nupirksiu visada krauk, kad svoris tektų mašinos galui, nes kitaip toli nevažiuos. Aš tik už naudota, seną, nes tikrai stipriau padarytos.
viktorass Paskelbta Sausio 12, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 12, 2021 prieš 14 minutes , arciu555 pranešimas: Aš nupirkau traliuką 20 m senumo vokiška,, Brenderup,, pasisekė todėl, kad metalas geras netrūksta, Tauro esu girdėjęs trūksta, lenkiškų dar nemačiau, kad nebūtų trūkę. Jei randi, tik senesnę,, nes naujos yra apskaičiuotos tik ant to svorio kas parašyta, perkrausi gali ašis išlikti, remas lūžti. Kai nuvažiuosi pirkti žiūrėk rėmo įtrūkimus prie ratų, ir kad nebūtų ašis išlikusį. Man tik torcionai, nes labai minkštai važiuoja ir labai mažai susėda kai pakrauna, labai stabiliai važiuoja.Kai nupirksiu visada krauk, kad svoris tektų mašinos galui, nes kitaip toli nevažiuos. Aš tik už naudota, seną, nes tikrai stipriau padarytos. O traliukui nereikia kategorijos, nes ten i 750kg niekaip neisipaišai.
arciu555 Paskelbta Sausio 12, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 12, 2021 prieš 12 minutes , viktorass pranešimas: O traliukui nereikia kategorijos, nes ten i 750kg niekaip neisipaišai. Reikia, bet aš paėmiau kaip pavyzdį, nes tos pačios firmos gamina traliukus, priekabėles, tie patys metalai ir eina. Tų priekabų yra visur bet kiek pasižiūriu labai silpnai padarytos mano akiai. Iš patirties galiu pasakyti:ašys iš linksta ir griebia ratai į sparnus, prie ratų iš vidaus į trūksta rėmas. Į tai ir reiktų atkreipti dėmesį.
viktorass Paskelbta Sausio 12, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 12, 2021 prieš 36 minutes , arciu555 pranešimas: Reikia, bet aš paėmiau kaip pavyzdį, nes tos pačios firmos gamina traliukus, priekabėles, tie patys metalai ir eina. Tų priekabų yra visur bet kiek pasižiūriu labai silpnai padarytos mano akiai. Iš patirties galiu pasakyti:ašys iš linksta ir griebia ratai į sparnus, prie ratų iš vidaus į trūksta rėmas. Į tai ir reiktų atkreipti dėmesį. Klysti stipriai, metalai, ašys kabliai eina ne tie patys, bet kaip ir visur, už pigiai gerai nebūna o brangiai nieks nenori mokėt.
arciu555 Paskelbta Sausio 12, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 12, 2021 prieš 5 minutes , viktorass pranešimas: Klysti stipriai, metalai, ašys kabliai eina ne tie patys, bet kaip ir visur, už pigiai gerai nebūna o brangiai nieks nenori mokėt. Ne metalas yra svarbiausia, o jo apdirbimas. Kodėl 20 m senumo vokiško traliuko niekas netrūko, pats pratempiau 40 000 km, o lenkiški 2 m senumo trūksta, lietuviški irgi trūko,nes teko girdėti, kad pamesdavo tiltus, būtent ties ten ir trūksta ties varžtais kur tiltą laiko.
viktorass Paskelbta Sausio 12, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 12, 2021 prieš 18 minutes , arciu555 pranešimas: Ne metalas yra svarbiausia, o jo apdirbimas. Kodėl 20 m senumo vokiško traliuko niekas netrūko, pats pratempiau 40 000 km, o lenkiški 2 m senumo trūksta, lietuviški irgi trūko,nes teko girdėti, kad pamesdavo tiltus, būtent ties ten ir trūksta ties varžtais kur tiltą laiko. Na jei pačiam laiko tai ir valio, bet ne visiem taip gali pasisekt, nes lūžta ir vokiški ir lenkiški ir t.t. Pamastyk, jei traliukas skirtas vežti daleiskim 2 tonas o su juo veži vos ne 4 tonu autobusa ir jei traliukas kokiu 3,5 ar keturias tonas skirtas vežti tai kuris ilgiau laikys.
arciu555 Paskelbta Sausio 12, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 12, 2021 prieš 54 minutes , viktorass pranešimas: Na jei pačiam laiko tai ir valio, bet ne visiem taip gali pasisekt, nes lūžta ir vokiški ir lenkiški ir t.t. Pamastyk, jei traliukas skirtas vežti daleiskim 2 tonas o su juo veži vos ne 4 tonu autobusa ir jei traliukas kokiu 3,5 ar keturias tonas skirtas vežti tai kuris ilgiau laikys. Tauragėj lenkiškus nuomoja iš 10 tralų,(2 m senumo) 9 bus trūkę, kitas Tauragėj gamino legaliai traliukus (dabar nebe) tuos pačius senus (6 vienetus) iš anksčiau padirbtus irgi nuomoja jau 10 m jokio itrūkimo, ir tas nuomoja ir tas, nežino kas ką veža. Abiejų bendros masės apie 2500 t.
Svečias Paskelbta Sausio 12, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 12, 2021 Prieš 8 valandas, Minduksx pranešimas: Jo dėl žibintų pritariu, tik niekaip neprisiruošiu nusipirkt ir pasikeist. Kokius led ir iš kur pirkai? "Aspöck", brangūs jie, bet geri. Pirkau iš Ecobaltic. Yra jų pigesnių, lenkų gamintojų, pvz "WAŚ", jų irgi ecobaltic turi.
Svečias Paskelbta Sausio 12, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 12, 2021 Prieš 10 valandų, arciu555 pranešimas: Man tik torcionai, nes labai minkštai važiuoja ir labai mažai susėda kai pakrauna, labai stabiliai važiuoja. Minkštai važiuoja ? Kai pakrauta sutinku. Gal teko domėtis, kiek kainuoja torsioninės ašies remontas ? Dėl perkrovimo : lingėms nieko nenutiks, o torsionams stipriai nerekomenduojama. Lingės laiko patikrintas daiktas ir jas susiremontuosi pats be problemų.
L&M Paskelbta Sausio 13, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 13, 2021 Linginę ir žadu imti priekabą. O kažin amortizatoriaus tvirtinimas turi reikšmės ar ne siubavimo slopinimui? Nes vienose priekabose jie įtvirtinti kampu nuo lingių apačios į priekabos centrą. O kitose šonuose nuo lingių apačios į priekabos galą. Įdomu kas efektyviau? Ar nėra skirtumo?
arciu555 Paskelbta Sausio 13, 2021 Pranešti Paskelbta Sausio 13, 2021 Prieš 9 valandas, Dr.Zoidberg pranešimas: Minkštai važiuoja ? Kai pakrauta sutinku. Gal teko domėtis, kiek kainuoja torsioninės ašies remontas ? Dėl perkrovimo : lingėms nieko nenutiks, o torsionams stipriai nerekomenduojama. Lingės laiko patikrintas daiktas ir jas susiremontuosi pats be problemų. Torcionų pliusai:ar tuščia ar pakrauta aukščio skirtumas max 10 cm, labai stabili. Aišku jei trumpais atstumais nereikia didelio stabilumo tai l8ngės–amortizatoriai irgi gerai. Šilalėje gamina–nuomoja priekabas įvairias draugas buvo paėmęs sakė gerai padarytos, stabilios, ten lingės berods. Iš daug atvejų, tik viena atveją žinau kai torcionai trūko be perkrovimo naujo lenkiško traliuko. Tauragėj visi traliukai su kinietiskom padangom, nė sykio nesovė nors būdavo ir plikų, pasirodo ir kinietiskos jau geros padangos.
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti