Jump to content

MTZ vairo mechanizmo keitimas is vairo koloneles i hidraulin


Recommended Posts

Bsauliau nieko nepadarysiu kol tokios ismokos bus ir panasiai tol ir toliau vazinesim tais belarusais po laukus, tiesa su keliais rimtesniai pasnekejus ukiais belarusu neatsisako pagrindine priezastis kad iauges i krauja plius tresimam purskimam good traktorius :icon-wink:

Na ka sukryzminau ir as kolonele su cilindriuku rezultatas super tik gal vairas kiek per lengvas(idejau per minkstas spiruoklikes) sukasi irgi gerai nuo vieno krasto iki kito krasto susisuka 2 ratus vaira pasukus ir kai daryta neorginaliai traktorius labai manevringas dvitiltis sukinejasi kaip vientiltis ant kelio

gal galima smulkiau ar su vaizdu pamatyt kryzminimo rezultata? cia kalba eina apie paprasta kolonele ne danfos?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bsauliau nieko nepadarysiu kol tokios ismokos bus ir panasiai tol ir toliau vazinesim tais belarusais po laukus, tiesa su keliais rimtesniai pasnekejus ukiais belarusu neatsisako pagrindine priezastis kad iauges i krauja plius tresimam purskimam good traktorius :icon-wink:

Na ka sukryzminau ir as kolonele su cilindriuku rezultatas super tik gal vairas kiek per lengvas(idejau per minkstas spiruoklikes) sukasi irgi gerai nuo vieno krasto iki kito krasto susisuka 2 ratus vaira pasukus ir kai daryta neorginaliai traktorius labai manevringas dvitiltis sukinejasi kaip vientiltis ant kelio

gal galima smulkiau ar su vaizdu pamatyt kryzminimo rezultata? cia kalba eina apie paprasta kolonele ne danfos?

Be danfos vairas lengvesnis gaunasi kazkodel rezultate. Kur koloneles virsuj is priekio yra 2 vamdziukai sujungti tai desinej pusej uzglusini o kairei pusei ivirinu 2 stucerius ir jungi su slangom prie cilindro. tik ten kur ateina sliekas nuo vairo is priekio reikia nusisukti dangteli 4 varztais ir pakeisti tas 3 spyruoklikes i minkstesnes kad vairas lengvesnis butu ir tiek ;) Malonaus vaziavimo :eusa-clap:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bsauliau nieko nepadarysiu kol tokios ismokos bus ir panasiai tol ir toliau vazinesim tais belarusais po laukus, tiesa su keliais rimtesniai pasnekejus ukiais belarusu neatsisako pagrindine priezastis kad iauges i krauja plius tresimam purskimam good traktorius :icon-wink:

Na ka sukryzminau ir as kolonele su cilindriuku rezultatas super tik gal vairas kiek per lengvas(idejau per minkstas spiruoklikes) sukasi irgi gerai nuo vieno krasto iki kito krasto susisuka 2 ratus vaira pasukus ir kai daryta neorginaliai traktorius labai manevringas dvitiltis sukinejasi kaip vientiltis ant kelio

Viliau tu dozatoriaus nedėjai? tai gal gali foto įmest kaip be dozatoriaus padaryt kad vairas but lengvas, su kolonke nes ir musų kolonkei pareina, dar rudens darbus pratemsim ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bsauliau nieko nepadarysiu kol tokios ismokos bus ir panasiai tol ir toliau vazinesim tais belarusais po laukus, tiesa su keliais rimtesniai pasnekejus ukiais belarusu neatsisako pagrindine priezastis kad iauges i krauja plius tresimam purskimam good traktorius :icon-wink:

Na ka sukryzminau ir as kolonele su cilindriuku rezultatas super tik gal vairas kiek per lengvas(idejau per minkstas spiruoklikes) sukasi irgi gerai nuo vieno krasto iki kito krasto susisuka 2 ratus vaira pasukus ir kai daryta neorginaliai traktorius labai manevringas dvitiltis sukinejasi kaip vientiltis ant kelio

gal galima smulkiau ar su vaizdu pamatyt kryzminimo rezultata? cia kalba eina apie paprasta kolonele ne danfos?

Be danfos vairas lengvesnis gaunasi kazkodel rezultate. Kur koloneles virsuj is priekio yra 2 vamdziukai sujungti tai desinej pusej uzglusini o kairei pusei ivirinu 2 stucerius ir jungi su slangom prie cilindro. tik ten kur ateina sliekas nuo vairo is priekio reikia nusisukti dangteli 4 varztais ir pakeisti tas 3 spyruoklikes i minkstesnes kad vairas lengvesnis butu ir tiek ;) Malonaus vaziavimo :eusa-clap:

o tai vairo soske reikia ismest ir priekinius ratus sujungt viena trauke?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai vairo soske reikia ismest ir priekinius ratus sujungt viena trauke?

dar neikirtau kaip ten prie tos senos vairo koloneles, bet kaip tu isivaizduoji cilindra prie tilto ir likusia soshke nuo senos koloneles???

Tai vat Sauliau kai esi gabus ant konstravimo tai juoku darbai priburti tik laiko turek ir medziagu

post-98-141521811859_thumb.jpg

post-98-141521811869_thumb.jpg

post-98-141521811877_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nelabai supratau, nes esu biskį žalias ant tos kolonkės, gal kada prie progos imesk foto be grotelių :eusa-pray:

Jei zalias nepades niekas.... Viskas matosi, paziurek i fotkes ir paziurek pas save nusiemes ir viskas aisku

tai vis delto kas buvo daryta su vairo traukem paliktos jos prijungtos prie koloneles ar ne?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nelabai supratau, nes esu biskį žalias ant tos kolonkės, gal kada prie progos imesk foto be grotelių :eusa-pray:

Jei zalias nepades niekas.... Viskas matosi, paziurek i fotkes ir paziurek pas save nusiemes ir viskas aisku

tai vis delto kas buvo daryta su vairo traukem paliktos jos prijungtos prie koloneles ar ne?

Skaityt reikia skaityt viska parasiau, privirnau prie org soskes zilo soskes gala ir viskas, daugiau viskas orginalu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaityt reikia skaityt viska parasiau, privirnau prie org soskes zilo soskes gala ir viskas, daugiau viskas orginalu

sirdingai aciu dabar aisku kad vairo traukes liko prijungtos prie koloneles

visas perdarimas tai prie kaires soskes privirinti kitos soskes gala prie tilto privirinti pada cilindrui , kolonkej kur rodziau 3 spyruoklikes pasikeist i minkstesnes, ir kur 2 vamdeliai priekyje kolonkes yra nupjauti ir privirinti stucerius o kitus galus uzglusinti ;) jei kada imsiu groteles dar padarysiu fotke nors ir taip matosi

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu inžinierius griežtas tai toks traktorius(privirinta prie tilto) technines apžiuros neprais.

Siais laikais praeina :icon-wink: o ir privirinta tvarkingai.

post-98-141521811889_thumb.jpg Atsukau groteles nes reikia desinej pusej kur 4 varztais prisuktas stumuoklis pakeisti mandetus nes praleidzia ir to pasekoje neleidzia cilindru susukt vairo iki galo, taip kad galima pakeist mandzetus arba mest lauk visai ta stumuokli ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu inžinierius griežtas tai toks traktorius(privirinta prie tilto) technines apžiuros neprais.

Siais laikais praeina :icon-wink: o ir privirinta tvarkingai.

[attachment=0]201209251075.jpg[/attachment] Atsukau groteles nes reikia desinej pusej kur 4 varztais prisuktas stumuoklis pakeisti mandetus nes praleidzia ir to pasekoje neleidzia cilindru susukt vairo iki galo, taip kad galima pakeist mandzetus arba mest lauk visai ta stumuokli ;)

beziurint i foto kilo mintis ar nebutu geriau ant cilindro uzglusintas vamzdelio vietas sujungti vamzdeliu tarpusavi? tada stumoklis dirbtu laisvai ar as klystu?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o padui cilindro buvo prie tilto skiles padarytos jam prisukt ?

Skaityk ka parasiau ir nereiks to pacio dar karta klausti

Jeigu inžinierius griežtas tai toks traktorius(privirinta prie tilto) technines apžiuros neprais.

Siais laikais praeina :icon-wink: o ir privirinta tvarkingai.

[attachment=0]201209251075.jpg[/attachment] Atsukau groteles nes reikia desinej pusej kur 4 varztais prisuktas stumuoklis pakeisti mandetus nes praleidzia ir to pasekoje neleidzia cilindru susukt vairo iki galo, taip kad galima pakeist mandzetus arba mest lauk visai ta stumuokli ;)

beziurint i foto kilo mintis ar nebutu geriau ant cilindro uzglusintas vamzdelio vietas sujungti vamzdeliu tarpusavi? tada stumoklis dirbtu laisvai ar as klystu?

Matai jei sujungi tuos vamzdelius kaip orginaliai tada su krautuvu lieciau dirba vairas o be frontalinio lyg ir viskas ok. as padariau taip ir rezultatas super vairas lengvai viskas ok. o stumuoklis dirba be tepalo tai jis visai sistemai nemaiso

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

yra dar vienas budas padaryti vaira lengva su originale vairo kalonele istekinus va tokias dvi saibas , foto ne mano ..

su siom saibom atidaro pilnai tepalo kanala , tada vairas tampa kaip pukas.

Na vairas kai pukas ir nera gerai pas mane toks paliko bet noretusi dbr kad vairas ne taip lengvai sukintu o tai jau per lengvai, plius su cilindriuku traktorius daug manevringesnis nei tik su kolonke

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...