Jump to content

MTZ vairo mechanizmo keitimas is vairo koloneles i hidraulin


Recommended Posts

susidejau tas saibas, tekino abi virs milimetro storio, surinkau bet kazko labai ispudingo nepastebejau, bet atleidus ta vieta kur reguliuojamas laisvumas kiek suprantu, iskart su vienu pirstu sukosi vairas, bet kazin kaip ji eis kelyje sugaudyti :) jeigu teks vel pusmenulio pagalba mazinti laisvuma vairas vel pasunkes :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dek cilindra, dings laisvumas, ir vairas lengvas bus. :icon-wink:

Tai jau jei dėti cilindrą, tai tą špižiaus gabalą iš priekio mest velniop. Kam ten kergti kolonėlę su cilindru ir palikti tas dvi vairo traukutes ? Tokio "tikslumo" mechanizme geriau mažiau šarnyrų...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ta spiziaus gabala visi palieka del svorio, arba del tepalo talpyklos :)

Originaliai tepalas paimamas iš hidrosistemos bako, tada nereikia jokių bakelių ir t.t. Paskui bėga tepalas iš to palikto balvono ir pilni radiatoriai būna dulkių - tepalo mišinio...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

mes irgi galvojam dėti vietoj kolonėlės hidraulinį.cilindriukų mėtosi visokių turėtume pritaikyt,ir turim danfoso seną dozatorių,bet ten dar yra viena papildoma skylė ir nežinom ką su ja daryt ar užglušyt visai ar į grįžtamą nuvest ar dar ten kokio vožtuvo jei reikia gal kas galite pasidalint žiniom?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as tai dariau be virinimo, vidini matmeni 24 mm (kad tik eitu uzmauti ant aseles) saibos pacios stori 1,5 mm

, o isore tokia pat kaip to plundzerio, bet kazin kokiu stebuklu nepastebejau... :icon-rolleyes:

taigi tavo vairas buvo labai sunkus, ar dar proto ribose kad tiek teuzteko ?

ir ar daugiau nieko nekeitei, pvz siurblio ar dar kitu vairo mechanizmo deteliu ? :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

zinoma galima ir be virinimo,dar dailiau gaunasi.Labai sunkus nebuvo,bet su vienu pirstu nepasukdavau vairo ant vietos mazu gazu o dabar laisvai pasuku su vienu pirstu ant vietos,tai skaitau kad vairas lengvas.Daugiau nieko nekeiciau,uzteko ir tu saibu.Jus turit ieskoti dar kazkur priezasties,kad vairas dar sunkus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

zinoma galima ir be virinimo,dar dailiau gaunasi.Labai sunkus nebuvo,bet su vienu pirstu nepasukdavau vairo ant vietos mazu gazu o dabar laisvai pasuku su vienu pirstu ant vietos,tai skaitau kad vairas lengvas.Daugiau nieko nekeiciau,uzteko ir tu saibu.Jus turit ieskoti dar kazkur priezasties,kad vairas dar sunkus.

o kaip MTZ 82 blokatorius veikia po perdarymo nedingsta spaudimas?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

neturetu dingti, kazin kaip jo veikimas vyksta... blokuojant ratus ir sukinejant vaira gal ir vairas "pavogia" dali slegio, velniai ten zino kaip yra.. :) geriausiai mehanine kaip pas pidisoka :eusa-dance: pats i 80-ta turiu pasidares, sukabinai pusasius ir piriot :lol:

~~~>TO kiesa senis. tiesa kaip vairo laisvumas pas tave ???

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

vairas ir turi tureti laisvuma,aisku normos ribose.kiekvienoje tehnikoje taip turi buti.mano mtz nedidelis laisvumas.blokiruote veikia gerai.nesuprantu kodel ji turetu dingti.automatine blokiruote irgi gerai,aisku tuributi sutvarkyta ir visalaik priziureta.

esme tame kad vaira ir blokiruote 80 maitina tas pats siurblys tai i kolonele sudejus saibas isivaizduoju kad daugiau tepalo ar spaudimo patenka i vaira kodel jis pasidaro lengvas?todel ir idomu ar dar lieka spaudimo blokiruotei pas mane ji veikia gerai o vairo tai noretusi lengvesnio

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...