Jump to content

MTZ vairo mechanizmo keitimas is vairo koloneles i hidraulin


Recommended Posts

Yra paliktas liejinys (dažniausiai), jį nufrezuoji ir pragęži. Jei jo nėra, tai reik virint metalo lakštą.

Foto yra, bet namuose..

Kolonėlę išmetus, betn man, reikia svorio papildomai prieky dėt, nors ir su kolonke jo reik, bet išmetus tai arti 300kg trūksta.

Su vientilčiu mačiau tavo nuotraukas - sekiau visą kabinos gamybos procesą, tai ir tiltas ten papuolęs ;) Mano dvitiltis. Jeigu nesunku, sumesk tas foto "kur namie", labai reikia pačiam pamatyti :) Kolonėlė sakai 300 kg gali sverti ? Kažkaip neatrodo ant tiek sunki... Bet jau geriau priekyje pora didesnių svorių, nei pastoviai tepalo pilnas radiatorius :eusa-doh:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne, kolonėlė tiek nesveria, net 100kg nesvers turbūt, bet tiek svorio trūksta kad ir vikšrinio kultivatorių ar trivagį vartomą pakabinus. Pas draugelį su priekiniu vedamu, kolonėle, svoriais visais (200kg) ir tai trūksta.

Namie foto to pačio tilto, tik kaip frezuoju.. pats dabar Norgėj randuosi, tai greit neidėsiu. Procesas labai paprastas, nuėmiau tiltą, itvirtinau į stakles ir nufrezavau kad būtų lygu. To reikia tik dėl pilno pado prigulimo, kad gerai prisiveržtų. Kaip sakai, dėk špilkas, varžtai posilpniai, o jei miškan tai laikymo tikimybė visai sumažėja. Tiesa butinai reik kad būtu padas nesunkiai užkalamas ant pirštų, ar kaip juos pavadint, žin gi, nes jei bus nors mažas klibėjimas - išmals.

Dvitilčio nepamenu, perdirbinėt neteko, vientilčio tai riebiau metalo toj vietoj ir psio.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O aš numatęs dozatorių statyti kabinoj. Iš priekio mest lauk tą tepaluotą velnio išmislą. Tik būtų labai smagu, kad kas nors nufotografuotų , kaip ten reikia nufrezuoti tilto apačią, kurioje vietoje ir ar užtenka tilto "mėsos", kad padaryti sriegius flanšui prisukti. Bandyčiau daryti špilkas. Kiek nuotraukų radau, tai neina suprast kas ten ir prie ko...

Autopliuse skelbimus peržiurėk, ten yra vienam belaruse nuotraukoi matyt kaip padaryta be jokiu frezavimu ir virinimu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Autopliuse skelbimus peržiurėk, ten yra vienam belaruse nuotraukoi matyt kaip padaryta be jokiu frezavimu ir virinimu.

Turi galvoje šitą ? Kažin kaip tech. apžiūrą praeitų su tokiu "instrajum" :lol:

zemesukiosavaeigetechni.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tech apžiūra praeiti gali but problemu ir su vienokiu ir su kitokiu ''instrajum'' nes kiek teko girdėt tai vairavimo sistemos namu salygom perdaryt negalima, kas liečia cilindro tvirtinima tai esu mates ne viena mtz su cilindru pritvirtintu prie pusrėmio, tokie traktoriai berods iš danijos dažniausia buna pargabenti.

Aha, atsiprašau, pasirodo galima perdaryt tik negalima virint.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tech apžiūra praeiti gali but problemu ir su vienokiu ir su kitokiu ''instrajum'' nes kiek teko girdėt tai vairavimo sistemos namu salygom perdaryt negalima, kas liečia cilindro tvirtinima tai esu mates ne viena mtz su cilindru pritvirtintu prie pusrėmio, tokie traktoriai berods iš danijos dažniausia buna pargabenti.

Aha, atsiprašau, pasirodo galima perdaryt tik negalima virint.

Kas trugdo suvirint taip kad neatskirtum kur gamyklinis o kur savadarbis?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tech apžiūra praeiti gali but problemu ir su vienokiu ir su kitokiu ''instrajum'' nes kiek teko girdėt tai vairavimo sistemos namu salygom perdaryt negalima, kas liečia cilindro tvirtinima tai esu mates ne viena mtz su cilindru pritvirtintu prie pusrėmio, tokie traktoriai berods iš danijos dažniausia buna pargabenti.

Aha, atsiprašau, pasirodo galima perdaryt tik negalima virint.

Kas trugdo suvirint taip kad neatskirtum kur gamyklinis o kur savadarbis?

Man tai išvis tokiu dalyku nereik, paprasčiausia ryta buvau parašes komentara o po to šnekėjau su ŽŪ skiriaus inžinierium ir pasiklausiau, tai ka pasakė ta parašiau, gal kam pravers, dėl atskirimo tai ten ne vaikai dyrba jeigu norės tai atskyrs.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dr.Zoidberg, gali ir čia pažiūrėt, rusiškai turbūt supranti :) tema ten didelė..

http://fermer.ru/forum/rtm-remontno-traktornaya-masterskaya/35632?page=1

Tema tikrai didelė, bet naudos ne kažin kiek :) Toks vaizdas, kad pas rusus supratimo apie savo techniką ne prūdai... Didžiausią įspūdį jiem paliko lietuvio nuotraukos, kur prie tilto privirintas padukas ir palikta kolonėlė su nupjautu dantračiu (mūsų forumiečio kažkurio). O man vistiek atviras klausimas: kokio storio apatinė varomo tilto sienelė ? Nu nenoriu virinti ten nors tu ką...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tech apžiūra praeiti gali but problemu ir su vienokiu ir su kitokiu ''instrajum'' nes kiek teko girdėt tai vairavimo sistemos namu salygom perdaryt negalima, kas liečia cilindro tvirtinima tai esu mates ne viena mtz su cilindru pritvirtintu prie pusrėmio, tokie traktoriai berods iš danijos dažniausia buna pargabenti.

Aha, atsiprašau, pasirodo galima perdaryt tik negalima virint.

Kas trugdo suvirint taip kad neatskirtum kur gamyklinis o kur savadarbis?

Man tai išvis tokiu dalyku nereik, paprasčiausia ryta buvau parašes komentara o po to šnekėjau su ŽŪ skiriaus inžinierium ir pasiklausiau, tai ka pasakė ta parašiau, gal kam pravers, dėl atskirimo tai ten ne vaikai dyrba jeigu norės tai atskyrs.

geras tas inzinieriaus pasakymas , jei nores atskirs, o jei nenores ????gal kokia gamykline saskaita reikalinga irodymui

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra paliktas liejinys (dažniausiai), jį nufrezuoji ir pragęži. Jei jo nėra, tai reik virint metalo lakštą.

Foto yra, bet namuose.. ikelta buvo gal tik šios:

img3071z.th.jpg clipboardi.th.jpg img3078fl.th.jpg

Tik čia kairė pusė dar neišplatinta. Būvo kilusi man ta žiopla problema, kai apsirikau dėl priekinio tilto pločio :)

Kolonėlę išmetus, betn man, reikia svorio papildomai prieky dėt, nors ir su kolonke jo reik, bet išmetus tai arti 300kg trūksta.

kokiais varžtais prisukai flanša prie tilto 14-16mm

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Panašią problemą rusai sprendė kažkuriame forume, viską keitė kol nepakeitė šlangų. Gal ir ne jos.. gal dozatorius su defektu.

Pas mane irgi NŠ10, vairas nesunkus, bet truputį jaučiasi vėlavimas, reikės kažkada pasikeist našesniu, nes šis jau ir senas labai :) šlangos belarusinės, vidus 10mm berods, bet būva ir siauresnių pirkt, itališkų gal, nors skirtumą matai tik į prisukimo angą pažvelgęs.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...