Jump to content

MTZ vairo mechanizmo keitimas is vairo koloneles i hidraulin


Recommended Posts

sveiki idejau danfosa nepasuku vairo kaista siurblys ir tepalas slangas pajungiau padavimas p gryztamas t ir dvi i cilindra ir dar buvo danfoso LS sone plonu stuceriuku nuvedziau i gryztama uzmoviau plona gryztamo slangute melyna tai kai gazo duodi puciasi arba numauna.ir dar idomu pasidare kad danfoso padavime voztuvas kazkoks stovi,kas gali ka patart
LS kur ta istikro reiktu jungt
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek supratau, tai LS yra signalinis (valdymo) kanalas. Kam jis skirtas galiu tik spėliot, gal blokiruotei?

Labai neblogas straipsnelis rusiškai:

http://www.alpha-hydraulics.ru/articles/2011/03/22/steering-fault-diagnostics/

Surašytos priežastys, pasėkmės ir būdai kaip tai pašalint :)

Dozatorius, turbūt, toks:

OSPF250LS.png

http://www.alpha-hydraulics.ru/menu/hydraulics/steerings/

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek supratau, tai LS yra signalinis (valdymo) kanalas. Kam jis skirtas galiu tik spėliot, gal blokiruotei?

Labai neblogas straipsnelis rusiškai:

http://www.alpha-hydraulics.ru/articles/2011/03/22/steering-fault-diagnostics/

Surašytos priežastys, pasėkmės ir būdai kaip tai pašalint :)

Dozatorius, turbūt, toks:

OSPF250LS.png

http://www.alpha-hydraulics.ru/menu/hydraulics/steerings/

jo toksai ir dabar padirbo variklis 10-15 min vairo siurblys ranka prilietus neina islaikyt

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Reiškia siurblys glušinamas. Kas keista? Pačio siurblio nekeitei?

p.s. kam citata (didžiausia) jei niekas daugiau nerašo?!

siurblys pernai keistas dabar nejudintas ,as bijau kad ls nebut koks valdymas .nors pas mtz 1025 blokiruote pajungta ,gal koks voztuvas pastriges tas danfosas stovejas kokius tris metus

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek supratau, tai LS yra signalinis (valdymo) kanalas. Kam jis skirtas galiu tik spėliot, gal blokiruotei?

Labai neblogas straipsnelis rusiškai:

http://www.alpha-hydraulics.ru/articles/2011/03/22/steering-fault-diagnostics/

Surašytos priežastys, pasėkmės ir būdai kaip tai pašalint :)

Dozatorius, turbūt, toks:

OSPF250LS.png

http://www.alpha-hydraulics.ru/menu/hydraulics/steerings/

GAL KAS ESAT TOKI ISIDEJAS SU TA PAPILDOMA LS

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek supratau, tai LS yra signalinis (valdymo) kanalas. Kam jis skirtas galiu tik spėliot, gal blokiruotei?

Labai neblogas straipsnelis rusiškai:

http://www.alpha-hydraulics.ru/articles/2011/03/22/steering-fault-diagnostics/

Surašytos priežastys, pasėkmės ir būdai kaip tai pašalint :)

Dozatorius, turbūt, toks:

OSPF250LS.png

http://www.alpha-hydraulics.ru/menu/hydraulics/steerings/

GAL KAS ESAT TOKI ISIDEJAS SU TA PAPILDOMA LS

Šitas dozatorius su LS linija jungiasi į pagrindinio siurblio magistralę, jam nereikalingas papildomas siurblys. Dar turi statytis pirmumo vožtuvas, ta LS linija valdo pirmumo vožtuvą. Kaip tiksliai jungiasi viskas nežinau pas mane valtroj taip vairas pajungtas. Jei nepamiršiu pabandyt pafoktkint reikėtu. Kiek suprantu LS linija atidaro pirmini vožtuvą, kai pasuki vairą ir paduoda darbinį slėgį į vairą. Čia tiksliau rimtas hidraulikas pasakytu arba paieškok informacijos inete.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tam pačiam RU puslapy rašo apie OSPBX LS dozatorių: šitie dozatoriai gali būti naudojami tik su srauto stiprintuvais. Jis negali būti tiesiogiai pajungtas prie cilindro.

LS reiškia jautrumas apkrovai. Sistemose turinčiose tokius valdiklius, tiek valdymo sistema tiek pagrindinė hidraulika gali dirbti tik nuo vieno siurblio.

LS valdo siurblį, taip padeda taupyti (tipo nedirba kai nereikia) ir nukreipia tepalą ten kur jo reikia.

Lexion, tau reik pasitikslint dozatoriaus modelį, gal jis toks kaip rašiau ir tau netiks. Duotame puslapiuke daug informacijos, tereik pasiskaityt, nebent rusiškai nesupranti, bet galėjai tai iškart pasakyt.

p.s. pats sistemos vistik neikirtau, arba pas tave dozatorius mažytis, pajungimo šlangutės plonytės.. nemačiau tokių, nzn..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tam pačiam RU puslapy rašo apie OSPBX LS dozatorių: šitie dozatoriai gali būti naudojami tik su srauto stiprintuvais. Jis negali būti tiesiogiai pajungtas prie cilindro.

LS reiškia jautrumas apkrovai. Sistemose turinčiose tokius valdiklius, tiek valdymo sistema tiek pagrindinė hidraulika gali dirbti tik nuo vieno siurblio.

LS valdo siurblį, taip padeda taupyti (tipo nedirba kai nereikia) ir nukreipia tepalą ten kur jo reikia.

Lexion, tau reik pasitikslint dozatoriaus modelį, gal jis toks kaip rašiau ir tau netiks. Duotame puslapiuke daug informacijos, tereik pasiskaityt, nebent rusiškai nesupranti, bet galėjai tai iškart pasakyt.

p.s. pats sistemos vistik neikirtau, arba pas tave dozatorius mažytis, pajungimo šlangutės plonytės.. nemačiau tokių, nzn..

tai skaitinejau bet tikliai neradau ar nesupratau .omano dazatoriaus marke OSPC-200LS.

dabar kiek suprantu tai jis man netinka

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Gal galite paaisškinti, patarti. Galvoju į mtz deti vairo cilindruka. Tiltas naujos laidos (98m.), skylės padui yra. Kaip geriau apsimoka, ar palikti senąją vairo kolonėlę ar mesti ją lauk ir daryti taip kaip fotkėj? Man labiau patiktų be vairo kolonėlės, nes svorio bus pakankamai, bus uždėtas frontalinis. Taip pat dėl aušinimo ir nešvarumų bei dėčiau vieną tą vairo traukę, kad nebūtų laisvumo, nes automatiškai išsimeta du šarnyrai.

Be to. Jeigu darau be kolonėlės, tai ar užtenka pritvirtinti cilindruką, pakeisti traukę, paduoti tepala i skirstytuvą iš NŠ, prijungti išėjimą ir prijungti cilindruką, ar dar kažką kažkur reikia jungti?

Dovanokit, bet nesu susidūręs nei su senąja vairo kolonėle, nei esu realiai matęs donfos sistemos.

Be to, kaip reiktų padaryti, kad blokatorius veiktų, po vairo perdarymo?

Ačiū iš anksto.

post-7804-141521805706_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei svorio nereik, tai kolonėlė nemažas kliuvinys. Principe dozatorius, NŠ10-14 (pakanka 10, bet 14 geriau, truputį greitesnis, ir jei 10 jau slabnas, senas, tai keičiant geriau 14 dėt), šlangelas ir cilindriukas. Galima daryt su hidrobaku (kaip fotkėj) arba bendrą hidro sistemą. Pats pasidariau bendrą, paprasčiau, patogiau, vienas minusas, jei jau prikakosi sistemą atrabotke, tai daugiau mazgų greičiau dils :) Pilnai pakanka 100 dozatoriaus, cilindriukas C50, nors galima dėt dozatorių didesni - 160, tada cilindriuką C63 (berods), anas stipresnis. Deda daugiau balkiniam, ten kur prieky krūvis didesnis, padargą kokį prieky kabina..

Patį dozatorių galima dėt kaip fotkėj, lauke, mažiau perdirbimo, arba kabinoj. Tada kronšteiną vairo reik keist kad tilptų dozatorius. Galima kažkiek sutaupyt, ale kaip pažiūrėsi.. :)

Kolonkė dar dirba ir kaip blokatorius. Naudos labai simboliškai, bet retom išimtim veikia :) yra ir kažkokia dėžutė tam skirta, jungiasi kartu su hidrovairu, bet praktiškai apie ją niek neišmanau, nuo seno blokiruotė mechaninė, arba veikia arba ne, priklausomai nuo poreikio :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū, Blaki. Kaip suprantu, tai nieko daugiau jungti ir nereikia, kaip tik tuos esminius dalykus. Na, tas blokatorius pas mane tai gerai veikia. Kai mėšlą teko vežti tai sukabino abu ratus kaip reikiant, ant nelyginto betono visi keturi kabino :D

Kaip ir mažiau darbo išeina, jeigu donfosa dedu, kaip fotkėj, nes kabinos ten ardyt nereikia. Be to, kabina kaip nauja, tai biški gaila ir šiaip nemėgstu tokių vietų kur pirštų įkišti neina :D

Atskirą bakelį tepalui verkiant reikia daryti, nes į hidraulį buvęs savininkas atrabotke pylė ir pamačiau tik, kai šlange atsukau (pats kaltas, kad nepasižiūrėjau perkant). Dabar dar galvoju, kaip geriau ir pigiau išvalyti visą sistemą, kad brudų neliktų, bet čia jau kita tema.

Be to, kokį tepalą geriausia būtų supilti atskirai vairo mechanizmui? Traktorius bus naudojamas ir žiemą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei bakelis bus atskiras, tai galima ir sintetinio nusipirkt, prie gero minuso lengviau sukiosis vairas.

Sistemą išvalyt nėra labai sunku, ardai ir plauni.. tuo pačiu ir filtrus, mandžetus pasikeisi.. :)

Beje, vairui irgi būtų gerai filtras. Visom atskirom sistemom reikalingas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O ka ten ardyt? Maniau, kad tik filtrą pakeisti....

Vienas sakė, kad išleidi visą tepalą, pakeiti filtrą ir užpili naujo. po poros moto valandu vėl tą patį su nauju tepalu. Ale tepalas tai pakankamai ne pigus. vakar pirkau apsagoje tai 4,3Lt/l. Bet pirkau 60l. Jeigu perki kelis litrus tai 4,80 kainuoja.

O kokį filtrą reiktų statyti vairui? Atliekamo neturiu, tai reikia pirkti. Kokį patartumėt?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei traukė remiasi, reiškia ne to traktoro soškės. Traukė stambesniais galais. Visokiausių priveža, rūšių melejonas.. Ką daryt? Pigiausias būdas tai ribot tilto pasvirimo kampą. Prie bruso privirint atramas po 1-2cm.

Filtrų reik Hansaflex pasiklaust, gal Lytagroj turės..

Ardyt ar ne nuo tepalų priklauso. Jei labai nešvarus, tai keisdamas tepalus sunkiai ir per 3x išplausi, ir, kaip sakai, brangu juk, o būva nusėda ir lieka tokia kaip pasta, dumblas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...