Jump to content

Naujas traktoius darbui su frontaliniu krautuvu


dova07

Recommended Posts

nu mtz su frontaliniu skirtas zmonems kurie niekur neskuba pats turiu 892 su reversu ( reversas , labai puikus dalykas ) ,tai labai letas tas siurblys su 45l/min tikrai mazai :( reikia kartais ir gazo paspaust , bet kaip nieko geriau neturiu tai gerai ir sitas , be to jai rulonai buna labai sunkus tai reikia prieki isijunkt kartais iki galo , priekini tilta junginet nepatogu paspaudus didesniu greiciu negu 8km/h su ijungtu priekiu krizmes paleidzia , be to matomumas uz kapota nera pats geriausias , o seip pauksciu meslo 6t kratytuva jai pasistengiu ikraunu per 1,5min :D , o seip tai nuo 3min uztrunka :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu mtz su frontaliniu skirtas zmonems kurie niekur neskuba pats turiu 892 su reversu ( reversas , labai puikus dalykas ) ,tai labai letas tas siurblys su 45l/min tikrai mazai :( reikia kartais ir gazo paspaust , bet kaip nieko geriau neturiu tai gerai ir sitas , be to jai rulonai buna labai sunkus tai reikia prieki isijunkt kartais iki galo , priekini tilta junginet nepatogu paspaudus didesniu greiciu negu 8km/h su ijungtu priekiu krizmes paleidzia , be to matomumas uz kapota nera pats geriausias , o seip pauksciu meslo 6t kratytuva jai pasistengiu ikraunu per 1,5min :D , o seip tai nuo 3min uztrunka :)

Tai kaip supratau mtz be balkinio tilto, tiesa?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

priekinis balkinis tiltas , idetos krizmes , o ijungus priverstinai , kad ratus varytu nuo 8km/h greiciu vaziuojant jos gali subyret, didesniu greiciu gali reikt ir pavaziuot , jai bus lygus pagrindas , nes ant pievos su svoriu neprilakstysi , jai svoris nedidelis tai du sieno rulonus , ir baltus rulonus galima veziot neijungus priekio , prieki jungiu tik tada , kai reikia mezt , o mezent optimaliausias begis man trecias ( cia 820 turbo su reversu ) ir siuo begiu makasimalus greitis lenetele 7.4km/h , jai preikinis tiltas ne balkinis tai jis tikrai labai bijo dideliu perkrovu , nes pazystamas per 2 metus jau 5 kart perrinkinejo priekini tilta , dar labai blogai , kad kazkodel ju padangos nusisveicia is sonu :eusa-think: , be to su paprastu tiltu traktorius aukstesnis , svorio centras auksciau , dideja tikimybe apvirst , kas tikrai tiketina , trumpai kalbant :D belarus su reversu ir balkiu priekyje tikrai kainos kokybes santykiu geriausias variantas darbui su frontaliniu , be to dalys pigios ir neblogai jos laiko ;) minusai : siurblio nasumas , paprastas tiltas , galingesniu belarusu priekis isnestas matomumas labai prastas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

priekinis balkinis tiltas , idetos krizmes , o ijungus priverstinai , kad ratus varytu nuo 8km/h greiciu vaziuojant jos gali subyret, didesniu greiciu gali reikt ir pavaziuot , jai bus lygus pagrindas , nes ant pievos su svoriu neprilakstysi , jai svoris nedidelis tai du sieno rulonus , ir baltus rulonus galima veziot neijungus priekio , prieki jungiu tik tada , kai reikia mezt , o mezent optimaliausias begis man trecias ( cia 820 turbo su reversu ) ir siuo begiu makasimalus greitis lenetele 7.4km/h , jai preikinis tiltas ne balkinis tai jis tikrai labai bijo dideliu perkrovu , nes pazystamas per 2 metus jau 5 kart perrinkinejo priekini tilta , dar labai blogai , kad kazkodel ju padangos nusisveicia is sonu :eusa-think: , be to su paprastu tiltu traktorius aukstesnis , svorio centras auksciau , dideja tikimybe apvirst , kas tikrai tiketina , trumpai kalbant :D belarus su reversu ir balkiu priekyje tikrai kainos kokybes santykiu geriausias variantas darbui su frontaliniu , be to dalys pigios ir neblogai jos laiko ;) minusai : siurblio nasumas , paprastas tiltas , galingesniu belarusu priekis isnestas matomumas labai prastas

nu dar reik sugebet tiek nesamoniu vienoj vietoj pripaistyt

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nesupratau klausimo ir atatinkamai atsakymų. Edvis geriausiai ataskė: elektro hidraulinis reversas svarbiausia, dar hidraulinės sistemos našumas, gerai būtu atskiras siurblys vairui. Iš patogumo dalykų: angliškas kablys priekabai, kiek supratau važiuosi į lauką, atsikabinsi priekabą, pasikrausi, prisikabinsi, parvažiavęs atsikabinsi... Ir tt hidraulinis kablys tikrai patogu, na stoglangis. Vat taip aš įsivaizduoju traktorių su frontaliniu, o ką paklaust norėjai?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu dar reik sugebet tiek nesamoniu vienoj vietoj pripaistyt pasisemk kausan zvyrio ir palakstyk su priverstinai ijungtu priekiniu tiltu , tai ne tik kryzmes pabires ...

Lakstyti su pilnu kausu zvyriaus manau nei su vakarietisku nepatartina. Siaip normaliai laiko tie bielkiu priekiniai tiltai jai normaliai vazinejama :icon-wink: O tas pasakymas kad pas kaimyna 5 kartus suluzo ar panasiai, tai cia jau kaimyno kalte ner ko lakstyti :eusa-hand:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu paprasti tiltai gan silpni nereikia nei frontalinio mano senam belarusui dantracio dantuka islauze , kaimynas nusipirkes 2000m belarusu 952 tai teko prieki iskelus partyst namo kadangi , kaip paskui issiaiskino pagrindines zvaigzdes dantukai buvo islausti trys kas desimtas , o ketvirtas , kas vienuoliktas ir turbut isluzinejo , nes ji traukiau karjere i kalniuka , o pats buvau nuo kalniuko ir matyt labai ratus spaude arba tiesiog tai sutapimas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Patarčiau kokį JD5100, patys turime JD5820 su frontaliniu, dirba visus metus beveik kiekvieną dieną, prie šėrimosi, tampo dalytuvą, krauna, veža rulonus, taip pat turi darbo ir transporte prie grūdų ir gedimų tikrai mažai buvo, su tiltu jokių problemų, na šią penktąją seriją galiu tik pagirt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...