Jump to content

mtz kuro siurblio reguliavimas


Recommended Posts

Sveiki, gal kas nors savo MTZ 82 su turbina, esate ant kuro siurblio reguliatoriaus sumontavę sistemą. Ten vietoj reguliatoriaus dangtelio dedasi kitas dangtelis su vakuumo membrana, kuro kiekiui padidinti esant mažam oro slėgiui įsiurbimo kolektoriuje.

Gal ką ir ne taip parašiau, tad galite papildyti ar pataisyti.

Labiausia domintų kur tą priedą kuro siurbliui galėčiau nusipirkti, na ir jei žinote kiek kainuoja.

Įmečiau foto, kad paprasčiau būtų suprasti apie ką eina kalba.

post-4166-141521842567_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, gal kas nors savo MTZ 82 su turbina, esate ant kuro siurblio reguliatoriaus sumontavę sistemą. Ten vietoj reguliatoriaus dangtelio dedasi kitas dangtelis su vakuumo membrana, kuro kiekiui padidinti esant mažam oro slėgiui įsiurbimo kolektoriuje.

Tas daikčiukas - kaip tik atvirkščiai , mažina kuro kieky esant mazom turb. apsukom . Čia tiem kas , nenori kad mestų dūmą variklis , kol neisisukes iki darb.apsuku . Kitaip sakant iš vietos pajudant , motoras bus ' dusulys' .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš kalbėjau su piliečiu kuris remontuoja kuro siurblius, jis sakė kad galima iš to išgauti ir atvirkštinį variantą. o tie dusuliai būna , kur atitinka tier2,3.

Matot traktoriui reikalinga 'trauka' , automobiliui - 'dinamika' , ir tai duoda suk/momentas . Galima ta suk/momenta turbininiam varikliui labai sukelt , bet tik jis bus aukstam sukiu diapazone . Auto tai tinka , del dinamikos , traktoriui - ne , nes apkrova jis jau gauna didele dirbdamas mazais sukiais . Traktoriaus variklis taip sureguliuotas kad suk/ momentas mazom apsukom ne taip ryskiai skirias nuo suk/ momento maksimaliom apsukom ( todel galima , su padargais , dirbt daug demesio i sukius nekreipiant) . Jei tas minetas pilietis ir sukels suk/ momenta maksimaliai (jis bus aukstu sukiu diapazone , mazom apsukom liks koks buves) , pagalvok kaip Tu ji isnaudosi ? Ta , dar galima padaryt su pavaru deze kurioj pavaros jugiasi esant nenutrukstamai apkrovai(t150, k700) , ir palaikant max/suk momento sukius(aukstus) . Su bielkiu ,kad ir kultivatoriu vilkdamas turbut nespesi perjungt aukstesnes pavaros , kaip kad su auto nesustojes :) , tad jei noresi isnaudot papildoma galia su akstesne pavara , turesi sukt motora max/apsukom , kad pajudet is vietos ir deginsi sankaba . Nes kaip sakiau mazais apsukimais suk/momentas liks mazas . Pasiteirauk to "piliecio kuris remontuoja kuro siurblius" , koki galios prieaugi jis zada iki 800 aps/min , speju kad nulini .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pas mane situacija tokia: Pas mane mtz 82,1. Uždėjęs esu K27 turbiną, ratus 18,4R34 gale. Padaręs reduktoriuje vietoj palėtytojo pagreitintoja, kaip mtz 892.

Problema tame, kad motoras iki 1500aps. tysia normaliai, ir dūmas matosi, o po to iki 2200aps. kaip Jūs sakote "dusulys", na ir jokio dūmo nemeta. Mano galva ten sukinėdamas siurbly kuro kiekį didint neatsargu, na ir visai neekonomiška ir kiek jau ten galima ekspermentuot, tad galvoju kad ta sistema man pagelbėtu.

Mokslinių faktų nežinau, esu matęs pas draugą ant mtz1025 ta sistema kuro siurbly, na ten ir didesniais sūkiai dar dūmuką meta, ir eina gerai tas traktoriukas. o iš vietos pradedant važiuot ne Dusulys, ir to dūmo nemeta daugiau negu pas mane.

Gal kas dar kitaip ką galite patart?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pas mane situacija tokia: Pas mane mtz 82,1. Uždėjęs esu K27 turbiną,........

Problema tame, kad motoras iki 1500aps. tysia normaliai, ir dūmas matosi, o po to iki 2200aps. kaip Jūs sakote "dusulys", na ir jokio dūmo nemeta.

Na pas Tave k27 tai tipo TKR7 , šiaip MTZ82 TKR6 statos . Kad iki 1500 trauka normali o toliau krenta speju, kad siurblio papildomai nereguliavot ? Su K27 labai stipriai galima forsuot varikli(cia jau su turbo.korektorium) , bet ir atsiremsi i tai ka anksciau ir rašiau , iki 1500 turesi tai ka turi dabar , o atsijungus korektoriui trauka pašoks dvigubai(dusulio nebebus , bet ir traukos neisnaudosi) . Kadangi dabar , ispudis kad Tavo siurbly per anksti išsijungia korektorius (taip kaip paprastam varikliui) , reiketu korektoriaus išsijungimo apsukas kilstelet(gal iki 1900) , gal ir pacia korekcija kiek padidint (jei dumiukas dabar tik vos-vos ) . Tada darb. apsukos butu 1500-1900 , nes toliau isijungs korektorius , o transporte galima sukt iki galo . Na bet spresk Pats , kaip pasielgt , cia ir meistro reikia išmanancio ,o ne tai ,kad tik plunzerius pakeist . (pastarieji išvis i jokias kalbas neina , kazkodel ? jei kai ka konkreciai prašai padaryt :) )

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tokis klausimukas, įdomumo dėlei, pamąstymui, Vydai :) darant variklį iš atmosferinio dyzelio į turbininį, kaip geriau elgtis su įpurškimo kampu? palikt esamą, ankstint ar vėlint? :)

pas mane turbina jau keleta metų tupi TKR-6 ant 243 dyzelio, ir po turbinos uždėjimo kampas paliktas nereguliuotas :)

jei neapsišaunu, tai pagal visą logiką, įdėjus turbiną, pareguliavus kuro padavimo normą (padidinus), tektų ir įpurškimo kampą koreguot (ankstint), kad spėtų iki VMT įpurkšti kurą, ir užsidegti cilindre :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jei neapsišaunu, tai pagal visą logiką, įdėjus turbiną, pareguliavus kuro padavimo normą (padidinus), tektų ir įpurškimo kampą koreguot (ankstint), kad spėtų iki VMT įpurkšti kurą, ir užsidegti cilindre :)

Sveikas , reikia keliais laipsniukais ankstint , lyginant su atmosferiniu . Bet ne del "kuro padavimo normos" , tai susieta su tuom kad turbininio variklio max.suk momento apsukos yra aukstesnes , t.y. darb. apsuku maksimumas 1900(kuriom rekomenduojama art , kultyvuot) , paprasto apie 1700 . "Gudresniuos varikliuos" buna ankstinimo mova ,kylant sukiams kampas anksteja , kadangi cia tokios ner ,tad orentuojamasi i tuos sukius kuriais pagr.darbus dirbi , pasirinkta tokia iseitis (nepergeriausia) .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

uždėjus turbiną TKR6 atsirado variklio kaitimas...čia dėl to kad kuro norma palikta ta pati?? padidinu norma nebekais?? :eusa-think:

Sveikas , nors ir nedidinai siurbly kuro normos , bet faktiskai variklis kuro sudegina daugiau , cia su reguliatoriaus tiesioginiu korektorium susieta . Kai dirbai be turbinos ,prie tokiu pat apkrovimu butu mete juoda duma(apkrovu metu ,korektorius padidina kuro norma) , butum metes zemesni krumply . Dabar kai turbina paduoda pakankamai oro , korektoriaus padidintas kuro kiekis dega be dumo , bet jo sudega daugiau , is to ir trauka ir savaime aisku temperatura bus didesne . Jei padidinsi kuro norma siurbliui , jis dirbs pan. kaip ir dirbo , (prie tu paciu apkrovu ,tik reciau isijungs korektorius) , bet jam isijungus jau ir turbina uzdumys , tuo paciu ir jegos dar daugiau turesi (tada kils noras dar aukstesne pavara dirbt :) , bet tada daugiau apkroves - dumysi) . Jei labai kaista virs 85-90 , gal degimo kampas velokas ? , bet su turbina, Pats supranti , kad bus karstesnis variklis , apkrautas .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas , reikia keliais laipsniukais ankstint , lyginant su atmosferiniu . Bet ne del "kuro padavimo normos" , tai susieta su tuom kad turbininio variklio max.suk momento apsukos yra aukstesnes , t.y. darb. apsuku maksimumas 1900(kuriom rekomenduojama art , kultyvuot) , paprasto apie 1700 . "Gudresniuos varikliuos" buna ankstinimo mova ,kylant sukiams kampas anksteja , kadangi cia tokios ner ,tad orentuojamasi i tuos sukius kuriais pagr.darbus dirbi , pasirinkta tokia iseitis (nepergeriausia) .

tą ir turėjau minty, keletą laipsniukų :) bent mes laikom iki 1900 darbinius sūkius, pagrinde 1700-1800, kaip sakoma, dugnų nelaužiam, nes ir taip jau stipriai pavargęs variklis :) aišku šitam darbiniam, minėtame diapazone, "sveikatos" užtenka, ir dūmo minimaliai :)

iš rusiškų variklių, tai tie "gudrieji", jau iš senesnio laiko, būdavo kamaz, jamz varikliai, su tomis ankstinimo movomis. ir tai ta mova būdavo šalia siurblio, kiek pamenu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

.....bent mes laikom iki 1900 darbinius sūkius, pagrinde 1700-1800, kaip sakoma, dugnų nelaužiam, nes ir taip jau stipriai pavargęs variklis :) ......

Nuo saves pridursiu, kad protingai ir darai :) , nes prie situ sukiu yra geriausiai cilindrai uzpildomi oru , geriausios slygos kurui degt , is to jega ir ekonomiskumas . Didejant apsukom sitie parametrai blogeja , todel ir korektorius virs situ apsuku kura riboja , max.apsukos transportui - kilovatu daugiau(greicio), bet didziausia jega su kuria sukasi velenas , butent tame sukiu diapazone , kuriuo Pats dirbat , nesvarbu ant kiek "pavargęs variklis" .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pas mane situacija tokia: Pas mane mtz 82,1. Uždėjęs esu K27 turbiną,........

Problema tame, kad motoras iki 1500aps. tysia normaliai, ir dūmas matosi, o po to iki 2200aps. kaip Jūs sakote "dusulys", na ir jokio dūmo nemeta.

Na pas Tave k27 tai tipo TKR7 , šiaip MTZ82 TKR6 statos . Kad iki 1500 trauka normali o toliau krenta speju, kad siurblio papildomai nereguliavot ? Su K27 labai stipriai galima forsuot varikli(cia jau su turbo.korektorium) , bet ir atsiremsi i tai ka anksciau ir rašiau , iki 1500 turesi tai ka turi dabar , o atsijungus korektoriui trauka pašoks dvigubai(dusulio nebebus , bet ir traukos neisnaudosi) . Kadangi dabar , ispudis kad Tavo siurbly per anksti išsijungia korektorius (taip kaip paprastam varikliui) , reiketu korektoriaus išsijungimo apsukas kilstelet(gal iki 1900) , gal ir pacia korekcija kiek padidint (jei dumiukas dabar tik vos-vos ) . Tada darb. apsukos butu 1500-1900 , nes toliau isijungs korektorius , o transporte galima sukt iki galo . Na bet spresk Pats , kaip pasielgt , cia ir meistro reikia išmanancio ,o ne tai ,kad tik plunzerius pakeist . (pastarieji išvis i jokias kalbas neina , kazkodel ? jei kai ka konkreciai prašai padaryt :) )

Na siurbly buvau nuvežęs remontuoti,te pakeitė plundžiarius ir prašiau kad nureguliuotų kaip turbininui. Ten žmogelis nuosavam garaže remontuoja, ir kiek esu girdėjęs apie jo darbą nusiskundimų nėra.

Na o ar verta prasidėti su ta sistema ant kuro siurblio reguliatoriaus?

Ir kiek suprantu tas korektorius yra kuro siurblio reguliatoriuje, ir ten manau gal geriau specialistas kažką padarytų, tik reik mokėti paklaust kaip ir ka ten daryt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na o ar verta prasidėti su ta sistema ant kuro siurblio reguliatoriaus?

Ir kiek suprantu tas korektorius yra kuro siurblio reguliatoriuje, ir ten manau gal geriau specialistas kažką padarytų, tik reik mokėti paklaust kaip ir ka ten daryt.

Su tuom 'dumingumo korektorium' , verta prasidet , kai nori max.galios istraukt , bet cia ir grupe turi but kita , ir siurblys perreguliuotas ,ir stumokliu ausinimas, ir svarbiausia ,kad ta galia eitu panaudot , (tu MTZ 1025 ir pavaru deze lygtai ant apkrovos perjungia pavara) . O, pigiai ir paprastai sukelt galios (zinoma ne tiek daug) , galima reguliatoriuje , paverzus korektoriaus spyruokle (meistras tures specialu raktuka , kad be ardymo ta padaryt ) nedidinant kuro normos . Arba padidinus bendra kuro padavima , bet jei dabar jau dumuka rodo , geriau tiktu pirmas variantas ._____ Bet cia grynai mano nuomone , ir kaip sakiau sunku rast meistriuka kuris "girdetu" ko is jo norima , jei toki pazysti - pasiseke : isdestai problema , kad "nuo 1500 dusulys" , koks motoras , matysis ka pasiulys .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

stumuokliai turbininio, na ir grupe visa. na ta sistema kiek teko skaitinet tik dusina na ir kam man to reik. Sakote reik korektoriaus spruzinas patemt, na kiek teko dometis tas korektorius tik veikia 1nam is 10 mtz traktoriu, ir reguliuotojai ju visai neziuri, nes te taukuose paskende ir neziuri. kiek teko literaturoje skaityti tas korektorius kaip veikia tai , na vaziuojant ant max apsk. velkant priekaba per koki esvalto nelyguma sutaso, tai ismeta juodo dumuko ,kuro pariebina. cia ant paprasto 243. bet kaip minejau retam mtz jis veikia kaip priklauso.

Na o as savo atveju konkreciai nebezinau ka daryt. kuro riebint, na bet vel visi parametrai pabega. reik ieskoti 1025 siurblio. (kvailas pamastymas).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na o as savo atveju konkreciai nebezinau ka daryt. kuro riebint, na bet vel visi parametrai pabega. reik ieskoti 1025 siurblio. (kvailas pamastymas).

Cia tai 100% , esat teisus :lol: , ir siurbli pirkt nauja brangoka , dar rezultats koks neaisku ? Man pan. situacija buvo , - suremontavo siurbly T40 (UTN) apsukos 2200 , mazom gesta , jegos ner . Mazam laukiuke su kultivatoriu sukinetis - sankabos deginimas , prie padargo atbuliniu privaziuot problema , kad nepervaziuot per ji netycia :) . Su tuo traktoriuku po vieta dirbu ant 50km/h lekt irgi nera kur . Trumpiau sakant man reikia max.aps1600 , stabilaus darbo ir jegos mazais sukiais . Nuimu siurbli lekiu pas meistrus : pas pirma sako: "neisigalvok visiem taip darau nieks nesiskundzia" , galvoju 'eik tu po velniu , zinau kita' . Atvarau pas antra 'destau' problema , klausia jis mane: "o tai ka reik daryt ?" , sakau : na reguliatoriaus svoriukus reiktu sunkiuosius sudet , korektoriu pareguliuot , atsako : svoriukai visiem vienodi , korektorius is gamyklos - ju nieks nereguliuoja , spjaunu i ta reikala . Lekiu pas trecia , vel 'destau' kas i kaip , jis man : "tu biski ne taip ,sako , viska supranti . Palik siurbli , bet atvezk dar ir forsunkes , gal ka ir padarysim " , karocia ir su tuo atsisveikinau (pazadejau veliau prilekt :) ) . Viska pasidariau namie , tiesa siurbly emiau gal 5-6 kartus , bet rezultata pasiekiau kokio reikejo - ant stendo butu buves 10min reikalas - as vargau apie savaitike . Jei kapstytis netingi ir turi silta patalpa , pasidarytum manau ir Pats , tik neturint stendo tektu kelis kart gal siurbli imt , bet gal maziau kartu nei man . Jei imtumeis to, galeciau kiek suprantu ta rekala pakonsultuot(reguliavimu , ne tiek daug , viska galima atstatyt kaip buvo) . Tiesa, cia kazkad toks lyg "volviukas" siule savo paslaugas , gal jis apie korektoriu girdejes ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei imtumeis to, galeciau kiek suprantu ta rekala pakonsultuot(reguliavimu , ne tiek daug , viska galima atstatyt kaip buvo) . Tiesa, cia kazkad toks lyg "volviukas" siule savo paslaugas , gal jis apie korektoriu girdejes ?

Vienam vietinui pilieciui papasakojau situacija, tai jis sake pagalvos ka cia man geriau padarius, o jei nieko nepatars imsiuosi to reikalo pats pasikonsultaves su Jumis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jusu siulytas variantas nesuprantamas tiem siurbliu meistram - jie moka pakeist plunzerine pora ir pareguliuoja kuro kieki i viskas -visa kita jiem kosmosas .... :icon-rolleyes:

as ..kuniose..ked raj. paprasiau aliuminiu poverzliu vamzdukam - oi tokiu nebuna ,kaip nebuna jei su varine neina uzverzti dedi aliumine -atsibodo jam irodinet kad nebuna sako -zinai mes siurblius reguliuojam mes geriau zinom :icon-wink: beje kazkas ten remontavo tai keikesi po to orginala nusipirko..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Prisiskaičiau Jūsų minčių, dabar savomis pasidalinsiu.

Korektorius turi pradėti veikti, kai variklio apsukos nuo nominalių aps. krinta 120-150 aps. pvz. D-240 nominalios apsukos 2200, kritusios iki 2050 turi pasijusti trauka.

Ten problema yra su ta maža spyruoklyte korektoriuje, kuri lb daug dirba ir greitai pavarksta, jei siurblys jau kelinta karta yra remontuojamas, dažniausiai ta spyruoklytė būna trūkusi ir korektorius apskritai neveikia.

Kitas dalykas dėl traukos gali būti nekokybiški plunžeriai, čia kolega minėjo, kad meistrai moka tik pakeisti. Pakeisti ir Jūs manau sugėbetumėte, schema pastudiave. bet dar reikia ir atsirinkti ar plunžerinės poros gali tarpusavyje dirbti, ir išvis ar nauja detalė yra kokybiška.

Dar vienas variantas, degimo kampų tarp cilindrų nepataikymas. atrodo variklis gražiai dirba, bet pasirodo tik du su puse ar trys cilindrai tedirba.

Paaiškinsiu kaip veikia ir kodėl reikalingas riebintuvas(vakuminė membrana) turbininiuose varikliuose,

Sakykim variklis yra turbo, o siurblys paprastas, be vakumo. Kuro kiekis reguliuojasi, kaip turbo varikliui. Turbina pradeda pūsti, kai yra apkrova, ji užpučia, kuro užtenka viskas tvarkoj. Bet kai variklis lengvai dirba, turbina jokio slegio tuo metu neduoda, tada variklis dirba kaip ne turbininis, bet siurblys sureguliuotas turbo. Tiesiog atsiranda kuro perteklius, kurio visiškai nereikia. Nebent labai daug dyzelio yra ir negaila leisti per kamina.

Seniesiems UTN-5 siurbliams šį mechanizma galiu uždėti, šiuo metu ir detalių turiu. jaroslavlio ir motorpalo siurbliams neina uždėti, reikia keisti visa reguliatoriaus korpusa.

lenis123 minėjo, jog ieškos nuo 1025 kuro siurblio, gali paaiškint kuo jis kitoks? Na ar tu apie gamintoja kita kalbi ar apie parametrus? nes tokiems traktoriams yra 3 skirtingi gamintojai dėja kuro siurblius.

P.S. jei turite klausimų, galite klausti, bandysim išspresti Jūsų problemas. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, .........

Turbina pradeda pūsti, kai yra apkrova, ji užpučia, kuro užtenka viskas tvarkoj. Bet kai variklis lengvai dirba, turbina jokio slegio tuo metu neduoda, tada variklis dirba kaip ne turbininis, bet siurblys sureguliuotas turbo. Tiesiog atsiranda kuro perteklius, kurio visiškai nereikia. Nebent labai daug dyzelio yra ir negaila leisti per kamina. .......

P.S. jei turite klausimų, galite klausti, bandysim išspresti Jūsų problemas. :)

Gerb."volviukas" sveikintina, kad apsireišket .... bet Jus cia kalbat ne su kolega "siurbliu reguliuotoju" ,o su taip sakant ,traktoristais , tad pasakymas jam bus sunkiai suprantamas(cia niekas nekrinta - kaip tik nepakyla :) ) . Nors taktoristo pasakyta , irgi iš esmes apie ta paty , bet cia jam bus viskas aišku . Pas "lenis123" siurblys ne ant stendo , o ant variklio, tad ir šneket reikia is tos pozicijos , kad visiškai nesusipainiot . Korektoriaus trukusiu spyruoklyciu kazkaip nesutikau , aišku ne tiek ir siurbliu mates kaip Jus , turbut ; (pagr.reguliatoriaus spyruokle tai yra teke sutikt trukusia) . Esme yra tame , (velgi iš traktoristo pozicijos) , kaip pareguliuot korektoriu namu salygom, jei to imtis ir kaip diagnozuot jo darba , jei tas imanoma , ir ar to pakaks ? Na ir pabaigai : 1."kodėl reikalingas riebintuvas" atsakau - tam , kad butu lengviau paleist varikli(padidina kuro norma paleidimo momentu) ;2. "kaip veikia ir kodėl reikalingas.......? (vakuminė membrana) turbininiuose varikliuose" atsakau : (teisingiau butu 'dumingumo ribotuvas') veikia nuo turb sukelto slegio , reikalingas ,tam kad mazais sukiais variklis nedumytu . 3.Tai ka iš Tamstos posto išskyriau , aukšciau , iš vis nezinau kaip komentuot . (Jei ka ne taip parašiau - sory , jei kur klystu pataisykit )

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

--------------Turbina pradeda pūsti, kai yra apkrova, ji užpučia, kuro užtenka viskas tvarkoj. Bet kai variklis lengvai dirba, turbina jokio slegio tuo metu neduoda, -------------------------------------------------mm o as galvojau kad turbina dirba nuo variklio apsuku (nuo ismetamu duju kiekio) nuo apkrovos gal siurblio reguliatorius isijungia :eusa-think:

Beje kam siurbli keisti ??? juk galima manau ir jam duoti kuro ir begs kaip pasiutes -- kaip t-150k nera juk jokio vakumiuko ir dar pareguliuoti eina :icon-wink: nesu specas kuro siurbliu tad nesupykit jei ka :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

--------------Turbina pradeda pūsti, kai yra apkrova, ji užpučia, kuro užtenka viskas tvarkoj. Bet kai variklis lengvai dirba, turbina jokio slegio tuo metu neduoda, -------------------------------------------------mm o as galvojau kad turbina dirba nuo variklio apsuku (nuo ismetamu duju kiekio) nuo apkrovos gal siurblio reguliatorius isijungia :eusa-think:

Dear"Augunstas" , tik pradejus suktis varikliui reguliatorius jau dirba, be jo dyzelis neveikia , o apie "variklio apkrovas" kuro siurblio reguliatorius ,taip sakant, "supratimo" neturi jokio :) , tik i sukiu daznio pokyti ,reaguoja - keisdamas ipurskimo norma .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...