Jump to content

Kas geriau: priekaba ar puspriekabe?


Daivaras

Recommended Posts

  • Atsakymai 165
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

ziurek savo poreikiu :)

stronga gut, bet siam sezonui kazin ar bus.

Wielton labai gerai padarytos ir nudazytos, bent toks vaizdas susidaro, betr brangios ir labai aukstos.

Pronar uz kaina manau gerai. Dazymas ne per geriausias, gana greit galima rast vietu kur dazu trukst.

Tas pat su WF. Lyginant su kitais gamintojais sie silpnesnes asis naudoja. Ju asys kiekviena atskirai prisegtos prie remo. Ar tai gerai nzn, nes kiti gamintojai gana idomu tandemo sujungimo buda siulo.

Umega gerai, bet del nepakankamo asortimento pasiulymo rimciau apziureta nebuvo.

Palms labai "lengvai" ir pigiai padarytos, bet uzrtart sioje nedideleje kainoje galima placias ir kokybiskas padangas gauti. Nudazyuta atrodo gerai, bet per metus kelis aprudija ne maziau nei 1991 metu gamybos pts 9.

HM priekabos konstrukciskai neblogos atrodo (kazin kaip asys - sie patys jas gaminasi). Dazymas visiskas s - kur kliuvo kur ne, dazyta visa surinkta kruvoj.

Laumetris nemanau kad gerai.

Denga brangu, bet save pristato kaip isskirtini gamintoja, neturi tripusio vertimo.

KA dfar uzmirsau? Lochmann ir maraton brangu, neverta vokisku pirkt.

Perkant atkreiptik demesi i padangas. Tai daiktas pakankamai brangus. Todel daznai naudojamos siauros restauruotos bandenmarkt padangos, kad standartine komplektacija papigint.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Dekui labai kolega uz issamu pasakojima :icon-wink: biski su dziovyklos statymu uzsikases esu db, tai biski nebespeju :icon-rolleyes: nu as irgi kiek vat domejausi, tai Stronga visi giria tik...Nu ir kaip issirinkau BL650 modeli, grazulas su linge ir tentu uzvyniojamu su platforma pasiule man uz 91000 LT. tipo galingiausia is dviasiu puspriekabiu...bet galvoju ar ne per sunku bus man ant JD 7530. Taip tipo ant sito modelio galima apkrova kablio to apatinio iki 4,5t, o cia tipo bus iki 3,5t apkrova ant grazulo ir daugiau tarpais ...tai galvoju turbut neprievartausis traktoriukas su ta puspriekabe....beje kazkaip manau biski cia kaina uzlauzta yra, bet nezinau kokiais budais ja sumazinti :) gal apie padangas placiau kas zinote, ir galite papasakoti....nes manau reikia iskart geras uzsimest, kad po to nesigailet...nes cia didele investicija, ir nenoretusi kad i ja kisti reiktu uz keliu metu nemazus pinigelius...nes padangu kokiu tik nori yra...bet vat kaip zinot, kokios yra geriausios, kuriu kaina atitinka kokybe....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dekui labai kolega uz issamu pasakojima :icon-wink: biski su dziovyklos statymu uzsikases esu db, tai biski nebespeju :icon-rolleyes: nu as irgi kiek vat domejausi, tai Stronga visi giria tik...Nu ir kaip issirinkau BL650 modeli, grazulas su linge ir tentu uzvyniojamu su platforma pasiule man uz 91000 LT. tipo galingiausia is dviasiu puspriekabiu...bet galvoju ar ne per sunku bus man ant JD 7530. Taip tipo ant sito modelio galima apkrova kablio to apatinio iki 4,5t, o cia tipo bus iki 3,5t apkrova ant grazulo ir daugiau tarpais ...tai galvoju turbut neprievartausis traktoriukas su ta puspriekabe....beje kazkaip manau biski cia kaina uzlauzta yra, bet nezinau kokiais budais ja sumazinti :) gal apie padangas placiau kas zinote, ir galite papasakoti....nes manau reikia iskart geras uzsimest, kad po to nesigailet...nes cia didele investicija, ir nenoretusi kad i ja kisti reiktu uz keliu metu nemazus pinigelius...nes padangu kokiu tik nori yra...bet vat kaip zinot, kokios yra geriausios, kuriu kaina atitinka kokybe....

Linksma nebus su tokia puspriekabe,bet iš bėdos galima.Pastebėjimas apie tandemines važiuokles-jei tik piniginė neša,būtinai reikia vairuojamos ašies.Antraip,kad ir geriausios padangos,kažin kiek nelaikys.

O šiaip,jei reikia vežti bent kiek toliau (>20km),tai kabini 12t. puspriekabę + 12t. priekabą ir važiuoji sau švelniai,ramiai,daug maž tilpdamas į teisinius reikalavimus.Beto,nei vertikalaus,nei horizontalaus tasymo kaip nebūta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O šiaip,jei reikia vežti bent kiek toliau (>20km),tai kabini 12t. puspriekabę + 12t. priekabą ir važiuoji sau švelniai,ramiai,daug maž tilpdamas į teisinius reikalavimus.Beto,nei vertikalaus,nei horizontalaus tasymo kaip nebūta.

pritariu, bet...įdomu , iš kokių priekabų toks junginys , jei 1PTS-9 (pusantrinio)+3PTS-12(kirovinė)-anksčiau žymiai taip ,o dabar tai netelpa į tuos teisinius reikalavimus :eusa-think: ....o gal geriau baudą mokėt ,nei 2k.važinėt (ir vėl ,.. o koks baudos dydis?)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

imk rimta puspriekabe ir nezaisk su tom vilkstinem ant kelio, faktas turesi tik viena daikta, bet turiesi tik viena tech apziura, tik keturias padangas, tik viena galbut suplesyta tenta ir visko daug bet po vienao ne po du, beja turesi tik viena problema, o ne dvi, taigi as uz viena rimta daikta

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turim neseniai pirkta umegos puspriekabe (10t) tai galiu pasakyt, kad labai rimtai padaryta, dažymo kokybe labai gera, metalo tikrai negailėta(sveria 4t, kitu analogišku puspriekabiu svoriai žymiai mažesni, plonesni rėmai ir pan.) padaryta tvirtai nors žvyro pilna vežk, del kainu dabar nežinau bet, kai užsakinėjom buvo ale akcija, tai ta puspriekabe analogiskos komplekt. lyginant su kitom gavosi tiktrai pigiau, jau nelyginant padarymo kokybės, latviša LMR su balansyru ir ta brangesne gavosi. beje stronga taip gerai padarytos, tik gal kaina kiek skiriasi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

imk rimta puspriekabe ir nezaisk su tom vilkstinem ant kelio, faktas turesi tik viena daikta, bet turiesi tik viena tech apziura, tik keturias padangas, tik viena galbut suplesyta tenta ir visko daug bet po vienao ne po du, beja turesi tik viena problema, o ne dvi, taigi as uz viena rimta daikta

sakyciau kolega biski klysti problemos isliks dvi visvien - norint islauko isvaziuoti reiks dvieju traktoriu... :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

beje rimtai kokios baudos vat vezant 25 tonas grudu pasikrovus :icon-rolleyes: ??? zinoma, kad puspriekabe maziau funkciju atliks bet kokiu atveju, negu priekaba.bet is kitos puses mastant, gal geriau rimta daikta turet tam tikram darbui...paskaiciavus, db man vezti grudus reikia 20 km ir daugiau, tai db su 1PTS-9 vezu 10t, tai gaunu sukti 2 kartus su puse, o cia vienu reisu ta padaryciau...tai ant vien to kiek sutaupysi per daug metu ir laiko ir kuro...zinoma, db uz si geri reikia gera susni pakloti, bet butu kita kalba transportuojant grudus...del isvaziavimo, tai taip, manau kad gali kilti problemu vaziuojant is lauku, bet yra budu visokiu, kaip galima to isvenkti...o su priekaba is vis galo niekas nespaudzia iskart uzsikasi, o cia taigi spaudzia normaliai toks svoris, bet jei isodinsi tada bus nekas....nu visur daug pliusu, minusu...as tik del vieno bijau, kad nebutu per sunku traktoriukui...bet vat kiek domejausi, grudiniai ukiai veza su 160 arkliu 32 tonas grudu ir nieko :o o as kabinciau prie 180 arkliu JD, tai jis vilks, bet vat idomu kaip ji lauzys tas svoris ant siknos, ar labai draskys ar ne.....

p.s.tik pyktis ima del to, kad visos firmos tiek uzlauzia kainas, nes mes-ukininkai einam per parama....o jie tuo ir naudojasi, sukeldami tas kainas...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

..imk ,Voras sako , tai kad senai viskas paimta ,tik tampau atskirai..tai ir klausiu ,kaip į tokį junginį (pusantrinio+kirovinė pr.10 padangų 14 sl.) kelių patruliai "įvertina "..tai va Daivarai ..toks junginys veža apie 30t. 160arkliukų....o tos europietiškos puspriekabės(turiu ) ..nelabai , nes jų ratai(ašis) ne ten stovi ,kur reik... "ruskelio" sprendimas gudresnis...i

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

beje rimtai kokios baudos vat vezant 25 tonas grudu pasikrovus :icon-rolleyes: ??? zinoma, kad puspriekabe maziau funkciju atliks bet kokiu atveju, negu priekaba.bet is kitos puses mastant, gal geriau rimta daikta turet tam tikram darbui...paskaiciavus, db man vezti grudus reikia 20 km ir daugiau, tai db su 1PTS-9 vezu 10t, tai gaunu sukti 2 kartus su puse, o cia vienu reisu ta padaryciau...tai ant vien to kiek sutaupysi per daug metu ir laiko ir kuro...zinoma, db uz si geri reikia gera susni pakloti, bet butu kita kalba transportuojant grudus...del isvaziavimo, tai taip, manau kad gali kilti problemu vaziuojant is lauku, bet yra budu visokiu, kaip galima to isvenkti...o su priekaba is vis galo niekas nespaudzia iskart uzsikasi, o cia taigi spaudzia normaliai toks svoris, bet jei isodinsi tada bus nekas....nu visur daug pliusu, minusu...as tik del vieno bijau, kad nebutu per sunku traktoriukui...bet vat kiek domejausi, grudiniai ukiai veza su 160 arkliu 32 tonas grudu ir nieko :o o as kabinciau prie 180 arkliu JD, tai jis vilks, bet vat idomu kaip ji lauzys tas svoris ant siknos, ar labai draskys ar ne.....

p.s.tik pyktis ima del to, kad visos firmos tiek uzlauzia kainas, nes mes-ukininkai einam per parama....o jie tuo ir naudojasi, sukeldami tas kainas...

tamsta labai klysti galvodamas, kad puspriekabės duoda didele apkrova kabliui. visos puspriekabės padarytos taip kad jos rura atsvertu beveik prieki ir ta apkrova svyruoja 1-2 tonos nedaugiau dazniausiai (jei ne garaze gamintos). Vilks tas tavo JD ta priekaba vat jei nori kad maziau lauzytu patarciau sukabinima obuolini priekabai ir jd susidėti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

beje rimtai kokios baudos vat vezant 25 tonas grudu pasikrovus :icon-rolleyes: ??? zinoma, kad puspriekabe maziau funkciju atliks bet kokiu atveju, negu priekaba.bet is kitos puses mastant, gal geriau rimta daikta turet tam tikram darbui...paskaiciavus, db man vezti grudus reikia 20 km ir daugiau, tai db su 1PTS-9 vezu 10t, tai gaunu sukti 2 kartus su puse, o cia vienu reisu ta padaryciau...tai ant vien to kiek sutaupysi per daug metu ir laiko ir kuro...zinoma, db uz si geri reikia gera susni pakloti, bet butu kita kalba transportuojant grudus...del isvaziavimo, tai taip, manau kad gali kilti problemu vaziuojant is lauku, bet yra budu visokiu, kaip galima to isvenkti...o su priekaba is vis galo niekas nespaudzia iskart uzsikasi, o cia taigi spaudzia normaliai toks svoris, bet jei isodinsi tada bus nekas....nu visur daug pliusu, minusu...as tik del vieno bijau, kad nebutu per sunku traktoriukui...bet vat kiek domejausi, grudiniai ukiai veza su 160 arkliu 32 tonas grudu ir nieko :o o as kabinciau prie 180 arkliu JD, tai jis vilks, bet vat idomu kaip ji lauzys tas svoris ant siknos, ar labai draskys ar ne.....

p.s.tik pyktis ima del to, kad visos firmos tiek uzlauzia kainas, nes mes-ukininkai einam per parama....o jie tuo ir naudojasi, sukeldami tas kainas...

tamsta labai klysti galvodamas, kad puspriekabės duoda didele apkrova kabliui. visos puspriekabės padarytos taip kad jos rura atsvertu beveik prieki ir ta apkrova svyruoja 1-2 tonos nedaugiau dazniausiai (jei ne garaze gamintos). Vilks tas tavo JD ta priekaba vat jei nori kad maziau lauzytu patarciau sukabinima obuolini priekabai ir jd susidėti.

vat cia ir klysti taip sakydamas...arba kalbi apie mazo tonazo puspriekabes, kad maza apkrova ant kablio...mes konkreciai kalbam apie tokias puspriekabes, i kurias krauti galima 25t kvieciu, ir jos ant kablio duoda iki 3,5t o realiai ir daugiau, cia ne mano ismislai, o atlikti tyrimai ir bandymai...puspriekabiu charakteristikose raso...ir tikrai apkrova kabliui yra nemaza...kitaip ant rampos neuzstumtum 25t grudu ir plius 6 tonos puspriekabe, gaunasi 31t ir be problemu vaziuoji laukais(normaliom salygom) ir ant ivairiausiu rampu, kad ir lyjant...cia as kalbu ka esu mates ir girdejes...ir noredamas sau issirinkti kazka panasaus, klausiu jusu nuomones :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tamsta labai klysti galvodamas, kad puspriekabės duoda didele apkrova kabliui. visos puspriekabės padarytos taip kad jos rura atsvertu beveik prieki ir ta apkrova svyruoja 1-2 tonos nedaugiau dazniausiai (jei ne garaze gamintos). Vilks tas tavo JD ta priekaba vat jei nori kad maziau lauzytu patarciau sukabinima obuolini priekabai ir jd susidėti.

vat cia ir klysti taip sakydamas...arba kalbi apie mazo tonazo puspriekabes, kad maza apkrova ant kablio...mes konkreciai kalbam apie tokias puspriekabes, i kurias krauti galima 25t kvieciu, ir jos ant kablio duoda iki 3,5t o realiai ir daugiau, cia ne mano ismislai, o atlikti tyrimai ir bandymai...puspriekabiu charakteristikose raso...ir tikrai apkrova kabliui yra nemaza...kitaip ant rampos neuzstumtum 25t grudu ir plius 6 tonos puspriekabe, gaunasi 31t ir be problemu vaziuoji laukais(normaliom salygom) ir ant ivairiausiu rampu, kad ir lyjant...cia as kalbu ka esu mates ir girdejes...ir noredamas sau issirinkti kazka panasaus, klausiu jusu nuomones :icon-wink:

na toj dokumentacijoje parasyta 2-3,5t taip kad nedaug suklydau, o ant svarstykliu su grudais patikrinus manau tikrai neviršys tu 2 t. bent jau daug

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

vat cia ir klysti taip sakydamas...arba kalbi apie mazo tonazo puspriekabes, kad maza apkrova ant kablio...mes konkreciai kalbam apie tokias puspriekabes, i kurias krauti galima 25t kvieciu, ir jos ant kablio duoda iki 3,5t o realiai ir daugiau, cia ne mano ismislai, o atlikti tyrimai ir bandymai...puspriekabiu charakteristikose raso...ir tikrai apkrova kabliui yra nemaza...kitaip ant rampos neuzstumtum 25t grudu ir plius 6 tonos puspriekabe, gaunasi 31t ir be problemu vaziuoji laukais(normaliom salygom) ir ant ivairiausiu rampu, kad ir lyjant...cia as kalbu ka esu mates ir girdejes...ir noredamas sau issirinkti kazka panasaus, klausiu jusu nuomones :icon-wink:

Na,jei jau tikrai nori tokios,tai tamstos valia.Tik pabandysiu keletą minčių išdėstyti,gal kiek padės apsispręsti.

Tarkim 24 tonos krovinio +priekaba ~6 tonos - 2-3 tonos kabliui. Gaunasi ~ 7 tonas vienam ratui,jei priekaba dviašė.Jau net nekalbu,kad legaliai su tokiom apkrovom keliu važiuoti negali.Ar bent įsivaizduoji,kokių padangų reikia tokioms apkrovoms ir kiek jos kainuoja? Įvertink ir tai,kad net menkiausias pradūrimas su tokiais svoriais,dažniausia baigiasi padangos suplėšymu.Kitas dalykas,jei nebus vairuojamos ašies,tai ir geriausios padangos ilgai nelaikys..

Nesenai mačiau,kaip fendt 9 ** vilko Denga "SoloS TR-30".Tiksliai nežinau kodėl,bet vaizdelis liūdnai atrodė-važiavo apie 20 km/h.

Dabar pabandysiu patarti,ką reikėtų susikomplektuoti perkant naują rimtą daiktą ir ilgam. Obuolinis sukabinimas,vairuojama ašis,dviejų kontūrų,padoraus gamintojo stabdžių sistema su apkrovos reguliatorium,kopėčios su aikštele,suvyniojamas tentas.Jei,visgi > 20 tonų keliamosios galios,tai padangas imčiau naudotas Boeing'o.Tų kaina bent ne kosminė ir greičio ir apkrovos indeksai ispūdingi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nevisuomet laukai prie gero kelio, kartais lauku keliais reikia pasikratyt koki kilometra kita, tai ten furos nesiusi, gali ir likti ta fura, manau cia daug + ir daug -, o perkrovimo priekaba irgi nespes lakstyt iki furos kilometra per laukus kai kombainas per 15-20 min bunkeri daro

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

vat cia ir klysti taip sakydamas...arba kalbi apie mazo tonazo puspriekabes, kad maza apkrova ant kablio...mes konkreciai kalbam apie tokias puspriekabes, i kurias krauti galima 25t kvieciu, ir jos ant kablio duoda iki 3,5t o realiai ir daugiau, cia ne mano ismislai, o atlikti tyrimai ir bandymai...puspriekabiu charakteristikose raso...ir tikrai apkrova kabliui yra nemaza...kitaip ant rampos neuzstumtum 25t grudu ir plius 6 tonos puspriekabe, gaunasi 31t ir be problemu vaziuoji laukais(normaliom salygom) ir ant ivairiausiu rampu, kad ir lyjant...cia as kalbu ka esu mates ir girdejes...ir noredamas sau issirinkti kazka panasaus, klausiu jusu nuomones :icon-wink:

Na,jei jau tikrai nori tokios,tai tamstos valia.Tik pabandysiu keletą minčių išdėstyti,gal kiek padės apsispręsti.

Tarkim 24 tonos krovinio +priekaba ~6 tonos - 2-3 tonos kabliui. Gaunasi ~ 7 tonas vienam ratui,jei priekaba dviašė.Jau net nekalbu,kad legaliai su tokiom apkrovom keliu važiuoti negali.Ar bent įsivaizduoji,kokių padangų reikia tokioms apkrovoms ir kiek jos kainuoja? Įvertink ir tai,kad net menkiausias pradūrimas su tokiais svoriais,dažniausia baigiasi padangos suplėšymu.Kitas dalykas,jei nebus vairuojamos ašies,tai ir geriausios padangos ilgai nelaikys..

Nesenai mačiau,kaip fendt 9 ** vilko Denga "SoloS TR-30".Tiksliai nežinau kodėl,bet vaizdelis liūdnai atrodė-važiavo apie 20 km/h.

Dabar pabandysiu patarti,ką reikėtų susikomplektuoti perkant naują rimtą daiktą ir ilgam. Obuolinis sukabinimas,vairuojama ašis,dviejų kontūrų,padoraus gamintojo stabdžių sistema su apkrovos reguliatorium,kopėčios su aikštele,suvyniojamas tentas.Jei,visgi > 20 tonų keliamosios galios,tai padangas imčiau naudotas Boeing'o.Tų kaina bent ne kosminė ir greičio ir apkrovos indeksai ispūdingi.

Cia gerai paaiskinta del svoriu. As tik noreciau papildyti - Obuolinis prikabinimas, pvz Sharmuler tempimo kilpa, deklaruojama, kad laiko 4tonas. Reikia pagalvoti kad ir laikiklis kilpai (kur ant traktoriaus) turi buti atitinkamas... Siaip priekabu gamintojai deklaruoja max. 3.5 tonos ant kilpos, ir tai turi buti svoris didziausiu momentiniu apkrovos metu. Kas del asiu, tai pirmiausia reiktu paziureti stabdziu dydi prie atitinkamo greicio ir leistinos apkrovos svori, tuomet galima apskaiciuoti ar galima su priekaba vaziuoti atitinkamu greiciu nebijant, kad kazkas sulus ir pan.

Labai teisingai buvo pastebeta ir del padangu - pirmiausia jos turi atlaikyti reikalinga apkrova. Yra ir restauruotu, kaip minejo - Boengu ratu, jos (tam tikri) laiko iki 6500kg. Na, kaina priklauso is kur pirksi. O kas del pradurimu, tai manau, kad iseitis butu supilti specialaus hermetiko, kuris pradurimo atveju sulaiko ora, neleidzia sudraskyti padangos. Pradurus dar galima nuvaziuoti apie 40 km. Jis nera pigus, bet pagalvojus, jei gali isgelbeti padanga, tai gal verta... Idomu butu suzinoti, ar kas is padangistu siulo tokia paslauga?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na toj dokumentacijoje parasyta 2-3,5t taip kad nedaug suklydau, o ant svarstykliu su grudais patikrinus manau tikrai neviršys tu 2 t. bent jau daug

pabandyk laumetrio 3ase su mtz, koja atkelt - bonka pastatysiu. 25t kvieciu telpa.

Laumetris buvo gerai prieš 10 metų. Dabar,mano manymu,ta kontora paliko garažo lygio.Įvertinus konkurentų pažangą per tuos metus.

o Dziedas rašė,kad apie garažus šitoj temoj nediskutuojam. Taip,kad bonką sutaupei. :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...