runkelis Paskelbta Gruodžio 21, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 21, 2009 Dirbu tolimuju reisu vairuotoju, tai vertinu MAN ir Volvo automobilius. As asmeniskai grudu transporatvimui rinkciausi sunkvezimi o ne vilkika. Visus Kamazus ir Mazus pamirskime jie jau atidirbo savo. Siuo metu dirbu su Volvo FH 12 tai gana patogus ir manevringas automobilis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
yogop Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Kiekvienas pildamas iš kombaino tikrai neskaičiuosim ar pažeidžiam ar ne krovinių gabenimo įstatymą, tačiau , kaip mum tenka iš kėdainių į vievį šutinti, tai kiekvienas kilogramas brangus, o jei dar viršsvoris tai išvis aukso kaina pasidaro. Vieną iš pliusų vilkikui duodu, nes vilkikas sveria kažkur apie 8t puspriekabę galima rasti 6t tai 26t galima kraut. Sunkvežimis 11t priekaba apie 6t taippat tai jau gaunam 23t vežimo. Dėl pravažumo didelis pliusas sunkvežimiui. Apie markę, tai furistai šneka man karalius, scania karalienė sunkvežimių pasaulyje, kiek tame tiesos pagrįst negaliu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
giedriusss Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 22, 2009 vietiniam pervezimam nezinau kaip, bet tarptautiniam pirmu numeriu eina Daf 105XF Pilnai tau pritariu 2 metus atvazinejau po europa tik su 95 puiki masina. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
giedriusss Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Cia atsiliepimai is vieno tolimuju reisu vairuotoju forumo. bet visdelto vairai teisingai kalba:kodel negali sukurti furos su dafo kabina,scanios motoru ir volvos vaziuokle!!!!!ir jeigu pastebejot apie strali ir mersa su maniuku nera ne zodzio Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Cia atsiliepimai is vieno tolimuju reisu vairuotoju forumo. bet visdelto vairai teisingai kalba:kodel negali sukurti furos su dafo kabina,scanios motoru ir volvos vaziuokle!!!!!ir jeigu pastebejot apie strali ir mersa su maniuku nera ne zodzio www.tautieciai.lt lankaisi? o vietiniam susisiekimui spalnykas nereikalingas.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juozys Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 22, 2009 <....>linges ar oro pagalves,labai skausmingai kai reikia keliu eksplotacija moket, ant oro Pvz 600lt, tas pats su lingem 1200lt. O eksploatacijos kainu skirtumas, bei skirtumas kainu perkant, kazin koks? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kapsukas Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Cia atsiliepimai is vieno tolimuju reisu vairuotoju forumo. bet visdelto vairai teisingai kalba:kodel negali sukurti furos su dafo kabina,scanios motoru ir volvos vaziuokle!!!!!ir jeigu pastebejot apie strali ir mersa su maniuku nera ne zodzio http://www.tautieciai.lt lankaisi? o vietiniam susisiekimui spalnykas nereikalingas.. dabar gal ir nebe, prieš pora metų labai buvo reikalingas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
yogop Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Permečiau tą forumą, ir liko taippat neaišku, kaip ir koks traktorius geriausias Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Permečiau tą forumą, ir liko taippat neaišku, kaip ir koks traktorius geriausias prastai skaitei, jei nesupratai, kad apie sunkvezimius snekama Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
yogop Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 22, 2009 na mintį turėjau, kad ten nėra vieningos nuomonės , kaip ir pas mus, koks traktorius geriausias Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 22, 2009 http://auto.plius.lt/skelbimas/sunkusis-transportas/sunkvezimiai/man/id-48587 Stai manyciau masina ukininkui, daug veza, ivaziuoja i lauka, ir dar turbut C kategorijos teisiu uztenka. Marke manyciau ne taip svarbu, svarbiau stovis. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 22, 2009 tik neprasidekit su dviem vairuojamais tiltais Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Kodel neprasidet, kokios bedos? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 22, 2009 remonto išlaidos didesnes, o bendros mases gali tik 32 t. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 22, 2009 pasiskaitykit Maksimalūs leistini svoriai ir matmenys, krovininis transportas Lietuva Aukštis 4.00 m Plotis 2.55 m Refrižeratorius 2.60 m Ilgis Sunkvežimis / priekaba 12.00 m Vilkikas su puspriekabe 16.50 m Autotraukinys 18.75 m Autovežis (pakrautas) 20.75 m Ašių apkrovos Pavien÷ nevarančioji ašis 10.00 t Dvigubos priekabų ir puspriekabių ašys, kai atstumas tarp ašių: - mažiau kaip 1.00 m 11.00 t - nuo 1.00 m iki mažiau kaip 1.30 m 16.00 t - nuo 1.30 m iki mažiau kaip 1.80 m 18.00 t - 1.80 m ir daugiau 20.00 t Trigubos priekabų ir puspriekabių ašys, kai atstumas tarp ašių: - 1.30 m ir mažiau 21.00 t - daugiau kaip 1.30 m iki 1.40 24.00 t Varančioji ašis 11.50 t Autotransporto priemonių dvigubos ašys, kai atstumas tarp ašių: - mažiau kaip 1.00 m 11.50 t - nuo 1.00 m iki mažiau kaip 1.30 m 16.00 t - nuo 1.30 m iki mažiau kaip 1.80 m 18.00 t - nuo 1.30 m ir mažiau kaip 1.80 m, jei varančioji ašis turi dvigubas padangas ir pneumatinę pakabą, arba jai ekvivalentišką, arba jei kiekviena varančioji ašis turi dvigubas padangas, o maksimalus kiekvienos ašies svoris neviršija 9,5 t 19.00 t Maksimalus leistinas svoris Sunkvežimis: - su 2 ašimis 18.00 t - su 3 ašimis 25.00 t - su 3 ašimis, kai varančioji ašis turi dvigubas padangas ir pneumatinę pakabą, arba jai ekvivalentišką, arba kai kiekviena varančioji ašis turi dvigubas padangas, o maksimali apkrova ant kiekvienos ašies neviršija 9,5 t 26.00 t - su 4 ašimis, jei yra dvi valdomosios ašys 31.00 t - su 4 ašimis, jei varančioji ašis turi dvigubas padangas ir pneumatinę pakabą, arba jai ekvivalentišką, arba kai kiekviena varančioji ašis turi dvigubas padangas, o maksimali apkrova ant kiekvienos ašies neviršija 9,5 t 32.00 t Autotraukiniai su 5 ar 6 ašimis: - dviašio automobilio, sukabinto su triaše priekaba 40.00 t - triašio automobilio, sukabinto su dviaše arba triaše priekaba 40.00 t Sujungtos transporto priemon÷s su 5 ar 6 ašimis, kurias sudaro: - dviašis vilkikas su triaše puspriekabe 40.00 t - triašis vilkikas su dviaše ar triaše puspriekabe 40.00 t - triašis vilkikas su dviaše ar triaše puspriekabe, vežančia 20, 30, 40 ir 45 p÷dų ISO konteinerį 44.00 t Keturašis traukinys, susidedantis iš dviašio automobilio ir dviaš÷s priekabos 36.00 t Keturaš÷s sujungtos transporto priemon÷s, susidedančios iš dviašio vilkiko ir dviaš÷s puspriekab÷s: - kai atstumas tarp puspriekab÷s ašių yra nuo 1.30 iki 1.80m 36.00 t - kai atstumas tarp puspriekab÷s ašių didesnis kaip 1.80m ir puspriekab÷s su sudvejintomis ašimis didžiausia leistina bendroji mas÷ 20t, o automobilio – 18, kurio varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatin÷ 38.00 t Pastaba. Transporto priemonių svoriai, išmatavimai ir ašių apkrovos nurodytos remiantis 1996 m liepos 25 d Europos Bendrijos Tarybos direktyva Nr.96/53 /EB. Šaltinis: LINAVA, 2008 sausio m÷n. baudos uz virsvori vairuotojui iki 1000, o savininkui iki 2000 lt apkarstu ta auksine grudu tona Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algis... Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Istikro ankscaiau ar veliau sita isvardsinta taisykliu pumkta teks vykdyti gana nuosekliai. Uzmojai padaryti sastato svori 50t ukininkamas nepavyko vien delto jog pasipriesino tam keliu bukle uzsiimancios institucijos. Lietuvos keliai tam paprasciausiai nepasiruose. Furos ir taip pjauna vezes asfaltuose juk ne svedijoj givenam kur pagrindas ant skalu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 22, 2009 Istikro ankscaiau ar veliau sita isvardsinta taisykliu pumkta teks vykdyti gana nuosekliai. Uzmojai padaryti sastato svori 50t ukininkamas nepavyko vien delto jog pasipriesino tam keliu bukle uzsiimancios institucijos. Lietuvos keliai tam paprasciausiai nepasiruose. Furos ir taip pjauna vezes asfaltuose juk ne svedijoj givenam kur pagrindas ant skalu. Ir gerai,kad nepavyko.Visiems ramiau bus. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dyras Paskelbta Gruodžio 23, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 23, 2009 Istikro ankscaiau ar veliau sita isvardsinta taisykliu pumkta teks vykdyti gana nuosekliai. Uzmojai padaryti sastato svori 50t ukininkamas nepavyko vien delto jog pasipriesino tam keliu bukle uzsiimancios institucijos. Lietuvos keliai tam paprasciausiai nepasiruose. Furos ir taip pjauna vezes asfaltuose juk ne svedijoj givenam kur pagrindas ant skalu. Ir gerai,kad nepavyko.Visiems ramiau bus. Vat įdomu kiek laiko dar važiuos runkelių furos pasikrovę po 30-35 t. derliaus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pasvalys-siauliai Paskelbta Gruodžio 23, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 23, 2009 Kam cia parupo tie runkeliu vezejai varant tech apziura sumoki uz kelius pvz uz masina 26t priekaba 24t viso iseina 50t mokesciai sumoketi uz 50t kodel as turiu vesti maziau juk ne su traktoriuku vaziuoju ne kamikadze,kaip su mtz tautieciai veza 20t ir virs Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pasvalys-siauliai Paskelbta Gruodžio 23, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 23, 2009 Kolegos viskas butu gerai butu galima laikytis tu vadinamu istatimu jei mes gerai gyvetume . Keliai butu sutvarkyti pagal Lietuvos istatymus jei skaldos zvyro sluoksniai butu supilti tiek kiek ju reikia o ne ant smelio tiestu is pajurio vezamo ir skaldos uzpilta del vaizdo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dyras Paskelbta Gruodžio 23, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 23, 2009 Fūra- turėjau galvoje vilkikas su triaše priekaba, kuriam berods galima vežti 24 tonas krovinio. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pofke Paskelbta Gruodžio 23, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 23, 2009 netoli ukininkas su vilkiku veza apie 35 tonas sausu kvieciu. O Stonkaus agroservisas per 40 t. su vilkikais Daf, po du tiltus gale abu vedami ir t.t. navarotu kitu ten nesidomejau, bet ten zverys Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
yogop Paskelbta Gruodžio 23, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 23, 2009 Atmeskim, tuos kaimynų sunkvežimių aptarimus ir pradėkim kalbėt rimtai, kas turi koki importini, prašom pasidalint savo patirtimi patarimais, nes man tai taippat aktualu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algis... Paskelbta Gruodžio 24, 2009 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 24, 2009 Jo teisingai yogop sakai . Tegul kolegos pasidalina patirtimi o ne nuogirdomis is bobuciu ir kaimynu. Kad ir arimas kaip pavizdis. Zmogus isdeste sviesiai tiesiai is savo patirties. Mano atveju tai as apsisprendziau , kad rinksiuos is sunkvezimio su tripusiu vertimu ir priekaba su dviem asimis per jos viduri (panasi i puspriekabe) todel , kad daug lengviau toki sastata manevruoti atbuline eiga. Neturiu as labai daug vietos , kad prabangiai galeciau sukiotis su triase priekaba po kiema. Na o kas liecia visus techninius niuansus (gamintojas , tiltai ,pavaru dezes, kabinos ir t.t) tai ju nelabai ir zinau tad destikit , viska apmastysiu ir apdorosiu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Gruodžio 24, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 24, 2009 kol transportiniai nakti miegodavo budavo praktiskiau imti savivarti su priekaba nes krovumas didesnis, , dabar kai viska ir visada veria geriau fura, nes su fura vezi daugiau krovinio, del to kad tuscioji mase mazesne, taigi kazi kaip ten su tom priekabom, juolab, kad ir technikine ir tt,nu bet cia kam ko reikia. pas mane senais laikais buvo freght liner uz draugo pinigus pirktas, super aparatas buvo, variklis is volvo fh12 tiltai neuzmusami dvi greiciu dezes(turbut daugelyje taip yra) vietoje kabinos butas ant ratu, grazus kaip angelas ir galingas kaip velnias 500 ag, ant asfalto eidavo dumai is ratu, jei dabar savo litu tureciau rinkciaus amerikona Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti