Jump to content

Recommended Posts

Paskelbta

ABS (bent jau automobiliams) nesutrumpina stabdymo kelio, o tik leidžia manevruoti stabdymo metu. Panašus vaizdas buvo ir šitam video, tik jau be ABS stabdoma buvo labai profaniškai, matyt to ir buvo siekiama, kad parodyti koks geras dalykas tas ABS, stabdant su puspriekabe padeda, bet kitais atvejais tai galima irbe jo apseiti. Šiaip neturiu nieko prieš apie ABS, bet vienintelį pliusą kurį matau, tai padangų tausojimas, ypač ant sauso asfalto :icon-mrgreen: kai užmynė tapkę, tai net CVX'o galas pakilo, įspūdingi stabdžiai.

Paskelbta
ABS (bent jau automobiliams) nesutrumpina stabdymo kelio, o tik leidžia manevruoti stabdymo metu. Panašus vaizdas buvo ir šitam video, tik jau be ABS stabdoma buvo labai profaniškai, matyt to ir buvo siekiama, kad parodyti koks geras dalykas tas ABS, stabdant su puspriekabe padeda, bet kitais atvejais tai galima irbe jo apseiti. Šiaip neturiu nieko prieš apie ABS, bet vienintelį pliusą kurį matau, tai padangų tausojimas, ypač ant sauso asfalto :icon-mrgreen: kai užmynė tapkę, tai net CVX'o galas pakilo, įspūdingi stabdžiai.

atkreipkit dėmesį, kaip traktorius stabdo, esant sirtingiem ratų sukibimam 2:33

Paskelbta
ABS (bent jau automobiliams) nesutrumpina stabdymo kelio, o tik leidžia manevruoti stabdymo metu. Panašus vaizdas buvo ir šitam video, tik jau be ABS stabdoma buvo labai profaniškai, matyt to ir buvo siekiama, kad parodyti koks geras dalykas tas ABS, stabdant su puspriekabe padeda, bet kitais atvejais tai galima irbe jo apseiti. Šiaip neturiu nieko prieš apie ABS, bet vienintelį pliusą kurį matau, tai padangų tausojimas, ypač ant sauso asfalto :icon-mrgreen: kai užmynė tapkę, tai net CVX'o galas pakilo, įspūdingi stabdžiai.

Klisti, sutrumpina stabdymo kelia. Be ABS blokuotais ratais tikrai toliau nuciuosi, nei tada, kai ratai nepraranda sukibimo. Stabdymo kelias pailgedavo tik senesnes kartos ABS neteisingai suveikus esan skirtingam ratu sukibimui. Tada, kai viena puse ant ledo kita ant asfalto. Su savio Subaru Outback karta vos i kelnes nepridejau tokioj situacijoj.

Paskelbta
ABS (bent jau automobiliams) nesutrumpina stabdymo kelio, o tik leidžia manevruoti stabdymo metu. Panašus vaizdas buvo ir šitam video, tik jau be ABS stabdoma buvo labai profaniškai, matyt to ir buvo siekiama, kad parodyti koks geras dalykas tas ABS, stabdant su puspriekabe padeda, bet kitais atvejais tai galima irbe jo apseiti. Šiaip neturiu nieko prieš apie ABS, bet vienintelį pliusą kurį matau, tai padangų tausojimas, ypač ant sauso asfalto :icon-mrgreen: kai užmynė tapkę, tai net CVX'o galas pakilo, įspūdingi stabdžiai.

Klisti, sutrumpina stabdymo kelia. Be ABS blokuotais ratais tikrai toliau nuciuosi, nei tada, kai ratai nepraranda sukibimo. Stabdymo kelias pailgedavo tik senesnes kartos ABS neteisingai suveikus esan skirtingam ratu sukibimui. Tada, kai viena puse ant ledo kita ant asfalto. Su savio Subaru Outback karta vos i kelnes nepridejau tokioj situacijoj.

Būtent, kad blokuotais ratais toliau nučiuoši, bet reikia mokėti stabdyti ant ledo, o ne blokuoti ratus, aišku avarinėje situacijoje sunku gali būti susiorientuoti, bet jau testo metu, tai galėjo ir "papumpuoti" per stabdžių pedalą, o ne užmynus laikyti, lygiai tas pats su kliūtimi, prieš pat kliūtį reikia atleisti stabdžių pedalą ir neužlaušt vairo iki galo. Nežinau, gal naujesni ABS geriau padaryti, gal jau sugeba panašiai sustabdyti kaip ir be ABS. Aš ilgą laiką irgi galvojau, kad su ABS stabdymo kelias trumpesnis, bet paskui išsiaiškinau kad klydau.
Paskelbta
ABS (bent jau automobiliams) nesutrumpina stabdymo kelio, o tik leidžia manevruoti stabdymo metu. Panašus vaizdas buvo ir šitam video, tik jau be ABS stabdoma buvo labai profaniškai, matyt to ir buvo siekiama, kad parodyti koks geras dalykas tas ABS, stabdant su puspriekabe padeda, bet kitais atvejais tai galima irbe jo apseiti. Šiaip neturiu nieko prieš apie ABS, bet vienintelį pliusą kurį matau, tai padangų tausojimas, ypač ant sauso asfalto :icon-mrgreen: kai užmynė tapkę, tai net CVX'o galas pakilo, įspūdingi stabdžiai.

Klisti, sutrumpina stabdymo kelia. Be ABS blokuotais ratais tikrai toliau nuciuosi, nei tada, kai ratai nepraranda sukibimo. Stabdymo kelias pailgedavo tik senesnes kartos ABS neteisingai suveikus esan skirtingam ratu sukibimui. Tada, kai viena puse ant ledo kita ant asfalto. Su savio Subaru Outback karta vos i kelnes nepridejau tokioj situacijoj.

Būtent, kad blokuotais ratais toliau nučiuoši, bet reikia mokėti stabdyti ant ledo, o ne blokuoti ratus, aišku avarinėje situacijoje sunku gali būti susiorientuoti, bet jau testo metu, tai galėjo ir "papumpuoti" per stabdžių pedalą, o ne užmynus laikyti, lygiai tas pats su kliūtimi, prieš pat kliūtį reikia atleisti stabdžių pedalą ir neužlaušt vairo iki galo. Nežinau, gal naujesni ABS geriau padaryti, gal jau sugeba panašiai sustabdyti kaip ir be ABS. Aš ilgą laiką irgi galvojau, kad su ABS stabdymo kelias trumpesnis, bet paskui išsiaiškinau kad klydau.

Tai cia jie ir nenorejos to stapdziaus papumpuot nes reikejo akivaizdziai paroditi skirtuma tarp ABS ir paprasto stapdimo. o del ABS prasome pasiskaityti cia ir tada kledeti http://www.lbm.lt/abs.htm

Paskelbta
Tai cia jie ir nenorejos to stapdziaus papumpuot nes reikejo akivaizdziai paroditi skirtuma tarp ABS ir paprasto stapdimo. o del ABS prasome pasiskaityti cia ir tada kledeti http://www.lbm.lt/abs.htm

In gravel, sand and deep snow, ABS tends to increase braking distances.

On high-traction surfaces such as bitumen, or concrete, many (though not all) ABS-equipped cars are able to attain braking distances better. (http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system)

Tai gal pats pasiskaityk prieš kliedėdamas, ir nešok į atlapus neįsitikinęs savo tiesa.

Paskelbta

Na čia be ABS buvo stabdyta užmynus ant pedalo kaip kad mūsų BMW žaliūkai kad daro-užmina ant akseleratoriaus ir užmiega, tol kol ačnulsia medis arba vobščė nebeočnulsia. :eusa-naughty: Tai manau ABS manau ir skirtas visų pirma tokiem žaliūkam, kurie nemoka stabdyt, bet aišku vaidina erelius. Bet yra ir kitas dalykas, tai baimės faktorius, kuris irgi ne visus vienodai veikia. Tiesiog, staiga išdygus kliūčiai ar esant kitai avarinei situacijai žmogus gali ir nebesugebėt teisingai mastyt ir tiesiog nejausi pats, kad laikai stabdžius užblokavęs. Vot tokiu atveju ir pasitarnautų ABS manau kiekvienam iš mūsų.

Paskelbta
Tai cia jie ir nenorejos to stapdziaus papumpuot nes reikejo akivaizdziai paroditi skirtuma tarp ABS ir paprasto stapdimo. o del ABS prasome pasiskaityti cia ir tada kledeti http://www.lbm.lt/abs.htm

In gravel, sand and deep snow, ABS tends to increase braking distances.

On high-traction surfaces such as bitumen, or concrete, many (though not all) ABS-equipped cars are able to attain braking distances better. (http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system)

Tai gal pats pasiskaityk prieš kliedėdamas, ir nešok į atlapus neįsitikinęs savo tiesa.

Neikada nesutyksiu su tuo kad stabdant paprasu stapdimu sustosi greiciau negu su ABS Pvz Vaziuoji lietinga diena ir staiga isniro priesais kliutis tawo weiksmai pirma spausti stabdi baimes metu kad susidursi spausi iki tol kol prades ciuosti ratai (Tik nesakyk kad as taip nedaryciau as atleidineciau stabdi nes tikrai taip nebutu gal is 100 wienas taip ir padarytu nes reikia labai geros rekcijos ir veiksmu atlikimo suvokima ) o ABS automatiskai mili sekundes tikslumu sureguoja ir padeda sustabditi auto neuzblokavus ratus bei manevruoti atsiprasau uz klaidas

Paskelbta

Na jūs čia ir įsijautėt, sugebėsi protingai stabdyt nesugebėsi. Svarbiausia, kad su ABS mašina (traktorius) išlieka valdomi (ir tai ne visada) stabdant, žymei mažesnė tikimybė, kad sumėtys (ypač stabdant posūkyje) o jei ir užneš tai žymiai lengviau išsitiesint. Tempiant priekabą su traktorium 60km/h tai tikrai reikalingas dalykas.

Paskelbta

yra toks posakis geras apie tuos kurie niekad nekeicia savo nuomones :lol: o abs aisku jog nepamaisytu tik uz ji susimoketi turesime nemazai :eusa-snooty: ir idomu kaip reiktu uz vairo nusedeti taip stabdzius be razumo uzmynus testuotojai negana jog su dirzu prisisege bet dar ir su salmu

  • po 2 mėnesių...
Paskelbta
Tokiu atveju fendtuose, kurie važiuoja 60 km/h ta sistema jau yra ar ne :icon-question: . Kas turit pasigirkite :icon-exclaim:

Fendt is developing a true ABS system which it hopes to have available in the near future for improved safety. 2009.09 straipsniukas apie 8 serijos Fendt, tai kaip suprantu dar neturi...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...