Jump to content

MF 7465


Recommended Posts

labai gerai pastebeta, kad nemaziau ar daugiau nei bet kuris tos galios kitos spalvos traktoras, nes stebuklu nera nebus ir jniekad nebuvo :D , cia dar kazkiek gatawu, shauliniu ar aruniu patikeciau jei sneketu apie ju brandu sanaudas su cvt

150 litrų.Jei tik germinuoti ir tik dukart iš taško A į tašką B,tai ir 140 būtų pakakę.

Sutinku,kad sąnaudos tarp spalvų iš esmės vienodos.Tik Sizifui norėjau pasakyti,kad stebuklai prasideda tada,kai prie pvz.130 ag prisikabini kokią 2PTS4,ar panašaus esamos ir reikalingos galios santykio padargą.Nuolat apkrauk variklį 75-100% tik tada pasieksi geriausius rezultatus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

labai gerai pastebeta, kad nemaziau ar daugiau nei bet kuris tos galios kitos spalvos traktoras, nes stebuklu nera nebus ir jniekad nebuvo :D , cia dar kazkiek gatawu, shauliniu ar aruniu patikeciau jei sneketu apie ju brandu sanaudas su cvt

150 litrų.Jei tik germinuoti ir tik dukart iš taško A į tašką B,tai ir 140 būtų pakakę.

Sutinku,kad sąnaudos tarp spalvų iš esmės vienodos.Tik Sizifui norėjau pasakyti,kad stebuklai prasideda tada,kai prie pvz.130 ag prisikabini kokią 2PTS4,ar panašaus esamos ir reikalingos galios santykio padargą.Nuolat apkrauk variklį 75-100% tik tada pasieksi geriausius rezultatus.

Vakar gavau idomios JD kompanijos vidines medziagos. Is mokymu vadybininkams. Kurioje jie patys nurodo kad CVT yra ekonomiskesne uz PS. Ne milijonais procentu. Bet vis tik nuo 3 iki 15. Tai eilini karta patvirtina mano blevyzgas :)

cvtvspsjd.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va,ką aš ir rašiau,kad didinant apkrovą ekonomija didėja.Belaipsnės transmisijos gal ir ekonomiškesnės,bet ne ką svarbiau variklio galią suderinti su padargu ir,aišku,nepaskutinėje vietoje traktoriaus vairuotojo sugebėjimai.

Kazkodel as sitoj vietoj nesutinku. As tos nuomones, kad traktorius turi but neapkrautas. Galiu duot pavyzdziu is savo praktines puses, su sena, rusiska technika, be jokiu CTV. K701 dirba su 7 korp plugu, korpusui kazkur iseina apie 40ag. T150, taikant ta pacia matematika gaunasi 30 ag korpusui. Bet reziume T150 ~1.5 karto daugiau sudegina kuro, tas pats T150 su mazo V8 ir tuo paciu plugeliu taip pat degina maziau kuro, nes su org varikliu dirbi 2 pavara, o su mazu - 4 pavara ir sumazintais variklio sukiais. Plius, tie skaiciai g/kw ir daug pasako, tebunie vienu atveju 198g/kw su 300 ag ir 220g/kw su 200 ag. Abu dirbs 200 AG reikalaujanciu padargu, guldau galva, kad 300 ag bus ekonomiskesnis, nes 200 ag traktorius tures dirbt pilnom apkrovom, ir tie 220 g/kw padides dar. Man dar niekas neirode, kad variklis dirbdamas pilnom akrovom yra ekonomiskesnis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va,ką aš ir rašiau,kad didinant apkrovą ekonomija didėja.Belaipsnės transmisijos gal ir ekonomiškesnės,bet ne ką svarbiau variklio galią suderinti su padargu ir,aišku,nepaskutinėje vietoje traktoriaus vairuotojo sugebėjimai.

Kazkodel as sitoj vietoj nesutinku. As tos nuomones, kad traktorius turi but neapkrautas. Galiu duot pavyzdziu is savo praktines puses, su sena, rusiska technika, be jokiu CTV. K701 dirba su 7 korp plugu, korpusui kazkur iseina apie 40ag. T150, taikant ta pacia matematika gaunasi 30 ag korpusui. Bet reziume T150 ~1.5 karto daugiau sudegina kuro, tas pats T150 su mazo V8 ir tuo paciu plugeliu taip pat degina maziau kuro, nes su org varikliu dirbi 2 pavara, o su mazu - 4 pavara ir sumazintais variklio sukiais. Plius, tie skaiciai g/kw ir daug pasako, tebunie vienu atveju 198g/kw su 300 ag ir 220g/kw su 200 ag. Abu dirbs 200 AG reikalaujanciu padargu, guldau galva, kad 300 ag bus ekonomiskesnis, nes 200 ag traktorius tures dirbt pilnom apkrovom, ir tie 220 g/kw padides dar. Man dar niekas neirode, kad variklis dirbdamas pilnom akrovom yra ekonomiskesnis.

Įdomiai čia palyginai.Teisybės dėlei reikėtų lyginti vienodus traktorius su tokiais pat varikliais,o geriausia tą patį traktorių.

Va pvz.: Važiuoji tuščią priekabą prisikabinęs-apie 19 l/h,tempi 25 tonas krovinio-21-22 l/h,jei krovinio kokios 12 tonų,visvien 21-22 l/h(sąlygos tos pačios,nekalbu apie belaiptes ir eco shiftus).Greitis visais atvejais iš esmės tas pats.Tempk didžiausiu leidžiamu technologiniu greičiu,tarkim 6 metrų ir 4 metrų padargą,beveik garantuoju,kad valandinės sąnaudos bus tos pačios,bet atlikto darbo kiekis skirsis 50%.

Aišku,padorus galios rezervas dar niekam nepakenkė ir dalykas išties malonus,bet čia jau kaip ir prabangos dalykas gaunasi,nes su ekonomija tikrai prasilenkia.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va,ką aš ir rašiau,kad didinant apkrovą ekonomija didėja.Belaipsnės transmisijos gal ir ekonomiškesnės,bet ne ką svarbiau variklio galią suderinti su padargu ir,aišku,nepaskutinėje vietoje traktoriaus vairuotojo sugebėjimai.

Kazkodel as sitoj vietoj nesutinku. As tos nuomones, kad traktorius turi but neapkrautas. Galiu duot pavyzdziu is savo praktines puses, su sena, rusiska technika, be jokiu CTV. K701 dirba su 7 korp plugu, korpusui kazkur iseina apie 40ag. T150, taikant ta pacia matematika gaunasi 30 ag korpusui. Bet reziume T150 ~1.5 karto daugiau sudegina kuro, tas pats T150 su mazo V8 ir tuo paciu plugeliu taip pat degina maziau kuro, nes su org varikliu dirbi 2 pavara, o su mazu - 4 pavara ir sumazintais variklio sukiais. Plius, tie skaiciai g/kw ir daug pasako, tebunie vienu atveju 198g/kw su 300 ag ir 220g/kw su 200 ag. Abu dirbs 200 AG reikalaujanciu padargu, guldau galva, kad 300 ag bus ekonomiskesnis, nes 200 ag traktorius tures dirbt pilnom apkrovom, ir tie 220 g/kw padides dar. Man dar niekas neirode, kad variklis dirbdamas pilnom akrovom yra ekonomiskesnis.

Įdomiai čia palyginai.Teisybės dėlei reikėtų lyginti vienodus traktorius su tokiais pat varikliais,o geriausia tą patį traktorių.

Va pvz.: Važiuoji tuščią priekabą prisikabinęs-apie 19 l/h,tempi 25 tonas krovinio-21-22 l/h,jei krovinio kokios 12 tonų,visvien 21-22 l/h(sąlygos tos pačios,nekalbu apie belaiptes ir eco shiftus).Greitis visais atvejais iš esmės tas pats.Tempk didžiausiu leidžiamu technologiniu greičiu,tarkim 6 metrų ir 4 metrų padargą,beveik garantuoju,kad valandinės sąnaudos bus tos pačios,bet atlikto darbo kiekis skirsis 50%.

Aišku,padorus galios rezervas dar niekam nepakenkė ir dalykas išties malonus,bet čia jau kaip ir prabangos dalykas gaunasi,nes su ekonomija tikrai prasilenkia.

Seja 820 Vario su 4 metru sejamaja su idirbimu ir 936 Vario su ta pacia. Dickis valgo maziau kuro :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Seja 820 Vario su 4 metru sejamaja su idirbimu ir 936 Vario su ta pacia. Dickis valgo maziau kuro :)

Taigi rašiau "nekalbu apie belaiptes ir eco shiftus".Šitoj vietoj visais 100% sutinku,kad vario daiktas geras.Beto rašiau apie palyginimą ne apie du traktorius,o apie du padargus.

Ir išviso,čia žmogus nori traktorių pirkt,o mes jam galvą apsuksim. :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va,ką aš ir rašiau,kad didinant apkrovą ekonomija didėja.Belaipsnės transmisijos gal ir ekonomiškesnės,bet ne ką svarbiau variklio galią suderinti su padargu ir,aišku,nepaskutinėje vietoje traktoriaus vairuotojo sugebėjimai.

Kazkodel as sitoj vietoj nesutinku. As tos nuomones, kad traktorius turi but neapkrautas. Galiu duot pavyzdziu is savo praktines puses, su sena, rusiska technika, be jokiu CTV. K701 dirba su 7 korp plugu, korpusui kazkur iseina apie 40ag. T150, taikant ta pacia matematika gaunasi 30 ag korpusui. Bet reziume T150 ~1.5 karto daugiau sudegina kuro, tas pats T150 su mazo V8 ir tuo paciu plugeliu taip pat degina maziau kuro, nes su org varikliu dirbi 2 pavara, o su mazu - 4 pavara ir sumazintais variklio sukiais. Plius, tie skaiciai g/kw ir daug pasako, tebunie vienu atveju 198g/kw su 300 ag ir 220g/kw su 200 ag. Abu dirbs 200 AG reikalaujanciu padargu, guldau galva, kad 300 ag bus ekonomiskesnis, nes 200 ag traktorius tures dirbt pilnom apkrovom, ir tie 220 g/kw padides dar. Man dar niekas neirode, kad variklis dirbdamas pilnom akrovom yra ekonomiskesnis.

Įdomiai čia palyginai.Teisybės dėlei reikėtų lyginti vienodus traktorius su tokiais pat varikliais,o geriausia tą patį traktorių.

Va pvz.: Važiuoji tuščią priekabą prisikabinęs-apie 19 l/h,tempi 25 tonas krovinio-21-22 l/h,jei krovinio kokios 12 tonų,visvien 21-22 l/h(sąlygos tos pačios,nekalbu apie belaiptes ir eco shiftus).Greitis visais atvejais iš esmės tas pats.Tempk didžiausiu leidžiamu technologiniu greičiu,tarkim 6 metrų ir 4 metrų padargą,beveik garantuoju,kad valandinės sąnaudos bus tos pačios,bet atlikto darbo kiekis skirsis 50%.

Aišku,padorus galios rezervas dar niekam nepakenkė ir dalykas išties malonus,bet čia jau kaip ir prabangos dalykas gaunasi,nes su ekonomija tikrai prasilenkia.

Kodel sakai, kad idomiai? As kalbejau apie variklio apkrova, kaip ir tu :)

Vat jei eina kalba apie traktoriaus kaina, tai jau reikia skaiciuot, kas per kiek atsipirks ir kada prades nest nauda. Bet galingesnis traktorius visada universalesnis, padargu gama jam didesne. Pasiziurekim aplinkui, nusiperki 130 ag traktoriuka, paskui padarga, viena kita, ziuri, kad jis jau per silpnas kazkuriam. Po 3 metu perki kita, galingesni, nors galejai pasispaust ir iskart paimt 1 uz dvieju kaina. Zodziu.. Kaip kieno protas nesa taip tas daro :D niekam as nieko neirodineju, tik siaip, rasineju, kaip as galvoju :)

Gal kas nors skaiciavot, kiek iseina purskimui kuro, l/ha? Su kokiu 5 kub purkstuvu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Su tokiu tavo palyginimu.Lyginti JAMZ su SMD,tai ką aš žinau...Bet tiek jau to.Purškimui su 4 kubų bačka ne daugiau 0,5 l/h.

Nepagalvok, kad as cia siaip prie taves prikibau :) Jau ne pirmas tavo postas, kai sakai, jog varikli reikia pilnai apkraut, su kuo as nesutinku. As kaip tik sakau, kuo daugiau variklis apkrautas, tuo jis daugiau sudegina kuro. Duosiu tada kita pavyzdi, jei nepatiko anas :) Skutikas 5 metru, tempe ji traktorius su max 380 ag, gylis apie 15-18, 12 km/val ir kura kompas rode 12l/ha. Pamazinau greiti iki 10 km/val ir kuro sumazejo iki 9.4 l/ha. Kaip tau atrodo kodel? Tik neskaiciavau, kiek praradau, sumazindamas greiti.

Tas pavyzdys su priekabom ir salyginis, zinau kas per reljefas jusu krastuose ir nezinai koks pas mus, su tuo 24 tonu junginiu prasikeiktum ir tie kuro rodikliai padidetu daugiau nei dvigubai.

Na dar teko viena atveji girdet, kai su berods F 930 tempe 5 kub purkstuva (neklauskit kas kur ir kodel), kuro dege ~1/ha, manau neblogas rezultatas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1L/ha ir su belarusu tampant op-2000 20 m. pločio sijomis nereikėdavo :icon-wink: O dar paskaičiavus kiek gaudavosi bereikalingų pervažiavimų tarp laukų :eusa-doh: Kuro sanaudos ne nuo talpos m3 priklauso o nuo sijų pločio . Kuo platesnės tuo mažiau važiavimų gaunasi per lauką.

P.s. kraustomės į purkštuvų temas, o tai gausime velnių.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nuo to priklauso variklio ekonomiškumas (ką tu išvardinai) tačiau kuro panaudojimo efektyvumas, pačio traktoriaus panaudojimo efektyvumas priklauso nuo to kaip tu jį apkrausi. Jei jis suksis neapkrautas tai ir kurą veltui valgys, Jei perkautas tai irgi žibalą degins bet nieko nenuveiks. Trumpiau sakant kita aksiomą: Traktoriaus panaudojimo efektyvumas priklauso nuo to kokią bendro darbo laiko dalį jis dirba vardinių (nominaliu galingumu) Tai ne max galia o vardinė gallia, prie vardinių variklio sūkių, kai apkrovimas mažesnis nei nominalus ir sūkiai turi būti atitinkami.

Kaip tą pasiekti yra daug būdų gali traktoristas mastyti. o gali ir kompas ar automatika

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir prie ko mes cia priejome?

Prie to kaip tinkamai sukomplektuoti traktorių su padargais, arba žiūrint iš kito galo kaip pasirinkti tinkamą traktoriu pagal poreikius ir kaip teisingai įvertinti jo ekonomiškumą.

na nebent jūs norit padiskutuot kuri spalva gražesnė ir geriau dera prie peizažo, tada jau niekuo negaliu padėti :D Nes dėl skonio nesiginčijama :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...