Jump to content

T-40


Carbon

Recommended Posts

Taigi noriu vertimo, taip pat nežinau kas yra bielkis :D

Nugi "Audine" arba Aubi

bielkis jeigu as gerai ismasciau turbut bus belarus traktorius o gal as klystu tai kolegos pataisys :eusa-think:

Aiškumas dėl baubinės, žinosiu. Dėl bielkio taip ir įtariau, dar mačiau beleris, turbūt irgi tas pats. Dar mačiau blakį, turbūt T-40.

Turiu klausimą dėl T-40 posūkių relės. Kai pirkau traktorių, neveikė, junginėjau jungtuku :D . Pirkau paprastą dviejų kontaktų, retkarčiais sumirksi, trijų kontaktų išvis neveikė, tik kai pajungdavau per kontrolinės lemputės kontaktą. Įdėjau nuo seno Gaz-69, tai šiek tiek veikia. Mirkčioja, retokai, bet tik kai užkurtas traktorius, o vien nuo akumo nelabai, nors akumas ir naujas, ir pilnai įkrautas. Kokią relę reiktų pritaikyt, nes krautuvėj dalių nieko daugiau negali pasiūlyt.

ant reles dangtelio tarp kontaktu yra varstelis atsuktuvu truputi pasukinek i viena puse jeigu nemirksi normaliai pasuk i kita puse ten reguliuojasi kontaktai pagal elektros itampa

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kas zino ar yra t40 kuro bake pertvaros?noriu idet kuro davikli,nezinau kurioj vietoj geriau pjaut
Dabartinių nežinau anksčiau tikrai nebuvo. Buvau ir aš kadaise įsidėjas moskvičiaus nežinau valdiškam ar nuosavam kol stovi dar pusė velnio arba keliu važiuojant, o dirbant tai vartosi toj rodyklė laksto velniai žino ką tį rodo nors žinai rusiška yranga., gaziko ir keliu važiuojan laksto. Dabar kokios importinės yšovus gal ir gerai rodyt. paskui tai buvau padaris paprastą permatomo vamzdelio. (panašiai kaip nivos kombaino šone bako matyt)
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 4 savaičių...
ruosiosi keist sudilusius dantracius greiciu dezei.

Tai ir keisk ar tu tikiesi kad tau pakeis juos kas nors :icon-rolleyes: . Jai rimtai tai aš jau prisikeitis tegu juos perkūnas tuos katinus kažkada išto duoną valgiau galėjai maiše man tą katiną atnešt. Pirmiausia lupk sėdynę dugninę kuro baką dangčius abudu dėžės ir tarpinio, o paskui pagal aplinkybes kartais vieną ratą nuimi, kartais abu, kitą kartą net skirt reikia. Kad dantračiai arba guoliai po vieną nesikeičia tikriausiai žinai. KEIČIASI TIK POROMIS (kaip plunžerinė pora , mašinos amortikai , rato guoliai ir tt. ir tt.) Kas neaišku patarsim, tik iš pradžių ten labai baisu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ruosiosi keist sudilusius dantracius greiciu dezei.

Tai ir keisk ar tu tikiesi kad tau pakeis juos kas nors :icon-rolleyes: . Jai rimtai tai aš jau prisikeitis tegu juos perkūnas tuos katinus kažkada išto duoną valgiau galėjai maiše man tą katiną atnešt. Pirmiausia lupk sėdynę dugninę kuro baką dangčius abudu dėžės ir tarpinio, o paskui pagal aplinkybes kartais vieną ratą nuimi, kartais abu, kitą kartą net skirt reikia. Kad dantračiai arba guoliai po vieną nesikeičia tikriausiai žinai. KEIČIASI TIK POROMIS (kaip plunžerinė pora , mašinos amortikai , rato guoliai ir tt. ir tt.) Kas neaišku patarsim, tik iš pradžių ten labai baisu.

O gal jus kartais itaret kas galetu but kartais kai vaziuoji 4,5 ar6 pavara subarska kazkas greiciu dezej toks garsas atrodo lyg kokiu plaktuku duotu,bet napastoviai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal vėl gausiu pi...di nuo mechaniko, bet iš savo trumpos patirties įtariu guollius. Kai nupirkau traktoriuką, atbulinis bruzdėjo. Kai visai neberiedėjo atbulas, išardžiau, radau pabirusį guolį. Pagal katalogą lyg tai dvieilis turėjo būt, buvo paprastas vieneilis. Ir čia padariau vieną rimtą KLAIDĄ! Nesurinkau visų rutuliukų, porelė matyt liko, ir vieną gražų rytą pasikėlė su tepalu (nors girdėjau pasisakymų, kad nepakelia), pakliuvo tarp dviejų dantračių, lūžo pusiau velenas, išstūmė (sulaužė du guoliaviečių dangtelius). Tada turėjau daugiau reikalų. Traktoriuką buvau išardęs į daug mažų kibirų, tuom pačiu dažiau ir skardas. Visą kabiną buvau nusikėlęs ir išardęs, traktorių perskyręs, tad priėjimas prie greičių dėžės buvo puikus. O guolio liekanos slėpėsi netoli tepalo išleidimo skylės, po didžiuoju dantračiu, reikėjo ilgo lenkto piršto.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ruosiosi keist sudilusius dantracius greiciu dezei.

Tai ir keisk ar tu tikiesi kad tau pakeis juos kas nors :icon-rolleyes: . Jai rimtai tai aš jau prisikeitis tegu juos perkūnas tuos katinus kažkada išto duoną valgiau galėjai maiše man tą katiną atnešt. Pirmiausia lupk sėdynę dugninę kuro baką dangčius abudu dėžės ir tarpinio, o paskui pagal aplinkybes kartais vieną ratą nuimi, kartais abu, kitą kartą net skirt reikia. Kad dantračiai arba guoliai po vieną nesikeičia tikriausiai žinai. KEIČIASI TIK POROMIS (kaip plunžerinė pora , mašinos amortikai , rato guoliai ir tt. ir tt.) Kas neaišku patarsim, tik iš pradžių ten labai baisu.

O gal jus kartais itaret kas galetu but kartais kai vaziuoji 4,5 ar6 pavara subarska kazkas greiciu dezej toks garsas atrodo lyg kokiu plaktuku duotu,bet napastoviai.

Na, jeigu dalis bus naujų, dalis senų dantračių, koks garsas bus kabinoje ir kiek laikys ta dėžė?

O garsas, tai teisybė - yra kažkokių "svetimkūnių" dėžėje, kada nors bus "amba drykst"dėžei, jeigu nesutvarkysi, turėjau panašų atvejį, tiktai man dar lengvai baigėsi - nuskėlė pusė gaubto, kur išeina priekinio kardanas, tai darbo palyginus nedaug buvo...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...