Jump to content

T-40


Carbon

Recommended Posts

tai kad tokio dantračio praktiškai neįmanoma gaut,bent jau pietų lietuvoje neradau.alytaus litagroj pasakė kad su tokiais dantračiais gamino trumpą laiką nes nelaikė.galima ieškot kad kas pagamintų,bet jei nelaikė originalas tai kaži ar darytas lairys.

na,tai tuo paciu dar pasitvarkysi kitus gedimus ten beardydamas :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nejaugi niekam panašių problemų su T-40am vairo stiprintuvu nėra buvę?

pakeisk voztuva kur ant siurblio dedasi.o kaip hidraulas kelia siltas?

p.s.perskaityk visa tema,turi but parasyta,arba paieska pasinaudok.

Tiesa,buvau pamirses,pas mane buvo pastriges tas voztuvas ant siurblio ir siltam vairas sunkiai sukos,isardes isvaliau,kad viskas lengvai vaisciotu ir beda pasiobaige,voztuvo keist nereikejo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nejaugi niekam panašių problemų su T-40am vairo stiprintuvu nėra buvę?

Labai mažai informacijos kad ką nors patart. Per tiek metų visko buvę ir siurblys ir tepalo mažai ir "soškė" ant bruso nukrenta ir guoliai pačios kalonkės pabyra. Apie smulkmenas: švarą, tepalų lygį, vožtuvai ar nepastrigę aš net nekalbu. Žviege okada vairą sukant ar stovint , gal paršą paspaudei tai ir žviegia. Jai rimtai tai iš tiek informacijos arba vožtuvas pagrindinis pastrigis, arba tepalo mažai ,arba siurbliui amen bubt. Jai nieko nejudini , o kaukia tai krėsk tik vožtuvą ir siurblį.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne, kai vairo nesukinėji, tai nežviegia, kai pasuki į bet kurią pusę tai žviegia, tiksliau garsiai zyzia. Šaltas irgi zyzia, bet sukinėjasi lengvai, bet kada pašyla temperatūra iki 50 laipsnių, tai nepagazaves beveik nepasuki, hidraulas šaltas kelia normaliai ir nezyzia, ir pašilęs nezyzia, tik pašilus, jei nori, kad greičiau pakeltų reikia pagazuoti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

bet tas zyzimas toks garsus, kad net variklio burzgimą perneša.

greičiausiai sliekas bus vožtuve arba siurblyje, nes pagal simptomus stipriai užkaista maslionkė, per daug suskystėja, praranda klampumą, įgauna spūdumą... tada jau viskas padriad eina... ir vairas, kurį tenka sukt trejomis rankomis, ir siurblys ir t.t.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

[quAšote=Donatas]na man irgi sunkokai sekasi, siandien kaip tycia nuluzo vairo kolonkes apacios tas slycas ant kurio maunasi vairo traukiu mechanizmas. Ryt reiks kolonke nuimineti ir bandyti privyrinti. :lol::eusa-whistle:

Net minčių tokių neturėk Donatai, nebent užvirinis tiesiai laužan varysi. Turėjau tokį vargą kaimynas buvo nupirkęs irgi kažkokio "gudročiaus" užvirinta soške. Nebent kolonkė prie pabaigos tai sudedi naujus salnykučius ir guolius tada užvirini. Nors aš taip nedarau tai ir kitam nelinkiu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na va ir siandien man problema iskilo su katinu beda tokia kai saltas buna vairas lengvutis bet kai susila palieka sunkesnis ir kai stumi atbulas vaira susuki kartais uzsikerta atgal su dvien rankom reikia atsukti ir jegos tepalo yra norma pries 2 menesius keiciau ir dar toks pastebejimas rankeneles atsoksta kai buna saltas o siltam ne paciam reikia atjungti (hidraulio)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na va ir siandien man problema iskilo su katinu beda tokia kai saltas buna vairas lengvutis bet kai susila palieka sunkesnis ir kai stumi atbulas vaira susuki kartais uzsikerta atgal su dvien rankom reikia atsukti ir jegos tepalo yra norma pries 2 menesius keiciau ir dar toks pastebejimas rankeneles atsoksta kai buna saltas o siltam ne paciam reikia atjungti (hidraulio)

gali buti hidraulo siurblys pasibaiges nes vairui ir hidraului stovi tas pats siurblys matomai kai tepalas saltas ir tirstesnis spaudimas buna didesnis kai pasyla tepalas suskysteja ir nelieka spaudimo tada ir vairas sunkus ir rankeneles neatsoka.Cia pas tave taip buvo visalaik taip ar po tepalo pakeitimo?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

visados gerai budavo tik vakar i miska vazuojant pradejo galvoju kad irgi siurblis bet sakiau gal kam buvo nutike panasus dalikas ir zino kas per beda

pirmiausiai atsisuk zagluzke ant voztuvo,kuris yra ant siurblio.Paskui paziurek isemes spyruokle ar stumuokliukas voztuvo lengvai vaiksto,gali tekti nusiimti visa voztuva,nes nenuemus sunkoka bus prieiti,plius jei stumuokliukas pastriges.Pas mane taip buvo,saltas dar sukinasi vairas,o karsta kaip tik dviem rankom pasuki,ir tarpais atrodo lyg strigtu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
sveiki, kas zino kaip prieiti prie t40am greiciu dezes ten kur priekinio tilto kardanas eina man kai pradeda buksuot galiniai ratai turi isijungt priekinis tiltas bet man kazkas traska greiciu dezej ir neissuka priekinio tilto. PADEKIT! :eusa-shifty:
pirma nuplauk,po to atjunk kardana nuo tos dezutes atsuk varztus nuimk dezute ,ir turi pamatyt visa beda
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...