Jump to content

SUPER KOMBAINAS


gringo

Koks kombainas realiausiai pretenduoja į super kombaino titula  

132 nariai balsavo

  1. 1. Koks kombainas realiausiai pretenduoja į super kombaino titula

    • Claas Lexion 770
      51
    • NH CR 9090ewo
      24
    • CASE IH AF 9120
      13
    • JD S690
      12
    • AGCO (Fend MF CH)
      9
    • ACROS
      11
    • Kitas X kombainas
      12


Recommended Posts

na dėl agco nesu įsitikinęs nes ten gale išilginės juostos eina o kitus kiek mačiau tai sraigtu išdėstyti kumšteliai arba pirštai, na dėl NH priekinės dalies kur masę paskirto gal dar galima suabejot bet vis ne ištisinis b9gnas su ištisinias spragilais ir dar tarpas iki pobūgnio kokie 3-5mm tai kur tam akmeniui dėtis arba pačiam subyrėt arba kažką sulaužyt

Na pas Fendt rotoriu siaip jau yra akmenu gaudykle :) Jei transporteris nesulaiko (ka jis gana sekmingai daro) tai sugauna gaudykle :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 398
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

Na jei jau toliau nagrinėjam akmenis, tai galiu pasakyt, kad patys bjauriausi yra kaip čia tiksliau apibūdinus, kad visi suprastu :eusa-think: na sakykim šiek tiek didesni nei 0,75l stiklainis (teko girdėti lyginant su kūdiko galva, bet kaip tai negražiai skamba). Toks akmuo dar gali praslysti pro transporterį bet į akmenų gaudyklę dažniausiai nepapuola

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei jau toliau nagrinėjam akmenis, tai galiu pasakyt, kad patys bjauriausi yra kaip čia tiksliau apibūdinus, kad visi suprastu :eusa-think: na sakykim šiek tiek didesni nei 0,75l stiklainis (teko girdėti lyginant su kūdiko galva, bet kaip tai negražiai skamba). Toks akmuo dar gali praslysti pro transporterį bet į akmenų gaudyklę dažniausiai nepapuola

Na jo vaiko galva kazkaip keistai skamba :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai pamaciau pirmus Fendt kombainius zurnaluose su juostiniu transporteriu, pamaniau jog jo pagrindine paskirtis sustabdyt transporteri, kai ant jo papuola akmuo, nelauzomos sraiges, kameros ir t.t., kazkas panasaus kaip pas pasaru smulkintuvus, tik ten, jei neklystu, sustoja viskas, kai papuola gelezies gabalas. Galetu ir pas kombainus taip padaryt, dabar augalus nuskenuoja, parodo kur azoto trukumas, tai cia akmuo is vis baikute turetu but :D Ir pralaidumas padidetu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sunkus atvejis. akmenis atpažint žinoma nesunku, pakanka ultragarsinio sensoriaus, bet abejoju, kad Briuselis leis. Prieš kelis metus buvo bandoma naudoti ultragarsą pjaunamosios kopijavimui, be Briuselis uždraudė, nes ir taip jau "per daug visokių mikro bangų spinduliavimo"

NH naudojami piezo elementai irgi variantas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
kulti reikia o kombainas dykas vėžinasi, nes kuro sanaudas matuoja....

Superinis galetu turet kazka panasaus kaip Vario TMS, kuri suktu visa kuliama, variklio apsukos parenkamos pagal apkrova. M? :)

idomi mintis, vario tms vaziavimui turi jau lex600, bet kai reikia kulti tai kulia pilnais rpm :)

:)

Tolygaus apkrovimo sistema. Pas Fendt vadinasi berods Constant Flow.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kulti reikia o kombainas dykas vėžinasi, nes kuro sanaudas matuoja....

Superinis galetu turet kazka panasaus kaip Vario TMS, kuri suktu visa kuliama, variklio apsukos parenkamos pagal apkrova. M? :)

idomi mintis, vario tms vaziavimui turi jau lex600, bet kai reikia kulti tai kulia pilnais rpm :)

Jooo per anksti Špoką į pensiją išvarė. Žinoma, kad kuliama prie pestovių variklio sūkiu, nes juos pakeitus pasikeistu ir VISŲ be išimties agregatų greitis. Dabartinės pastovaus srauto sistemos eina paprasčiausiu keliu, keičia judėjimo greitį priklausomai nuo apkrovimo, perreguliuot visą kombainą kurkas sudėtingiau, bet įmanoma

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei tik reduktoriaus tereiktu tai pakaktu paimti belaipsne traktoriaus transmisija ar automatinę greičių dėžę. Problema tame, kad ne vien apsukas reikia keisti, bet ir pobūgnio tarpą, sietų atidarymą. Jei proporcingai keisi pagrindinio veliano greitį tai ir sietų greitis keisis :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei tik reduktoriaus tereiktu tai pakaktu paimti belaipsne traktoriaus transmisija ar automatinę greičių dėžę. Problema tame, kad ne vien apsukas reikia keisti, bet ir pobūgnio tarpą, sietų atidarymą. Jei proporcingai keisi pagrindinio veliano greitį tai ir sietų greitis keisis :icon-wink:

o kam keisti :eusa-think: tereikia kad mazejant variklio sukiam vedancio veleno sukiai isliktu tokie patys

nors jei pagalvojus tai kombainui pilnai pakanka judejimo greicio koregavimo pagal apkrova

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na norint, kad kintant variklio apsukom agregato apsukos išliktu tos pačios pakanka hidrostatinės pavaros.

Dėl važiavimo greičio kitimo. Daugeliu atveju gal būt ir pakanka, bet tarkim javai kuliasi lengvai, su padidėjusiu krūviu būgnas nesunkiai susidoroja, bet dėl to padidėja apkrovimas sietams. Na čia varijacijų daug galimų

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na norint, kad kintant variklio apsukom agregato apsukos išliktu tos pačios pakanka hidrostatinės pavaros.

Dėl važiavimo greičio kitimo. Daugeliu atveju gal būt ir pakanka, bet tarkim javai kuliasi lengvai, su padidėjusiu krūviu būgnas nesunkiai susidoroja, bet dėl to padidėja apkrovimas sietams. Na čia varijacijų daug galimų

hidrostatika aisku patogu, bet kaip ispildymas, sudetingumas ir naudingumo koficientas lyginant su mechanine :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jūs čia labai giliai kapstot. Dar viena papildoma pavara - papildomi pinigai, galios nuostoliai ir galvos skausmas ūkininkui, kai 500 arklių ją suplėšys. Geriau galėtų vairas kokios knopkutės pagalba ratus ištiesint ir palaikyt kursą, tipo kažkas panašau į automatinį vairavimą, bet kursą nustytų vairuotojas ir kad kombainas jį išlaikytų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na papildoma ar patobulinta pavara jos vienos nepakaktų reiktu dar n sensorių, bet visai smagu smegenis pamankštint. O dėl vairo blokavimo.. Na vistiek reiktu loginio vairo vožtuvo, kad paėmus vairą leistu tau vairuoti, o toliau tai yra tų yechnologijų, kas teleskopuose naudojama, nors dažniausiai padeda paprasčiausias ratų suvedimas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kam keisti :eusa-think: tereikia kad mazejant variklio sukiam vedancio veleno sukiai isliktu tokie patys

nors jei pagalvojus tai kombainui pilnai pakanka judejimo greicio koregavimo pagal apkrova

Buten tai ir norejau pasakyt. Vario deze rankom iskeliama, tai nemanau kad ji kombaine daug vietos uzimtu :) Sukantis galulaukej, ar stovint vietoj ir isleidziant grudus pilnu tempu, arba kuliant tarp stulpu ir pan, ten kur nereikalaujama galios, tai kam ta varikli pilnu gazu laikyt?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...
  • po 2 savaičių...
Claas'ams jau galima užsakyt automatinę tepimo sistemą.

mano subjektyvia nuomone, automatine tepimo sistema blogas dalykas , nes zymiai geriau kai pats lendi patepti , pasiziuri dirzus ir t.t. ivertini technini stovi-bukle vizualiai , be to pas mane to tepimo juokingas skaicius :) , tai ar verta tuos tukstanciu sumoketi ? geriau su brangiaja i kokius nematytus krastus nulekti .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Claas'ams jau galima užsakyt automatinę tepimo sistemą.

mano subjektyvia nuomone, automatine tepimo sistema blogas dalykas , nes zymiai geriau kai pats lendi patepti , pasiziuri dirzus ir t.t. ivertini technini stovi-bukle vizualiai , be to pas mane to tepimo juokingas skaicius :) , tai ar verta tuos tukstanciu sumoketi ? geriau su brangiaja i kokius nematytus krastus nulekti .

Jei norėsi dirbt, tai ir taip lysi ir žiūrėsi kiekvieną rytą dulkes nusipūsdamas, bet kai tepimas vyksta darbo metu, tiksliais kiekiais tai manyčiau tepimo kokybės bus geresnė.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Claas'ams jau galima užsakyt automatinę tepimo sistemą.

mano subjektyvia nuomone, automatine tepimo sistema blogas dalykas , nes zymiai geriau kai pats lendi patepti , pasiziuri dirzus ir t.t. ivertini technini stovi-bukle vizualiai , be to pas mane to tepimo juokingas skaicius :) , tai ar verta tuos tukstanciu sumoketi ? geriau su brangiaja i kokius nematytus krastus nulekti .

Jei norėsi dirbt, tai ir taip lysi ir žiūrėsi kiekvieną rytą dulkes nusipūsdamas, bet kai tepimas vyksta darbo metu, tiksliais kiekiais tai manyčiau tepimo kokybės bus geresnė.

na įkišiu ir savo trigrašį. Kiek pamenu Keisam CF buvo galima automatini tepimą dėti, taip pat jis gan plačiai pašarų smulkintuvuose naudojamas. Tai nėra kažkokia naujiena ir iš patirties galiu tik pritarti daikom. dar reikia atsižvelgti, kad sistema gali ir sugesti

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...