Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

On Wednesday, July 26, 2017 at 21:37, buster540 pranešimas:

Kuo blogas zalias antifrizas?

Melsvas per kokius 6-7 metus suede beloruso gilzes ir bloka ties gilziu sandarinimo ziedais, o zalias per tris -radijatoriaus dangteli. Dabar visur keiciu ausinimo skysti i geltona G12. Ziuresiu kaip sis elgsis)))

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

17 minutes ago, MBLORINSER pranešimas:

Pilk spalva koke nori tik kokybišką. Spalva daug nepasako apie aušinimo skysty.

A tai ko nedasakai iki galo , kas būtent rodo į tai kuris kokybiškas ?? :D  ... žiūrėt reik į atitikimą sertifikacijoms , pagal wolksvageną(kokybė geryn) - G11 ; G12 ; G12+ ; G12++ ; G13 . 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 14 valandų, wydas63 pranešimas:

A tai ko nedasakai iki galo , kas būtent rodo į tai kuris kokybiškas ?? :D  ... žiūrėt reik į atitikimą sertifikacijoms , pagal wolksvageną(kokybė geryn) - G11 ; G12 ; G12+ ; G12++ ; G13 . 

Pagal volksvagen ne kiek kokybe geryn bet kiek tinkamas  metalams kurie vyrauja ausinimo sistemoje. aliuminis spizius varis bronza zalvaris metalas. Jiems reikalingos skirtingos antikarozines medziagos. tiesa ju virimo ir stingimo temperaturos skirtingos.

vienoda spalva bet skirtingos savybes, skirtingu gamintoju. Daznai siekent pigesny produkta parduoti brangiau ar greiciau.

Taigi ziurim i rodiklius ir tinkamuma ausinimo sistemai ne i spalva. Pagal spalva tai paty automobily tik galim rinktis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie "spalvas" , renkantis aušinimo skystį , aš niekur nė puse žodžio nesu užsiminęs :D  :D  . O kad vėlesnės serifikacijos, dengia senasias pagal agresyvumą metalams ,  čia ir dviračiui aišku , tad ir kokybė bus geresnė . O gali pasakyt ką reiškia - "žiūrim į rodiklius" :) , perkant parduotuvėje , kur ir kokius Pats juos žiūrai ?? 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal skonį tai Ragauju...

Nera čia ką diskutuoti.

1. virimas

2. Stingimas

3. Antikorozinė apsauga.

4. Ilgaamžiškumas (priklauso nuo priedų ir jų kokybės) tai įtakoja ir kaina.

O Spalvos pas juos tik kad lengviau būtų susigaudyti ir atskirti.

 

Wydas apie spalvas čia žmogus ir rašė jam atsakymas ir buvo. aš jums nei vieno atspalvio nepriskyriau.

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

30 minutes ago, MBLORINSER pranešimas:

Pagal skonį tai Ragauju...

 

 

Wydas apie spalvas čia žmogus ir rašė jam atsakymas ir buvo. aš jums nei vieno atspalvio nepriskyriau.

 

:D ... supratau , ragaut gal nerekomenduok  , mirtis gali but ilga ir skausminga :eusa-think: . Tai vat Pats renkies vienaip ,  o aš kitaip . ____  Užėjus į autodalių parduotuvę tų "antifrizų" galybė , o tie kur prieš akis sudėlioti kaip taisyklė be jokių gamintojo sertifikavimų , ta prasme už kokybę nieks neatsako . Paprastam pirkėjui , buvimas ant pakuotės bent jau kokio sertifikato nurodo į produkto kokybiškumą , ir nebutinai tai wolksvagenas , gali but ir kitokie , esu matęs netgi su NATO patvirtinimu  .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

4 minutes ago, MBLORINSER pranešimas:

Kaip suprantu renkamės taip pat tik nesusikalbam.

Greičiau panašų produktą pasirenkam , tik skirtingu būdu :D . Realiai į tuos punktus kur Pats nurodėt , dėmesio mažai kreipiu , nes per daug sudėtinga - jei matau gamintojo patvirtinimą , man ir pakanka . Iš kitos pusės tai aušinimo skystis su G12 , tiek mano senam auto tiek traktorėliui .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Perki kaip G12, o nusiperki tokio marmalo jog viskas suridija. Kaip zinoti , kad nusiperki ne "paddielka" ? Galim cia visi rekstis , kokie mes gudrus, o kiti durneliai , pagal spalvas mat ausinimo skyscius rusiuoja))), taciau ne vienas neapsidraudes nusipirkti sufabrikuota produkta , nuo kurio technika genda. Nusipirkus reiketu dar i laboratorija nuvezti istirti sudeti to ausinimo skyscio)))

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nea , "burokai" įšlenda staigiai , o čia šeši metai . Reik rašyt moto/val a ne metus , ne apie panas gi klausi :) , o dabar neaišku  kiek prasuktas variklis . Greičiausia tai tepalai ch*****vi arba priežiūros varikliui buvo nulis , spręndžiant pagal tai kaip sudile pusžiedžiai ir Paties pyšinas letenas :eusa-think: . Bet jei valandų daug , tada tai naturalus dalyks , nieko amžina juk nėr .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nežinau kaip blogai galima sudėti švaistikį...kreivas šleivas tai neįsivaizduoju kaip, bet nesiginčyju. Dabar biški apie savo problemą papasakosiu, traktorius 3 metų senumo, 2700mv, buvo gamyklinis brokas, perveržta šaiba su dviem skylėm kur sukasi prie skirstymo dantračio ašies, perveržė gamykloje tai ji nuskilo ir dantračiai ar šiais metais sukramtė tą šaibą ar nuo pat pradžių kramtė po biški tai visur ėjo drožlės, skirstymo dantračio įvorė buvo suėsta taippat. alkūninis nestipriai įbrėžtas buvo bet tikrai nebaisiai, švaistiklinius indeklus pakeičiau į naujus, nors jie kurkas geriau atrodė negu aukščiau nuotraukoje, ko nepadariau tai nekeičiau pagrindinių indeklų dėl laiko stokos, bet buvau nusukęs pasižiurėti tai jie nebuvo baisūs, buvo kaikur biški brėžti bet irgi nebaisiai, taip viską ir surinkau, bet tepalo slėgio nėra.. kol šaltas tepalas viskas tvarkoj, užšyla tai  mažu gazu ant 1 laikosi, apsukas sukėlus apie 2-2,5 tepalo slėgį reguliavau, nes ten ardžiau kad išvalyti nuo drožlių, nieko nebuvo kad pastrigtu.

Tai kur dabar sliekų ieškoti kolegos? kol darbymetis turiu laiko apmastymams, paskui reiks dirbti, ar dėl pagrindinių indėklų galėjo taip kristi slėgis? Jie tikrai nebuvo baisūs ir ne aš vienas į juos žiurėjau. Ko tikrai nemačiau tai šoninių šaibų, ar kaip jos ten vadinasi..

Kitas klausimas: ar ką išlošiu pastatęs tepalo radijatorių? nes kuo vėsesnis tepalas tuo spaudimas didesnis..

 

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1 hour ago, constant pranešimas:

nežinau kaip blogai galima sudėti švaistikį...kreivas šleivas tai neįsivaizduoju kaip, bet nesiginčyju. Dabar biški apie savo problemą papasakosiu, traktorius 3 metų senumo, 2700mv, buvo gamyklinis brokas, perveržta šaiba su dviem skylėm kur sukasi prie skirstymo dantračio ašies, perveržė gamykloje tai ji nuskilo ir dantračiai ar šiais metais sukramtė tą šaibą ar nuo pat pradžių kramtė po biški tai visur ėjo drožlės, skirstymo dantračio įvorė buvo suėsta taippat. alkūninis nestipriai įbrėžtas buvo bet tikrai nebaisiai, švaistiklinius indeklus pakeičiau į naujus, nors jie kurkas geriau atrodė negu aukščiau nuotraukoje, ko nepadariau tai nekeičiau pagrindinių indeklų dėl laiko stokos, bet buvau nusukęs pasižiurėti tai jie nebuvo baisūs, buvo kaikur biški brėžti bet irgi nebaisiai, taip viską ir surinkau, bet tepalo slėgio nėra.. kol šaltas tepalas viskas tvarkoj, užšyla tai  mažu gazu ant 1 laikosi, apsukas sukėlus apie 2-2,5 tepalo slėgį reguliavau, nes ten ardžiau kad išvalyti nuo drožlių, nieko nebuvo kad pastrigtu.

Tai kur dabar sliekų ieškoti kolegos? kol darbymetis turiu laiko apmastymams, paskui reiks dirbti, ar dėl pagrindinių indėklų galėjo taip kristi slėgis? Jie tikrai nebuvo baisūs ir ne aš vienas į juos žiurėjau. Ko tikrai nemačiau tai šoninių šaibų, ar kaip jos ten vadinasi..

Kitas klausimas: ar ką išlošiu pastatęs tepalo radijatorių? nes kuo vėsesnis tepalas tuo spaudimas didesnis..

 

 

Jei neradai išilginį veleno laisvumą stabdančių šaibų, tai ir neieškok spaudimo, nes tepalas pasiduoda į veleno centrą ir po to eina į galus, o pas tave tarpai didžiuliai, tai trykšta pilnu tempu, o šonuose iš viso gal netepa.Sudėk viską kas priklauso, ir tepalo siurblį pasitikrink, gal kliba įvorėse ir nesudaro spaudimo.

IMG_0001.jpg

IMG_0002.jpg

IMG_0003.jpg

IMG_0004.jpg

IMG_0005.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 9 valandų, constant pranešimas:

kreivas šleivas tai neįsivaizduoju kaip,

Jei akis pripratus centimetrus skaiciuot tai milimetro simtuju nemato.

kakliukai turi buti veidrodiniai o ne pabraizyti,isilginio judejimo saiba neduoda laisvumo isilginiam judejimui o ne rodo- kad del jos nebus spaudimo (dirbant ilgai ismynus sankaba apkrova tenka jai) surenkant detales turi buti svarios visos angos isvalytos ,keiciant indeklus reikia velena slifanutь. dar reikia pridirbti, nu ten nemazai etapu yra- kad butu gamyklinis spaudimas.sekmes darbuose

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

siurbli ziurek, gali but paestas nuo drozliu. Siaip nelengva rast kur spaudimas dingsta... angas alkuninio reikia isvalyt (neatsimenu, ar belarusui tie kamsciai buna ar ne). jei stumuokliai ausinami tepalu, tokie purkstukai buna is apacios, tai normalu kad slegis ant tusciu mazas. mano belarus 1221 irgi tik 1.5 tusciom, bet truputi apsuku ir iki 5 pakyla

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nuo pirmų dienų jo slėgis nebuvo didelis, tik gazą užmynus, alkuninio angos su kamščiais pas mane, kituose žinau kad eina išsukti. Na kol dirba ir reikia šienauti tol jo neskleisiu vėl, ant rudens nebent. Tepalo siurblį manau pasikeisiu dėl šventos ramybės, ne karvę kainuoja. Ačiū kolegos

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...