Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

žiurėjau tą vožtuvą, nieko ten nebuvo, termostatą įdėjau kad nuo 80 laipsnių atidarytu, vakar pabandymui pasijungiau šildytuvą, tai nukrito varikliui keli laipsniai dar, tai ant laisvų laikosi apie 1,5, o užmynus gazą 3,5, kaip ir normaliai. Pasižaidžiant manau galima dėti tepalo radijatorių nuo kokios mašinos ir žiurėti kas bus. Klausimas dar kyla ar nuo turbinos gryžtamajo protinga jungti radijatorių? ten kaip ir patogu, šlangas sumetu ir viskas. Nuo turbinos tas tepalas ir kaitinamas neblogai..

P.s. čia ne remontas, o jau eksperimentas būtu, tai nesmerkiam :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

apsižiurėjau pas save kad eina pajungti tepalui radijatorių, yra taippat vietos kaip enuke traktoriuje, gal ir reiks mėginti burti. Iš manęs meistras nestebuklas, pirmą kartą variklį persirinkau, tai dabar biški ir noriu pakelti tą slėgį neardant, laisvo laiko nėra, bet tą radijatorių pakabinti ilgai netrukčiau, tik klausimas kiek jis gelbėtu :)

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tepalas yra aušinamas antifrizu, nežinau kaip ten skaitosi, bet toj daly kur filtras prisisuka yra kaip ir aušintuvas, čia tik naujesniuose belarusuose tas navarotas, bet nežinau, mano nuomone radijatorius naudingesnis..

rvs kaip skaičiau tai netoks ir pigus dalykas, reiktu kokių 3bankių pirmam kartui tai 3x40e, biški skaudžiai, paskui dar ir pakartoti reikia, tai pigiau ir patikimiau persiringti variklį man atrodo, arba aš žiūriu ne į tą gaminį :/

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 7 valandų, constant pranešimas:

 a. tepalas yra aušinamas antifrizu, ........................................., mano nuomone radijatorius naudingesnis..

 b. rvs kaip skaičiau tai netoks ir pigus dalykas, reiktu kokių 3bankių pirmam kartui tai 3x40e, biški skaudžiai, paskui dar ir pakartoti reikia, tai pigiau ir patikimiau persiringti variklį man atrodo, arba aš žiūriu ne į tą gaminį :/

 

a. tai kokio , čia smegenis parini , jei yra šilumokaitis ?  " Paties nuomone " : MMZ konstruktoriaus - avigalvis ? :)     b. būtent , kad į tą gaminį žiūri , nes tie kur pigesni, tai jų poveikis smegenims bus labai silpnas arba trumpalaikis   :icon-mrgreen:  :icon-mrgreen:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 8 valandų, marazas pranešimas:

xado nebandyk, nepatariu

O tai xado ne tas pats tik kitu pavadinimu? Kažkada galvojau naudoti, tai domėjausi ir skaičiau, kad rvs sukūrė rusai ir davė technologiją ukrainiečiams (xado). Per laiką gal kažkiek išsiskyrė technologijos, nes vieni galėjo į vieną pusę, kiti į kitą tobulinti produktus, bet esmė vistiek ta pati abiejų. Ir atsiliepimai apie juos beveik vienodi, ir procentas panašus tų, kuriems padėjo. Kas ir kurį pasirinktum maždaug 50:50 kad padės, priklausomai nuo to, kas tam varikliui yra.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 1 valandą, wydas63 pranešimas:

a. tai kokio , čia smegenis parini , jei yra šilumokaitis ?  " Paties nuomone " : MMZ konstruktoriaus - avigalvis ? :)     b. būtent , kad į tą gaminį žiūri , nes tie kur pigesni, tai jų poveikis smegenims bus labai silpnas arba trumpalaikis   :icon-mrgreen:  :icon-mrgreen:

mano nuomonė ta kad radijatorius yra efektyvesnis, daugiau aušina, o tam filtre šilumokaitis ar kaip ten tai temperatura nebus mažesnė negu antifrizas vistiek. o mmz konstruktorius gal ir ne avigalvis bet yra daug mazgų kuriuos galėjo kitaip padaryti arba tiesiog atsakingiau, nors tai ne nuo konstruktoriaus o nuo gamyklos priklauso ištikro..nematau patobulėjimo iš mmz aprt plasmasių, commonrail sistema (nors čia jų nutobulėjimas) ir kamino šone už kurį plėšia belekokius pinigus ir ir jo pirkti kaip ir neapsimoka, yra konkurentų su ta kaina.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

31 minutes ago, constant pranešimas:

a. mano nuomonė ta kad radijatorius yra efektyvesnis, daugiau aušina, o tam filtre šilumokaitis ar kaip ten tai temperatura nebus mažesnė negu antifrizas vistiek. b. o mmz konstruktorius gal ir ne avigalvis bet yra daug mazgų kuriuos galėjo kitaip padaryti arba tiesiog atsakingiau, nors tai ne nuo konstruktoriaus o nuo gamyklos priklauso ištikro..nematau patobulėjimo iš mmz aprt plasmasių, commonrail sistema (nors čia jų nutobulėjimas) ir kamino šone už kurį plėšia belekokius pinigus ir ir jo pirkti kaip ir neapsimoka, yra konkurentų su ta kaina.

Ne viskas taip paprasta , kaip iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyt , pažiūrim papunkčiui kas ir kaip . a. Yra tokis dalykas kaip pačio "tepalo darbinė teperatūra" , jinai kažkur nuo 70*C prasideda(šilumokaitis būtent dėl to ir yra , kad greičiau į darbinį režimą pakelt tepalo temperatūrą) , čia ir jo takumas ir skvarbumas ir plovimo savybes ir t.t. nuo šito niekur nepabėgsi . Antras dalykas , kad ne spaudimas užtikrina detalių teisingą darbą o būtent pačio tepalo sudaromas apsauginis sluoksnis , esantis tarpe jų . Norint didesnės  apsaugos rinkis tepalą su didesne klampa , bet tuomet blogės kiti parametrai kaip skvarbumas , plovimas , ekonomiškumas . Taip pat atkreiptinas dėmesys ir tepalų kokybę ,tai jo bazę ir priedai jame esantys . Variklio šiluminio režimo irgi reikia prisilaikyt , nes jo nesilaikymas gręsia CSG darbo pabloginimu . b. čia kaip ir teisingai mąstai , bet reikia suprast kad ir galimybės ribotos pačios gamyklos pajėgumų ir dar eibė kitų dalykų , vien kad padaryt mažytį pakeitimą reikia pereit ir suderint kalnus biurokratijos , tiekėjų .  "Commonrail sistema (nors čia jų nutobulėjimas)" , nu nesakyk sistema puiki , kitas klausimas tai ant kiek pats vartotojas ją naudot paruoštas , arba servisas aptarnaujantis .  

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 13 valandų, constant pranešimas:

tepalas yra aušinamas antifrizu, nežinau kaip ten skaitosi, bet toj daly kur filtras prisisuka yra kaip ir aušintuvas, čia tik naujesniuose belarusuose tas navarotas, bet nežinau, mano nuomone radijatorius naudingesnis..

rvs kaip skaičiau tai netoks ir pigus dalykas, reiktu kokių 3bankių pirmam kartui tai 3x40e, biški skaudžiai, paskui dar ir pakartoti reikia, tai pigiau ir patikimiau persiringti variklį man atrodo, arba aš žiūriu ne į tą gaminį :/

 

Tai vat po perrinkimo variklio vis tiek situacija nepagerejo. Bielkiui litais man rodos 600lt isleidau ant rvs. Sukasi jau 5 metai po panaudojimo kol kas nesiskindžiu. Bet ar tai išeitis nežinau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

59 minutes ago, chefas pranešimas:

Uždėta ta varža ,tik jis vis viena daug "bukesnis" už analogišką traktorių tik su paprasta kuro sistema.

Nu , ir prie ko čia commonrail'as ?? jei nebut europinių-ekologinių apribojimų , galėtų užprogramuot Tau tą "reilą" jog per kaminą dūmai , nespėtų lyst :D 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...