Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

O jei pasuksiu pries laikrodzio rodykle tai degimas velinsis,teisingai supratau.

Nu pagalvok , logiškai - variklis sukasi laikrodžio sukimosi kryptimi , kuro siurblys irgi . Tai jei variklio velenas sustabdyti o siurblio pasukt (pagal laikrodį) sukimosi kriptim , kas bus ? Gi akivaizdu , kad pasukus siurblio velena pagal laikrodžio rodyklę - ankstinsi , o prieš - velinsi(siurblys veleno atžvilgių atsiliks) . :) supratai - teisingai .
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kas apacioj? Gal poverzles kokios?

Plunžerinė pora, virš jos atbulinis vožtuvėlis, kaproninė tarpinė spiruoklė ir štuceris. Nebijok išsisuk štucerį  nepamesk spyruoklės išsiimk kaproninę tarpinę, pažiurėk ar švari nėr užėdų. išvalai ir dedi atgal. Jai siurblys neremontuotas padės ir paveržimas jai remontuotas  pasitikrink. Papuolus kokiam brudui neužsiveržia, o kaip minej wydas ten labai trapu "turiu karčios patirties"

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

užtatai .... bet klausinėji to , ko net neširuoši daryt - laiką gaišti :icon-wink: .... , kokią papildomą dv.gif geriau pakadrintum :icon-mrgreen::icon-mrgreen: , jei laisvo laiko turi prie to siurblio nesismaigstęs az.gif

aj panu jau nebereik man kadrint, zmona namie su dvieju menesiu sunum ant ranku ;) matai geriau zinaciu paklaust kas yra ardes ar susidures, paklaust nekainuoja kol kas :D
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu pagalvok , logiškai - variklis sukasi laikrodžio sukimosi kryptimi , kuro siurblys irgi . Tai jei variklio velenas sustabdyti o siurblio pasukt (pagal laikrodį) sukimosi kriptim , kas bus ? Gi akivaizdu , kad pasukus siurblio velena pagal laikrodžio rodyklę - ankstinsi , o prieš - velinsi(siurblys veleno atžvilgių atsiliks) . :) supratai - teisingai .

Velinau degima nieko gero nedave,gazo visai nera vos vos dirba,nustaciau pagal smagracio kaisti variklis baltais dumas vercias ,poksi,tikriausiai siublys kaltas.

Kaip turi stovet siurblio metke ant dantracio P kai pirmas cilindras VMT pas mane stovi nuo variklio.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

aj panu jau nebereik man kadrint, zmona namie su dvieju menesiu sunum ant ranku ;) matai geriau zinaciu paklaust kas yra ardes ar susidures, paklaust nekainuoja kol kas :D

Dėl sūnaus tai sveikinimai , beliko tik smulkmena - užaugint  :icon-wink:. A dėl to paveržimo yra toks metodas - paverzi tada truputį atleidi vėl paverži  , taip kokius tris kart , atseit kaip ir prisitrina geriau paviršiai ir užsisandarina , tokį patarimą "siurblinis meisteris" yra kažkad davęs . 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Velinau degima nieko gero nedave,gazo visai nera vos vos dirba,nustaciau pagal smagracio kaisti variklis baltais dumas vercias ,poksi,tikriausiai siublys kaltas.

Kaip turi stovet siurblio metke ant dantracio P kai pirmas cilindras VMT pas mane stovi nuo variklio.

Betgi Tau buvo pasiūlyta ankstint o ne vėlint  :icon-rolleyes:. Paskutinis sakinys nelabai aiškus , bet tiektos . Degimą statyk griežtai šitaip : pirmojo cilindro vožtuvai uždaryt (geriau nusikelt dangtį ir pasitikrint kad svirtelės atpalaiduotos) - kaištis smagratyje - siurblio pirmos sekcijos vamzdelis nusuktas šaibos varžtai išsukti - gazas pilnas - suki siurblį pagal laikrodžio rodyklę ir vos , vos tik kūrui sujudėjus štuceryje ( jokiu budu nepakilus o tik pastebėjus kad kils) - brauki su kokia aliuminio viela per šaibą ir dantratį horizontalų brukšniuką . Na ir belieka tada Tau tik susukt varžtelius , orentuojantis pagal padarytą užbraukimą . Matysi kur tada bus mietkės , šiaip tai degimas varikliui labiau linkęs vėlintis , tad dažniau tenka jį ankstint .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Betgi Tau buvo pasiūlyta ankstint o ne vėlint  :icon-rolleyes:. Paskutinis sakinys nelabai aiškus , bet tiektos . Degimą statyk griežtai šitaip : pirmojo cilindro vožtuvai uždaryt (geriau nusikelt dangtį ir pasitikrint kad svirtelės atpalaiduotos) - kaištis smagratyje - siurblio pirmos sekcijos vamzdelis nusuktas šaibos varžtai išsukti - gazas pilnas - suki siurblį pagal laikrodžio rodyklę ir vos , vos tik kūrui sujudėjus štuceryje ( jokiu budu nepakilus o tik pastebėjus kad kils) - brauki su kokia aliuminio viela per šaibą ir dantratį horizontalų brukšniuką . Na ir belieka tada Tau tik susukt varžtelius , orentuojantis pagal padarytą užbraukimą . Matysi kur tada bus mietkės , šiaip tai degimas varikliui labiau linkęs vėlintis , tad dažniau tenka jį ankstint .

Dekui tau Wydai uz gera patarima,degima sutvarkiau kaip priklauso,variklis kurias puse apsukimo tik pradzioj dar baltu dumu velau prapuola.Nu dirba ant mazu apsuku nelabai graziai kriuksedamas kriu,kriu,kriu .Sirblio vamzdeliai 1 ir 3 cilindro originalus o 2 ir 4 skirtingi tai gal del to netolygus dirbimas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Remiuosi fizikos desniu apie skyscius ,ir asmenine patirtim smd-62 budavo vos ne pusantro metro ilgio vamzdukai o remontiniai vissi vienodo ilgio.ar desi i pirma ar i ketvirta ar sesta . Dedant i sesta viniodavom lankiuka kad nereiktu uz traktoriaus isvest . 

vat kad reikia atleidinet paskui po lankstymo tai turbut nelabai kas zino , nes nutruksta dazniausia .

ora gali suspausti ar atleisti bet ne skysti ;) kas liecia visokius burtus -pribumbasus   , kuriuos deda ant laidu ar dar kazkokiu vamzdeliu -netikiu ,

vat del kriuksejimo berods ,,feniks,, rase kad reikia virs siurblio plunzerio issukt voztuveli paziuret gal tas prirudyjes 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nukelem mtz-82.1 turbo galva ir pamatem kad 3 cilindras yra nelabai svarus ypac galva. Klausimas tas kas gali but negerai? Pries metus buvo pramuse tarpine irgi 3 cilindras. Ar gali tureti itakos tie bloko trukiai tarp cilindru?

Gali tepala degint tas cilindras ,o trukis manau nieko nedaro 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Zinoma skystis jug slegiasi kuo ilgesnis vamzdelis ir kuo didesnis diametras slegis prarandamas. Ir vamzdeliai skirtingi negali buti vien del to kad slegiai butu vienodi.

O va cia mano mtz. siandien vakarop gerai kad kieme ir nevaziuojant uzgazavus norojo islyst labas vakaras pasakyt. Kaleno keleta dienu. Nusemus dangty 1 ir 2 cilindro voztuvai buvo be tarpelio. Suregulevau tarpa ir kalenimas nedingo bet visai uzsibaige. 4cilindras kazko baltaz taip kaip vandens isplautas butu, ir stumas sutruko, karterio nuimt nespejom, ryt matysim kas ten darosi.post-3907-0-03843200-1464034069_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Zinoma skystis jug slegiasi kuo ilgesnis vamzdelis ir kuo didesnis diametras slegis prarandamas. Ir vamzdeliai skirtingi negali buti vien del to kad slegiai butu vienodi.

O va cia mano mtz. siandien vakarop gerai kad kieme ir nevaziuojant uzgazavus norojo islyst labas vakaras pasakyt. Kaleno keleta dienu. Nusemus dangty 1 ir 2 cilindro voztuvai buvo be tarpelio. Suregulevau tarpa ir kalenimas nedingo bet visai uzsibaige. 4cilindras kazko baltaz taip kaip vandens isplautas butu, ir stumas sutruko, karterio nuimt nespejom, ryt matysim kas ten darosi.attachicon.giftmp_10436-IMG_20160523_200538-1442813800.jpg

voztuvus ,stumokli ir indekla mest lauk -jei sau..

----------------------------------------------------------------

skystis vistiek neturi savybiu mazeti ,nebent prie temperaturiniu svyravimu  

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

skystis vistiek neturi savybiu mazeti ,nebent prie temperaturiniu svyravimu

Klystat, skystis spūdus kaip ir oras, tik šitas reiškinys vyksta prie daug didesnio slėgio. Bet ką skaičiuojant/projektuojant į skysčio spūdumą nuo 300 bar BŪTINA atsižvelgti. Kaip žinia mtz kuro siurblys sukelia ne 175 atm... o dvigubai daugiau..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Klystat, skystis spūdus kaip ir oras, tik šitas reiškinys vyksta prie daug didesnio slėgio. Bet ką skaičiuojant/projektuojant į skysčio spūdumą nuo 300 bar BŪTINA atsižvelgti. Kaip žinia mtz kuro siurblys sukelia ne 175 atm... o dvigubai daugiau..

Dar galiu pridėti, kad taip pat ir metaliniai vamzdeliai turi savybę nuo didelio slėgio truputį išsiplėsti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aukšto slėgio kūro vamzdeliai privalo but visiškai vienodi , tas labai įtakoja į variklio darbo tolygumą . Jau nekalbu apie jų ilgį , kas visiems ir taip aišku , bet ir vidaus diametras ir metalas iš kūrio jie padaryti turi but tas pats . Paprasčiausiai , kai namų salygom nėra galimybės jų taruoti (tai gali sau leist siurblių meistrai) , tai reikia bent jau rinktis vieno gamintojo . Skystis - spūdus , tiesa  labai mažai , bet didžiausia įtaką variklio darbui daro būtent vamzdelio tūris , pralaidumas ir sienelių tamprumas . Dirbant varikliui kūras vamzdeliu teka pulsuodamas , plius slėgis stipriai kintantis dėl iškrovimo vožtūvėlių-forsunkių darbo , susidaro rezonansai , gal ir dar kas nors , visko nežinau :icon-rolleyes: . Prie viso to labai svarbu , kad vamzdelius kuo mažiau  veiktų vibracijos(po remonto ar keičiant , nepatingėt vėl suspaust juos tom 'plankėm' , kaip kad iš gamyklos ) , ne tiek dėl jų sutrūkimo galimybės , kas irgi svarbu , bet kiek dėl aukščiau išminėtų dalykų .    

 

.......................... Nusemus dangty 1 ir 2 cilindro voztuvai buvo be tarpelio. ..............................

blyn , ir nei žmona nei kaimynka anksčiau to nepastebėjo ??? .... nu ir moterys šiais laikais  :icon-evil:......... trūkst žodžių  :icon-mrgreen:  :icon-mrgreen: . 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...